Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alex Stubbin ABSURDI vetoomus suomalaisille miehille!

Vierailija
27.06.2026 |

Siis aivan absurdi vetoomus suomalaisille miehille!!! Minä olen 48 vuotias suomalainen mies, enkä ole koskaan kohdistanut minkäänlaista väkivaltaa naista kohtaan! Älä ALEX STUBB yleistä tuota shittiä koskemaan kaikkia suomalaisia miehiä! KOHDISTA VETOOMUKSESI niihin miehiin, jotka oikeasti käyttäytyvät väkivaltaisesti naisia kohtaan!!!

MIES 48

Kommentit (282)

Vierailija
101/282 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko esim. kertonut asiattomia vitsejä naisista tai nauranut niille?

Tämä on valitettavasti juuri sitä sontaa, jonka takia väkivaltakeskustelua ei oteta vakavasti.

Vierailija
102/282 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko esim. kertonut asiattomia vitsejä naisista tai nauranut niille?

Eli vain miehistä saisi vitsailla? Tuo ei ole tasa-arvoa tai yhdenvertaisuutta, vaan taas yksi etuoikeus lisää kalpealle narsistinaiselle.

Naisista ei saa keksiä vitsejä? Ettei ne vaan luokkaannu? Itse en naisena halua kuulua siihen alimpaan kastiin, jota pitää "suojella" kaikelta. Se on alentavaa ja kaukana tasa-arvosta.

Kun naisista kerrotaan vitsejä, joden tarkoitus on vähätellä ja alentaa naisia, mitä muuta se olisi kuin alentavaa ja kaukana tasa-arvosta? Sinäkö naisena haluat olla vapaata riistaa seksistisille vitseille, vähättelylle ja ehkä sukupuolittuneelle väkivallallekin? 

Tasa-arvo saavutetaan kun sekä miehet että naiset sen haluavat saavuttaa.

Entä toivomukset, että miessukukunta saisi kokonaan hävitä, jota jotkut toivovat?

Toivovatko? Naisviha ja miesviha ovat vahingollisia ilmiöitä molemmat, tosin nainen joutuu todennäköisemmin väkivallan uhripuolelle.

Toimiva yhteiskunta tarvitsee sekä naiset että miehet, molemmat voisivat kuunnella ja yrittää ymmärtää toisiaan enemmän.

Höpö höpö. Mies on paljon useimmin ja todennäköisimmin väkivallan uhri kuin nainen. Ja ilman naisia yhteiskunta toimisi ihan hyvin mutta tietysti ei lisääntyisi. Ilman miehiä yhteiskunta romahtaisi nopeasti.

Mieskin joutuu todennäköisimmin miehen väkivallan uhriksi. Yhteiskunta toimisi yhtä mallikkaasti ilman miehiä kuin naisiakin, tosin naisyhteiskunnassa kuolisi vähemmän ihmisiä väkivaltaisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/282 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat niin tyhmiä, etteivät edes tajua presidentin sanomaa.

Presidentti on Mies...

Vierailija
104/282 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko esim. kertonut asiattomia vitsejä naisista tai nauranut niille?

Eli vain miehistä saisi vitsailla? Tuo ei ole tasa-arvoa tai yhdenvertaisuutta, vaan taas yksi etuoikeus lisää kalpealle narsistinaiselle.

Naisista ei saa keksiä vitsejä? Ettei ne vaan luokkaannu? Itse en naisena halua kuulua siihen alimpaan kastiin, jota pitää "suojella" kaikelta. Se on alentavaa ja kaukana tasa-arvosta.

Kun naisista kerrotaan vitsejä, joden tarkoitus on vähätellä ja alentaa naisia, mitä muuta se olisi kuin alentavaa ja kaukana tasa-arvosta? Sinäkö naisena haluat olla vapaata riistaa seksistisille vitseille, vähättelylle ja ehkä sukupuolittuneelle väkivallallekin? 

Tasa-arvo saavutetaan kun sekä miehet että naiset sen haluavat saavuttaa.

Entä toivomukset, että miessukukunta saisi kokonaan hävitä, jota jotkut toivovat?

Toivovatko? Naisviha ja miesviha ovat vahingollisia ilmiöitä molemmat, tosin nainen joutuu todennäköisemmin väkivallan uhripuolelle.

