Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poliisi arvioi Pirde-kulkueen osanottajamääräksi noin 300'000 kansalaista

Vierailija
27.06.2026 |

wow

Kommentit (150)

Vierailija
21/150 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto minkä näköstä sakkia liikkeellä. Oksennus meinaa tulla. Noiden pitäs vapaasti saada olla yleisellä paikalla

Niinhän he saavatkin. 

Vierailija
22/150 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muun muassa valofestivaali Lux Helsinki sekä Kotkan Meripäivät ovat keränneet saman verran porukkaa ja joskus jopa 350 000 kävijää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/150 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
24/150 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

100t ihmistä

Vierailija
25/150 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä on toivoa paremmasta jos niitä on noinkin paljon.

Et voi olla tosissasi.

Vierailija
26/150 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisin arvio oli kylläkin 100000.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/150 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ensi vuonna myös me perussuomalaiset natsihomot saamme oman marssin, jossa varmasti on ainakin tuplaten tuo määrä osallistuja kuin toisen ääripään homoilla.

No olihan siinä "aito avioliitto" kulkueessa ainakin 15 ihmistä. 

Ja kokoontuivat Kolmen sepän patsaalla, jossa kolme alastonta miestä keskenään. Freudilaista lipsahtelua parhaimmillaan ;DDDD

-winner- 

Vierailija
28/150 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

300 000 osallistujaa on 5,36 % 5,6 miljoonaisesta väestöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/150 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

100t ihmistä

Viranomaisarvio, todellisuudessa Lontoossa saattoi olla vähemmän!

Vierailija
30/150 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto minkä näköstä sakkia liikkeellä. Oksennus meinaa tulla. Noiden pitäs vapaasti saada olla yleisellä paikalla

Niinhän he saavatkin. 

Pääsevätkö lapsetkin tuonne esittelemään rakkaudella tehtyjä packereitaan omassa blokissaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/150 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että piti sitten liioitteluun sortua ja kertoa osallistujamäärä kolmella, että luku näyttäisi paremmalta. 😂

32/150 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silllin kun rajat olivat auki moni matkusti Venäjältä tuonne suomen kulkueeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/150 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ensi vuonna myös me perussuomalaiset natsihomot saamme oman marssin, jossa varmasti on ainakin tuplaten tuo määrä osallistuja kuin toisen ääripään homoilla.

No olihan siinä "aito avioliitto" kulkueessa ainakin 15 ihmistä. 

Kyllä nyt naurattaa. Mutta kun Tuomiopäivänä kootaan kaikki kansat Jumalan eteen tuomittavaksi, niin sinä päivänä moni toivoo, että olisi seissyt sen 15 joukossa.

Vierailija
34/150 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ensi vuonna myös me perussuomalaiset natsihomot saamme oman marssin, jossa varmasti on ainakin tuplaten tuo määrä osallistuja kuin toisen ääripään homoilla.

No olihan siinä "aito avioliitto" kulkueessa ainakin 15 ihmistä. 

Ja kokoontuivat Kolmen sepän patsaalla, jossa kolme alastonta miestä keskenään. Freudilaista lipsahtelua parhaimmillaan ;DDDD

-winner- 

Normaalit ihmiset eivät näe kolmessa alastomassa miehessä tai naisessa mitään pervoa. Vain alastomia kehoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/150 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ensi vuonna myös me perussuomalaiset natsihomot saamme oman marssin, jossa varmasti on ainakin tuplaten tuo määrä osallistuja kuin toisen ääripään homoilla.

No olihan siinä "aito avioliitto" kulkueessa ainakin 15 ihmistä. 

Kyllä nyt naurattaa. Mutta kun Tuomiopäivänä kootaan kaikki kansat Jumalan eteen tuomittavaksi, niin sinä päivänä moni toivoo, että olisi seissyt sen 15 joukossa.

Niin, nuo olivat ne päivän aidosti rohkeat ja arvoistaan tinkimättömät ihmiset.

Vierailija
36/150 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä bitti noilla friikeillä on nyrjähtänyt että niistä on tullu tollasia? Eihän noita voi kohdella normaaleina mitenkään.

Vierailija
37/150 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin siellä marssimassa yhteisen paremman huomisen ja suvaitsevaisuuden vuoksi.kaikki pride kansa liittykää yhteen.

Vierailija
38/150 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

300 000 osallistujaa on 5,36 % 5,6 miljoonaisesta väestöstä.

Suviseuroilla taas huomattavasti vähemmän. Kuoleva perinne. Toivottavasti Päivi saa siihen sentään joululahjaraha- ja järjestötukea.

-winner-

Vierailija
39/150 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin hullujen kulkue.

Mitä nämä koiranaamareissa kulkevat ovat?

Vierailija
40/150 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä mukana edes ollut sateenkaariväen pedofiilisiipi. Olivat lasten kanssa askartelemassa dildohousuja ja muuta kivaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi