Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Tuntuuko elämä teistä miltään ilman rakkautta?
26.06.2026 |
Te, jotka ette elämässä muuta halunneet kuin rakkautta mutta olette luopuneet toivosta - tuntuuko se, mitä on elämästä jäljellä, teistä miltään? Vai tuntuuko, että koitatte vain saada ajan kulumaan, kunnes kuolette?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Ei tunnu miltään. Eikä oikein mikään kiinnosta enää. En jaksa lähteä mihinkään yksin vaikka rahaa olisi vaikka koko planeetan kiertämiseen.
Onko aika mennyt sen mammonan keräämiseen ihmisiin tutustumisen sijaan?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kaipaan aitoa rakkautta, mihin ei liity romantiikka eikä seksi.
Jos jotain voisin elämässäni muuttaa, niin en edes tavoittelisi rakkautta kuten tuli nuorena tehtyä.
Alue: Aihe vapaa
Opettele vaikka matematiikkaa. Laskeminen on mun mielestä palkitsevampaa kuin rakkaus.