Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teet viiden vuoden päästä?

Vierailija
22.04.2024 |

Onko asiat paremmin kuin nyt? Onko mahdollisuus parempaan elämään? Pystytkö ajattelemaan niin kauas?

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa p*skaa kuin aina ennenkin

Vierailija
2/63 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä näen joitain pieniä työmahdollisuuksia, mitä nyt tosin ei ole. Toivottavasti äiti ja isä on kuolleet ja saan perintöä. Ainakin eri kämppä tulee silloin olemaan. Tietenkin sitä on rumempi kun on vanhempi, mutta siinä neljänkympin alapäässä vielä silti. Toivon olevani terve.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan työkyvyttömyyseläkkeellä. Tai varhennettu vanhuuseläke.

Vierailija
4/63 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon olevani onnellisesti parisuhteessa ja minulla olisi silloin lapsi, vähintään olisin raskaana.

Vierailija
5/63 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkyvyttömyyseläkkeellä ihan niin kuin nytkin.

Vierailija
6/63 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sitä on pyrkiä ajattelemaan, että valoa on tunnelin päässä, ei tätä muuten jaksa. Itsellä krooninen sairaus tällä hetkellä pahin ongelma ja isoin toive on helpotusta tuohon niin sitten alkaisi muutkin ongelmat ehkä ratkeamaan,

Vierailija
7/63 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä näen joitain pieniä työmahdollisuuksia, mitä nyt tosin ei ole. Toivottavasti äiti ja isä on kuolleet ja saan perintöä. Ainakin eri kämppä tulee silloin olemaan. Tietenkin sitä on rumempi kun on vanhempi, mutta siinä neljänkympin alapäässä vielä silti. Toivon olevani terve.

Oho. Mitä suuruusluokkaa tuleva perintösi on?

Vierailija
8/63 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toivottavasti kuollut. Minun tuurillani kuitenkin sairastan ja kidun edelleen. Voi vttu. Aivan järkyttävä elämä. Alusta loppuun.

Vierailija
9/63 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollaan AV-palstalla 10 kiloa lihavampana ja entistä ilkeämpänä.

Vierailija
10/63 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että olen kuollut. 

Vierailija
11/63 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvan horsmaa.

Vierailija
12/63 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen toivottavasti kuollut. Minun tuurillani kuitenkin sairastan ja kidun edelleen. Voi vttu. Aivan järkyttävä elämä. Alusta loppuun.

Aivan sama juttu. Sama fiilis kuin jollain joka oli kirjoittanut keskitysleirin seinään että Jos Jumala on olemassa hän saa anella anteeksiantoani. 

Vierailija
13/63 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haudasa makoilen

T. M69

Vierailija
14/63 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla olisi toivottavasti lapsenlapsi. Olisin löytänyt miehen, joka haluaa sitoutua. Nykyisen miesystäväni kanssa suhde on ihan ilmassa, en jaksa enää. Toivottavasti olisin terve, että jaksaisin touhuta sen lapsenlapsen kanssa.916

Vierailija
15/63 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri mahdollisuus on siihen, että olen mullan alla. Täytän viiden vuoden päästä 70.

Vierailija
16/63 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pamputan piukkoja pimppejä Thaimaassa.

Vierailija
17/63 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahoan enemmän kuin nyt. Nivelvaivojen piip eteneminen.

M.52

Vierailija
18/63 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho. Mitä suuruusluokkaa tuleva perintösi on?

Varmasti aivan mitätön. Toivon vaan että kuolevat. En tule siitä onnellisemmaksi, mutta saanpahan heiltä jotain.

Vierailija
19/63 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka olisi lonkka korjattu siihen mennessä.

Vierailija
20/63 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melkein 60 ja istun elinkautista. Säästöt on sitä ennen käytetty elämiseen, eikä nykyisillä etuuksilla pysty Suomessa elämään rehellistä elämää. Parempi siis lusia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi