Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuuko elämä teistä miltään ilman rakkautta?

Vierailija
26.06.2026 |

Te, jotka ette elämässä muuta halunneet kuin rakkautta mutta olette luopuneet toivosta - tuntuuko se, mitä on elämästä jäljellä, teistä miltään? Vai tuntuuko, että koitatte vain saada ajan kulumaan, kunnes kuolette?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan hartaasti sitä, että saisin kokea vielä elämäni aikana todellista, ehdotonta rakkautta, mutta valitettavasti pelkään, että se ei tule toteutumaan. Olen ollut sinkkuna jo kuusi vuotta, ja on tullut sellainen olo, että aika on ajanut minusta ohi. Minusta on tullut vastakkaisen sukupuolen silmissä näkymätön.

Takanani on pitkä toksinen parisuhde, jossa olin toiselle lähinnä vain ilmainen palvelija, ja lapsenakin totuin siihen, että kaikki hyväksyntä vanhemmiltani piti ansaita erilaisilla suorituksilla ja saavutuksilla. Oma lapsenikaan ei pysty vieraannuttamisen takia rakastamaan minua niin kuin lapset yleensä rakastavat vanhempiaan, kun lapsen isä myrkyttää lapsen mieltä sen minkä ehtii.

Samastun tuohon, kun nämä rakkaudettomuuden kokemukset ovat alkaneet jo ihan elämän alusta saakka :( Tuntuu erityisen karulta...

Vierailija
22/44 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikessa mitä näemme ja kuulemme, on rakkautta, väistämättömästi. Se mitä emme näe - se on Jumalan hallussa joten ei ole mitään mistä huolehtia. Minne ikinä näemmekin, voimme olla vain ah ja ah.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne enkä ole tuntenut muuta kuin eläinrakkautta joten ilman eläimiä elämä olisi perseestä. 

Vierailija
24/44 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikessa mitä näemme ja kuulemme, on rakkautta, väistämättömästi. Se mitä emme näe - se on Jumalan hallussa joten ei ole mitään mistä huolehtia. Minne ikinä näemmekin, voimme olla vain ah ja ah.

Caveat: tämä nopea hissi autuuteen on saatavilla vain uskomalla Jumalaan. -sama

Vierailija
25/44 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa totaalinen rakkaus on tuntunut rakkaus lemmikkiin. 

😂😁😂😁😂😁😂🤣😁😅😂🤣😁😅🤣😁😅😂🤣😁😅🤣😁🤣😁😅😂😅😂😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁

Vierailija
26/44 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, se, että ei halua muuta elämältä, kuin rakkautta, on täysin sairas ajatus. Elä ja nauti. Rakkaus tulee jos on tullakseen, jos ei, niin elämä on muuten ollut antoisa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/44 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu se ja voi olla mukavaa, antoisaa ja omannäköistä. Toki rakkaus tekee siitä vielä parempaa. Mutta huono suhde/puoliso taas paskoittaa elämää oikein kunnolla, vain hyvä on vaivan väärti.

Vierailija
28/44 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, se, että ei halua muuta elämältä, kuin rakkautta, on täysin sairas ajatus. Elä ja nauti. Rakkaus tulee jos on tullakseen, jos ei, niin elämä on muuten ollut antoisa :)

Väitän, että on täysin sairasta, ettei ole koskaan rakkautta saanut, edes lapsena. Ei siinä kehity normaalisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/44 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne enkä ole tuntenut muuta kuin eläinrakkautta joten ilman eläimiä elämä olisi perseestä. 

Ihminenkin on eläin. Mutta se että ihminen tietää nyt tässä ajssa olevansa olemassa korkeammallakin tasolla - abstraktisti - sen ansiosta tämäkin keskustelu internetissä on mahdollista nyt. Kaikki alkoi luolamaalauksista 16000 vuotta sitten. He tiesivät että joku nytkin tietää niistä, ehkä.

Vierailija
30/44 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan ehdottomasti lisätä myös että Metta-harjoitukset ovat nopea ilmaislippu kohti rakkaustehdasta. Tämän saamiseen ei tarvita uskoa Jumalaan vaan Buddhaan pelkästään. Buddha on siis Buddhalaisten Jeesus käytännössä. Kaikki keinot kohti vapautusta ovat sallittuja! Käyttäkää niitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/44 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu se ja voi olla mukavaa, antoisaa ja omannäköistä. Toki rakkaus tekee siitä vielä parempaa. Mutta huono suhde/puoliso taas paskoittaa elämää oikein kunnolla, vain hyvä on vaivan väärti.

Totta, turhasta moni kitisee, jos rinnalla on kuitenkin ihan kiva kumppani, vaikkei varsinaisesti rakastaisi tai olisi koskaan rakastanutkaan tätä. Riittää, että kumppani rakastaa, vaikkei itse siihen kykenisi. Saa olla itsekäs ja hemmoteltu ihan rauhassa antamatta itsestään mitään 😉.

Vierailija
32/44 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo kokenut rakkaudet, en kaipaa enää. 💖

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/44 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan ehdottomasti lisätä myös että Metta-harjoitukset ovat nopea ilmaislippu kohti rakkaustehdasta. Tämän saamiseen ei tarvita uskoa Jumalaan vaan Buddhaan pelkästään. Buddha on siis Buddhalaisten Jeesus käytännössä. Kaikki keinot kohti vapautusta ovat sallittuja! Käyttäkää niitä!

Auttaako jos uskoo joulupukkiin? 

Vierailija
34/44 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oma eloni tuntuu mielekkäältä ja merkitykselliseltä ilman rakkauttakin., jos sillä tarkoitetaan "vain" rakkautta toista vain yhtä eritistä ihmistä kohtaan kohdistuvaa rakkautta. 

Mutta vakehtekisin, jos väittäisin, että kikemattomuus ja elämä ilman mahdollisuutta rakastaa toista sitä yhtä ja erityistä  ja olla samalla hänen rakkautensa kohde olisi aina tuntunut mukavalta. Päinvastoin se on tuntunutbjoitainnkeroja pakahduttavalta tunteelta, joka tuntuu niin mielessä kuin kropassa.

Ikisinkku mies 40+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/44 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu se ja voi olla mukavaa, antoisaa ja omannäköistä. Toki rakkaus tekee siitä vielä parempaa. Mutta huono suhde/puoliso taas paskoittaa elämää oikein kunnolla, vain hyvä on vaivan väärti.

Totta, turhasta moni kitisee, jos rinnalla on kuitenkin ihan kiva kumppani, vaikkei varsinaisesti rakastaisi tai olisi koskaan rakastanutkaan tätä. Riittää, että kumppani rakastaa, vaikkei itse siihen kykenisi. Saa olla itsekäs ja hemmoteltu ihan rauhassa antamatta itsestään mitään 😉.

Huonossa suhteessa asiat on tietenkin toisinpäin. Eli toinen vain ottaa, eikä anna mitään. Erittäin hyvässä molemmat rakastavat toisiaan, mutta sellainen on harvinaista pidemmän päälle.

Vierailija
36/44 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tätä elämääkään onneks ole paljoa jäljellä. Yksinäisyys tappaa. 

 

nainen vaan sivusta

Vierailija
37/44 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää iltaa samanikäiselle naiselle.

Vierailija
38/44 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tätä elämääkään onneks ole paljoa jäljellä. Yksinäisyys tappaa. 

 

nainen vaan sivusta

Kaikkea hyvää sulle, älä luovuta.

Vierailija
39/44 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan ehdottomasti lisätä myös että Metta-harjoitukset ovat nopea ilmaislippu kohti rakkaustehdasta. Tämän saamiseen ei tarvita uskoa Jumalaan vaan Buddhaan pelkästään. Buddha on siis Buddhalaisten Jeesus käytännössä. Kaikki keinot kohti vapautusta ovat sallittuja! Käyttäkää niitä!

Auttaako jos uskoo joulupukkiin? 

Voit uskoa vaikka Spagettihirviöön jos siitä on apua Sinulle. Toivon vilpittömästi Sinulle että annat mahdollisuuden uskomiselle jossain elämäsi vaiheessa tai sellaisen mahdollisuus tarjoutuu Sinulle. Ollos hyvä hyvä ystävä :)

Vierailija
40/44 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on Jumalan rakkaus. Se on tärkein.