Poliisi arvioi Pirde-kulkueen osanottajamääräksi noin 300'000 kansalaista
Kommentit (150)
Hienoa, että äärioikeiston esittämä väite "pride ja woke on menneisyyttä" on täyttä paskaa 😄
https://images.sanoma-sndp.fi/c71928e973094afca8781c4067e2d704/normal/9…
Siinä on kyllä aika terveen näköinen olento.
Vierailija kirjoitti:
Palestiinan ja Priden liput siellä portailla rinnakkain, siitä vaan järjestämään Pride-kulkuetta sinne ihanaan ja suvaitsevaiseen Palestiinaan.
Niitä kahta yhdistää saatana.
Vierailija kirjoitti:
Queers for palestine taas isossa banderollissa. Siis homot ja muut poikkeavat tukevat taas porukkaa joka haluaa mestata heidät julkisella paikalla.
tää naurattaa aina
Hirviön näköinen mikälie pervo kantoi kylttiä jossa lupaa hakata ilmaiseksi fasistin. Leppoisaa porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, että äärioikeiston esittämä väite "pride ja woke on menneisyyttä" on täyttä paskaa 😄
Minkä ihmeen äärioikeiston?
Vierailija kirjoitti:
Hirviön näköinen mikälie pervo kantoi kylttiä jossa lupaa hakata ilmaiseksi fasistin. Leppoisaa porukkaa.
Ei vaan natsin.
Vierailija kirjoitti:
Palestiinan ja Priden liput siellä portailla rinnakkain, siitä vaan järjestämään Pride-kulkuetta sinne ihanaan ja suvaitsevaiseen Palestiinaan.
Missä "Queers for Afganistan" banderollit ja Talebanin liput?! Miksi Afganistanin homot on unohdettu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Queers for palestine taas isossa banderollissa. Siis homot ja muut poikkeavat tukevat taas porukkaa joka haluaa mestata heidät julkisella paikalla.
tää naurattaa aina
Naurattaa näiden ääretön tyhmyys. Yhteenlaskettu älykkyysosamäärä on 10.
Mihin tuolla marssilla pyritään. Ei ole auennut minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ensi vuonna myös me perussuomalaiset natsihomot saamme oman marssin, jossa varmasti on ainakin tuplaten tuo määrä osallistuja kuin toisen ääripään homoilla.
No olihan siinä "aito avioliitto" kulkueessa ainakin 15 ihmistä.
Kyllä nyt naurattaa. Mutta kun Tuomiopäivänä kootaan kaikki kansat Jumalan eteen tuomittavaksi, niin sinä päivänä moni toivoo, että olisi seissyt sen 15 joukossa.
Nuo satusi naurattaa vielä enemmän 😂
Niinhän juuri sanoin, että kyllä vielä nyt naurattaa. 😂
Koiramaskin takana olevia petoviilejä näkyy olevan.
Vierailija kirjoitti:
Mihin tuolla marssilla pyritään. Ei ole auennut minulle.
Kuluttamaan suomalaiten veronmaksajien rahat kuluvalla tilikaudella.
Kaamea määrä. Ei uskoisi. Onko vesijohtovettä tai muita mahd. syitä tutkittu vai miksi määrät nousee vuosi vuodelta?
Ketju on esimerkki miksi pridea ja marssia edelleen tarvitaan.
Tuo marssi saa uskomaan sielunvaellukseen. Elikkä tänne jää pyörimään huonompi sakki ja paremmat ovat päässeet jo nirvanaan. Joo, olen itsekin täällä ja ilmeisesti aiemmin elänyt ala-arvoisesti, mutta yritän korjata edes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
300 000 osallistujaa on 5,36 % 5,6 miljoonaisesta väestöstä.
Suviseuroilla taas huomattavasti vähemmän. Kuoleva perinne. Toivottavasti Päivi saa siihen sentään joululahjaraha- ja järjestötukea.
-winner-
Tuskin nyt sentään. Ja vaikka kuolisikin kokonaan, niin Jumalan asiat ovat ja pysyvät, koska niitten asioitten perusteella pidetään kerran tuomiopäivä, vaikka ei ainuttakaan suviseuralaista olisi ollut.
Mahtaa se ottaa kupoliin suviseuroissa elävien lisäksi kaikkia maapallon miljardeja jo kuolleita, kun pitää vaan jossain limbossa odotella, että koska se joku Jumala niistä tuhansista tekee sen lopullisen rätingin, mihin paikkaan haudasta päädytään ja millä synnillä.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Kaamea määrä. Ei uskoisi. Onko vesijohtovettä tai muita mahd. syitä tutkittu vai miksi määrät nousee vuosi vuodelta?
Some-alustoilla saa näkyvyyttä Pride-aiheisilla päivityksillä, ja joillekin lisänäkyvyys tarkoittaa lisätuloja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, että äärioikeiston esittämä väite "pride ja woke on menneisyyttä" on täyttä paskaa 😄
Minkä ihmeen äärioikeiston?
Persupökäleet on alt-right, eli äärioikeistoa aina, kun ulkomaiden lehdistö puhuu niistä.
Vain Suomen media on hiljaa, ne säälittävät pelkurit.
On se hupaisaa, että meillä on kaksi karnevaalijuhlaa nykyään vuodessa.