Suviseurat esitetään mediassa negatiivisena tapatumana mutta pride positiivisessa
Suviseurat on ahdasmielinen ja suvaitsematon, kuvatkin sieltä on harmaita. Pride taas on värikäs, iloinen ja suvaiseva
Näin meihin vaikutetaan
Kommentit (147)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasemmiston agenda pannaan siis käytäntöön
Miten vasemmisto liittyy kumpaankaan?
Erään toisen kaupungin pridekulkueessa huudettiin Alas hallitus! jne., suurin osa osallistujista on vassareita, tämä nyt on ihan selvää. Sivistyneet ihmiset eivät tee numeroa omasta suuntautumisestaan, tavis homoja ja lesboja ällöttää koko pridevouhotus.
Höpönpöpö
Yhteistä molemmille bakkanaaleille on saalistavat pedarit. Lapsilihaa paljon tarjolla. Vanhemmat välinpitämättömiä ympäristöstä, johon lapsensa rsahaavat pervojen sekaan.
.
Tuntemani homppelit ja lesbot, ei paljon pridestä perusta. Ei ne siitä meteliä pidä, mutta tutussa porukassa kyllä tulee ilmi helposti.
Toi homppeli on muuten heidän omasta suustaan.
Vierailija kirjoitti:
Homostelu on aitoa elämää ja oikea tapa näyttää seksualisuuttaan !
Kohta ainoa sallittu.
Vierailija kirjoitti:
Kun suviseuroista kirjoitetaan, lehdestä löytyy myös juttu ex-suviseuralaisesta, joka kertoo miten hirveän kurjaa elämä oli. Kun kirjoitetaan Pridestä, ei löydy vastaavaa juttua esim. detransitioituneesta tyypistä.
Mun puolesta molemmat porukat saavat juhlia ihan vapaasti, mutta median hyvin yksiääninen vaikuttaminen on ilmiönä erittäin kiinnostava. Pistää miettimään, mitä kaikkia muita asioita meille kerrotaan vastaavan suodattimen läpi.
Paha-Israel esimerkiksi. Täysin yksipuolista Hamasin komppaamista. Ehkä räikeimmät valheet ihan Neukkulassa keksittyä. Moni suomalainen on uskonut. Onneksi moni käynyt paikan päällä ja tajuaa.
En ole lukenut yhtään kielteistä juttua suviseuroista. Sanokaa joku esimerkki ja perustelkaa jotenkin väitteitänne. Päinvastoin kehutaan, miten hyvin tapahtuma on organisoitu ja miten tärkeä se on nuorille ihmisille.
Iltapäivälehdessä on ihan hillittömän pitkä juttu pridesta. Eivät nuo vähemmistöt muutenkaan ole niin kovan sorron alaisia kuin haluavat kuvitella.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka ihmeessä Suviseuroista saisi värikkäitä kuvia, kun pellot ovat täynnä valkoisia asuntoautoja ja kaikki tuntuvat pukeutuvan valkoiseen?
Eihän väittämäsi ihmisten pukeutumisesta pidä lainkaan paikkaansa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasemmiston agenda pannaan siis käytäntöön
Miten vasemmisto liittyy kumpaankaan?
Pride on täysin politisoitunut vasemmiston käsissä.
Höpönpöpö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasemmiston agenda pannaan siis käytäntöön
Miten vasemmisto liittyy kumpaankaan?
Pride on täysin politisoitunut vasemmiston käsissä.
Pride täysin politisoitunut vasemmiston käsissä? Ymmärsitkö itsekään mitä tarkoitit?
Olen eri, mutta jos et ole huomannut politisoitumista, niin sitten et ole. Olkoon sitten niin.
Vierailija kirjoitti:
Missä muka on negatiivinen juttu Suviksista? Taas tuota uhriutumista ilman syytä.
Tarratoimikunnan haastattelu oli surullinen Ylellä.
Suviseuroissa käytetään vähemmän alkoholia, kokaiinia, peukkua ja amfetamiinia kuin pridessä.
Seurataanpa viikonlopun jätevesitutkimuksia Helsingissä ja Kauhavalla
Vierailija kirjoitti:
SS:n kävijämäärää vähätellään, priden paisutellaan.
Uutisoitiin että n. 80 000 odotetaan tulevan suviseuroihin. MIkä on oikea luku jos tuo on vähättelyä? Ja miksi sitten vähättelivät, sieltähän se on kysytty.
Vierailija kirjoitti:
Tuntemani homppelit ja lesbot, ei paljon pridestä perusta. Ei ne siitä meteliä pidä, mutta tutussa porukassa kyllä tulee ilmi helposti.
Toi homppeli on muuten heidän omasta suustaan.
Taidat olla se joka pride-ketjussa päivystävä "en ole persu, mutta homo ja kaikki homot vihaa prideä!'- persu.
Vierailija kirjoitti:
Kai ap tajuaa, että toinen on uskonnollinen tapahtuma, ja toinen on seksuaalista suuntautumista koskeva tapahtuma?
Mitä yhteistä noilla muka on?
Ap puhui median tavasta käsitellä tapahtumia, ei tapahtumien aatteellisuudesta tai sisällöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasemmiston agenda pannaan siis käytäntöön
Miten vasemmisto liittyy kumpaankaan?
Pride on täysin politisoitunut vasemmiston käsissä.
Pride täysin politisoitunut vasemmiston käsissä? Ymmärsitkö itsekään mitä tarkoitit?
Olen eri, mutta jos et ole huomannut politisoitumista, niin sitten et ole. Olkoon sitten niin.
Aika huono perustelu. Tyypillistä luistelua.
Vierailija kirjoitti:
Suviseuroissa käytetään vähemmän alkoholia, kokaiinia, peukkua ja amfetamiinia kuin pridessä.
Seurataanpa viikonlopun jätevesitutkimuksia Helsingissä ja Kauhavalla
Höh! Pridessä kaikki osallistujat ovat kuitenkin "samalla viivalla"
Vierailija kirjoitti:
Kun suviseuroista kirjoitetaan, lehdestä löytyy myös juttu ex-suviseuralaisesta, joka kertoo miten hirveän kurjaa elämä oli. Kun kirjoitetaan Pridestä, ei löydy vastaavaa juttua esim. detransitioituneesta tyypistä.
Mun puolesta molemmat porukat saavat juhlia ihan vapaasti, mutta median hyvin yksiääninen vaikuttaminen on ilmiönä erittäin kiinnostava. Pistää miettimään, mitä kaikkia muita asioita meille kerrotaan vastaavan suodattimen läpi.
Ukraina case... ja paljon muuta
Suviksillako saa sitten piirakkaa? Ja maalis-huhtikuussa Suomen väkiluku pompsahtaa Pohjanmaalla?
-winner-