Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alex Stubbin ABSURDI vetoomus suomalaisille miehille!

Vierailija
27.06.2026 |

Siis aivan absurdi vetoomus suomalaisille miehille!!! Minä olen 48 vuotias suomalainen mies, enkä ole koskaan kohdistanut minkäänlaista väkivaltaa naista kohtaan! Älä ALEX STUBB yleistä tuota shittiä koskemaan kaikkia suomalaisia miehiä! KOHDISTA VETOOMUKSESI niihin miehiin, jotka oikeasti käyttäytyvät väkivaltaisesti naisia kohtaan!!!

MIES 48

Kommentit (330)

Vierailija
181/330 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku selittää yksinkertaisesti mitä tässä nyt haetaan? Jos itse ei ole ikinä käynyt naisiin käsiksi niin mitä silloin pitäisi tehdä asialle? Ei ole kettuilua eikä vähättelyä vaan ihan rehellinen kysymys. 

Voit esimerkiksi jakaa tuon Stubbin videon omassa somessasi ja toivoa, että muutkin tekevät saman. 

Vierailija
182/330 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on surkeita vanhempia jotka ei laita rajoja lapsilleen, näistä lapsista tulee aina kiusaajia. Se lähtee vanhemmista. Mitään mystistä naisvihaa ei itsessään ole. On kiusaajia ja häiriintyneitä tapauksia miehiä tietysti useammin koska miehillä on sellainen genetiikka ja hormonitoiminta, että se edesauttaa aggressiivisen epäsosiaalisen kiusaajaluonteen syntymistä useammin, kuin naisilla. 

 

Nämä surkeat vanhemmat aina asettuvat oman kiusaajalapsen puolelle silittävät päähän ja vähättelevät sen toimintaa. Näihin vanhempiin pitäisi oikeasti lastensuojelun puuttua.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/330 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marginaalinen ilmiö. On paljon tärkeämpiäkin asioita johon puuttua.

Tämä on juuri osa ongelmaa, naisiin kohdistuvan väkivallan vähättely.

Onko näin vielä sittenkin kun yksi nainen tapetaan kymmenessä vuodessa? Missä siis menevät rajat, kun vähättely muuttuu aiheelliseksi?

Tästä on matkaa siihen kun naisia kuolee yksi kymmenessä vuodessa, silloin lienee kaikki toisin, nythän on menossa ennätysvuosi. Naisia tapetaan enemmän kuin ainakaan kymmeneen edelliseen vuoteen.

Eli mitään rajaa et pysty asettamaan. Olipa yllätys. Sama juttu kuin vaikka kysyttäessä, että mikä määrä monikulttuuria olisi tarpeeksi?

 

Mihinköhän tilastoon tuo perustuu? Stat.fi kertoo naisia joutuneen henkirikoksen uhriksi vuonna 2012 38kpl. Viime vuonna 28.

Vierailija
184/330 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista ettei stubb tai kukaan poliitikko koskaan puutu ruskeiden tekemiin rskauksiin vaikka ne on jo jokapäiväisiä ja erittäin raakojakin.

Vierailija
185/330 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä saivartelua täysin selvästä ja tarpeellisesta vetoomuksesta, lähes päivittäin uutisoidaan parisuhdeväkivallasta jossa puukko ja jopa aseet puhuvat. Muistutus silloin tällöin ei ole pahasta. 

Vierailija
186/330 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomessa yksi vttumaisimmista piirteistä on yleistäminen, jos yksi paska tekee jotain, kaikki laitetaan kärsimään ja se varsinainen tekijä kuitenkin pääsee kuin koira veräjästä ilman mitään kouriintuntuvaa rangaistusta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
187/330 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku selittää yksinkertaisesti mitä tässä nyt haetaan? Jos itse ei ole ikinä käynyt naisiin käsiksi niin mitä silloin pitäisi tehdä asialle? Ei ole kettuilua eikä vähättelyä vaan ihan rehellinen kysymys. 

Voit esimerkiksi jakaa tuon Stubbin videon omassa somessasi ja toivoa, että muutkin tekevät saman. 

Ai koska ne ei varmaan ole kuulleet pressasta muuten?

Älä leiki tyhmempää kuin olet.

Vierailija
188/330 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voisiko joku selittää yksinkertaisesti mitä tässä nyt haetaan? Jos itse ei ole ikinä käynyt naisiin käsiksi niin mitä silloin pitäisi tehdä asialle? Ei ole kettuilua eikä vähättelyä vaan ihan rehellinen kysymys."

