Minkä alan maisteri VM Savinainen on?
Onko kasvatustieteilijä vai yhteiskuntatieteilijä?
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Savinainen vaikuttaa hermoheikolta. On saanut tuomion pahoinpitelystäkin. joten ei ole mitään varaa arvostella muita.
"Porin Ässien ja Suomen jääkiekkomaajoukkueen hyökkääjä Veli-Matti Savinainen on tuomittu Satakunnan käräjäoikeudessa sakkoihin pahoinpitelystä. Sakkotuomion suuruus on 2750 euroa."
Lähde: https://yle.fi/a/3-6703814
Joku toisen joukkueen fani on voinu tulla aukoo päätä sille. Ei se oo ilma mitää syytä pistäny pleksii
Eli on hermoheikko kun ei kestä pään aukomista vaan lyö kolme kertaa.
Eiköhän Savinaisen (veroparatiisi) tilille edelleenkin virtaa ruplia hybridivaikuttamisesta.
Bäckman, Turtiainen, Savinainen...
Tyhmimpiä ovat jääkiekkoilijat, se on nähty. Mitä tuokin venäjämielinen kiusaa alaikäisiä tyttöjä. Paljon rai**areita just jääkiekkoilijoissa. Kanada.
Taitaa prideongelman juuret löytyä kiekkoilijan omasta identiteetistä.
Siinä missä NBA ja NHL sopimuksen saaneet ottaa mukaansa tyttöystävänsä, Savinainen kustansi KHL kaudelleen varastomiehensä.
Savinaiseen sopii sanonta "Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa." :D
Liian monta aivotärähdystä saanut kaappihomo se on. Samanlainen maisteri kuin Tenu Selane.
Vierailija kirjoitti:
Savinaiseen sopii sanonta "Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa." :D
Mikähän kerho auttaisi SaviNaista?
Iso mies ja vidduilee teinitytöille. Varsinainen mqwist.
Hädin tuskin lukutaitoinen, mutta olennaisempa on, että sillä on se oma uskonkiihkonsa, kuten koko suvullaan: väittävät, että Jumala teki savesta naisen eikä miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei huutele apurahoja ja avustuksia, vaan elää omilla tuloillaan, toisin kuin sateenkaariväki enimmästä osaa.
Itse jäähallinkin rakensi?
Noo niinpä. Ja käyttää vielä moottoriteitäkin, kun ajelee.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän Savinaisen (veroparatiisi) tilille edelleenkin virtaa ruplia hybridivaikuttamisesta.
Bäckman, Turtiainen, Savinainen...
Noinko ounastelet?
Prideporukka hälytetty Savinaista solvaamaan. Harmittaako, kun ei suostunut käyttämään pridemerkkiä?
Vierailija kirjoitti:
Savinainen vaikuttaa hermoheikolta. On saanut tuomion pahoinpitelystäkin. joten ei ole mitään varaa arvostella muita.
"Porin Ässien ja Suomen jääkiekkomaajoukkueen hyökkääjä Veli-Matti Savinainen on tuomittu Satakunnan käräjäoikeudessa sakkoihin pahoinpitelystä. Sakkotuomion suuruus on 2750 euroa."
Lähde: https://yle.fi/a/3-6703814
Ullatuus! Elämäm kolu käyty ja nyrkit puhuu niin kaukalossa kuin sen ulkopuolellakin. On se. Äijä.
Ootko sä rakentanu ite oman työpaikkas tilat 😂