Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poliisi arvioi Pirde-kulkueen osanottajamääräksi noin 300'000 kansalaista

Vierailija
27.06.2026 |

wow

Kommentit (150)

Vierailija
41/150 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon osallistuu ihmisiä siihenkin eksytykseen. Harmillista.

Vierailija
42/150 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko laskettu maahansalakuljetetun   huumemäärän korrelaatiota tuohon lukuun?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/150 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

300 000 osallistujaa on 5,36 % 5,6 miljoonaisesta väestöstä.

Suviseuroilla taas huomattavasti vähemmän. Kuoleva perinne. Toivottavasti Päivi saa siihen sentään joululahjaraha- ja järjestötukea.

-winner-

Pyhät Pilu ja Mulkku ovat uudet jumalamme.

Vierailija
44/150 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mistä ap otti tuon "poliisin arvion"? Pride itse ilmoitti 100000

Vierailija
45/150 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muunneltu totuus on paras totuus!

Vierailija
46/150 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai tä on klo 2030 ykkösuutinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/150 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ensi vuonna myös me perussuomalaiset natsihomot saamme oman marssin, jossa varmasti on ainakin tuplaten tuo määrä osallistuja kuin toisen ääripään homoilla.

No olihan siinä "aito avioliitto" kulkueessa ainakin 15 ihmistä. 

Ja kokoontuivat Kolmen sepän patsaalla, jossa kolme alastonta miestä keskenään. Freudilaista lipsahtelua parhaimmillaan ;DDDD

-winner- 

Normaalit ihmiset eivät näe kolmessa alastomassa miehessä tai naisessa mitään pervoa. Vain alastomia kehoja.

Aito avioliitto ei ole Suomessa mahdollista kolmen miehen eikä edes 15 "normaalin" heteron kesken. Kannattavatko he aitoavioliittolaiset siis homoliittoja vai tulivatko ihan vaan alastomia kehoja ihastelemaan, kun kokoontuivat nimenomaan siihen? Kerropa nyt tyhmälle.

-winner-

Vierailija
48/150 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti yksi nolla liikaa

Poliisit eivät ole arvanneet yhtään mitään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/150 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ensi vuonna myös me perussuomalaiset natsihomot saamme oman marssin, jossa varmasti on ainakin tuplaten tuo määrä osallistuja kuin toisen ääripään homoilla.

No olihan siinä "aito avioliitto" kulkueessa ainakin 15 ihmistä. 

Ja kokoontuivat Kolmen sepän patsaalla, jossa kolme alastonta miestä keskenään. Freudilaista lipsahtelua parhaimmillaan ;DDDD

-winner- 

Normaalit ihmiset eivät näe kolmessa alastomassa miehessä tai naisessa mitään pervoa. Vain alastomia kehoja.

Aito avioliitto ei ole Suomessa mahdollista kolmen miehen eikä edes 15 "normaalin" heteron kesken. Kannattavatko he aitoavioliittolaiset siis homoliittoja vai tulivatko ihan vaan alastomia kehoja ihastelemaan, kun kokoontuivat nimenomaan siihen? Kerropa nyt tyhmälle.

-winner-

Minkäs takia sinä homo et ole tuolla kulkueessa?

Vierailija
50/150 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ensi vuonna myös me perussuomalaiset natsihomot saamme oman marssin, jossa varmasti on ainakin tuplaten tuo määrä osallistuja kuin toisen ääripään homoilla.

No olihan siinä "aito avioliitto" kulkueessa ainakin 15 ihmistä. 

Kyllä nyt naurattaa. Mutta kun Tuomiopäivänä kootaan kaikki kansat Jumalan eteen tuomittavaksi, niin sinä päivänä moni toivoo, että olisi seissyt sen 15 joukossa.

Nuo satusi naurattaa vielä enemmän 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/150 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isompi kuin talonpoikaismarssi 💪

Vierailija
52/150 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isompi kuin talonpoikaismarssi 💪

En ymmärrä vain sitä asiaa että miksi osallistujien pitää nolata itsensä täysin noilla koira.-asuilla ja muulla täysin mt-osastolle menevillä jutuilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/150 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ensi vuonna myös me perussuomalaiset natsihomot saamme oman marssin, jossa varmasti on ainakin tuplaten tuo määrä osallistuja kuin toisen ääripään homoilla.

No olihan siinä "aito avioliitto" kulkueessa ainakin 15 ihmistä. 

Kyllä nyt naurattaa. Mutta kun Tuomiopäivänä kootaan kaikki kansat Jumalan eteen tuomittavaksi, niin sinä päivänä moni toivoo, että olisi seissyt sen 15 joukossa.

Niin, nuo olivat ne päivän aidosti rohkeat ja arvoistaan tinkimättömät ihmiset.

Työttömiltä juopoilta lähinnä näyttivät. Kukaan ei ainakaan selvin päin ollut. 

Vierailija
54/150 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

300 000 osallistujaa on 5,36 % 5,6 miljoonaisesta väestöstä.

Suviseuroilla taas huomattavasti vähemmän. Kuoleva perinne. Toivottavasti Päivi saa siihen sentään joululahjaraha- ja järjestötukea.

-winner-

Tuskin nyt sentään. Ja vaikka kuolisikin kokonaan, niin Jumalan asiat ovat ja pysyvät, koska niitten asioitten perusteella pidetään kerran tuomiopäivä, vaikka ei ainuttakaan suviseuralaista olisi ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/150 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Queers for palestine taas isossa banderollissa. Siis homot ja muut poikkeavat tukevat taas porukkaa joka haluaa mestata heidät julkisella paikalla.

Vierailija
56/150 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ensi vuonna myös me perussuomalaiset natsihomot saamme oman marssin, jossa varmasti on ainakin tuplaten tuo määrä osallistuja kuin toisen ääripään homoilla.

No olihan siinä "aito avioliitto" kulkueessa ainakin 15 ihmistä. 

Kyllä nyt naurattaa. Mutta kun Tuomiopäivänä kootaan kaikki kansat Jumalan eteen tuomittavaksi, niin sinä päivänä moni toivoo, että olisi seissyt sen 15 joukossa.

Nuo satusi naurattaa vielä enemmän 😂

Pyhä Perse on aikamme symboli. Kuin kultainen vasikka.

Vierailija
57/150 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palestiinan ja Priden liput siellä portailla rinnakkain, siitä vaan järjestämään Pride-kulkuetta sinne ihanaan ja suvaitsevaiseen Palestiinaan.

Vierailija
58/150 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isompi kuin talonpoikaismarssi 💪

En ymmärrä vain sitä asiaa että miksi osallistujien pitää nolata itsensä täysin noilla koira.-asuilla ja muulla täysin mt-osastolle menevillä jutuilla.

Veikkaan että ei ole likimainkaan ainoa asia jota et ymmärrä. 

Vierailija
59/150 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä on toivoa paremmasta jos niitä on noinkin paljon.

Paremmasta HEILLE. Omaan elämääni ei vaikuta mitenkään.

Vierailija
60/150 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä mukana edes ollut sateenkaariväen pedofiilisiipi. Olivat lasten kanssa askartelemassa dildohousuja ja muuta kivaa.

Hyvin tunnut tietävän. Pelottavan tarkasti jopa :/

-winner-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän