Lue keskustelun säännöt.
Miten usein nypit kulmakarvasi?
Kommentit (2)
Kun kauan nyppii, niiden kasvu lakkaa kokonaan sillä alueella. (Toisin kuin muut naaman karvat. Viikset ei lopeta koskaan kasvuaan. Aina pakko nyppiä. Olin nyppinyt viiksiä jo 40 vuotta.)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kadun, että joskus nypin, en edes paljoa, mutta silti. Nyt oisin jokaisesta kiitollinen.