Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuuko elämä teistä miltään ilman rakkautta?

Vierailija
26.06.2026 |

Te, jotka ette elämässä muuta halunneet kuin rakkautta mutta olette luopuneet toivosta - tuntuuko se, mitä on elämästä jäljellä, teistä miltään? Vai tuntuuko, että koitatte vain saada ajan kulumaan, kunnes kuolette?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole elämää ilman rakkautta 

Vierailija
2/44 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun elämä on täynnä rakkautta johon ei vastata. 

M35

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaalta tuntuu elämä kun ei ole edes rakkauden kohdetta, se nostais edes dopamiinitasoja, että mieliala nousis. En usko, että rakastun enää koskaan. N62v

Vierailija
4/44 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun erosin, tuntui että kaikki oli tässä. Nyt olen viisi vuotta reissannut ja vaeltanut itsekseni, ja on oikeastaan sellainen olo, etten välttämättä edes kaipaa ketään. On niin kivaa omassa seurassa ja ylittää itsensä lähtemällä yksin reissuun tai vaellukselle.

Vierailija
5/44 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkautta voi kokea niin monella tavalla ja moneen kohteeseen. Taiteeseen, musiikkiin, luontoon, kirjallisuuteen, lemmikkiinsä.

Vierailija
6/44 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkeen tottuu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/44 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain elämä ilman rakkautta on oikeaa elämää. 

Vierailija
8/44 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa totaalinen rakkaus on tuntunut rakkaus lemmikkiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/44 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelisin jos sanoisin, etten kaipaa rakkautta. Ihmistä, jonka kanssa olisi hyvä olla. Mutta ei kaikkien toiveet vain toteudu.

Vierailija
10/44 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Rakkaus on vain lastentekoa ja kasvatusta varten. HYI SAATANA!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/44 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu se. Elämältä. Hanki harrastus joka vie aikaa ja saa ajatukset pois rakkaudesta ja seurustelusta. En edes kaipaa rakkautta. 

Vierailija
12/44 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkautta voi kokea niin monella tavalla ja moneen kohteeseen. Taiteeseen, musiikkiin, luontoon, kirjallisuuteen, lemmikkiinsä.

Sairasta t yöntää pe nis pers ereikään!!! Jumala rankaisee!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/44 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus ja rakastelu, se juna on mennyt minulta jo ohi.

Vierailija
14/44 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkautta voi kokea niin monella tavalla ja moneen kohteeseen. Taiteeseen, musiikkiin, luontoon, kirjallisuuteen, lemmikkiinsä.

Sairasta t yöntää pe nis pers ereikään!!! Jumala rankaisee!

Miksi mietit asiaa niin paljon? Se on YKSITYISASIA.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/44 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu miltään. Eikä oikein mikään kiinnosta enää. En jaksa lähteä mihinkään yksin vaikka rahaa olisi vaikka koko planeetan kiertämiseen.

Vierailija
16/44 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan hartaasti sitä, että saisin kokea vielä elämäni aikana todellista, ehdotonta rakkautta, mutta valitettavasti pelkään, että se ei tule toteutumaan. Olen ollut sinkkuna jo kuusi vuotta, ja on tullut sellainen olo, että aika on ajanut minusta ohi. Minusta on tullut vastakkaisen sukupuolen silmissä näkymätön.

Takanani on pitkä toksinen parisuhde, jossa olin toiselle lähinnä vain ilmainen palvelija, ja lapsenakin totuin siihen, että kaikki hyväksyntä vanhemmiltani piti ansaita erilaisilla suorituksilla ja saavutuksilla. Oma lapsenikaan ei pysty vieraannuttamisen takia rakastamaan minua niin kuin lapset yleensä rakastavat vanhempiaan, kun lapsen isä myrkyttää lapsen mieltä sen minkä ehtii.

Vierailija
17/44 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkautta voi kokea niin monella tavalla ja moneen kohteeseen. Taiteeseen, musiikkiin, luontoon, kirjallisuuteen, lemmikkiinsä.

Sairasta t yöntää pe nis pers ereikään!!! Jumala rankaisee!

Juu, sinne ei pidä työntää. 🤬😖🤢🤮

Vierailija
18/44 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa totaalinen rakkaus on tuntunut rakkaus lemmikkiin. 

Monien mielestä omaan lapseen

Vierailija
19/44 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tunnu miltään. Eikä oikein mikään kiinnosta enää. En jaksa lähteä mihinkään yksin vaikka rahaa olisi vaikka koko planeetan kiertämiseen.

Samaa vaivaa... Mulla tosin ei ole enää terveyttäkään jäljellä eikä niin ollen rahaa. Kai tämä loppuelämä menee kirjastokirjoja lueskellessa... Niin turha olo.

Vierailija
20/44 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon paremmalta. Jos siis miehen rakkaudesta on kyse.  Parempi olla yksin ja onnellinen kun huonon puolison kanssa.