Poliisi arvioi Pirde-kulkueen osanottajamääräksi noin 300'000 kansalaista
Kommentit (150)
Muun muassa valofestivaali Lux Helsinki sekä Kotkan Meripäivät ovat keränneet saman verran porukkaa ja joskus jopa 350 000 kävijää.
Vierailija kirjoitti:
Vielä on toivoa paremmasta jos niitä on noinkin paljon.
Et voi olla tosissasi.
Poliisin arvio oli kylläkin 100000.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ensi vuonna myös me perussuomalaiset natsihomot saamme oman marssin, jossa varmasti on ainakin tuplaten tuo määrä osallistuja kuin toisen ääripään homoilla.
No olihan siinä "aito avioliitto" kulkueessa ainakin 15 ihmistä.
Ja kokoontuivat Kolmen sepän patsaalla, jossa kolme alastonta miestä keskenään. Freudilaista lipsahtelua parhaimmillaan ;DDDD
-winner-
300 000 osallistujaa on 5,36 % 5,6 miljoonaisesta väestöstä.
Vierailija kirjoitti:
100t ihmistä
Viranomaisarvio, todellisuudessa Lontoossa saattoi olla vähemmän!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi hitto minkä näköstä sakkia liikkeellä. Oksennus meinaa tulla. Noiden pitäs vapaasti saada olla yleisellä paikalla
Niinhän he saavatkin.
Pääsevätkö lapsetkin tuonne esittelemään rakkaudella tehtyjä packereitaan omassa blokissaan?
Että piti sitten liioitteluun sortua ja kertoa osallistujamäärä kolmella, että luku näyttäisi paremmalta. 😂
Silllin kun rajat olivat auki moni matkusti Venäjältä tuonne suomen kulkueeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ensi vuonna myös me perussuomalaiset natsihomot saamme oman marssin, jossa varmasti on ainakin tuplaten tuo määrä osallistuja kuin toisen ääripään homoilla.
No olihan siinä "aito avioliitto" kulkueessa ainakin 15 ihmistä.
Kyllä nyt naurattaa. Mutta kun Tuomiopäivänä kootaan kaikki kansat Jumalan eteen tuomittavaksi, niin sinä päivänä moni toivoo, että olisi seissyt sen 15 joukossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ensi vuonna myös me perussuomalaiset natsihomot saamme oman marssin, jossa varmasti on ainakin tuplaten tuo määrä osallistuja kuin toisen ääripään homoilla.
No olihan siinä "aito avioliitto" kulkueessa ainakin 15 ihmistä.
Ja kokoontuivat Kolmen sepän patsaalla, jossa kolme alastonta miestä keskenään. Freudilaista lipsahtelua parhaimmillaan ;DDDD
-winner-
Normaalit ihmiset eivät näe kolmessa alastomassa miehessä tai naisessa mitään pervoa. Vain alastomia kehoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ensi vuonna myös me perussuomalaiset natsihomot saamme oman marssin, jossa varmasti on ainakin tuplaten tuo määrä osallistuja kuin toisen ääripään homoilla.
No olihan siinä "aito avioliitto" kulkueessa ainakin 15 ihmistä.
Kyllä nyt naurattaa. Mutta kun Tuomiopäivänä kootaan kaikki kansat Jumalan eteen tuomittavaksi, niin sinä päivänä moni toivoo, että olisi seissyt sen 15 joukossa.
Niin, nuo olivat ne päivän aidosti rohkeat ja arvoistaan tinkimättömät ihmiset.
Mikä bitti noilla friikeillä on nyrjähtänyt että niistä on tullu tollasia? Eihän noita voi kohdella normaaleina mitenkään.
Minäkin olin siellä marssimassa yhteisen paremman huomisen ja suvaitsevaisuuden vuoksi.kaikki pride kansa liittykää yhteen.
Vierailija kirjoitti:
300 000 osallistujaa on 5,36 % 5,6 miljoonaisesta väestöstä.
Suviseuroilla taas huomattavasti vähemmän. Kuoleva perinne. Toivottavasti Päivi saa siihen sentään joululahjaraha- ja järjestötukea.
-winner-
Kuin hullujen kulkue.
Mitä nämä koiranaamareissa kulkevat ovat?
Eikä mukana edes ollut sateenkaariväen pedofiilisiipi. Olivat lasten kanssa askartelemassa dildohousuja ja muuta kivaa.
Niinhän he saavatkin.