Lue keskustelun säännöt.
Mitä ruokaa huomenna ja ylihuomenna talkooporukalle?
26.06.2026 |
Meillä on tässä useamman päivän talkoojutut ja vielä jatkuu pari päivää... porukkaa on vaihtelevasti mutta 6-10 hlö ja muita ruokarajotteita ei ole kuin kala. Syöjät on miehiä ja ovat kyllä aika kovia syömään joten ei mitään kesäkeittoehdotuksia tms.
Oon tähän mennessä tehnyt jauhelihakastiketta ja pastaa/perunoita, käristystä ja perunamuusia. Lisäksi on ollut kahvit, pullat ja iltapalalla mm pizzaa, voileipiä, riisipiirakoita. Nyt pitäs huomiseksi miettiä joku ruoka, itsellä kyllä alkaa nuo lihajutut tulemaan jo korvista... 😅 Joku ruokaisampi keitto vois olla mutta mikä olis täyttävä ja hyvä mikä maistuis tommoselle työmiesporukalle?
Kommentit (61)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Chili con carnea on helppoa tehdä iso padallinen.