Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiedostaako naiset aina olevansa hyvännäköisiä?

Vierailija
26.06.2026 |

Voiko olla joku nainen joka miesten silmissä kaunis mutta nainen ei itse tiedosta asiaa? 

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät naiset yleensä pidä itseään kovin kauniina. Mitä enemmän kiinnittää huomiota omaan ulkonäköönsä, sitä enemmän löytää siitä yksityiskohtia, joita ei pidä kauniina.

En ajattele olevani kaunis, mutta sanon kuitenkin: Olen kaunis. Tällä pyrin vähentämään ulkonäköhäpeääni. 

Aviomieheni on sanonut minua kauniiksi useita kertoja. Myös jotkut puolitutut ja ihan vieraatkin ihmiset ovat sanoneet minua kauniiksi. Ehkä vain saadakseen minut hyvälle tuulelle.

Vierailija
42/49 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko tosiaan noin tyhmä? Etkö ole koskaan kuullut sellaisesta kuin kehonkuvanhäiriö? 

Kaikki ei seuraa ylen ohjelmia.

Mitä helvettiä Ylen ohjelmat tähän liittyy????

persutolvanoilla kaikki liittyy kaikkeen. Kohta se mölisee ilmastonmuutosdenialismia. Sen mielestä on ihan normaalia, että Euroopassa on Afrikan lämpötilat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelin olevani nuorena ihan kivan näköinen. Siinä se.


Nyt kun katson vanhoja valokuvia niin olin oikeasti todella kaunis.


Eli ei, ei sitä vaan ajattele asiaa niin.

Vierailija
44/49 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein on niinpäin, että nainen kuvittelee itsensä kauniimmaksi mitä on. 

Samaa voi sanoa miehistä, kun kaikenlaiset setämiehet kampaa olemattomia hiuksiaan pälven peitoksi, sulloo jättimahaansa liian pieniin housuihin ja luulee kaiken aikaa käyvänsä parikymppisestä poikabändiläisestä.

Jos ette olisi niin rumia niin ei tarvitsisi käyttää meikkiä, tiedätkö miten hyvältä miehet näyttää meikin kanssa? Monet miehet jopa näyttää paremmalta kuin naiset, niin paljon meikillä voi pelastaa rumaa naamaa

Onpas sulla ongelma. Pidät miehiä paremman näköisinä kuin naisina ja silti yrität iskeä naisia, vaikka olet homo.

Vierailija
45/49 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla vaikka kuinka kaunis ja olla silti piittaamatta asiasta, koska kaikille ei ulkonäkö ole iso asia.

Oi kun jaloa. Ei varmaan tiedosta tai välitä tippaakaan että on kaunis? 

Se, että naiselle oma ulkonäkö ei ole merkittävä asia, ei ole mitenkään jaloa. Se vaan poikkeaa siitä, mitä naistenlehdet edustavat. Ei sen kummempaa.

Vierailija
46/49 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla vaikka kuinka kaunis ja olla silti piittaamatta asiasta, koska kaikille ei ulkonäkö ole iso asia.

Oi kun jaloa. Ei varmaan tiedosta tai välitä tippaakaan että on kaunis? 

Veikkaan että siitä on enemmän riesaa kuin mitään hyötyä  kaltaistesi apinoiden takia 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/49 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että kauniita naisia isketään sen verran usein, että he vähintäänkin alitajunnassaan tiedostavat olevansa kauniita, kun kuulevat siitä alinomaan. 

Mistä sulle on tullut tuo harhaluulo, että naiset haluaisivat kuunnella miehiltä paskaa, jolla on tarkoitus vain kerjätä pillua? Jokainen nainen nuo höpinät tunnistaa.

Vierailija
48/49 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se kauneus on katsojan silmissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/49 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä se kauneus on katsojan silmissä.

Mahdotonta sanoa, olenko ruma vai kaunis muiden mielestä. Ulkonäköäni on sekä haukuttu että kehuttu. Kehut ovat tulleen vielä sellaisissa tilateissa, joissa sanojalle ei ole mitään taka-ajatuksia. Itse en ole ulkonäkökeskeinen eikä minulla muutenkaan ole osaa eikä arpaa geeneihini ja siten ulkonäkööni, joten kehut ja haukut ovat täysin turhia ja ansaitsemattomia. Jotkut ovat kai enemmän eläimiä ja ulkonäköasiat siten kiinnostavat.