Poliisi arvioi Pirde-kulkueen osanottajamääräksi noin 300'000 kansalaista
Kommentit (150)
Onko laskettu maahansalakuljetetun huumemäärän korrelaatiota tuohon lukuun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
300 000 osallistujaa on 5,36 % 5,6 miljoonaisesta väestöstä.
Suviseuroilla taas huomattavasti vähemmän. Kuoleva perinne. Toivottavasti Päivi saa siihen sentään joululahjaraha- ja järjestötukea.
-winner-
Pyhät Pilu ja Mulkku ovat uudet jumalamme.
Ja mistä ap otti tuon "poliisin arvion"? Pride itse ilmoitti 100000
Muunneltu totuus on paras totuus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ensi vuonna myös me perussuomalaiset natsihomot saamme oman marssin, jossa varmasti on ainakin tuplaten tuo määrä osallistuja kuin toisen ääripään homoilla.
No olihan siinä "aito avioliitto" kulkueessa ainakin 15 ihmistä.
Ja kokoontuivat Kolmen sepän patsaalla, jossa kolme alastonta miestä keskenään. Freudilaista lipsahtelua parhaimmillaan ;DDDD
-winner-
Normaalit ihmiset eivät näe kolmessa alastomassa miehessä tai naisessa mitään pervoa. Vain alastomia kehoja.
Aito avioliitto ei ole Suomessa mahdollista kolmen miehen eikä edes 15 "normaalin" heteron kesken. Kannattavatko he aitoavioliittolaiset siis homoliittoja vai tulivatko ihan vaan alastomia kehoja ihastelemaan, kun kokoontuivat nimenomaan siihen? Kerropa nyt tyhmälle.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti yksi nolla liikaa
Poliisit eivät ole arvanneet yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ensi vuonna myös me perussuomalaiset natsihomot saamme oman marssin, jossa varmasti on ainakin tuplaten tuo määrä osallistuja kuin toisen ääripään homoilla.
No olihan siinä "aito avioliitto" kulkueessa ainakin 15 ihmistä.
Ja kokoontuivat Kolmen sepän patsaalla, jossa kolme alastonta miestä keskenään. Freudilaista lipsahtelua parhaimmillaan ;DDDD
-winner-
Normaalit ihmiset eivät näe kolmessa alastomassa miehessä tai naisessa mitään pervoa. Vain alastomia kehoja.
Aito avioliitto ei ole Suomessa mahdollista kolmen miehen eikä edes 15 "normaalin" heteron kesken. Kannattavatko he aitoavioliittolaiset siis homoliittoja vai tulivatko ihan vaan alastomia kehoja ihastelemaan, kun kokoontuivat nimenomaan siihen? Kerropa nyt tyhmälle.
-winner-
Minkäs takia sinä homo et ole tuolla kulkueessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ensi vuonna myös me perussuomalaiset natsihomot saamme oman marssin, jossa varmasti on ainakin tuplaten tuo määrä osallistuja kuin toisen ääripään homoilla.
No olihan siinä "aito avioliitto" kulkueessa ainakin 15 ihmistä.
Kyllä nyt naurattaa. Mutta kun Tuomiopäivänä kootaan kaikki kansat Jumalan eteen tuomittavaksi, niin sinä päivänä moni toivoo, että olisi seissyt sen 15 joukossa.
Nuo satusi naurattaa vielä enemmän 😂
Isompi kuin talonpoikaismarssi 💪
Vierailija kirjoitti:
Isompi kuin talonpoikaismarssi 💪
En ymmärrä vain sitä asiaa että miksi osallistujien pitää nolata itsensä täysin noilla koira.-asuilla ja muulla täysin mt-osastolle menevillä jutuilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ensi vuonna myös me perussuomalaiset natsihomot saamme oman marssin, jossa varmasti on ainakin tuplaten tuo määrä osallistuja kuin toisen ääripään homoilla.
No olihan siinä "aito avioliitto" kulkueessa ainakin 15 ihmistä.
Kyllä nyt naurattaa. Mutta kun Tuomiopäivänä kootaan kaikki kansat Jumalan eteen tuomittavaksi, niin sinä päivänä moni toivoo, että olisi seissyt sen 15 joukossa.
Niin, nuo olivat ne päivän aidosti rohkeat ja arvoistaan tinkimättömät ihmiset.
Työttömiltä juopoilta lähinnä näyttivät. Kukaan ei ainakaan selvin päin ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
300 000 osallistujaa on 5,36 % 5,6 miljoonaisesta väestöstä.
Suviseuroilla taas huomattavasti vähemmän. Kuoleva perinne. Toivottavasti Päivi saa siihen sentään joululahjaraha- ja järjestötukea.
-winner-
Tuskin nyt sentään. Ja vaikka kuolisikin kokonaan, niin Jumalan asiat ovat ja pysyvät, koska niitten asioitten perusteella pidetään kerran tuomiopäivä, vaikka ei ainuttakaan suviseuralaista olisi ollut.
Queers for palestine taas isossa banderollissa. Siis homot ja muut poikkeavat tukevat taas porukkaa joka haluaa mestata heidät julkisella paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ensi vuonna myös me perussuomalaiset natsihomot saamme oman marssin, jossa varmasti on ainakin tuplaten tuo määrä osallistuja kuin toisen ääripään homoilla.
No olihan siinä "aito avioliitto" kulkueessa ainakin 15 ihmistä.
Kyllä nyt naurattaa. Mutta kun Tuomiopäivänä kootaan kaikki kansat Jumalan eteen tuomittavaksi, niin sinä päivänä moni toivoo, että olisi seissyt sen 15 joukossa.
Nuo satusi naurattaa vielä enemmän 😂
Pyhä Perse on aikamme symboli. Kuin kultainen vasikka.
Palestiinan ja Priden liput siellä portailla rinnakkain, siitä vaan järjestämään Pride-kulkuetta sinne ihanaan ja suvaitsevaiseen Palestiinaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isompi kuin talonpoikaismarssi 💪
En ymmärrä vain sitä asiaa että miksi osallistujien pitää nolata itsensä täysin noilla koira.-asuilla ja muulla täysin mt-osastolle menevillä jutuilla.
Veikkaan että ei ole likimainkaan ainoa asia jota et ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vielä on toivoa paremmasta jos niitä on noinkin paljon.
Paremmasta HEILLE. Omaan elämääni ei vaikuta mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Eikä mukana edes ollut sateenkaariväen pedofiilisiipi. Olivat lasten kanssa askartelemassa dildohousuja ja muuta kivaa.
Hyvin tunnut tietävän. Pelottavan tarkasti jopa :/
-winner-
Paljon osallistuu ihmisiä siihenkin eksytykseen. Harmillista.