 

Ei tarvitse tehdä yhtään mitään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
189/330 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko ei sano mistä meitä miehiä taas syyllistetään. Sillä ei ole minulle edes väliä. Maailma on mennyt niin oudoksi etten edes tunne enää kuuluvani tähän yhteiskuntaa. Teen tästedes kaiken vain itselleni lakien puitteissa hienokseltaan oikoen. Pitäkää tunkkinne. Alexille kiitos presidentin tehtävien hyvästä hoidosta.

Vierailija
190/330 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon ja toivon, että jos Jussi Halla-aho olisi valittu presidentiksi, hän tekisi tässä tilanteessa arvojohtajana aivan samanlaisen vetoomuksen naisten puolesta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
191/330 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko esim. kertonut asiattomia vitsejä naisista tai nauranut niille?

Eli vain miehistä saisi vitsailla? Tuo ei ole tasa-arvoa tai yhdenvertaisuutta, vaan taas yksi etuoikeus lisää kalpealle narsistinaiselle.

Naisista ei saa keksiä vitsejä? Ettei ne vaan luokkaannu? Itse en naisena halua kuulua siihen alimpaan kastiin, jota pitää "suojella" kaikelta. Se on alentavaa ja kaukana tasa-arvosta.

Niinpä niin. Tulkintaa ei tarvitse vetää överiksi ja toiseen ääripäähän. Alentuvan vitsailun ja kommentoinnin kyllä tunnistaa. Jotenkin sitä tuntuvat harrastavan vain tietyt ihmiset.

Itse tunnistan nuorilla miehillä sellaista puhetyyliä, jossa selvästi menee joku netistä opittu naista väheksyvä hihna päälle.

Esimerkiksi tämä juttu, kuinka naiset haluavat maahanmuuttajia "rikastamaan" Suomea. Tässä ei tietenkään viitata niihin teknologia-alan ammattilaisiin, joita esimerkiksi Kokoomus haluaa tuoda nopeutetusti. Se on ilmeisesti sitä "miesten" maahanmuuttoa. Naiset sensijaan haluavat kuulemma sosiaalitapauksia jne., ja lieveilmiöt ovat siksi naisten vika. Se, että meillä on kaikenlaisia maahanmuuttajia, johtuu kuitenkin lainsäädännöstä ja yhteiseurooppalaisista sopimuksista. Näitä ovat tehneet sekä miehet, että naiset. Historiassa enemmän miehet kuin naiset. Silti tätä uhria syyllistävää tarinaa syötetään uudelleen ja uudelleen, aina kun on sopiva väkivaltauutinen esillä.

On tietoa siitä millaista politiikkaa naiset enemmistönä ja naiset poliitikkoina ajavat. Nämä ovat paljon osuvampia yleistyksiä kuin joku väkivalta, mitä harjoittaa hyvin pieni osa miehistä.

No annapas tästä "naisten" politiikasta tilastoja. Multa ei ole koskaan kukaan mihinkään tilastoon kysynyt, että mitä mieltä olen maahanmuuton kriteereistä. Saako minua mielestäsi dissata naisena, kun joku toinen nainen äänestää rajat auki-politiikkaa? Jos äänestää.

Eihän Stubb yrittänyt väittää, että kaikki miehet ovat syyllisiä väkivaltaan, vaan että on yhteinen asia kitkeä ikäviä asenteita. Miksi miehet syyllistyvät tästä? Pitäisikö kuitenkin saada dissata naisia? Vähän kuitenkin naisvihaa?

Pointti on ettei ole hyvin käyttäytyvien miesten tehtävä paimentaa toisia. Minä en kaveeraa kusipäiden kanssa sukupuoleen katsomatta.

Joo, en minäkään, mutta niihin kyllä silloin tällöin törmää. Kyllä teen tiettäväksi oman kantani ennen kuin poistun seurueesta.

Vierailija
192/330 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se vetoomus ollu nimenomaan niille, jotka ei itse tee väkivaltaa, mutta jos huomaavat tai kuulevat muiden miesten käyttävän, niin puuttuvat siihen!

Minun piireissäni ei ole tuota, en liiku tiettyjen etnisten ryhmien parissa, olen koulutettu enkä vietä aikaa lähibaareissa. Onko jotain mitä voisin tehdä, äänestää maahan enemmän pakolaisia, jotta pääsisin auttamaan naisia? Käydä lähiräkälässä? 

Kyllä sinä varmasti keskustelet muiden miesten kanssa, ja naiset tulevat puheeksi. Puhutteko naisista kunnioittavasti vai spermaviemäreinä?

Miksi ihmeessä oletat, että kaikki miehet puhuisivat naisista toisten miesten kanssa? Stereotypia? Ainakin minä pidän naissuhteeni yksityisasiana.

Miehet puhuvat naisista joiden kanssa heillä ei ole suhdetta, ehkä sinä et, mutta yleisesti kyllä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
193/330 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku selittää yksinkertaisesti mitä tässä nyt haetaan? Jos itse ei ole ikinä käynyt naisiin käsiksi niin mitä silloin pitäisi tehdä asialle? Ei ole kettuilua eikä vähättelyä vaan ihan rehellinen kysymys. 

Voit esimerkiksi jakaa tuon Stubbin videon omassa somessasi ja toivoa, että muutkin tekevät saman. 

En harrasta somea.

Vierailija
194/330 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se vetoomus ollu nimenomaan niille, jotka ei itse tee väkivaltaa, mutta jos huomaavat tai kuulevat muiden miesten käyttävän, niin puuttuvat siihen!

Se antaa ymmärtää, että miesten naisiin kohdistama väkivalta olisi jokin suuri ongelma Suomessa. Ja jos se on suuri ongelma, niin silloin se tarkoittaa suurta joukkoa miehiä joka taas tarkoittaa sitä, että silloin sinäkin todennäköisesti kuuluisit siihen joukkoon vaikka et kuulukaan. Tällaiset vetoomukset heittävät varjon kaikkien miesten ylle vaikka oikeasti se on suhteellisen pieni joukko miehiä jotka tuota harrastavat.

 

Näinhän ei ole. Ainakaan kantasuomalaisten keskuudessa. Tutkimus johon vedotaan oli tehty huonosti eikä tuloksia voi verrata suoraan muihin maihin.

Jokaisen sukupuolittuneen väkivallan uhriksi joutunut nainen on "suuri ongelma". Suurinta osaa suomalaisista naisista ei ole tapettu, eikä suurin osa suomalaisista miehistä ole tällaista väkivaltaa naisiin kohdistanut, mutta ongelma on silti suuri. Miksi noin tulkita vetoomus syyttämiseksi kun pyydetään tukea, tätä ihmettelen edelleen.

Miten kauan ongelma on suuri.? Mikä on suuren ja pienen raja?,

Kukaan ei vielä ole vastannut kysymykseen miksi tulkita vetoomus syyllistämiseksi, osaatko sinä vastata tähän?

 

Tämä vuosi on naistappojen ennätysvuosi. Parisuhdesurmia tapahtuu Suomessa suhteellisesti enemmän kuin muissa pohjoismaissa, näin kertoo THL.  Taustalla on yhteiskunnallisia rakenteita ja naisvihaa (joka ei ole yksiselitteisti miesten vika, valitettavasti naisetkin pitävät osaltaan niitä yllä). Nämä ovat tosiasioita, eivät syytös miessukupuolta kohtaan. 

Ongelma on siis suurentunut, se on suuri kunnes pienenee, ja tähän ongelman pienentämiseen vetoomus pyytää miehiä osallistumaan.

Olisiko voinut pyytää kaikkia Suomalaisia osallistumaan. Miksi rajaus vain miehiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
195/330 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se vetoomus ollu nimenomaan niille, jotka ei itse tee väkivaltaa, mutta jos huomaavat tai kuulevat muiden miesten käyttävän, niin puuttuvat siihen!

Minun piireissäni ei ole tuota, en liiku tiettyjen etnisten ryhmien parissa, olen koulutettu enkä vietä aikaa lähibaareissa. Onko jotain mitä voisin tehdä, äänestää maahan enemmän pakolaisia, jotta pääsisin auttamaan naisia? Käydä lähiräkälässä? 

Kyllä sinä varmasti keskustelet muiden miesten kanssa, ja naiset tulevat puheeksi. Puhutteko naisista kunnioittavasti vai spermaviemäreinä?

Miksi ihmeessä oletat, että kaikki miehet puhuisivat naisista toisten miesten kanssa? Stereotypia? Ainakin minä pidän naissuhteeni yksityisasiana.

Miehet puhuvat naisista joiden kanssa heillä ei ole suhdetta, ehkä sinä et, mutta yleisesti kyllä. 

Tuollaiset jutut ovat hyvä syy liueta paikalta.  Se on nimenomaan Stubbin kaltaisten kaverien ongelma, että hengataan silti olivat jutut kuinka rasvaisia tahansa. He elävät toisten huomiosta.

Vierailija
196/330 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko näiden naisten surmaajien etnisyys selvillä? Nimittäin jos suurin osa on monikulttuuria, niin sitähän naiset ovat tilanneet.

Suurin osa tuomituista on ollut kantasuomalaisia. Suomalaisilla miehillä on pitkä viinanhuuruinen väkivaltahistoria.

Vierailija
197/330 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko näiden naisten surmaajien etnisyys selvillä? Nimittäin jos suurin osa on monikulttuuria, niin sitähän naiset ovat tilanneet.

