Asun Pk-seudulla, jossa postinjakaja yleensä pyöräilee. Miksi eilen jakoi henkilöautolla?
Usein talvikuukausinakin jakavat postin sillä polkupyöräkärryllään. On näkynyt sellainen mönkijäkin tyyppinen moottoroitu versio. Asun Pk-seudulla kerrostaloalueella eli täällä on lyhyet välimatkat ja paljon jaettavaa.
Eilen postinjakaja liikkui tavallisella Postin logolla varustetulla pienellä henkilöautolla, jossa postit oli takapenkillä. Onko Posti panostanut, ja ostanut pyöräilijäjakajilleen uudet autot polkupyörien tilalle?
Kommentit (11)
Et vissiin käynyt ulkona eilen ollenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Et vissiin käynyt ulkona eilen ollenkaan?
Olin kyllä eilen ulkona parikin tuntia lapseni kanssa. Satoi lunta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olet ääliö.
Miten niin?
Ap
Milläs ap itse eilen kuljit, kävithän monen kilometrin kävelylenkillä tai pyöräilemässä?
Oli aika vaikea ilma työnnellä kärryjä tai pyöräillä.
Vierailija kirjoitti:
Milläs ap itse eilen kuljit, kävithän monen kilometrin kävelylenkillä tai pyöräilemässä?
Kävellen kuljin. Ei maassa ollut täällä kuin sentti tai kaksi lunta. Ap
0/5
Postilla menee huonosti. Ei todellakaan ostele uusia autoja työntekijöille.
Vierailija kirjoitti:
Oli aika vaikea ilma työnnellä kärryjä tai pyöräillä.
En kritisoi asiaa ollenkaan. Minusta on ihan hyvä, että voivat jakaa henkilöautoilla, jossa siten saa mukavat työolosuhteet. Kyllä eilisessä säässä se mönkijätyyppinen kärry olisi kulkenut myös ihan hyvin. Lähinnä ihmettelin onko Postilla noin iso määrä pikkuautoja, että Pk-seudun jakajat voi lunisadepäivinä jakaa niillä. Ap
Vierailija kirjoitti:
0/5
Postilla menee huonosti. Ei todellakaan ostele uusia autoja työntekijöille.
Niin meneekin huonosti. Siksi ihmettelinkin asiaa, että miten on rahaa hankkia jakajien käyttöön henkilöautoja. Kiinnitin asiaan huomiota siksi, että Postin pakuja täällä ajaa useinkin jakamassa paketteja, mutta en koskaan ennen ole nähnyt Postin henkilöautoa. Ap
V**u kun edes jakaisivat. Asun pk-seudulla kanssa ja täällä tulee posti millloin tulee ja sen jakelupäivien uudistuksen jälkeen vielä sekalaisemmin. Saattaa yhtenä päivän tipahtaa parin viikon postit kun ei ole jaettu sinä aikana ollenkaan. Nytkin odotan suomalaisesta verkkokaupasta ostettua tuotetta, joka tulee postilaatikkoon jaettuna kirjeenä ja nyt on 9. päivä menossa siitä kun se on mulle firmasta lähetetty. Firman mukaan toimitusaika pitäisi olla 3-5 päivää siitä kun sieltä lähtee. No mikäs tässä odotellessa.
Olet ääliö.