Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suviseurat esitetään mediassa negatiivisena tapatumana mutta pride positiivisessa

Vierailija
27.06.2026 |

Suviseurat on ahdasmielinen ja suvaitsematon, kuvatkin sieltä on harmaita. Pride taas on värikäs, iloinen ja suvaiseva

Näin meihin vaikutetaan

Kommentit (147)

Vierailija
21/147 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon enemmän Jeesuksen uuteen tulemiseen maan päälle, kuin teinin/lapsen sukupuolen muuttamiseen kirurgisesti / lääkkeillä + keskusteluterapialla.

Enkä kumpaankaan oikeasti

Vierailija
22/147 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätähän se on aina ollut.

Suomi on niin uskontovastainen maa.

Millä tavalla Suomi on uskontovastainen? Täällähän on kristittyjä, muslimeja ja varmasti hindujakin. Hyvin sallivalta Suomi minusta vaikuttaa, jos verrataa moneen arabivaltioon, jossa islam on yleensä pääuskonto, eikä muita juurikaan suvaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/147 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ap tajuaa, että toinen on uskonnollinen tapahtuma, ja toinen on seksuaalista suuntautumista koskeva tapahtuma?

Mitä yhteistä noilla muka on?

Vierailija
24/147 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasemmiston agenda pannaan siis käytäntöön

Miten vasemmisto liittyy kumpaankaan?

Erään toisen kaupungin pridekulkueessa huudettiin Alas hallitus! jne., suurin osa osallistujista on vassareita, tämä nyt on ihan selvää. Sivistyneet ihmiset eivät tee numeroa omasta suuntautumisestaan, tavis homoja ja lesboja ällöttää koko pridevouhotus.

Vierailija
25/147 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä muka on negatiivinen juttu Suviksista?  Taas tuota uhriutumista ilman syytä. 

Vierailija
26/147 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suviksessa pitää sallia lasten hyväksikäyttö.

Tuohan yhdistää molempia lahkoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/147 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhalestadiolaiset järjestävät Suviseurat omilla rahoillaan toisin kuin Pride. Helsingin kaupungin rahaa on runsaasti mukana Pridekinkereissä.

Vierailija
28/147 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä muka on negatiivinen juttu Suviksista?  Taas tuota uhriutumista ilman syytä. 

Ylessäkin tänään positiivinen juttu vlnuoresta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/147 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

SS:n kävijämäärää vähätellään, priden paisutellaan.

Vierailija
30/147 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herättäjäjuhlat näyttäytyy sen sijaan vain positiivisena ja iloisena tapahtumana verrattuna suviseuroihin. Jännä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/147 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamatun mukaan ylpeys on perisyntien äiti, sillä ylpeydessä ihminen asettaa itsensä Jumalan yläpuolelle tai ei koe tarvitsevansa Häntä. Ylpeys erottaa Jumalasta ja sokaisee ihmisen näkemään oman tarpeensa armolle. Se on kapinaa Jumalan tahtoa vastaan. Raamatun Sananlaskuissa todetaan että ”Ylpeys käy lankeemuksen edellä.” 

Nykykielessä ylpeys voidaan ymmärtää myös myönteisesti (esim. terve itsetunto tai ilo omasta onnistumisesta). Jumalankin tuomio kohdistuu nimenomaan itsekeskeiseen korskeuteen ja ylimielisyyteen, ei ns. positiiviseen ylpeyteen.

Vierailija
32/147 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä muka on negatiivinen juttu Suviksista?  Taas tuota uhriutumista ilman syytä. 

Ylessäkin tänään positiivinen juttu vlnuoresta. 

Minusta asia on ihan päinvastoin. Vuosia olen kaivannut suviksista kriittistä journalismia päänsilitysjuttujen sijasta: noin paljon ihmisiä, ooh, miljoona litraa lihakeittoa ah, ziljoona jätskituuttia, voih. Vain määrien ihastelua. Ei yhtään kriittistä artikkelia liikkeen opista, ehkäisykiellosta, naisten asemasta, liikkeen hyväveli- verkostosta, tapakieltojen älyttömyydestä. Aiheita piisaisi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/147 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suviseuroilla on videoissa nuorehkoja tervehenkisiä ihmisiä. Pridessäkin on paljon ihmisiä.

Vierailija
34/147 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätähän se on aina ollut.

Suomi on niin uskontovastainen maa.

Suomi ei ole uskontovastainen, vaan kristitynvastainen. Homo-kultti itsessään on esimerkiksi uskonto. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/147 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herättäjäjuhlat näyttäytyy sen sijaan vain positiivisena ja iloisena tapahtumana verrattuna suviseuroihin. Jännä. 

Annapa säkin esimerkki negajutusta, kiitos.

Vierailija
36/147 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatanan woke!

Vierailija
37/147 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä muka on negatiivinen juttu Suviksista?  Taas tuota uhriutumista ilman syytä. 

Ylessäkin tänään positiivinen juttu vlnuoresta. 

Minusta asia on ihan päinvastoin. Vuosia olen kaivannut suviksista kriittistä journalismia päänsilitysjuttujen sijasta: noin paljon ihmisiä, ooh, miljoona litraa lihakeittoa ah, ziljoona jätskituuttia, voih. Vain määrien ihastelua. Ei yhtään kriittistä artikkelia liikkeen opista, ehkäisykiellosta, naisten asemasta, liikkeen hyväveli- verkostosta, tapakieltojen älyttömyydestä. Aiheita piisaisi. 

Älä hulluja puhu.

Et voi arvostella uskontoon liityviä asioita. Siitä voi joutua käräjille.

Vierailija
38/147 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vassarien prideöyhötystä Joensuussa, tolkullinen normaalia elämää viettävä työssäkäyvä itsensä elättävä naispari ei voi kuin ihmetellä ja tuntea itsensä ulkopuolisiksi

Vierailija
39/147 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pride on HIV-positiivinen, vaikka sitä ei ääneen sanota.

Vierailija
40/147 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka ihmeessä Suviseuroista saisi värikkäitä kuvia, kun pellot ovat täynnä valkoisia asuntoautoja ja kaikki tuntuvat pukeutuvan valkoiseen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä