Poliisi arvioi Pirde-kulkueen osanottajamääräksi noin 300'000 kansalaista
Kommentit (150)
Olisi hienoa jos suomalaiset marssisivat jonkin kiinnostavan asian puolesta, eikä vessa-asioihin liittyvän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketju on esimerkki miksi pridea ja marssia edelleen tarvitaan.
Ihmiskunta ei koskaan tule olemaan samaa mieltä mistään asiasta, joten turha kuvitella että Pride-porukka saavuttaisi universaalin hyväksynnän ensimmäistä kertaa historiassa.
Pride on yksi ajallinen vouhotus muiden joukossa. On ollut fasismi, kommunismi, metoo, ym. Unholaan ovat menneet.
Fasismi ja kommunismi olivat ihmisten yhdenmukaistamisen puolesta, pride ja metoo ihmisoikeuksien puolesta.
Onko persut oikeasti noin tyhmiä?
Ihmiso ikeudet ovat siis suk ueli nten nostaminen ihmisen tärkeimmäksi asiaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketju on esimerkki miksi pridea ja marssia edelleen tarvitaan.
Ihmiskunta ei koskaan tule olemaan samaa mieltä mistään asiasta, joten turha kuvitella että Pride-porukka saavuttaisi universaalin hyväksynnän ensimmäistä kertaa historiassa.
Pride on yksi ajallinen vouhotus muiden joukossa. On ollut fasismi, kommunismi, metoo, ym. Unholaan ovat menneet.
Fasismi ja kommunismi olivat ihmisten yhdenmukaistamisen puolesta, pride ja metoo ihmisoikeuksien puolesta.
Onko persut oikeasti noin tyhmiä?
Sinä et näköjään tiedä mitä fasismi on mutta se ei yllätä ollenkaan. Vasemmistossahan fasismi = natsismi mutta näin se ei tosielämässä mennyt ollenkaan.
"Fasismilla tarkoitetaan Italian kansallisen fasistipuolueen (Partito Nazionale Fascista) ja Saksan kansallissosialistisen työväenpuolueen (NSDAP) 1920–1940-luvuilla edustamaa ideologiaa. Historiallisesti ja virallisesti fasistisina puolueina pidetään näitä klassisia, nykyään lakkautettuja liikkeitä.
Nykypolitiikassa mitkään merkittävät parlamentaariset puolueet eivät avoimesti kutsu itseään fasisteiksi, mutta termiä käytetään yhteiskuntatieteellisessä keskustelussa ja poliittisessa retoriikassa.
Avoimesti fasistisiksi tai uusfasistisiksi luokitellut puolueet
Pienemmät ääriliikkeet ja rekisteröidyt puolueet, joiden ideologia ammentaa suoraan klassisesta fasismista ja rasismista:
Sinimusta Liike (Suomi): Puolueohjelma on luokiteltu tutkijoiden toimesta avoimen rasistiseksi ja fasistiseksi.
Kultainen aamunkoitto (Kreikka): Kreikkalainen uusfasistinen puolue, jonka toiminta on oikeudessa todettu rikolliseksi.
Puolueet, joihin liitetään fasistisia piirteitä
Monia Euroopan oikeistopopulistisia ja kansallismielisiä puolueita (niin sanottu radikaali oikeisto tai äärioikeisto) syytetään poliittisessa keskustelussa fasistisista tai autoritaarisista piirteistä, kuten äärinationalismista ja muukalaisvihasta. Tutkijat ja poliittiset vastustajat käyttävät näistä usein termiä uusfasismi tai post-fasismi. Esimerkkejä:
Vaihtoehto Saksalle (AfD) (Saksa)
Kansallinen liittouma (Italia, nykyisin Fratelli d'Italia)
Kansallinen liittouma (Ranska, nykyisin Kansallinen rintama)"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ensi vuonna myös me perussuomalaiset natsihomot saamme oman marssin, jossa varmasti on ainakin tuplaten tuo määrä osallistuja kuin toisen ääripään homoilla.
No olihan siinä "aito avioliitto" kulkueessa ainakin 15 ihmistä.
Ja kokoontuivat Kolmen sepän patsaalla, jossa kolme alastonta miestä keskenään. Freudilaista lipsahtelua parhaimmillaan ;DDDD
-winner-
Normaalit ihmiset eivät näe kolmessa alastomassa miehessä tai naisessa mitään pervoa. Vain alastomia kehoja.
Aito avioliitto ei ole Suomessa mahdollista kolmen miehen eikä edes 15 "normaalin" heteron kesken. Kannattavatko he aitoavioliittolaiset siis homoliittoja vai tulivatko ihan vaan alastomia kehoja ihastelemaan, kun kokoontuivat nimenomaan siihen? Kerropa nyt tyhmälle.
-winner-
Minkäs takia sinä homo et ole tuolla kulkueessa?
Jos mulla vaikka on töitä ihan toisessa päässä Suomea eilen ja tänään? Tietenkään se ei sovi sun kategoriointiin työttömistä vihervassariluusereista roikkumassa Vauvassa, mutta ei voi mitään.
-winner-
Mutta kun sinulla ei ole. Tekosyitä.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti yksi nolla liikaa
Ap on pistänyt vähän omiaan.
"Fasismilla tarkoitetaan Italian kansallisen fasistipuolueen (Partito Nazionale Fascista) ja Saksan kansallissosialistisen työväenpuolueen (NSDAP) 1920–1940-luvuilla edustamaa ideologiaa. Historiallisesti ja virallisesti fasistisina puolueina pidetään näitä klassisia, nykyään lakkautettuja liikkeitä. "
Ei tarkoiteta. Jo tässä menee pieleen aivan täysin. Kansallissosialismi ja fasismi ovat täysin erillisiä ideologioita ja liikkeitä niin alkuperänsä ja sisältönsä suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ensi vuonna myös me perussuomalaiset natsihomot saamme oman marssin, jossa varmasti on ainakin tuplaten tuo määrä osallistuja kuin toisen ääripään homoilla.
No olihan siinä "aito avioliitto" kulkueessa ainakin 15 ihmistä.
Kyllä nyt naurattaa. Mutta kun Tuomiopäivänä kootaan kaikki kansat Jumalan eteen tuomittavaksi, niin sinä päivänä moni toivoo, että olisi seissyt sen 15 joukossa.
Niin, nuo olivat ne päivän aidosti rohkeat ja arvoistaan tinkimättömät ihmiset.
Työttömiltä juopoilta lähinnä näyttivät. Kukaan ei ainakaan selvin päin ollut.
Heillä kaikilla oli vain vettä pulloissaan kun he tulivat Kolmen sepän patsaalle. Siellä Taivaasta ilmestyi iso käsi ja kosketti juomaa muuttaen sen viiniksi.
-winner-
Aivan päästä sairaita tyyppejä. Onko edes suomalaisia.
Vierailija kirjoitti:
"Fasismilla tarkoitetaan Italian kansallisen fasistipuolueen (Partito Nazionale Fascista) ja Saksan kansallissosialistisen työväenpuolueen (NSDAP) 1920–1940-luvuilla edustamaa ideologiaa. Historiallisesti ja virallisesti fasistisina puolueina pidetään näitä klassisia, nykyään lakkautettuja liikkeitä. "
Ei tarkoiteta. Jo tässä menee pieleen aivan täysin. Kansallissosialismi ja fasismi ovat täysin erillisiä ideologioita ja liikkeitä niin alkuperänsä ja sisältönsä suhteen.
Taidat olla sinimusta, kun puolustat fasismia.
Tuo nyt on sellainen yleiskarnevaali, johon porukkaa menee mukaan vaikka ei hirveästi jaksaisi noita asioita miettiä. Hyvä keli houkuttelee vielä enemmän porukkaa kuin normaalisti. Taitaa ns. aktivisteja olla porukasta alle 5 prosenttia. Mutta mikäs siinä. Yleensä noissa ei ole häiriöitä, toisin kuin äärioikeiston paskamarsseilla.
Vierailija kirjoitti:
https://images.sanoma-sndp.fi/c71928e973094afca8781c4067e2d704/normal/9…
Siinä on kyllä aika terveen näköinen olento.
Hyi stna!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Fasismilla tarkoitetaan Italian kansallisen fasistipuolueen (Partito Nazionale Fascista) ja Saksan kansallissosialistisen työväenpuolueen (NSDAP) 1920–1940-luvuilla edustamaa ideologiaa. Historiallisesti ja virallisesti fasistisina puolueina pidetään näitä klassisia, nykyään lakkautettuja liikkeitä. "
Ei tarkoiteta. Jo tässä menee pieleen aivan täysin. Kansallissosialismi ja fasismi ovat täysin erillisiä ideologioita ja liikkeitä niin alkuperänsä ja sisältönsä suhteen.
Taidat olla sinimusta, kun puolustat fasismia.
En ole puolustanut yhtään mitään vaan todennut ettet tiedä ollenkaan mistä puhut.
Vierailija kirjoitti:
Isompi kuin talonpoikaismarssi 💪
Se se olisikin kun nuo marssisivat eduskuntatalolle ja vaatisivat herra hallitusherrojen eroa. Sitten Stubb ilmoittaisi että hallitus kaatuisi, tulisi uudet vaalit ja vihervasemmisto voittaisi murskaenemmistöllä. Äärioikeiston toiminta kiellettäisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ensi vuonna myös me perussuomalaiset natsihomot saamme oman marssin, jossa varmasti on ainakin tuplaten tuo määrä osallistuja kuin toisen ääripään homoilla.
No olihan siinä "aito avioliitto" kulkueessa ainakin 15 ihmistä.
Ja kokoontuivat Kolmen sepän patsaalla, jossa kolme alastonta miestä keskenään. Freudilaista lipsahtelua parhaimmillaan ;DDDD
-winner-
Normaalit ihmiset eivät näe kolmessa alastomassa miehessä tai naisessa mitään pervoa. Vain alastomia kehoja.
Aito avioliitto ei ole Suomessa mahdollista kolmen miehen eikä edes 15 "normaalin" heteron kesken. Kannattavatko he aitoavioliittolaiset siis homoliittoja vai tulivatko ihan vaan alastomia kehoja ihastelemaan, kun kokoontuivat nimenomaan siihen? Kerropa nyt tyhmälle.
-winner-
Minkäs takia sinä homo et ole tuolla kulkueessa?
Jos mulla vaikka on töitä ihan toisessa päässä Suomea eilen ja tänään? Tietenkään se ei sovi sun kategoriointiin työttömistä vihervassariluusereista roikkumassa Vauvassa, mutta ei voi mitään.
-winner-
Sulla töitä 😂😂. Kaikkea sitä saa lukea kun tarpeeksi elää 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ensi vuonna myös me perussuomalaiset natsihomot saamme oman marssin, jossa varmasti on ainakin tuplaten tuo määrä osallistuja kuin toisen ääripään homoilla.
No olihan siinä "aito avioliitto" kulkueessa ainakin 15 ihmistä.
Ja kokoontuivat Kolmen sepän patsaalla, jossa kolme alastonta miestä keskenään. Freudilaista lipsahtelua parhaimmillaan ;DDDD
-winner-
Normaalit ihmiset eivät näe kolmessa alastomassa miehessä tai naisessa mitään pervoa. Vain alastomia kehoja.
Aito avioliitto ei ole Suomessa mahdollista kolmen miehen eikä edes 15 "normaalin" heteron kesken. Kannattavatko he aitoavioliittolaiset siis homoliittoja vai tulivatko ihan vaan alastomia kehoja ihastelemaan, kun kokoontuivat nimenomaan siihen? Kerropa nyt tyhmälle.
-winner-
Minkäs takia sinä homo et ole tuolla kulkueessa?
Jos mulla vaikka on töitä ihan toisessa päässä Suomea eilen ja tänään? Tietenkään se ei sovi sun kategoriointiin työttömistä vihervassariluusereista roikkumassa Vauvassa, mutta ei voi mitään.
-winner-
Ei sinulla ole töitä.
On on on on on on on on! Mut mistäs sulle niitä saataisiin? Tai edes joku jota rakastaa ja jonka puolesta/kanssa käydä marssilla?
-winner-
En pidä Suomea enää maana jota kannattaa puolustaa.
Vähän yläkanttiin:
"Mielenterveyden häiriöt ovat Suomessa hyvin yleisiä. Arviolta yli 60 % suomalaisista saa jonkin mielenterveyden häiriön diagnoosin elämänsä aikana. Esimerkiksi Kelan sairauspäivärahaa tai kuntoutustukea mielenterveysoireiden vuoksi saavia on vuosittain yli 100 000, ja pelkästään psykoosidiagnoosin saaneita on elossa lähes 86 000"
Suurin osa kulkueessa on työttömiä loisia ja muiden työllä eläviä mielenterveyspotilaita.
Ilmeisesti osallistujat on ohjeistettu kävelemään hitaasti, koska verkkaisesti etenevä kulkue luo uutisvideoihin illuusion siitä, että osallistujia on enemmän kuin todellisuudessa onkaan. Tai sitten osallistujien yleiskunto on niin heikko, ettei voi kävellä normaalia kävelyvauhtia. Tuollainen löntystely vaan ei luo katsojille mielikuvaa, että ollaan ylpeästi edustamassa omaa ideologiaa, vaan kulkueesta tulee itseään halventava paraati, jossa osallistujat näyttäytyvät lähinnä sääliä herättävinä erityistarpeisina yksilöinä.
Siellä marssii vain pirdeitä ihmisiä pirdsakkaasti pirdelöä juoden.
-winner-