Alex Stubbin ABSURDI vetoomus suomalaisille miehille!
Siis aivan absurdi vetoomus suomalaisille miehille!!! Minä olen 48 vuotias suomalainen mies, enkä ole koskaan kohdistanut minkäänlaista väkivaltaa naista kohtaan! Älä ALEX STUBB yleistä tuota shittiä koskemaan kaikkia suomalaisia miehiä! KOHDISTA VETOOMUKSESI niihin miehiin, jotka oikeasti käyttäytyvät väkivaltaisesti naisia kohtaan!!!
MIES 48
Kommentit (330)
Vuositasolla Suomessa tehdään nykyisin noin 70–90 henkirikosta. Historiallisesti suurin osa (noin kaksi kolmasosaa) henkirikosten uhreista on miehiä. Naisiin kohdistuvia henkirikoksia on viime vuosina ollut vuosittain noin 20–24.
Joten kannattaisi keskittyä miesuhrien vähentämiseen niin kokonaismäärä putoaisi enemmän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko näiden naisten surmaajien etnisyys selvillä? Nimittäin jos suurin osa on monikulttuuria, niin sitähän naiset ovat tilanneet.
Suurin osa tuomituista on ollut kantasuomalaisia. Suomalaisilla miehillä on pitkä viinanhuuruinen väkivaltahistoria.
Tuskin on mitään tuomioita tullut, jos surmat ovat tapahtuneet tänä vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku selittää yksinkertaisesti mitä tässä nyt haetaan? Jos itse ei ole ikinä käynyt naisiin käsiksi niin mitä silloin pitäisi tehdä asialle? Ei ole kettuilua eikä vähättelyä vaan ihan rehellinen kysymys.
Voit esimerkiksi jakaa tuon Stubbin videon omassa somessasi ja toivoa, että muutkin tekevät saman.
En harrasta somea.
Kysyit mitä sinun pitäisi tehdä. Sinulle kerrottiin, eikä sekään kelpaa. Uhriutua osaat kyllä, mutta mihinkään muuhun et tunnu olevan kykeneväinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko näiden naisten surmaajien etnisyys selvillä? Nimittäin jos suurin osa on monikulttuuria, niin sitähän naiset ovat tilanneet.
Niin ne vihervassarinaiset? Nimittäin yhtään naista ei Suomessa tapettu tai raiskattu ennenkuin vihervassarinaiset toivat tummat miehet tänne, niinkö?
Helsingissä olisi puolet vähemmän raiskauksia ilman tummia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se vetoomus ollu nimenomaan niille, jotka ei itse tee väkivaltaa, mutta jos huomaavat tai kuulevat muiden miesten käyttävän, niin puuttuvat siihen!
Minun piireissäni ei ole tuota, en liiku tiettyjen etnisten ryhmien parissa, olen koulutettu enkä vietä aikaa lähibaareissa. Onko jotain mitä voisin tehdä, äänestää maahan enemmän pakolaisia, jotta pääsisin auttamaan naisia? Käydä lähiräkälässä?
Kyllä sinä varmasti keskustelet muiden miesten kanssa, ja naiset tulevat puheeksi. Puhutteko naisista kunnioittavasti vai spermaviemäreinä?
Miksi ihmeessä oletat, että kaikki miehet puhuisivat naisista toisten miesten kanssa? Stereotypia? Ainakin minä pidän naissuhteeni yksityisasiana.
Miehet puhuvat naisista joiden kanssa heillä ei ole suhdetta, ehkä sinä et, mutta yleisesti kyllä.
Tuollaiset jutut ovat hyvä syy liueta paikalta. Se on nimenomaan Stubbin kaltaisten kaverien ongelma, että hengataan silti olivat jutut kuinka rasvaisia tahansa. He elävät toisten huomiosta.
Millä ihmeen tavalla sen pitäisi mua ahdistaa, jos joku puhuu naisista rasvaisesti? Kunhan ei ole mun arvostamia läheisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku selittää yksinkertaisesti mitä tässä nyt haetaan? Jos itse ei ole ikinä käynyt naisiin käsiksi niin mitä silloin pitäisi tehdä asialle? Ei ole kettuilua eikä vähättelyä vaan ihan rehellinen kysymys.
Voit esimerkiksi jakaa tuon Stubbin videon omassa somessasi ja toivoa, että muutkin tekevät saman.
Ai koska ne ei varmaan ole kuulleet pressasta muuten?
Älä leiki tyhmempää kuin olet.
Joku naisellinen joukkovoimalla vyörytys kyseessä? Kun kaikki hoetaan kuorossa samaa mantraa, niin se muuttuu todeksi? Joku kaverini ei varmaan ilman mun sanaa oo tiennyt, että naista ei saa tappaa.
Sosiaalisen median käyttäjät (erityisesti suurkuluttajat) kollektiivisesti mahdollistavat nykyisen vihapuheen leviämisen kulovalkean tavoin. Heidän ansiostaan somealustat keräävät satojen miljardien mainostulot, mitkä mahdollistavat vihamielisen saastan levittämisen ihmisten verkkokalvoille.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku selittää yksinkertaisesti mitä tässä nyt haetaan? Jos itse ei ole ikinä käynyt naisiin käsiksi niin mitä silloin pitäisi tehdä asialle? Ei ole kettuilua eikä vähättelyä vaan ihan rehellinen kysymys.
Oletko koskaan puuttunut naisiin kohdistuvaan fyysiseen väkivaltaan tai edes naisia vähättelevään argumentaatioon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku selittää yksinkertaisesti mitä tässä nyt haetaan? Jos itse ei ole ikinä käynyt naisiin käsiksi niin mitä silloin pitäisi tehdä asialle? Ei ole kettuilua eikä vähättelyä vaan ihan rehellinen kysymys.
Voit esimerkiksi jakaa tuon Stubbin videon omassa somessasi ja toivoa, että muutkin tekevät saman.
En harrasta somea.
Kysyit mitä sinun pitäisi tehdä. Sinulle kerrottiin, eikä sekään kelpaa. Uhriutua osaat kyllä, mutta mihinkään muuhun et tunnu olevan kykeneväinen.
Some on ongelma, ei ratkaisu. Lue myöhempi viesti.
"Älä ALEX STUBB yleistä tuota shittiä koskemaan kaikkia suomalaisia miehiä!"
Totta, ja tämä kannattaa muistaa kun puhutaan vaikkapa ma-muutosta. Kaikista kulttuureista ja uskonnoista tulee asiallisia, työtätekeviä ihmisiä. Ei ole mitään puhua tietystä ma-mu ryhmästä negatiivisesti. Kohdistetaan se puhe vain niihin yksilöihin, jotka eivät toimi asiallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Kummallista ettei stubb tai kukaan poliitikko koskaan puutu ruskeiden tekemiin rskauksiin vaikka ne on jo jokapäiväisiä ja erittäin raakojakin.
Voisiko kenties johtua siitä, että Stubb ei luokittele ja lajittele ihmisiä ihonvärin perusteella?
Vierailija kirjoitti:
Otsikko ei sano mistä meitä miehiä taas syyllistetään. Sillä ei ole minulle edes väliä. Maailma on mennyt niin oudoksi etten edes tunne enää kuuluvani tähän yhteiskuntaa. Teen tästedes kaiken vain itselleni lakien puitteissa hienokseltaan oikoen. Pitäkää tunkkinne. Alexille kiitos presidentin tehtävien hyvästä hoidosta.
Edelleen kysyn, miksi miehet syyllistyvät kun heille esitetään vetoomus tuomita naisiin kohdistuva väkivalta ja häirintä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku selittää yksinkertaisesti mitä tässä nyt haetaan? Jos itse ei ole ikinä käynyt naisiin käsiksi niin mitä silloin pitäisi tehdä asialle? Ei ole kettuilua eikä vähättelyä vaan ihan rehellinen kysymys.
Voit esimerkiksi jakaa tuon Stubbin videon omassa somessasi ja toivoa, että muutkin tekevät saman.
Ai koska ne ei varmaan ole kuulleet pressasta muuten?
Älä leiki tyhmempää kuin olet.
Joku naisellinen joukkovoimalla vyörytys kyseessä? Kun kaikki hoetaan kuorossa samaa mantraa, niin se muuttuu todeksi? Joku kaverini ei varmaan ilman mun sanaa oo tiennyt, että naista ei saa tappaa.
Päätit kuitenkin leikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vuositasolla Suomessa tehdään nykyisin noin 70–90 henkirikosta. Historiallisesti suurin osa (noin kaksi kolmasosaa) henkirikosten uhreista on miehiä. Naisiin kohdistuvia henkirikoksia on viime vuosina ollut vuosittain noin 20–24.
Joten kannattaisi keskittyä miesuhrien vähentämiseen niin kokonaismäärä putoaisi enemmän
Miehet tappavat miehiä ja naisia. Mitä nainen voi sille tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan absurdia, kun katsoo millainen apinalauma on Yhdysvaltain johdossa. Esimerkiksi Vance tulee Eurooppaan vieraaksi ja ensimmäiseksi haukkuu isännät lyttyyn valehtelemalla silmät ja korvat täyteen. Puku ei tee herrasmiestä.
Miten tämä nyt tähän liittyy? Paitsi että nyt on vallalla toksinen tapa kommunikoida.
Fiksut ihmiset eivät tee noin.
Nimenomaan eivät tee. Kukaan ei paheksu saati tee asialle mitään. Vetoomuksia lähetetään taviksille, mutta eliitti on immuunia. Olisi sitten kyse vallasta tai suuromaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Kummallista ettei stubb tai kukaan poliitikko koskaan puutu ruskeiden tekemiin rskauksiin vaikka ne on jo jokapäiväisiä ja erittäin raakojakin.
Ihonvärillä ei ole mitään tekemistä aiheen kanssa. Suurimman osan Naisiin kohdistuvista murhista, tapoista ja väkivallasta yleensäkin tekevät valkoiset suomalaiset miehet!
Vierailija kirjoitti:
Vuositasolla Suomessa tehdään nykyisin noin 70–90 henkirikosta. Historiallisesti suurin osa (noin kaksi kolmasosaa) henkirikosten uhreista on miehiä. Naisiin kohdistuvia henkirikoksia on viime vuosina ollut vuosittain noin 20–24.
Joten kannattaisi keskittyä miesuhrien vähentämiseen niin kokonaismäärä putoaisi enemmän
Niitä miesuhrejakin tekee toiset miehet, joten Stubbin vetoomus miesten väkivaltaisuuden vähentämiseen auttaa myös miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku selittää yksinkertaisesti mitä tässä nyt haetaan? Jos itse ei ole ikinä käynyt naisiin käsiksi niin mitä silloin pitäisi tehdä asialle? Ei ole kettuilua eikä vähättelyä vaan ihan rehellinen kysymys.
Voit esimerkiksi jakaa tuon Stubbin videon omassa somessasi ja toivoa, että muutkin tekevät saman.
Ai koska ne ei varmaan ole kuulleet pressasta muuten?
Älä leiki tyhmempää kuin olet.
Joku naisellinen joukkovoimalla vyörytys kyseessä? Kun kaikki hoetaan kuorossa samaa mantraa, niin se muuttuu todeksi? Joku kaverini ei varmaan ilman mun sanaa oo tiennyt, että naista ei saa tappaa.
Sosiaalisen median käyttäjät (erityisesti suurkuluttajat) kollektiivisesti mahdollistavat nykyisen vihapuheen leviämisen kulovalkean tavoin. Heidän ansiostaan somealustat keräävät satojen miljardien mainostulot, mitkä mahdollistavat vihamielisen saastan levittämisen ihmisten verkkokalvoille.
Tää on mun pläni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko näiden naisten surmaajien etnisyys selvillä? Nimittäin jos suurin osa on monikulttuuria, niin sitähän naiset ovat tilanneet.
Suurin osa tuomituista on ollut kantasuomalaisia. Suomalaisilla miehillä on pitkä viinanhuuruinen väkivaltahistoria.
Tuskin on mitään tuomioita tullut, jos surmat ovat tapahtuneet tänä vuonna.
Kieltämättä oikeus on kovin ruuhkautunut, kun kaiken maailman vornaset valittavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se vetoomus ollu nimenomaan niille, jotka ei itse tee väkivaltaa, mutta jos huomaavat tai kuulevat muiden miesten käyttävän, niin puuttuvat siihen!
Se antaa ymmärtää, että miesten naisiin kohdistama väkivalta olisi jokin suuri ongelma Suomessa. Ja jos se on suuri ongelma, niin silloin se tarkoittaa suurta joukkoa miehiä joka taas tarkoittaa sitä, että silloin sinäkin todennäköisesti kuuluisit siihen joukkoon vaikka et kuulukaan. Tällaiset vetoomukset heittävät varjon kaikkien miesten ylle vaikka oikeasti se on suhteellisen pieni joukko miehiä jotka tuota harrastavat.
Näinhän ei ole. Ainakaan kantasuomalaisten keskuudessa. Tutkimus johon vedotaan oli tehty huonosti eikä tuloksia voi verrata suoraan muihin maihin.
Jokaisen sukupuolittuneen väkivallan uhriksi joutunut nainen on "suuri ongelma". Suurinta osaa suomalaisista naisista ei ole tapettu, eikä suurin osa suomalaisista miehistä ole tällaista väkivaltaa naisiin kohdistanut, mutta ongelma on silti suuri. Miksi noin tulkita vetoomus syyttämiseksi kun pyydetään tukea, tätä ihmettelen edelleen.
Miten kauan ongelma on suuri.? Mikä on suuren ja pienen raja?,
Kukaan ei vielä ole vastannut kysymykseen miksi tulkita vetoomus syyllistämiseksi, osaatko sinä vastata tähän?
Tämä vuosi on naistappojen ennätysvuosi. Parisuhdesurmia tapahtuu Suomessa suhteellisesti enemmän kuin muissa pohjoismaissa, näin kertoo THL. Taustalla on yhteiskunnallisia rakenteita ja naisvihaa (joka ei ole yksiselitteisti miesten vika, valitettavasti naisetkin pitävät osaltaan niitä yllä). Nämä ovat tosiasioita, eivät syytös miessukupuolta kohtaan.
Ongelma on siis suurentunut, se on suuri kunnes pienenee, ja tähän ongelman pienentämiseen vetoomus pyytää miehiä osallistumaan.
Olisiko voinut pyytää kaikkia Suomalaisia osallistumaan. Miksi rajaus vain miehiin.
Ja uhreissa rajaus naisiin. Oikeasti näyttää vain vuonna 2012 saavutetun tasa-arvon. Silloin miehiä ja naisia kuoli yhtä paljon henkirikoksen uhrina. Viime vuonna kuoli 42 miestä, 28 naista. Jos feministit oikeasti ajaisivat tasa-arvoa, vaatisivat he siis tappamaan ENEMMÄN naisia, eikä vähemmän.
Jospa miehet tappaisivat vähemmän sekä naisia että miehiä.
Ja uhreissa rajaus naisiin. Oikeasti näyttää vain vuonna 2012 saavutetun tasa-arvon. Silloin miehiä ja naisia kuoli yhtä paljon henkirikoksen uhrina. Viime vuonna kuoli 42 miestä, 28 naista. Jos feministit oikeasti ajaisivat tasa-arvoa, vaatisivat he siis tappamaan ENEMMÄN naisia, eikä vähemmän.