Pitäsikö työhönotossa harkita kriteerinä jos palkattavalla on tunnettu sarjapettäjän tausta?
Ihan vaan siksi että jos luottamuksen pettäminen ei kuulu työnantajan arvoihin.
Mitä mieltä palstalaiset?
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen minäkin ollut sarjapettäjä ja varmaan sarjamurhaajakin.
Jos työpaikan juorukerhoa on uskominen.
Olenko minä naimisissa työnantajan kanssa? Tuleeko minusta sarjapettäjä jos kåvelen vapaa-ajalla kaupungilla?
Tuskinpa.
Teot ratkaisevat.
Sarjapettäjät ovat usein empatiaan täysin kyvyttömiä narsistisia ja joskus jopa sadistisia piirteitä ilmentäviä ihmisen muotoisia.
Vierailija kirjoitti:
Koku kovan luokan yritysjohtaja jenkkilässä sanoi, ettei palkkaa puolisonsa pettänyttä/salasuhteilijaa (jos vain tietää asiasta). Perusteli asiaa sillä, että jos voi pettää elämänkumppaninsa, voi pettää ihan kenet vaan. Hänen yrityksensä arvoihin ei vilpillisyys sovi. Ymmärrän tämän hyvin. Jos et ole luotettava ja lojaali lähimmille, tuskin olet sitä pomolle.
Kovan luokan yritysjohtaja osaa esiintyä sopivasti. Tuommoinen hyvesignalointi on kuvan kiillottamista ja markkinointia jota suunnataan sopivalle kohderyhmälle. Kovan luoka yritysjohtaja on itsekin törkeä sika. Ei semmoiseen asemaan hempeilemällä päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koku kovan luokan yritysjohtaja jenkkilässä sanoi, ettei palkkaa puolisonsa pettänyttä/salasuhteilijaa (jos vain tietää asiasta). Perusteli asiaa sillä, että jos voi pettää elämänkumppaninsa, voi pettää ihan kenet vaan. Hänen yrityksensä arvoihin ei vilpillisyys sovi. Ymmärrän tämän hyvin. Jos et ole luotettava ja lojaali lähimmille, tuskin olet sitä pomolle.
Kovan luokan yritysjohtaja osaa esiintyä sopivasti. Tuommoinen hyvesignalointi on kuvan kiillottamista ja markkinointia jota suunnataan sopivalle kohderyhmälle. Kovan luoka yritysjohtaja on itsekin törkeä sika. Ei semmoiseen asemaan hempeilemällä päästä.
Vaikka niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koku kovan luokan yritysjohtaja jenkkilässä sanoi, ettei palkkaa puolisonsa pettänyttä/salasuhteilijaa (jos vain tietää asiasta). Perusteli asiaa sillä, että jos voi pettää elämänkumppaninsa, voi pettää ihan kenet vaan. Hänen yrityksensä arvoihin ei vilpillisyys sovi. Ymmärrän tämän hyvin. Jos et ole luotettava ja lojaali lähimmille, tuskin olet sitä pomolle.
Juuri näin. Ja kyllä tuota Suomessakin sovelletaan.
Luotettavuus on tärkeä kriteeri.No, onneksi tämä on asioita, joka ei työnantajalle asti tietoon mene.
Meillä ainakin tuli työnantajalle tietoon erään pikkupomon pettämiset, kun pyöritti töissä useampaa sivusuhdetta yhtäaikaa niin paha mielihän siinä tuli eri osapuolille ja työnantajan piti puuttua.
En palkkaisi tällaista joka säätää töissä näin. Perustelisin jollain muulla syyllä, mutta ihan varmasti tiedossa ongelmia jossain kohtaa.
