Poliisi arvioi Pirde-kulkueen osanottajamääräksi noin 300'000 kansalaista
Kommentit (150)
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti osallistujat on ohjeistettu kävelemään hitaasti, koska verkkaisesti etenevä kulkue luo uutisvideoihin illuusion siitä, että osallistujia on enemmän kuin todellisuudessa onkaan. Tai sitten osallistujien yleiskunto on niin heikko, ettei voi kävellä normaalia kävelyvauhtia. Tuollainen löntystely vaan ei luo katsojille mielikuvaa, että ollaan ylpeästi edustamassa omaa ideologiaa, vaan kulkueesta tulee itseään halventava paraati, jossa osallistujat näyttäytyvät lähinnä sääliä herättävinä erityistarpeisina yksilöinä.
Toista se on "oikeiden" "normaalien" "ihmisten" naamiohomomarsseilla, kun edetään ripeästi tappituntumalla eins zwei drei ja sitten jää vielä aikaa potkia ohikulkijoita katuun ja juosta reippaasti karkuun ennenkuin poliisi tulee paikalle viemään nämä keppostelevat erityistapaukset putkaan.
-winner-
Järjestörälssikö osallistuu korruptioo kerrakseen.
Vierailija kirjoitti:
Olisi hienoa jos suomalaiset marssisivat jonkin kiinnostavan asian puolesta, eikä vessa-asioihin liittyvän.
Eli sinulla pyörii vain paskaseksi ja pissit mielessäsi? Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailmassa on kaikki loppujen lopuksi kuitenkin aika hyvin, kun tämä ketju näköjään kääntyy arvuutteluksi siitä, onko minulla töitä ;DDDDD
-winner-
EI se ole arvuuttelua vaan toteamuksia ettei sinullla ole. Kyllähän se on palstalla tiedossa jo tässä vaiheessa yleisesti.
Auh. Kyllä nyt harmittaa. Mutta joo, tonni sinne, tonni tänne, mitä noita palkkojaan laskemaan, kunhan ei joka päivä duunia tee, kun sitten itkettäisiin taas sitä, että mun palkka on 30 donaa/kk ;D
-winner-
Käsittämätöntä on kuitenkin se, että eheytyshoitojen kieltoa kannattava pääministeri Petteri Orpo ei osallistunut Helsinki-Pride kulkueeseen. Saa nähdä mitä keksii meriselityksekseen.
Tuo Pride porukka olisi jollain tavalla uskottavampi jos he pukeutuisivat normaalimmin. Nyt taas kuvissa näkyy ihmeellisiä naamiaisasuja, kuvottavia suorastaan. Kyllähän se jotain kertoo. Valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Käsittämätöntä on kuitenkin se, että eheytyshoitojen kieltoa kannattava pääministeri Petteri Orpo ei osallistunut Helsinki-Pride kulkueeseen. Saa nähdä mitä keksii meriselityksekseen.
Kenenkään ei ole pakko osallistua vain siksi että olisi mieliksi joillekin tahoille. Pitää kunnioittaa hänen päätöstään. En minäkään osallistu koska tuo aate ei ole minulle tärkeä. Marssikoon puolestani sitä haluavat vaikka joka kuukausi.
Vierailija kirjoitti:
Käsittämätöntä on kuitenkin se, että eheytyshoitojen kieltoa kannattava pääministeri Petteri Orpo ei osallistunut Helsinki-Pride kulkueeseen. Saa nähdä mitä keksii meriselityksekseen.
Levillä oli juhannuksen ja vielä polvia heikottaa ja suuntavaisto on hukassa...
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Tuo Pride porukka olisi jollain tavalla uskottavampi jos he pukeutuisivat normaalimmin. Nyt taas kuvissa näkyy ihmeellisiä naamiaisasuja, kuvottavia suorastaan. Kyllähän se jotain kertoo. Valitettavasti.
Suomessa ei saa edes vappuna saisi pukeutua kuin harmaaseen ja mustaan.
Olet päivän paskin trolli.