Poliisi arvioi Pirde-kulkueen osanottajamääräksi noin 300'000 kansalaista
Kommentit (150)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin tuolla marssilla pyritään. Ei ole auennut minulle.
Kuluttamaan suomalaiten veronmaksajien rahat kuluvalla tilikaudella.
Selvisi. Eli Putinin tavoite.
Putinin asialla on vain äärioikeisto, jota Putin rahoittaa ympäri maailmaa.
"US. and European intelligence agencies have documented extensive efforts by the Russian government and state-backed actors to cultivate, fund, and covertly support far-right and "alt-right" groups, politicians, and influencers. The primary goal is to amplify domestic divisions, weaken support for Ukraine, and influence Western elections."
Vierailija kirjoitti:
Ketju on esimerkki miksi pridea ja marssia edelleen tarvitaan.
Ihmiskunta ei koskaan tule olemaan samaa mieltä mistään asiasta, joten turha kuvitella että Pride-porukka saavuttaisi universaalin hyväksynnän ensimmäistä kertaa historiassa.
Vierailija kirjoitti:
Kaamea määrä. Ei uskoisi. Onko vesijohtovettä tai muita mahd. syitä tutkittu vai miksi määrät nousee vuosi vuodelta?
Ihmisten hormonitasapainot ovat vuosi vuodelta huonommassa kunnossa myrkkyjen takia. Tähän on tultu.
Vierailija kirjoitti:
Muunneltu totuus on paras totuus!
Pravda Social.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaamea määrä. Ei uskoisi. Onko vesijohtovettä tai muita mahd. syitä tutkittu vai miksi määrät nousee vuosi vuodelta?
Ihmisten hormonitasapainot ovat vuosi vuodelta huonommassa kunnossa myrkkyjen takia. Tähän on tultu.
Myös geenivirheet lisääntyvät. Kun vertaa kuvia vuosikymmenten takaa ja tätä päivää, huomaa ihmisten ulkomuotojen rumentuneen.
Vierailija kirjoitti:
Viisimiljoonaisesta kansasta saattaa löytyä muutama satatuhatta idioottia. Kukaan älykäs ei tuolla näyttäydy. Pelkät liberaalit vassarifeministiheterot.
Itse arvioin että suurin osa suomalaista on jo kyllästynyt prideen. Aina löytyy myös niitä jotka tulee muualta Suomeen.
Vierailija kirjoitti:
Ketju on esimerkki miksi pridea ja marssia edelleen tarvitaan.
Ketju on seurausta tuosta marssista.
Miksi ihmiset eivät voi olla jo vaan oma itsensä. Koko pride paska on kyllästyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketju on esimerkki miksi pridea ja marssia edelleen tarvitaan.
Ihmiskunta ei koskaan tule olemaan samaa mieltä mistään asiasta, joten turha kuvitella että Pride-porukka saavuttaisi universaalin hyväksynnän ensimmäistä kertaa historiassa.
Pride on yksi ajallinen vouhotus muiden joukossa. On ollut fasismi, kommunismi, metoo, ym. Unholaan ovat menneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaamea määrä. Ei uskoisi. Onko vesijohtovettä tai muita mahd. syitä tutkittu vai miksi määrät nousee vuosi vuodelta?
Ihmisten hormonitasapainot ovat vuosi vuodelta huonommassa kunnossa myrkkyjen takia. Tähän on tultu.
Myös geenivirheet lisääntyvät. Kun vertaa kuvia vuosikymmenten takaa ja tätä päivää, huomaa ihmisten ulkomuotojen rumentuneen.
Yllättävän paljon ylipainoisia tuolla marssilla on
Vierailija kirjoitti:
https://images.sanoma-sndp.fi/c71928e973094afca8781c4067e2d704/normal/9…
Siinä on kyllä aika terveen näköinen olento.
Pridekulkueen lippulaiva. Jalon aatteen Mersun merkki
Hmm. Monia siis kiinnostaa, kasvaako pimppi tai pippeli. Mielenkiintoista. Jännittävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketju on esimerkki miksi pridea ja marssia edelleen tarvitaan.
Ihmiskunta ei koskaan tule olemaan samaa mieltä mistään asiasta, joten turha kuvitella että Pride-porukka saavuttaisi universaalin hyväksynnän ensimmäistä kertaa historiassa.
Pride on yksi ajallinen vouhotus muiden joukossa. On ollut fasismi, kommunismi, metoo, ym. Unholaan ovat menneet.
Fasismi ja kommunismi olivat ihmisten yhdenmukaistamisen puolesta, pride ja metoo ihmisoikeuksien puolesta.