Niin ne vihervassarinaiset? Nimittäin yhtään naista ei Suomessa tapettu tai raiskattu ennenkuin vihervassarinaiset toivat tummat miehet tänne, niinkö? 

Vierailija
198/330 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko esim. kertonut asiattomia vitsejä naisista tai nauranut niille?

Eli vain miehistä saisi vitsailla? Tuo ei ole tasa-arvoa tai yhdenvertaisuutta, vaan taas yksi etuoikeus lisää kalpealle narsistinaiselle.

Naisista ei saa keksiä vitsejä? Ettei ne vaan luokkaannu? Itse en naisena halua kuulua siihen alimpaan kastiin, jota pitää "suojella" kaikelta. Se on alentavaa ja kaukana tasa-arvosta.

Niinpä niin. Tulkintaa ei tarvitse vetää överiksi ja toiseen ääripäähän. Alentuvan vitsailun ja kommentoinnin kyllä tunnistaa. Jotenkin sitä tuntuvat harrastavan vain tietyt ihmiset.

Itse tunnistan nuorilla miehillä sellaista puhetyyliä, jossa selvästi menee joku netistä opittu naista väheksyvä hihna päälle.

Esimerkiksi tämä juttu, kuinka naiset haluavat maahanmuuttajia "rikastamaan" Suomea. Tässä ei tietenkään viitata niihin teknologia-alan ammattilaisiin, joita esimerkiksi Kokoomus haluaa tuoda nopeutetusti. Se on ilmeisesti sitä "miesten" maahanmuuttoa. Naiset sensijaan haluavat kuulemma sosiaalitapauksia jne., ja lieveilmiöt ovat siksi naisten vika. Se, että meillä on kaikenlaisia maahanmuuttajia, johtuu kuitenkin lainsäädännöstä ja yhteiseurooppalaisista sopimuksista. Näitä ovat tehneet sekä miehet, että naiset. Historiassa enemmän miehet kuin naiset. Silti tätä uhria syyllistävää tarinaa syötetään uudelleen ja uudelleen, aina kun on sopiva väkivaltauutinen esillä.

On tietoa siitä millaista politiikkaa naiset enemmistönä ja naiset poliitikkoina ajavat. Nämä ovat paljon osuvampia yleistyksiä kuin joku väkivalta, mitä harjoittaa hyvin pieni osa miehistä.

No annapas tästä "naisten" politiikasta tilastoja. Multa ei ole koskaan kukaan mihinkään tilastoon kysynyt, että mitä mieltä olen maahanmuuton kriteereistä. Saako minua mielestäsi dissata naisena, kun joku toinen nainen äänestää rajat auki-politiikkaa? Jos äänestää.

Eihän Stubb yrittänyt väittää, että kaikki miehet ovat syyllisiä väkivaltaan, vaan että on yhteinen asia kitkeä ikäviä asenteita. Miksi miehet syyllistyvät tästä? Pitäisikö kuitenkin saada dissata naisia? Vähän kuitenkin naisvihaa?

Pointti on ettei ole hyvin käyttäytyvien miesten tehtävä paimentaa toisia. Minä en kaveeraa kusipäiden kanssa sukupuoleen katsomatta.

Kyllä se nyt vaan kuuluu ihan jokaiselle.

Sori, en ole mikään lapsenvahti. Typerää tyhjää puhetta tuo on, millä ei ole mitään vaikutusta oikeaan elämään.

Olet nytkin netissä. Ja puhut yhdestä Suomen isoimmasta ongelmasta vähättelevästi. Asiasta, josta Suomi saa joka vuosi huomautuksia kansainvälisesti. Sinä puhut "lapsenvahtina" olemisesta ja kysyt, mitä sinä " muka" voit tehdä. 

 

Voit ensimmäiseksi lopettaa asiaa vähättelevän puheen. 

Entä seuraavaksi?

-eri-

Vierailija
199/330 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko esim. kertonut asiattomia vitsejä naisista tai nauranut niille?

Ehkä sinun mielestä asiattomia, mutta tuntemieni naisten mielestä hauskoja, joten eivät siis asiattomia.

Vierailija
200/330 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan absurdia, kun katsoo millainen apinalauma on Yhdysvaltain johdossa. Esimerkiksi Vance tulee Eurooppaan vieraaksi ja ensimmäiseksi haukkuu isännät lyttyyn valehtelemalla silmät ja korvat täyteen. Puku ei tee herrasmiestä.

Miten tämä nyt tähän liittyy? Paitsi että nyt on vallalla toksinen tapa kommunikoida.

Fiksut ihmiset eivät tee noin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä