Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäsikö työhönotossa harkita kriteerinä jos palkattavalla on tunnettu sarjapettäjän tausta?

Vierailija
27.06.2026 |

Ihan vaan siksi että jos luottamuksen pettäminen ei kuulu työnantajan arvoihin.


Mitä mieltä palstalaiset?

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen minäkin ollut sarjapettäjä ja varmaan sarjamurhaajakin.

Jos työpaikan juorukerhoa on uskominen.

Olenko minä naimisissa työnantajan kanssa? Tuleeko minusta sarjapettäjä jos kåvelen vapaa-ajalla kaupungilla?

Vierailija
42/81 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen minäkin ollut sarjapettäjä ja varmaan sarjamurhaajakin.

Jos työpaikan juorukerhoa on uskominen.

Olenko minä naimisissa työnantajan kanssa? Tuleeko minusta sarjapettäjä jos kåvelen vapaa-ajalla kaupungilla?

Tuskinpa.


Teot ratkaisevat.


Sarjapettäjät ovat usein empatiaan täysin kyvyttömiä narsistisia ja joskus jopa sadistisia piirteitä ilmentäviä ihmisen muotoisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koku kovan luokan yritysjohtaja jenkkilässä sanoi, ettei palkkaa puolisonsa pettänyttä/salasuhteilijaa (jos vain tietää asiasta). Perusteli asiaa sillä, että  jos voi pettää elämänkumppaninsa, voi pettää ihan kenet vaan. Hänen yrityksensä arvoihin ei vilpillisyys sovi. Ymmärrän tämän hyvin. Jos et ole luotettava ja lojaali lähimmille, tuskin olet sitä pomolle.

Kovan luokan yritysjohtaja osaa esiintyä sopivasti. Tuommoinen hyvesignalointi on kuvan kiillottamista ja markkinointia jota suunnataan sopivalle kohderyhmälle. Kovan luoka yritysjohtaja on itsekin törkeä sika. Ei semmoiseen asemaan hempeilemällä päästä.

Vierailija
44/81 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koku kovan luokan yritysjohtaja jenkkilässä sanoi, ettei palkkaa puolisonsa pettänyttä/salasuhteilijaa (jos vain tietää asiasta). Perusteli asiaa sillä, että  jos voi pettää elämänkumppaninsa, voi pettää ihan kenet vaan. Hänen yrityksensä arvoihin ei vilpillisyys sovi. Ymmärrän tämän hyvin. Jos et ole luotettava ja lojaali lähimmille, tuskin olet sitä pomolle.

Kovan luokan yritysjohtaja osaa esiintyä sopivasti. Tuommoinen hyvesignalointi on kuvan kiillottamista ja markkinointia jota suunnataan sopivalle kohderyhmälle. Kovan luoka yritysjohtaja on itsekin törkeä sika. Ei semmoiseen asemaan hempeilemällä päästä.

Vaikka niin.

Vierailija
45/81 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koku kovan luokan yritysjohtaja jenkkilässä sanoi, ettei palkkaa puolisonsa pettänyttä/salasuhteilijaa (jos vain tietää asiasta). Perusteli asiaa sillä, että  jos voi pettää elämänkumppaninsa, voi pettää ihan kenet vaan. Hänen yrityksensä arvoihin ei vilpillisyys sovi. Ymmärrän tämän hyvin. Jos et ole luotettava ja lojaali lähimmille, tuskin olet sitä pomolle.

Juuri näin. Ja kyllä tuota Suomessakin sovelletaan.


Luotettavuus on tärkeä kriteeri.

No, onneksi tämä on asioita, joka ei työnantajalle asti tietoon mene.

Meillä ainakin tuli työnantajalle tietoon erään pikkupomon pettämiset, kun pyöritti töissä useampaa sivusuhdetta yhtäaikaa niin paha mielihän siinä tuli eri osapuolille ja työnantajan piti puuttua.

En palkkaisi tällaista joka säätää töissä näin. Perustelisin jollain muulla syyllä, mutta ihan varmasti tiedossa ongelmia jossain kohtaa.

Vierailija
46/81 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleinen luotettavuus on tärkeää työnantajalle 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/81 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koku kovan luokan yritysjohtaja jenkkilässä sanoi, ettei palkkaa puolisonsa pettänyttä/salasuhteilijaa (jos vain tietää asiasta). Perusteli asiaa sillä, että  jos voi pettää elämänkumppaninsa, voi pettää ihan kenet vaan. Hänen yrityksensä arvoihin ei vilpillisyys sovi. Ymmärrän tämän hyvin. Jos et ole luotettava ja lojaali lähimmille, tuskin olet sitä pomolle.

Juuri näin. Ja kyllä tuota Suomessakin sovelletaan.


Luotettavuus on tärkeä kriteeri.

No, onneksi tämä on asioita, joka ei työnantajalle asti tietoon mene.

Meillä ainakin tuli työnantajalle tietoon erään pikkupomon pettämiset, kun pyöritti töissä useampaa sivusuhdetta yhtäaikaa niin paha mielihän siinä tuli eri osapuolille ja työnantajan piti puuttua.

En palkkaisi tällaista joka säätää töissä näin. Perustelisin jollain muulla syyllä, mutta ihan varmasti tiedossa ongelmia jossain kohtaa.

Aaa. No kenen kanssa tänään olin homobaarissa? Ketä petin? Työnantajaako? 

Vierailija
48/81 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koku kovan luokan yritysjohtaja jenkkilässä sanoi, ettei palkkaa puolisonsa pettänyttä/salasuhteilijaa (jos vain tietää asiasta). Perusteli asiaa sillä, että  jos voi pettää elämänkumppaninsa, voi pettää ihan kenet vaan. Hänen yrityksensä arvoihin ei vilpillisyys sovi. Ymmärrän tämän hyvin. Jos et ole luotettava ja lojaali lähimmille, tuskin olet sitä pomolle.

Juuri näin. Ja kyllä tuota Suomessakin sovelletaan.


Luotettavuus on tärkeä kriteeri.

No, onneksi tämä on asioita, joka ei työnantajalle asti tietoon mene.

Meillä ainakin tuli työnantajalle tietoon erään pikkupomon pettämiset, kun pyöritti töissä useampaa sivusuhdetta yhtäaikaa niin paha mielihän siinä tuli eri osapuolille ja työnantajan piti puuttua.

En palkkaisi tällaista joka säätää töissä näin. Perustelisin jollain muulla syyllä, mutta ihan varmasti tiedossa ongelmia jossain kohtaa.

Aaa. No kenen kanssa tänään olin homobaarissa? Ketä petin? Työnantajaako? 

Luotettavuus on kokonaisvaltainen asia. Ihminen joka kykenee toistuvasti pettämään parisuhteiluissaan ei ole luotettava millään tavalla.


Vain narsistit ”lohkovat” asioita. Ja narsistinen ihminen työpaikalla vasta riski onkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/81 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku petturi ihan paiseessa tässä ketjussa..

Vierailija
50/81 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku petturi ihan paiseessa tässä ketjussa..

Nääh, taitaa olla tunnettu herkkänahkainen sarjapettäjä joka ei kestä kritiikkiä millään tavalla.


Hän kokee saavansa sanoa mitä vaan mutta häntä täytyy vain ylistää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/81 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku petturi ihan paiseessa tässä ketjussa..

Nääh, taitaa olla tunnettu herkkänahkainen sarjapettäjä joka ei kestä kritiikkiä millään tavalla.


Hän kokee saavansa sanoa mitä vaan mutta häntä täytyy vain ylistää.

Minä vai? Missä näit minut pettävän ja ketä petin?

Vierailija
52/81 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku petturi ihan paiseessa tässä ketjussa..

Nääh, taitaa olla tunnettu herkkänahkainen sarjapettäjä joka ei kestä kritiikkiä millään tavalla.


Hän kokee saavansa sanoa mitä vaan mutta häntä täytyy vain ylistää.

Minä vai? Missä näit minut pettävän ja ketä petin?

Voi sua höpsöliiniä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/81 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koku kovan luokan yritysjohtaja jenkkilässä sanoi, ettei palkkaa puolisonsa pettänyttä/salasuhteilijaa (jos vain tietää asiasta). Perusteli asiaa sillä, että  jos voi pettää elämänkumppaninsa, voi pettää ihan kenet vaan. Hänen yrityksensä arvoihin ei vilpillisyys sovi. Ymmärrän tämän hyvin. Jos et ole luotettava ja lojaali lähimmille, tuskin olet sitä pomolle.

Juuri näin. Ja kyllä tuota Suomessakin sovelletaan.


Luotettavuus on tärkeä kriteeri.

No, onneksi tämä on asioita, joka ei työnantajalle asti tietoon mene.

Meillä ainakin tuli työnantajalle tietoon erään pikkupomon pettämiset, kun pyöritti töissä useampaa sivusuhdetta yhtäaikaa niin paha mielihän siinä tuli eri osapuolille ja työnantajan piti puuttua.

En palkkaisi tällaista joka säätää töissä näin. Perustelisin jollain muulla syyllä, mutta ihan varmasti tiedossa ongelmia jossain kohtaa.

Aaa. No kenen kanssa tänään olin homobaarissa? Ketä petin? Työnantajaako? 

Ei sulla mitään työnantajaa ole. 

Vierailija
54/81 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näit minut tänään kaupungilla Pride-marssilla. Ketä siis petin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/81 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koku kovan luokan yritysjohtaja jenkkilässä sanoi, ettei palkkaa puolisonsa pettänyttä/salasuhteilijaa (jos vain tietää asiasta). Perusteli asiaa sillä, että  jos voi pettää elämänkumppaninsa, voi pettää ihan kenet vaan. Hänen yrityksensä arvoihin ei vilpillisyys sovi. Ymmärrän tämän hyvin. Jos et ole luotettava ja lojaali lähimmille, tuskin olet sitä pomolle.

Juuri näin. Ja kyllä tuota Suomessakin sovelletaan.


Luotettavuus on tärkeä kriteeri.

No, onneksi tämä on asioita, joka ei työnantajalle asti tietoon mene.

Meillä ainakin tuli työnantajalle tietoon erään pikkupomon pettämiset, kun pyöritti töissä useampaa sivusuhdetta yhtäaikaa niin paha mielihän siinä tuli eri osapuolille ja työnantajan piti puuttua.

En palkkaisi tällaista joka säätää töissä näin. Perustelisin jollain muulla syyllä, mutta ihan varmasti tiedossa ongelmia jossain kohtaa.

Aaa. No kenen kanssa tänään olin homobaarissa? Ketä petin? Työnantajaako? 

Ei sulla mitään työnantajaa ole. 

Haluaisit olla minun työnantaja, mutta et ole? Miksi haluaisit olla juuri minun työnantaja?

Vierailija
56/81 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen minäkin ollut sarjapettäjä ja varmaan sarjamurhaajakin.

Jos työpaikan juorukerhoa on uskominen.

Olenko minä naimisissa työnantajan kanssa? Tuleeko minusta sarjapettäjä jos kåvelen vapaa-ajalla kaupungilla?

 

Ei minulta tuo å. 

Omani paljon 

aiemmin. 

*Kiitos nuolista. -E-

Vierailija
57/81 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näit minut tänään kaupungilla Pride-marssilla. Ketä siis petin?

Petit kaikkivaltiasta Jumalaa! 🤣🤣🤣

Vierailija
58/81 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näit minut tänään kaupungilla Pride-marssilla. Ketä siis petin?

Petit kaikkivaltiasta Jumalaa! 🤣🤣🤣

Jumalako on työnantaja? Maksaako Jumala palkkaa? Entä veroja?

Vierailija
59/81 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se harkittava ihan jo senkin takia että etenkin jos on pienemmät piirit niin sarjapettäjän petetyksi tulleita uhreja voi olla työpaikallakin jolloin pettäjän palkkaaminen aiheuttaisi firmaan ongelmia. ei jatkoon. etenkin tänhetkisessä työmarkkinatilanteessa löytyy ihan vilpittömiäkin henkilöitä palkattaviksi.

Vierailija
60/81 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla Jumalalta verot maksamatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan