Suviseurat esitetään mediassa negatiivisena tapatumana mutta pride positiivisessa
Suviseurat on ahdasmielinen ja suvaitsematon, kuvatkin sieltä on harmaita. Pride taas on värikäs, iloinen ja suvaiseva
Näin meihin vaikutetaan
Kommentit (147)
Vierailija kirjoitti:
Tätähän se on aina ollut.
Suomi on niin uskontovastainen maa.
Millä tavalla Suomi on uskontovastainen? Täällähän on kristittyjä, muslimeja ja varmasti hindujakin. Hyvin sallivalta Suomi minusta vaikuttaa, jos verrataa moneen arabivaltioon, jossa islam on yleensä pääuskonto, eikä muita juurikaan suvaita.
Kai ap tajuaa, että toinen on uskonnollinen tapahtuma, ja toinen on seksuaalista suuntautumista koskeva tapahtuma?
Mitä yhteistä noilla muka on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasemmiston agenda pannaan siis käytäntöön
Miten vasemmisto liittyy kumpaankaan?
Erään toisen kaupungin pridekulkueessa huudettiin Alas hallitus! jne., suurin osa osallistujista on vassareita, tämä nyt on ihan selvää. Sivistyneet ihmiset eivät tee numeroa omasta suuntautumisestaan, tavis homoja ja lesboja ällöttää koko pridevouhotus.
Missä muka on negatiivinen juttu Suviksista? Taas tuota uhriutumista ilman syytä.
Vierailija kirjoitti:
Suviksessa pitää sallia lasten hyväksikäyttö.
Tuohan yhdistää molempia lahkoja.
Vanhalestadiolaiset järjestävät Suviseurat omilla rahoillaan toisin kuin Pride. Helsingin kaupungin rahaa on runsaasti mukana Pridekinkereissä.
Vierailija kirjoitti:
Missä muka on negatiivinen juttu Suviksista? Taas tuota uhriutumista ilman syytä.
Ylessäkin tänään positiivinen juttu vlnuoresta.
SS:n kävijämäärää vähätellään, priden paisutellaan.
Herättäjäjuhlat näyttäytyy sen sijaan vain positiivisena ja iloisena tapahtumana verrattuna suviseuroihin. Jännä.
Raamatun mukaan ylpeys on perisyntien äiti, sillä ylpeydessä ihminen asettaa itsensä Jumalan yläpuolelle tai ei koe tarvitsevansa Häntä. Ylpeys erottaa Jumalasta ja sokaisee ihmisen näkemään oman tarpeensa armolle. Se on kapinaa Jumalan tahtoa vastaan. Raamatun Sananlaskuissa todetaan että ”Ylpeys käy lankeemuksen edellä.”
Nykykielessä ylpeys voidaan ymmärtää myös myönteisesti (esim. terve itsetunto tai ilo omasta onnistumisesta). Jumalankin tuomio kohdistuu nimenomaan itsekeskeiseen korskeuteen ja ylimielisyyteen, ei ns. positiiviseen ylpeyteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä muka on negatiivinen juttu Suviksista? Taas tuota uhriutumista ilman syytä.
Ylessäkin tänään positiivinen juttu vlnuoresta.
Minusta asia on ihan päinvastoin. Vuosia olen kaivannut suviksista kriittistä journalismia päänsilitysjuttujen sijasta: noin paljon ihmisiä, ooh, miljoona litraa lihakeittoa ah, ziljoona jätskituuttia, voih. Vain määrien ihastelua. Ei yhtään kriittistä artikkelia liikkeen opista, ehkäisykiellosta, naisten asemasta, liikkeen hyväveli- verkostosta, tapakieltojen älyttömyydestä. Aiheita piisaisi.
Suviseuroilla on videoissa nuorehkoja tervehenkisiä ihmisiä. Pridessäkin on paljon ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Tätähän se on aina ollut.
Suomi on niin uskontovastainen maa.
Suomi ei ole uskontovastainen, vaan kristitynvastainen. Homo-kultti itsessään on esimerkiksi uskonto.
Vierailija kirjoitti:
Herättäjäjuhlat näyttäytyy sen sijaan vain positiivisena ja iloisena tapahtumana verrattuna suviseuroihin. Jännä.
Annapa säkin esimerkki negajutusta, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä muka on negatiivinen juttu Suviksista? Taas tuota uhriutumista ilman syytä.
Ylessäkin tänään positiivinen juttu vlnuoresta.
Minusta asia on ihan päinvastoin. Vuosia olen kaivannut suviksista kriittistä journalismia päänsilitysjuttujen sijasta: noin paljon ihmisiä, ooh, miljoona litraa lihakeittoa ah, ziljoona jätskituuttia, voih. Vain määrien ihastelua. Ei yhtään kriittistä artikkelia liikkeen opista, ehkäisykiellosta, naisten asemasta, liikkeen hyväveli- verkostosta, tapakieltojen älyttömyydestä. Aiheita piisaisi.
Älä hulluja puhu.
Et voi arvostella uskontoon liityviä asioita. Siitä voi joutua käräjille.
Vassarien prideöyhötystä Joensuussa, tolkullinen normaalia elämää viettävä työssäkäyvä itsensä elättävä naispari ei voi kuin ihmetellä ja tuntea itsensä ulkopuolisiksi
Pride on HIV-positiivinen, vaikka sitä ei ääneen sanota.
Kuinka ihmeessä Suviseuroista saisi värikkäitä kuvia, kun pellot ovat täynnä valkoisia asuntoautoja ja kaikki tuntuvat pukeutuvan valkoiseen?
Uskon enemmän Jeesuksen uuteen tulemiseen maan päälle, kuin teinin/lapsen sukupuolen muuttamiseen kirurgisesti / lääkkeillä + keskusteluterapialla.
Enkä kumpaankaan oikeasti