Poliisi arvioi Pirde-kulkueen osanottajamääräksi noin 300'000 kansalaista
Kommentit (150)
Pötyä. Mieti nyt vähän jos osaat.
300 miljoonaa ainakin, jos ei miljardia tai triljoonaa. Ite laskin videokuvasta joka pään.
Vielä on toivoa paremmasta jos niitä on noinkin paljon.
Sateenkaarilasit näemmä vääristävät poliisinkin silmät. 300000 tuntuu liioitellulta, 100000 voisin vielä uskoa.
Ja mikä sotku taas jääkään jälkeen homohumpan seurauksena.
Viisimiljoonaisesta kansasta saattaa löytyä muutama satatuhatta idioottia. Kukaan älykäs ei tuolla näyttäydy. Pelkät liberaalit vassarifeministiheterot.
Vierailija kirjoitti:
Sateenkaarilasit näemmä vääristävät poliisinkin silmät. 300000 tuntuu liioitellulta, 100000 voisin vielä uskoa.
Jep. -Helsinki Pride odottaa, että tapahtumaan osallistuu noin 100 000 ihmistä. Monina aiempina vuosina mukana on ollut juuri 100 000 osallistujaa.- IS
Täällä oli satatuhatta ihmistä poliisin mukaan, vähän enemmän kuin Helsingin Pridessä
Toivottavasti ensi vuonna myös me perussuomalaiset natsihomot saamme oman marssin, jossa varmasti on ainakin tuplaten tuo määrä osallistuja kuin toisen ääripään homoilla.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ensi vuonna myös me perussuomalaiset natsihomot saamme oman marssin, jossa varmasti on ainakin tuplaten tuo määrä osallistuja kuin toisen ääripään homoilla.
Sen kun alat järjestämään! Taidat kuitenkin olla liian laiska ja tyhmä ettei onnistu
Hyi mitä oksettavia kuvatuksia noissa lehtien pride-kuvissakin riekkuu.
Suviseuroissakin on noin 70 000 ihmistä. Hullut vetävät hulluja puoleensa.
Vierailija kirjoitti:
Vielä on toivoa paremmasta jos niitä on noinkin paljon.
Avainkysymys kuuluukin että paremmasta mistä?
Orwellin eläinten farmikin loppui siihen että eräs ryhmä saavutti parannuksen entiseen. Loput sitten vähemmän mutta mitäs me niistä kun hallinto hallitsee tiedotusvälineitäkin.
Miten tantat jaksaa lyllertää ton 2.5km?
Vaatimatonta on. Asukkaita on Suomessa kumminkin 5,6 miljoonaa, joista aikuisia on 4,6 miljoonaa. Enin osa siis ei osallistu. Mutta vähemmistöjuhla se kyllä onkin.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ensi vuonna myös me perussuomalaiset natsihomot saamme oman marssin, jossa varmasti on ainakin tuplaten tuo määrä osallistuja kuin toisen ääripään homoilla.
No olihan siinä "aito avioliitto" kulkueessa ainakin 15 ihmistä.
Hyi hitto minkä näköstä sakkia liikkeellä. Oksennus meinaa tulla. Noiden pitäs vapaasti saada olla yleisellä paikalla
Vierailija kirjoitti:
Vaatimatonta on. Asukkaita on Suomessa kumminkin 5,6 miljoonaa, joista aikuisia on 4,6 miljoonaa. Enin osa siis ei osallistu. Mutta vähemmistöjuhla se kyllä onkin.
Niin. Suurin osa koko maailman ihmisistä ei osallistu mihinkään yksittäiseen tapahtumaan. Ei vähittäin siksi, että se olisi fyysisesti mahdotonta.
Siksi tapahtumien suosiota ei mitata sillä kuinka moni ei osallistu, vaan sillä kuinka moni osallistuu.
Todennäköisesti yksi nolla liikaa