Minkä alan maisteri VM Savinainen on?
Onko kasvatustieteilijä vai yhteiskuntatieteilijä?
Kommentit (41)
Vaikuttaa sen verran älykkäältä keskustelijalta, että taitaa olla tuplamaisteri. Ellei peräti tuplatohtori.
No yleisluontoisia totuuksia sanonut ääneen fiksu tyyppihän se on ja rohkea. Minkä tutkinnon siihen tarvii että voi kertoa että lasten sukupuolen sekoittaminen on pässinpää hommaa. Tai että pride on oksettava. Ei kuulu jääkiekkoon pride.
Vierailija kirjoitti:
No yleisluontoisia totuuksia sanonut ääneen fiksu tyyppihän se on ja rohkea. Minkä tutkinnon siihen tarvii että voi kertoa että lasten sukupuolen sekoittaminen on pässinpää hommaa. Tai että pride on oksettava. Ei kuulu jääkiekkoon pride.
Niiden asioiden puhtaaksipesijäksi tarvitaan vähintään lisenssi, tai ryppyhattu.
No eihän ole. Viimeisimmässä päivityksessään paljastaa, ettei ole lukenut kuin klikkiotsikon. Harvinaisen tyhmä jätkä on, mutta ei yllätä yhtään, koska on jääkiekkoilija ja Velaksi Valevuoren kaveri.
Opiskellu kiekkotieteitä Porin Ässien yliopistossa
Ei huutele apurahoja ja avustuksia, vaan elää omilla tuloillaan, toisin kuin sateenkaariväki enimmästä osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei huutele apurahoja ja avustuksia, vaan elää omilla tuloillaan, toisin kuin sateenkaariväki enimmästä osaa.
Kuulutko porukkaan vai mistä tiedät noin asian noin hyvin?
Annas kun veikkaan: et tiedä mitään, et jaksa tutustua alan tutkimukseen vaan käytät säälittävää ja yksinäistä elämääsi öyhöttämiseen. Mitä runkkaamiselta ehdit.
Sen palkanmaksajia on ollu Porin Ässät, Helsingin Jokerit ja Turun Palloseura. Ne ei rahota itteään verorahoilla niinku SeTa
Jääkiekkoilijat ovat kai jättäneet opiskelunsa useimmiten perus-/kansa-/keskikouluun tai lukioon. Autourheilijoista monet ovat suorittaneet jonkin tekniikan alan ammattikoulututkinnon. Suunnistajista, yleisurheilijoista ja hiihtäjistä löytyy puolestaan enemmän korkeakoulutettuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei huutele apurahoja ja avustuksia, vaan elää omilla tuloillaan, toisin kuin sateenkaariväki enimmästä osaa.
Kuulutko porukkaan vai mistä tiedät noin asian noin hyvin?
Annas kun veikkaan: et tiedä mitään, et jaksa tutustua alan tutkimukseen vaan käytät säälittävää ja yksinäistä elämääsi öyhöttämiseen. Mitä runkkaamiselta ehdit.Sen palkanmaksajia on ollu Porin Ässät, Helsingin Jokerit ja Turun Palloseura. Ne ei rahota itteään verorahoilla niinku SeTa
Savinainen on tienannut rahaa pelaamalla mm. Putinin propagandaliigassa. Olisi saanut jäädä sinne.
WT Savinainen, todellakin.
Vierailija kirjoitti:
Jääkiekkoilijat ovat kai jättäneet opiskelunsa useimmiten perus-/kansa-/keskikouluun tai lukioon. Autourheilijoista monet ovat suorittaneet jonkin tekniikan alan ammattikoulututkinnon. Suunnistajista, yleisurheilijoista ja hiihtäjistä löytyy puolestaan enemmän korkeakoulutettuja.
Se kertoo siitä mite vähä ammattimaista se urheilu on jos joutaa suorittaa korkeakoulututkinnonki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei huutele apurahoja ja avustuksia, vaan elää omilla tuloillaan, toisin kuin sateenkaariväki enimmästä osaa.
Kuulutko porukkaan vai mistä tiedät noin asian noin hyvin?
Annas kun veikkaan: et tiedä mitään, et jaksa tutustua alan tutkimukseen vaan käytät säälittävää ja yksinäistä elämääsi öyhöttämiseen. Mitä runkkaamiselta ehdit.
Tyypillinen sivistymätön vastineesi.
Vierailija kirjoitti:
Jääkiekkoilijat ovat kai jättäneet opiskelunsa useimmiten perus-/kansa-/keskikouluun tai lukioon. Autourheilijoista monet ovat suorittaneet jonkin tekniikan alan ammattikoulututkinnon. Suunnistajista, yleisurheilijoista ja hiihtäjistä löytyy puolestaan enemmän korkeakoulutettuja.
Kansakoulun lol. Meet jonnekki Velipekka Ketolan aikoihin. Ku mä mietin jääkiekkoilijoita mä en ekana mieti semmosia jotka on ollu relevantteja yli 50 vuotta sitte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jääkiekkoilijat ovat kai jättäneet opiskelunsa useimmiten perus-/kansa-/keskikouluun tai lukioon. Autourheilijoista monet ovat suorittaneet jonkin tekniikan alan ammattikoulututkinnon. Suunnistajista, yleisurheilijoista ja hiihtäjistä löytyy puolestaan enemmän korkeakoulutettuja.
Kansakoulun lol. Meet jonnekki Velipekka Ketolan aikoihin. Ku mä mietin jääkiekkoilijoita mä en ekana mieti semmosia jotka on ollu relevantteja yli 50 vuotta sitte.
Jari Kurrikin kävi vielä keskikoulun (on syntynyt vuonna 1960 ja kotoisin pääkaupunkiseudulta).
Vierailija kirjoitti:
Jääkiekkoilijat ovat kai jättäneet opiskelunsa useimmiten perus-/kansa-/keskikouluun tai lukioon. Autourheilijoista monet ovat suorittaneet jonkin tekniikan alan ammattikoulututkinnon. Suunnistajista, yleisurheilijoista ja hiihtäjistä löytyy puolestaan enemmän korkeakoulutettuja.
Ystäväni jätti jääkiekon kokonaan siinä vaiheessa, kun lukiossa piti tehdä hommia ja jääkiekossa treenimäärät olisivat nousseet reilusti.
Muistaakseni useamman kerran viikossa aamu- ja iltajäätreeni. Totesi että panostaa ennemmin opiskeluun ja niin teki. On nykyään DI ja hyvässä asemassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei huutele apurahoja ja avustuksia, vaan elää omilla tuloillaan, toisin kuin sateenkaariväki enimmästä osaa.
Rahat hankittiin hyvillä mielin Venäjältä, Ukrainan sota ei kiekkoilijaa haitannut.
Moraalitonta.
Nyt täällä sutten propagoi putinin agendaa.
Moraalitona.
Toiset hakevat opiskeluilla kirjaviisautta, koska kykenevät siihen.
Toiset hakevat maksimaalista urheilusuoritusta jääkiekosta ja hynää, koska kykenevät siihen. Joitakin välimuotojakin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei huutele apurahoja ja avustuksia, vaan elää omilla tuloillaan, toisin kuin sateenkaariväki enimmästä osaa.
Rahat hankittiin hyvillä mielin Venäjältä, Ukrainan sota ei kiekkoilijaa haitannut.
Moraalitonta.
Nyt täällä sutten propagoi putinin agendaa.
Moraalitona.
"Jääkiekkoilija Veli-Matti "Vellu" Savinainen palasi Venäjältä Suomeen helmikuussa 2022, kun hän jätti KHL-seura Jokerit ja siirtyi loppukaudeksi Tapparaan."
Elämän koulun.