Poliisi arvioi Pirde-kulkueen osanottajamääräksi noin 300'000 kansalaista
Kommentit (150)
Vierailija kirjoitti:
Vähän yläkanttiin:
"Mielenterveyden häiriöt ovat Suomessa hyvin yleisiä. Arviolta yli 60 % suomalaisista saa jonkin mielenterveyden häiriön diagnoosin elämänsä aikana. Esimerkiksi Kelan sairauspäivärahaa tai kuntoutustukea mielenterveysoireiden vuoksi saavia on vuosittain yli 100 000, ja pelkästään psykoosidiagnoosin saaneita on elossa lähes 86 000"
Kuusi nuorta päivässä jää Suomessa eläkkeelle mielenterveyssyistä. Suomalaiset ovat geeneiltään maailman surkein kansa.
Maailmassa on kaikki loppujen lopuksi kuitenkin aika hyvin, kun tämä ketju näköjään kääntyy arvuutteluksi siitä, onko minulla töitä ;DDDDD
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pidä Suomea enää maana jota kannattaa puolustaa.
Venäläinenkin trolli löysi ketjuun persujen kaveriksi.
Ei se vanjaa tarvitse tätä toteamaan.
Olen ajatellut samalla tavalla, maassa on jo 100 000 r y s s ää ja loput ovat kulkueen kaltaisia sekopäitä.
Ei mikään ihannemaa todellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän yläkanttiin:
"Mielenterveyden häiriöt ovat Suomessa hyvin yleisiä. Arviolta yli 60 % suomalaisista saa jonkin mielenterveyden häiriön diagnoosin elämänsä aikana. Esimerkiksi Kelan sairauspäivärahaa tai kuntoutustukea mielenterveysoireiden vuoksi saavia on vuosittain yli 100 000, ja pelkästään psykoosidiagnoosin saaneita on elossa lähes 86 000"
Kuusi nuorta päivässä jää Suomessa eläkkeelle mielenterveyssyistä. Suomalaiset ovat geeneiltään maailman surkein kansa.
Iiigorien mielipiteet ei kiinnosta.
Suviseurat ei jätä jälkeensä roskan roskaa. Olen kerran kierrellyt huvikseni seura-alueen menojen jälkeen. Hattu päästä tämmösille festareille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pidä Suomea enää maana jota kannattaa puolustaa.
Venäläinenkin trolli löysi ketjuun persujen kaveriksi.
Miten sinä vihervasemmistolainen puolustat Suomea sodan tullen vai jätätkö sen "persujen" tehtäväksi?
Vierailija kirjoitti:
Suviseurat ei jätä jälkeensä roskan roskaa. Olen kerran kierrellyt huvikseni seura-alueen menojen jälkeen. Hattu päästä tämmösille festareille.
Uskonto ei kuulu aiheeseen.
Pride koskee ihmisoikeuksia, ei mitään uskomusten pakkosyöttöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän yläkanttiin:
"Mielenterveyden häiriöt ovat Suomessa hyvin yleisiä. Arviolta yli 60 % suomalaisista saa jonkin mielenterveyden häiriön diagnoosin elämänsä aikana. Esimerkiksi Kelan sairauspäivärahaa tai kuntoutustukea mielenterveysoireiden vuoksi saavia on vuosittain yli 100 000, ja pelkästään psykoosidiagnoosin saaneita on elossa lähes 86 000"
Kuusi nuorta päivässä jää Suomessa eläkkeelle mielenterveyssyistä. Suomalaiset ovat geeneiltään maailman surkein kansa.
Ei. Suomen halutaan olevan maailman surkein ja degeneroitunein kansa. Joko sisältä tai ulkoa. God only knows.
Tai: mikä on helpompaa kuin saada meidät itse tyrimään kaikki niin ettemme kykene puolustamaan itseämme.
Sanan kaikissa merkityksissä. Näettekö tälläistä liikehdintää ympärillänne?
Ihanko ilmoitti ,vai vihvas media?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän yläkanttiin:
"Mielenterveyden häiriöt ovat Suomessa hyvin yleisiä. Arviolta yli 60 % suomalaisista saa jonkin mielenterveyden häiriön diagnoosin elämänsä aikana. Esimerkiksi Kelan sairauspäivärahaa tai kuntoutustukea mielenterveysoireiden vuoksi saavia on vuosittain yli 100 000, ja pelkästään psykoosidiagnoosin saaneita on elossa lähes 86 000"
Kuusi nuorta päivässä jää Suomessa eläkkeelle mielenterveyssyistä. Suomalaiset ovat geeneiltään maailman surkein kansa.
Iiigorien mielipiteet ei kiinnosta.
Se on fakta älykääpiö, ei mikään mielipide.
https://www.laakarilehti.fi/ajassa/ajankohtaista/viisi-nuorta-paivassa-…
Vierailija kirjoitti:
Sairasta.
Sinä tässä olet sairas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän yläkanttiin:
"Mielenterveyden häiriöt ovat Suomessa hyvin yleisiä. Arviolta yli 60 % suomalaisista saa jonkin mielenterveyden häiriön diagnoosin elämänsä aikana. Esimerkiksi Kelan sairauspäivärahaa tai kuntoutustukea mielenterveysoireiden vuoksi saavia on vuosittain yli 100 000, ja pelkästään psykoosidiagnoosin saaneita on elossa lähes 86 000"
Kuusi nuorta päivässä jää Suomessa eläkkeelle mielenterveyssyistä. Suomalaiset ovat geeneiltään maailman surkein kansa.
Iiigorien mielipiteet ei kiinnosta.
Se on fakta älykääpiö, ei mikään mielipide.
https://www.laakarilehti.fi/ajassa/ajankohtaista/viisi-nuorta-paivassa-…
Älä puhu paskaa, iiigori.
"Nuorten itsemurhaluvuissa (kaikissa ikäryhmissä tai nuorilla aikuisilla) kärkipäässä esiintyvät usein seuraavat maat: Lesotho, Guyana, Suriname."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pidä Suomea enää maana jota kannattaa puolustaa.
Venäläinenkin trolli löysi ketjuun persujen kaveriksi.
Riisuivat koiranaamarinsa ja kaalisopanhajuiset kumipukunsa ja pitävät kohta hikiset gay-orgiat Vladimirin, Vigeliuksen ja Sebun kuvia tuijotellen ;D
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti yksi nolla liikaa
Jaa, tarkoitatko että Sebastian Tynkkynen osallistuu?
Vai aattelitko, ettei poliisi osaa laskea osallistujamäärään ruudukkomenetelmällä?
Persujen ja Sinimustien öyhötykseen on kyllästytty. Hieno homma, joka vuosi enemmän väkeä Pridessä!!!!!
Väkimäärä on helppo laskea ruudukoimalla. Lasket ruudun väkimäärän ja kerrot sen ruutujen määrällä. Toki luku on summitainen mutta persut voitte laskea ihan itse, jos teillä riittää sormet.
Poliisiksi ei käytännössä nykyään pääse, ellei osaa lukea ja laskea. Vornasen aikana ilmeisesti pääsi, kun hän ei edes tiennyt, mitä on hätävarjelu.
Junat oli sangen täynnä tänään.
Perscelikin voisi joskus löytää parisuhdekumppanin jos luopuisi tuosta vihastaan, typeryydestään ja länkyttämisestään.
Rakkaus voittaa kaiken, se on jumalallinen voima meissä.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa kulkueessa on työttömiä loisia ja muiden työllä eläviä mielenterveyspotilaita.
Tuskinpa on. Tiedät itsekin että siellä on keskiluokkainen meno. Ja sehän se on mikä sinua ärsyttää. Eivät halua teidän porukoihin..
Vierailija kirjoitti:
Maailmassa on kaikki loppujen lopuksi kuitenkin aika hyvin, kun tämä ketju näköjään kääntyy arvuutteluksi siitä, onko minulla töitä ;DDDDD
-winner-
EI se ole arvuuttelua vaan toteamuksia ettei sinullla ole. Kyllähän se on palstalla tiedossa jo tässä vaiheessa yleisesti.
Venäläinenkin trolli löysi ketjuun persujen kaveriksi.