Onko persut oikeasti noin tyhmiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin tuolla marssilla pyritään. Ei ole auennut minulle.
Kuluttamaan suomalaiten veronmaksajien rahat kuluvalla tilikaudella.
Selvisi. Eli Putinin tavoite.
Putinin asialla on vain äärioikeisto, jota Putin rahoittaa ympäri maailmaa.
"US. and European intelligence agencies have documented extensive efforts by the Russian government and state-backed actors to cultivate, fund, and covertly support far-right and "alt-right" groups, politicians, and influencers. The primary goal is to amplify domestic divisions, weaken support for Ukraine, and influence Western elections."
Putin suosii kaikkea, mikä hajottaa länsimaailmaa Pyhän Venäjän edun nimissä. Divide et impera on hänen filosofiansa muiden maiden suhteen. Ei siinä kiinnosta mikään hyveellisuyys ja paheellisuus sinänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ensi vuonna myös me perussuomalaiset natsihomot saamme oman marssin, jossa varmasti on ainakin tuplaten tuo määrä osallistuja kuin toisen ääripään homoilla.
No olihan siinä "aito avioliitto" kulkueessa ainakin 15 ihmistä.
Ja kokoontuivat Kolmen sepän patsaalla, jossa kolme alastonta miestä keskenään. Freudilaista lipsahtelua parhaimmillaan ;DDDD
-winner-
Normaalit ihmiset eivät näe kolmessa alastomassa miehessä tai naisessa mitään pervoa. Vain alastomia kehoja.
Aito avioliitto ei ole Suomessa mahdollista kolmen miehen eikä edes 15 "normaalin" heteron kesken. Kannattavatko he aitoavioliittolaiset siis homoliittoja vai tulivatko ihan vaan alastomia kehoja ihastelemaan, kun kokoontuivat nimenomaan siihen? Kerropa nyt tyhmälle.
-winner-
Minkäs takia sinä homo et ole tuolla kulkueessa?
Jos mulla vaikka on töitä ihan toisessa päässä Suomea eilen ja tänään? Tietenkään se ei sovi sun kategoriointiin työttömistä vihervassariluusereista roikkumassa Vauvassa, mutta ei voi mitään.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vaatimatonta on. Asukkaita on Suomessa kumminkin 5,6 miljoonaa, joista aikuisia on 4,6 miljoonaa. Enin osa siis ei osallistu. Mutta vähemmistöjuhla se kyllä onkin.
Ei pridesakkia lapset huoleta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketju on esimerkki miksi pridea ja marssia edelleen tarvitaan.
Ihmiskunta ei koskaan tule olemaan samaa mieltä mistään asiasta, joten turha kuvitella että Pride-porukka saavuttaisi universaalin hyväksynnän ensimmäistä kertaa historiassa.
Pride on yksi ajallinen vouhotus muiden joukossa. On ollut fasismi, kommunismi, metoo, ym. Unholaan ovat menneet.
Fasismi ja kommunismi olivat ihmisten yhdenmukaistamisen puolesta, pride ja metoo ihmisoikeuksien puolesta.
Onko persut oikeasti noin tyhmiä?
Sinä et näköjään tiedä mitä fasismi on mutta se ei yllätä ollenkaan. Vasemmistossahan fasismi = natsismi mutta näin se ei tosielämässä mennyt ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ensi vuonna myös me perussuomalaiset natsihomot saamme oman marssin, jossa varmasti on ainakin tuplaten tuo määrä osallistuja kuin toisen ääripään homoilla.
No olihan siinä "aito avioliitto" kulkueessa ainakin 15 ihmistä.
Ja kokoontuivat Kolmen sepän patsaalla, jossa kolme alastonta miestä keskenään. Freudilaista lipsahtelua parhaimmillaan ;DDDD
-winner-
Normaalit ihmiset eivät näe kolmessa alastomassa miehessä tai naisessa mitään pervoa. Vain alastomia kehoja.
Aito avioliitto ei ole Suomessa mahdollista kolmen miehen eikä edes 15 "normaalin" heteron kesken. Kannattavatko he aitoavioliittolaiset siis homoliittoja vai tulivatko ihan vaan alastomia kehoja ihastelemaan, kun kokoontuivat nimenomaan siihen? Kerropa nyt tyhmälle.
-winner-
Minkäs takia sinä homo et ole tuolla kulkueessa?
Jos mulla vaikka on töitä ihan toisessa päässä Suomea eilen ja tänään? Tietenkään se ei sovi sun kategoriointiin työttömistä vihervassariluusereista roikkumassa Vauvassa, mutta ei voi mitään.
-winner-
Ei sinulla ole töitä.
Selvisi. Eli Putinin tavoite.