Toimiva yhteiskunta tarvitsee sekä naiset että miehet, molemmat voisivat kuunnella ja yrittää ymmärtää toisiaan enemmän.

Höpö höpö. Mies on paljon useimmin ja todennäköisimmin väkivallan uhri kuin nainen. Ja ilman naisia yhteiskunta toimisi ihan hyvin mutta tietysti ei lisääntyisi. Ilman miehiä yhteiskunta romahtaisi nopeasti.

Mieskin joutuu todennäköisimmin miehen väkivallan uhriksi. Yhteiskunta toimisi yhtä mallikkaasti ilman miehiä kuin naisiakin, tosin naisyhteiskunnassa kuolisi vähemmän ihmisiä väkivaltaisesti.

Oletko koskaan ollut työpaikassa, jossa on vain naisia? Henkinen väkivalta on väkivaltaa.

Vierailija
105/282 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin kaipaamaan konkretiaa, mihin tässä pitäisi ryhtyä?

Vierailija
106/282 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

  Väkivaltaa tulee aina olemaan vaikka kuka sanoisi mitä. Miksi naisten pitäisi olla erityisasemassa? Jotta olisi tasa-arvoista niin naisia pitäisi pidellä pahoin paljon enemmän kuin nyt. Ja naiset itse valitsevat noita väkivaltaisia miehiä. Valitkaa paremmin. 

Tuolla logiikalla naisten pitäisi ryhtyä väkivaltaisiksi, pieksämään ja tappamaan toisiaan ja miehiä, ja raiskaamaan miehiä ja alaikäisiä. Olisiko kuitenkin parempi tehdä työtä sen eteen, että maailma olisi kaikille mahdollisimman turvallinen paikka?

 

Naisen syyllistäminen miehen tekemästä väkivallasta on ihan sitä perustason naisvihaa joka väkivaltaan äärimmillään johtaa. Nainen ei valitse väkivaltaa, vaan väkivaltainen mies. 

Parisuhteissa eniten väkivaltaa on lesbosuhteissa. Toisiksi eniten heterosuhteissa joissa väkivalta on molemminpuolista.  Seuraavaksi eniten heterosuhteissa joissa nainen on väkivaltainen miestä kohtaan. Toisiksi vähiten heterosuhteissa joissa mies on väkivaltainen naista kohtaan ja kaikista vähiten homosuhteissa. Tuo on totuus mutta eihän siitä kannata välittää, pääasia että saa uhriutua ja haukkua miehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
107/282 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Absurdia on ainoastaan tämän vetoomuksen herättämä kiukku miehissä. Miten naisille turvallinen maailma voi olla näin monille miehille ongelma?

Vierailija
108/282 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se vetoomus ollu nimenomaan niille, jotka ei itse tee väkivaltaa, mutta jos huomaavat tai kuulevat muiden miesten käyttävän, niin puuttuvat siihen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
109/282 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku kokee syyllisyyttä siitä, että sukupuolta syytetään väkivallasta tilastojen perusteella, se kertoo siitä, että on itse ajatellut sitä väkivaltaa. Ei se muuten herättäisi raivoa.

Nyt ymmärrän, miksi naiset suuttuvat palstalla suunnattomasti, jos ottaa naisten tekemät vauvamurhat tai lasten tapot puheeksi. Oletko sinäkin miettinyt tai yrittänyt?

Vierailija
110/282 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko esim. kertonut asiattomia vitsejä naisista tai nauranut niille?

Tämä on valitettavasti juuri sitä sontaa, jonka takia väkivaltakeskustelua ei oteta vakavasti.

Palstalla tämä loistaa, miehiä myös haukutaan ja loukataan. Tutkimusten mukaan (https://www.julkari.fi/server/api/core/bitstreams/67eaea59-6fba-43f8-9f…) naisilla suurempi todennäköisyys tiettyihin tappoihin tai erittäin väkivaltaiseen käyttäytymiseen kuin miehillä. Tosin tapoissa ja seksuaalirikoksissa naiset vielä uhreista enemmistö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
111/282 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Absurdia on ainoastaan tämän vetoomuksen herättämä kiukku miehissä. Miten naisille turvallinen maailma voi olla näin monille miehille ongelma?

Mikä kiukku?

Vierailija
112/282 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se vetoomus ollu nimenomaan niille, jotka ei itse tee väkivaltaa, mutta jos huomaavat tai kuulevat muiden miesten käyttävän, niin puuttuvat siihen!

Minun piireissäni ei ole tuota, en liiku tiettyjen etnisten ryhmien parissa, olen koulutettu enkä vietä aikaa lähibaareissa. Onko jotain mitä voisin tehdä, äänestää maahan enemmän pakolaisia, jotta pääsisin auttamaan naisia? Käydä lähiräkälässä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
113/282 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Absurdia on ainoastaan tämän vetoomuksen herättämä kiukku miehissä. Miten naisille turvallinen maailma voi olla näin monille miehille ongelma?

Vedät reippaasti mutkat suoriksi päästäksesi uhriutumaan ja syyttämään.

Vierailija
114/282 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

  Väkivaltaa tulee aina olemaan vaikka kuka sanoisi mitä. Miksi naisten pitäisi olla erityisasemassa? Jotta olisi tasa-arvoista niin naisia pitäisi pidellä pahoin paljon enemmän kuin nyt. Ja naiset itse valitsevat noita väkivaltaisia miehiä. Valitkaa paremmin. 

Tuolla logiikalla naisten pitäisi ryhtyä väkivaltaisiksi, pieksämään ja tappamaan toisiaan ja miehiä, ja raiskaamaan miehiä ja alaikäisiä. Olisiko kuitenkin parempi tehdä työtä sen eteen, että maailma olisi kaikille mahdollisimman turvallinen paikka?

 

Naisen syyllistäminen miehen tekemästä väkivallasta on ihan sitä perustason naisvihaa joka väkivaltaan äärimmillään johtaa. Nainen ei valitse väkivaltaa, vaan väkivaltainen mies. 

Parisuhteissa eniten väkivaltaa on lesbosuhteissa. Toisiksi eniten heterosuhteissa joissa väkivalta on molemminpuolista.  Seuraavaksi eniten heterosuhteissa joissa nainen on väkivaltainen miestä kohtaan. Toisiksi vähiten heterosuhteissa joissa mies on väkivaltainen naista kohtaan ja kaikista vähiten homosuhteissa. Tuo on totuus mutta eihän siitä kannata välittää, pääasia että saa uhriutua ja haukkua miehiä.

Vai niin, sittenhän täytyykin kysyä miksi miehet valitsevat parisuhteisiin väkivaltaisia naisia. Mikseivät valitse paremmin? 

 

Nähdäkseni tässä keskustelussa miehet uhriutuvat ja suuttuvat, eivät naiset.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
115/282 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se vetoomus ollu nimenomaan niille, jotka ei itse tee väkivaltaa, mutta jos huomaavat tai kuulevat muiden miesten käyttävän, niin puuttuvat siihen!

Ja pääsevät parhaassa tapauksessa itse mukiloiduiksi tai puolustautuessaan syytetyiksi väkivallan kohdistamisesta väkivallantekijään.

Vierailija
116/282 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäin kaipaamaan konkretiaa, mihin tässä pitäisi ryhtyä?

Tiedosta, hyvä ihminen, tiedosta. Se on avain kaikkeen: ajattelu oikealla tavalla.

Vierailija
117/282 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä se vetosi. Pitäisikö miesten käydä kimppuun jos joku kohtelee naista kaltoin. Ei semmoinenkaan väkivalta ole sallittua. Väkivaltaan tottuneelta voi tulla kokemattomalla helposti pataankin. Toisekseen jos nainen ei älyä lähteä väkivaltaisesta suhteesta niin on siinä omaakin vikaa. Nuo käyttävät usein runsaasti päihteitä molempien osalta ja semmoiseen ei kannata kenenkään sekaantua. Se on semmoista elämää jossa on jatkuva väkivallan uhka osana arkipäivää. 

Vierailija
118/282 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko esim. kertonut asiattomia vitsejä naisista tai nauranut niille?

Eli vain miehistä saisi vitsailla? Tuo ei ole tasa-arvoa tai yhdenvertaisuutta, vaan taas yksi etuoikeus lisää kalpealle narsistinaiselle.

Naisista ei saa keksiä vitsejä? Ettei ne vaan luokkaannu? Itse en naisena halua kuulua siihen alimpaan kastiin, jota pitää "suojella" kaikelta. Se on alentavaa ja kaukana tasa-arvosta.

Kun naisista kerrotaan vitsejä, joden tarkoitus on vähätellä ja alentaa naisia, mitä muuta se olisi kuin alentavaa ja kaukana tasa-arvosta? Sinäkö naisena haluat olla vapaata riistaa seksistisille vitseille, vähättelylle ja ehkä sukupuolittuneelle väkivallallekin? 

Tasa-arvo saavutetaan kun sekä miehet että naiset sen haluavat saavuttaa.

Entä toivomukset, että miessukukunta saisi kokonaan hävitä, jota jotkut toivovat?

Toivovatko? Naisviha ja miesviha ovat vahingollisia ilmiöitä molemmat, tosin nainen joutuu todennäköisemmin väkivallan uhripuolelle.

Toimiva yhteiskunta tarvitsee sekä naiset että miehet, molemmat voisivat kuunnella ja yrittää ymmärtää toisiaan enemmän.

Höpö höpö. Mies on paljon useimmin ja todennäköisimmin väkivallan uhri kuin nainen. Ja ilman naisia yhteiskunta toimisi ihan hyvin mutta tietysti ei lisääntyisi. Ilman miehiä yhteiskunta romahtaisi nopeasti.

Mieskin joutuu todennäköisimmin miehen väkivallan uhriksi. Yhteiskunta toimisi yhtä mallikkaasti ilman miehiä kuin naisiakin, tosin naisyhteiskunnassa kuolisi vähemmän ihmisiä väkivaltaisesti.

Oletko koskaan ollut työpaikassa, jossa on vain naisia? Henkinen väkivalta on väkivaltaa.

Oletko ollut koskaan naisena miesvaltaisessa työpaikassa miesvaltaisella alalla? Henkinen väkivalta tosiaan on väkivaltaa.

Vierailija
119/282 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Absurdi on tosiaan oikea sana kuvaamaan vetoomusta. Promillen osa on sekaisin, eipä siinä auta mitkään vetoomukset kaikille miehille. 

Suurimmassa osassa tapauksista syy on ollut molemmissa, eli väkivaltaa suuntaan jos toiseenkin.

Vierailija
120/282 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko esim. kertonut asiattomia vitsejä naisista tai nauranut niille?

Eli vain miehistä saisi vitsailla? Tuo ei ole tasa-arvoa tai yhdenvertaisuutta, vaan taas yksi etuoikeus lisää kalpealle narsistinaiselle.

Naisista ei saa keksiä vitsejä? Ettei ne vaan luokkaannu? Itse en naisena halua kuulua siihen alimpaan kastiin, jota pitää "suojella" kaikelta. Se on alentavaa ja kaukana tasa-arvosta.

Niinpä niin. Tulkintaa ei tarvitse vetää överiksi ja toiseen ääripäähän. Alentuvan vitsailun ja kommentoinnin kyllä tunnistaa. Jotenkin sitä tuntuvat harrastavan vain tietyt ihmiset.

Itse tunnistan nuorilla miehillä sellaista puhetyyliä, jossa selvästi menee joku netistä opittu naista väheksyvä hihna päälle.

Esimerkiksi tämä juttu, kuinka naiset haluavat maahanmuuttajia "rikastamaan" Suomea. Tässä ei tietenkään viitata niihin teknologia-alan ammattilaisiin, joita esimerkiksi Kokoomus haluaa tuoda nopeutetusti. Se on ilmeisesti sitä "miesten" maahanmuuttoa. Naiset sensijaan haluavat kuulemma sosiaalitapauksia jne., ja lieveilmiöt ovat siksi naisten vika. Se, että meillä on kaikenlaisia maahanmuuttajia, johtuu kuitenkin lainsäädännöstä ja yhteiseurooppalaisista sopimuksista. Näitä ovat tehneet sekä miehet, että naiset. Historiassa enemmän miehet kuin naiset. Silti tätä uhria syyllistävää tarinaa syötetään uudelleen ja uudelleen, aina kun on sopiva väkivaltauutinen esillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän