Lue keskustelun säännöt.
Taas espoolainen on ehta mulqqu
26.06.2026 |
Pummilla matkustaa, ja tarkastusmaksu harnmittaa kuin Suvivirsi konsanaan. Katsoisin muualle, jos espoolaisia hakattaisiin jossain.
Kommentit (2)
Ap on persu ja vihaa lesboja. Luulee varmaan lesboja tuleviksi poliitikoiksi vaikka läheskään kaikki lesbot eivät ole millään tavalla poliitikkoja. Tuleekin mieleen, että onko ap Halla-aho itse?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
No mikäs nyt noin huolettaa?
T. Palsta pimennossa ollut arki päivän muurahainen