Yleinen luotettavuus on tärkeää työnantajalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koku kovan luokan yritysjohtaja jenkkilässä sanoi, ettei palkkaa puolisonsa pettänyttä/salasuhteilijaa (jos vain tietää asiasta). Perusteli asiaa sillä, että jos voi pettää elämänkumppaninsa, voi pettää ihan kenet vaan. Hänen yrityksensä arvoihin ei vilpillisyys sovi. Ymmärrän tämän hyvin. Jos et ole luotettava ja lojaali lähimmille, tuskin olet sitä pomolle.
Juuri näin. Ja kyllä tuota Suomessakin sovelletaan.
Luotettavuus on tärkeä kriteeri.No, onneksi tämä on asioita, joka ei työnantajalle asti tietoon mene.
Meillä ainakin tuli työnantajalle tietoon erään pikkupomon pettämiset, kun pyöritti töissä useampaa sivusuhdetta yhtäaikaa niin paha mielihän siinä tuli eri osapuolille ja työnantajan piti puuttua.
En palkkaisi tällaista joka säätää töissä näin. Perustelisin jollain muulla syyllä, mutta ihan varmasti tiedossa ongelmia jossain kohtaa.
Aaa. No kenen kanssa tänään olin homobaarissa? Ketä petin? Työnantajaako?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koku kovan luokan yritysjohtaja jenkkilässä sanoi, ettei palkkaa puolisonsa pettänyttä/salasuhteilijaa (jos vain tietää asiasta). Perusteli asiaa sillä, että jos voi pettää elämänkumppaninsa, voi pettää ihan kenet vaan. Hänen yrityksensä arvoihin ei vilpillisyys sovi. Ymmärrän tämän hyvin. Jos et ole luotettava ja lojaali lähimmille, tuskin olet sitä pomolle.
Juuri näin. Ja kyllä tuota Suomessakin sovelletaan.
Luotettavuus on tärkeä kriteeri.No, onneksi tämä on asioita, joka ei työnantajalle asti tietoon mene.
Meillä ainakin tuli työnantajalle tietoon erään pikkupomon pettämiset, kun pyöritti töissä useampaa sivusuhdetta yhtäaikaa niin paha mielihän siinä tuli eri osapuolille ja työnantajan piti puuttua.
En palkkaisi tällaista joka säätää töissä näin. Perustelisin jollain muulla syyllä, mutta ihan varmasti tiedossa ongelmia jossain kohtaa.
Aaa. No kenen kanssa tänään olin homobaarissa? Ketä petin? Työnantajaako?
Luotettavuus on kokonaisvaltainen asia. Ihminen joka kykenee toistuvasti pettämään parisuhteiluissaan ei ole luotettava millään tavalla.
Vain narsistit ”lohkovat” asioita. Ja narsistinen ihminen työpaikalla vasta riski onkin.
Joku petturi ihan paiseessa tässä ketjussa..
Vierailija kirjoitti:
Joku petturi ihan paiseessa tässä ketjussa..
Nääh, taitaa olla tunnettu herkkänahkainen sarjapettäjä joka ei kestä kritiikkiä millään tavalla.
Hän kokee saavansa sanoa mitä vaan mutta häntä täytyy vain ylistää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku petturi ihan paiseessa tässä ketjussa..
Nääh, taitaa olla tunnettu herkkänahkainen sarjapettäjä joka ei kestä kritiikkiä millään tavalla.
Hän kokee saavansa sanoa mitä vaan mutta häntä täytyy vain ylistää.
Minä vai? Missä näit minut pettävän ja ketä petin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku petturi ihan paiseessa tässä ketjussa..
Nääh, taitaa olla tunnettu herkkänahkainen sarjapettäjä joka ei kestä kritiikkiä millään tavalla.
Hän kokee saavansa sanoa mitä vaan mutta häntä täytyy vain ylistää.Minä vai? Missä näit minut pettävän ja ketä petin?
Voi sua höpsöliiniä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koku kovan luokan yritysjohtaja jenkkilässä sanoi, ettei palkkaa puolisonsa pettänyttä/salasuhteilijaa (jos vain tietää asiasta). Perusteli asiaa sillä, että jos voi pettää elämänkumppaninsa, voi pettää ihan kenet vaan. Hänen yrityksensä arvoihin ei vilpillisyys sovi. Ymmärrän tämän hyvin. Jos et ole luotettava ja lojaali lähimmille, tuskin olet sitä pomolle.
Juuri näin. Ja kyllä tuota Suomessakin sovelletaan.
Luotettavuus on tärkeä kriteeri.No, onneksi tämä on asioita, joka ei työnantajalle asti tietoon mene.
Meillä ainakin tuli työnantajalle tietoon erään pikkupomon pettämiset, kun pyöritti töissä useampaa sivusuhdetta yhtäaikaa niin paha mielihän siinä tuli eri osapuolille ja työnantajan piti puuttua.
En palkkaisi tällaista joka säätää töissä näin. Perustelisin jollain muulla syyllä, mutta ihan varmasti tiedossa ongelmia jossain kohtaa.
Aaa. No kenen kanssa tänään olin homobaarissa? Ketä petin? Työnantajaako?
Ei sulla mitään työnantajaa ole.
Näit minut tänään kaupungilla Pride-marssilla. Ketä siis petin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koku kovan luokan yritysjohtaja jenkkilässä sanoi, ettei palkkaa puolisonsa pettänyttä/salasuhteilijaa (jos vain tietää asiasta). Perusteli asiaa sillä, että jos voi pettää elämänkumppaninsa, voi pettää ihan kenet vaan. Hänen yrityksensä arvoihin ei vilpillisyys sovi. Ymmärrän tämän hyvin. Jos et ole luotettava ja lojaali lähimmille, tuskin olet sitä pomolle.
Juuri näin. Ja kyllä tuota Suomessakin sovelletaan.
Luotettavuus on tärkeä kriteeri.No, onneksi tämä on asioita, joka ei työnantajalle asti tietoon mene.
Meillä ainakin tuli työnantajalle tietoon erään pikkupomon pettämiset, kun pyöritti töissä useampaa sivusuhdetta yhtäaikaa niin paha mielihän siinä tuli eri osapuolille ja työnantajan piti puuttua.
En palkkaisi tällaista joka säätää töissä näin. Perustelisin jollain muulla syyllä, mutta ihan varmasti tiedossa ongelmia jossain kohtaa.
Aaa. No kenen kanssa tänään olin homobaarissa? Ketä petin? Työnantajaako?
Ei sulla mitään työnantajaa ole.
Haluaisit olla minun työnantaja, mutta et ole? Miksi haluaisit olla juuri minun työnantaja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen minäkin ollut sarjapettäjä ja varmaan sarjamurhaajakin.
Jos työpaikan juorukerhoa on uskominen.
Olenko minä naimisissa työnantajan kanssa? Tuleeko minusta sarjapettäjä jos kåvelen vapaa-ajalla kaupungilla?
Ei minulta tuo å.
Omani paljon
aiemmin.
*Kiitos nuolista. -E-
Vierailija kirjoitti:
Näit minut tänään kaupungilla Pride-marssilla. Ketä siis petin?
Petit kaikkivaltiasta Jumalaa! 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näit minut tänään kaupungilla Pride-marssilla. Ketä siis petin?
Petit kaikkivaltiasta Jumalaa! 🤣🤣🤣
Jumalako on työnantaja? Maksaako Jumala palkkaa? Entä veroja?
No onhan se harkittava ihan jo senkin takia että etenkin jos on pienemmät piirit niin sarjapettäjän petetyksi tulleita uhreja voi olla työpaikallakin jolloin pettäjän palkkaaminen aiheuttaisi firmaan ongelmia. ei jatkoon. etenkin tänhetkisessä työmarkkinatilanteessa löytyy ihan vilpittömiäkin henkilöitä palkattaviksi.
Taitaa olla Jumalalta verot maksamatta.
Olenko minä naimisissa työnantajan kanssa? Tuleeko minusta sarjapettäjä jos kåvelen vapaa-ajalla kaupungilla?