Olen niin kateellinen naisille, joilla on lantiossa leveyttä
Oma kroppa on suora tikku ja takapuoli on tästä se kapein osuus, jopa vyötärö on leveämpi kuin perse. Todella nättiä :(
Kommentit (131)
Vierailija kirjoitti:
Olen pistänyt merkille, että usein rintavalla naisella ei ole lantiota.
Ja ne, joilla on lantio, on pienet rinnat.
Ja meillä lopuilla ei ole lantiota eikä rintoja.
Ap
Toisaalta leveä lantio on myös hankala välillä, kun luut ottavat kiinni kapeammissa istuimissa. Ja huom. mulla on ollut sama ongelma myös alipainoisena, eli vika ei ole rasvan määrässä.
niin nuo harakkavartalonaiset on aika hassun näköisiä, on iso rinta ja isot tissit usein roikkuvat ja sitten tikkujalat ja ei yhtään persettä ja monilal vielä pömppömaha jos on alkoholisti
hah en miehenä koskisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole onnellinen jos sinulla on kapeat lanteet ja pieni peppu. Ei ole kauan siitä kun nämä piirteet olivat muotia ja kaikki halusivat kapean pepun.
En ymmärrä kun nykyään kaamea hehtaariperse on se mitä useat haluavat. Ällöttävän näköistä.
Olen kyllä tyytyväinen, että takapuoleni ei herätä minkäänlaista huomiota. Ärsyttävää on, että vaikka se on kahden appelsiinin kokoinen ja vaikka treenaan pakaralihaksia, selluliittia on silti eli sitä röpelöistä ihoa. Toki ei tuo vaatteiden läpi onneksi näy.
Jos istuu liikaa tulee pakariin sellua?
Vierailija kirjoitti:
Ennen tehtiin fyysistä työtä eikä trimmattu kehoa jollain painoilla vain näyttääkseen joltain.
Ennen ajeltiin hevosrattailla eikä autoilla.
Vierailija kirjoitti:
Ennen tehtiin fyysistä työtä eikä trimmattu kehoa jollain painoilla vain näyttääkseen joltain.
Ennen oli ennen ja nyt on nyt
60 vuotta piti elää että kroppani on nykymuodin mukainen. 1980-luvun teininä piti piilottaa isot tissit jättisuurien college-paitojen alle eikä leveälle perseelle saanut istuvia farkkuja. En siis ollut lihava mutta muodokas. Nyt on kiloja sopivasti ja olen edelleen muodokas. Ensimmäistä kertaa saan kropalleni sopivia paitapuseroita ja jakkuja eikä tarvitse pukeutua tunikaan tai ommella vaatteet itse. Taidan ostaa persebikinit lomalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun kroppasi ei nyt kuulosta suoralta vaan y-malliselta, jos hartiasi ovat leveämmät kuin lantio. Tällaisella kropalla ei tosiaan ole vyötäröä, mutta etuna on se, että yleensä kroppa on urheilullinen. Minä olen y ja hasussti juoksu (nimenomaan pitkien matkojen) alkoi ohjaaman rasvaa myös lantiolle. Suhde siis kapeni, vaikka edelleen olen y. Isot.lihakset minulla on ollut aina.
Kyllä mun torso on ihan suora lantiosta kainaloihin. Y-vartaloisilla on pitkät jalat, isot rinnat ja leveä selkä? Mulla ei ole näistä mitään.
Ap
Mistä sinä olet saanut sellaisen käsityksen, että y- olisi aina pitkät jalat tai, että leveys katsottaisiin suoraan selästä. Y on silloin jos hartiat ovat selkeästi leveämmät kuin lantio. Suurin osa urheilioista on y-vartaloisia, eli ei kaikilla ole isoja runto, jos rasvat ovat matalalla. Rintakehä on toki leveä. Jos olet suora, ei sinulla ole merkittävästi leveämpiä hartioita, joten...
Olen itse y, pitkällä selällä ja lyhyillä jaloilla. Jalat ovat kapea suhteessa yläkroppaan, vaikka ovatkin lihaksikkaat. Hartiat ovat selkeästi leveämmät kuin lantio.mulla on myös isot ja keveät luut. Suoran kanssa toki sama ongelma, vyötäröä ei ole. Mutta sinä sanoit, että sinun vyötärö on leveämpi kuin lantio... se taas kuulostaa enemmän omenalta. Eli mikä siis olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun kroppasi ei nyt kuulosta suoralta vaan y-malliselta, jos hartiasi ovat leveämmät kuin lantio. Tällaisella kropalla ei tosiaan ole vyötäröä, mutta etuna on se, että yleensä kroppa on urheilullinen. Minä olen y ja hasussti juoksu (nimenomaan pitkien matkojen) alkoi ohjaaman rasvaa myös lantiolle. Suhde siis kapeni, vaikka edelleen olen y. Isot.lihakset minulla on ollut aina.
Kyllä mun torso on ihan suora lantiosta kainaloihin. Y-vartaloisilla on pitkät jalat, isot rinnat ja leveä selkä? Mulla ei ole näistä mitään.
Ap
Mistä sinä olet saanut sellaisen käsityksen, että y- olisi aina pitkät jalat tai, että leveys katsottaisiin suoraan selästä. Y on silloin jos hartiat ovat selkeästi leveämmät kuin lantio. Suurin osa urheilioista on y-vartaloisia, eli ei kaikilla ole isoja runto, jos rasvat ovat matalalla. Rintakehä on toki leveä. Jos olet suora, ei sinulla ole merkittävästi leveämpiä hartioita, joten...
Olen itse y, pitkällä selällä ja lyhyillä jaloilla. Jalat ovat kapea suhteessa yläkroppaan, vaikka ovatkin lihaksikkaat. Hartiat ovat selkeästi leveämmät kuin lantio.mulla on myös isot ja keveät luut. Suoran kanssa toki sama ongelma, vyötäröä ei ole. Mutta sinä sanoit, että sinun vyötärö on leveämpi kuin lantio... se taas kuulostaa enemmän omenalta. Eli mikä siis olet?
Näistä kuvauksista olen saanut sen kuvan.
"Y-vartalotyyppi on hyväryhtinen, leveäharteinen ja kapea.
Muita tunnusmerkkejä ovat leveä selkeä, suorat ja leveät olkapäät ja usein suurehko rinnanympärys. Jalat ovat pitkät ja hoikat, reidet kapeat. Vyötärö ja lantio ovat kapeita ja takamus litteä."
Mun vartalotyyppi on varmaankin T, mutta sellaista ei ole olemassakaan.
Ap
Toissapäivänä näin nuoren neekerítytön joka oli todella hoikka mutta silti oli peppu todella muodokas, en ole ennen nähnyt ketään niin muodokasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanki korsetti ja kiristä sitä pikkuhiljaa enemmän, kohta sinulla on vyötärö ja silloin lantiokin näyttää isommalta.
Tuskinpa sillä korsetilla luustoa saa muokattua.
Ap
Vyötärössä ei ole luita.
Mun vyötärössä on kylkiluut ja heti niiden alla onkin sitten jo lantion luut.
Ap
Olet pahasti epämuodostunut, jos sulla on kylkiluita vyötäröllä. VYÖtärö. VYÖN korkeudella.
Ilmeisesti sitten niin, mutta ei mulla ole mitään tyhjää (luutonta) kohtaa vyötäröllä.
Ap
Vaikka ihminen olisi rakenteeltaan suoravartaloinen niin kaikilla ihmisillä on kylkiluiden ja lantion luiden välissä "luuton osuus". Kaikki eivät ole tiimalaseja vaikka luusto olisi sama
Osalla ne lonkka- ja kylkiluut ovat todella lähellä toisiaan ja silloin ei jää niiden väliin kummoista tilaa vyötäröä varten. Minulla jää vain 15 senttiä lonkka- ja kylkiluiden väliin. Vatsalihakseni kyllä näkyvät mutta olen siitä huolimatta vyötäröltäni tasapaksun mallinen. Olen normaalipainoinen eli sinun ei kannata edes ehdottaa laihdutusta. Se ei muuta tasapaksua vyötäröä kaartuvaksi.
Mun suvun toisella puolella ollaan pitkäjalkaisia, pitkiä ja suoran mallisia ilman vyötärlä.
Toisella puolella lyhyempiä, tiimalasikroppaisia ja leveälanteisempiä selkeällä vyötäröllä ja perin tämän puolen kehotyypin. :)
Jotain voi tehdä mutta geenejään ei muuteta. Leikkauksia toki jotkut tekee mutta se ei välttämättä ole hyvä asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanki korsetti ja kiristä sitä pikkuhiljaa enemmän, kohta sinulla on vyötärö ja silloin lantiokin näyttää isommalta.
Ap
Vyötärössä ei ole luita.
Ap
Olet pahasti epämuodostunut, jos sulla on kylkiluita vyötäröllä. VYÖtärö. VYÖN korkeudella.
Ilmeisesti sitten niin, mutta ei mulla ole mitään tyhjää (luutonta) kohtaa vyötäröllä.
Ap
Vaikka ihminen olisi rakenteeltaan suoravartaloinen niin kaikilla ihmisillä on kylkiluiden ja lantion luiden välissä "luuton osuus". Kaikki eivät ole tiimalaseja vaikka luusto olisi sama
Osalla ne lonkka- ja kylkiluut ovat todella lähellä toisiaan ja silloin ei jää niiden väliin kummoista tilaa vyötäröä varten. Minulla jää vain 15 senttiä lonkka- ja kylkiluiden väliin. Vatsalihakseni kyllä näkyvät mutta olen siitä huolimatta vyötäröltäni tasapaksun mallinen. Olen normaalipainoinen eli sinun ei kannata edes ehdottaa laihdutusta. Se ei muuta tasapaksua vyötäröä kaartuvaksi.
Vain 15 senttiä? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Vyötärössä ei ole luita.
Ap
Ap
Vain 15 senttiä? :D
Normaalisti on 150 cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Vyötärössä ei ole luita.
Ap
Ap
Vain 15 cm? Mulla se väli on joku 5 cm. Jos sitäkään. Selkä on lyhyt. Ahdasta on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Vyötärössä ei ole luita.
Ap
Ap
Vain 15 cm? Mulla se väli on joku 5 cm. Jos sitäkään. Selkä on lyhyt. Ahdasta on.
Mulla ehkä 1,5 cm ja tuokin on jo yläkanttiin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
niin nuo harakkavartalonaiset on aika hassun näköisiä, on iso rinta ja isot tissit usein roikkuvat ja sitten tikkujalat ja ei yhtään persettä ja monilal vielä pömppömaha jos on alkoholisti
hah en miehenä koskisi
Hassu juttu. Jos naisella on vaatteet ja liivit päällä, sä et näe roikkuuko hänen rinnat vai ei, eli et tiedä sitä. Eli, jos tiedät sen, olet jo koskenut häneen.
Eli et taida olla mies.
Ai on ihanaa kun on leveä lantio ja iso perse, ap????? Kun 99,99% ei näytä kim kardashianilta yms.
Eiköhän tämä ketju ole vain vittuilua ja haukkumista. Ap on sellainen hoikka nainen, joka on kaikkien ihannennainen. Ja tämä ketju on vittuilua isoperseisille naisille!!!!🖕🖕🖕
Vierailija kirjoitti:
Vyötärö leveämpi kuin perse? Miten tuo on edes mahdollista?
No, miehillä monesti on.
Olen pistänyt merkille, että usein rintavalla naisella ei ole lantiota.
Ja ne, joilla on lantio, on pienet rinnat.