Tiedostaako naiset aina olevansa hyvännäköisiä?
Voiko olla joku nainen joka miesten silmissä kaunis mutta nainen ei itse tiedosta asiaa?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko tosiaan noin tyhmä? Etkö ole koskaan kuullut sellaisesta kuin kehonkuvanhäiriö?
Kaikki ei seuraa ylen ohjelmia.
Mitä helvettiä Ylen ohjelmat tähän liittyy????
persutolvanoilla kaikki liittyy kaikkeen. Kohta se mölisee ilmastonmuutosdenialismia. Sen mielestä on ihan normaalia, että Euroopassa on Afrikan lämpötilat.
Itse ajattelin olevani nuorena ihan kivan näköinen. Siinä se.
Nyt kun katson vanhoja valokuvia niin olin oikeasti todella kaunis.
Eli ei, ei sitä vaan ajattele asiaa niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usein on niinpäin, että nainen kuvittelee itsensä kauniimmaksi mitä on.
Samaa voi sanoa miehistä, kun kaikenlaiset setämiehet kampaa olemattomia hiuksiaan pälven peitoksi, sulloo jättimahaansa liian pieniin housuihin ja luulee kaiken aikaa käyvänsä parikymppisestä poikabändiläisestä.
Jos ette olisi niin rumia niin ei tarvitsisi käyttää meikkiä, tiedätkö miten hyvältä miehet näyttää meikin kanssa? Monet miehet jopa näyttää paremmalta kuin naiset, niin paljon meikillä voi pelastaa rumaa naamaa
Onpas sulla ongelma. Pidät miehiä paremman näköisinä kuin naisina ja silti yrität iskeä naisia, vaikka olet homo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla vaikka kuinka kaunis ja olla silti piittaamatta asiasta, koska kaikille ei ulkonäkö ole iso asia.
Oi kun jaloa. Ei varmaan tiedosta tai välitä tippaakaan että on kaunis?
Se, että naiselle oma ulkonäkö ei ole merkittävä asia, ei ole mitenkään jaloa. Se vaan poikkeaa siitä, mitä naistenlehdet edustavat. Ei sen kummempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla vaikka kuinka kaunis ja olla silti piittaamatta asiasta, koska kaikille ei ulkonäkö ole iso asia.
Oi kun jaloa. Ei varmaan tiedosta tai välitä tippaakaan että on kaunis?
Veikkaan että siitä on enemmän riesaa kuin mitään hyötyä kaltaistesi apinoiden takia
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että kauniita naisia isketään sen verran usein, että he vähintäänkin alitajunnassaan tiedostavat olevansa kauniita, kun kuulevat siitä alinomaan.
Mistä sulle on tullut tuo harhaluulo, että naiset haluaisivat kuunnella miehiltä paskaa, jolla on tarkoitus vain kerjätä pillua? Jokainen nainen nuo höpinät tunnistaa.
No kyllä se kauneus on katsojan silmissä.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä se kauneus on katsojan silmissä.
Mahdotonta sanoa, olenko ruma vai kaunis muiden mielestä. Ulkonäköäni on sekä haukuttu että kehuttu. Kehut ovat tulleen vielä sellaisissa tilateissa, joissa sanojalle ei ole mitään taka-ajatuksia. Itse en ole ulkonäkökeskeinen eikä minulla muutenkaan ole osaa eikä arpaa geeneihini ja siten ulkonäkööni, joten kehut ja haukut ovat täysin turhia ja ansaitsemattomia. Jotkut ovat kai enemmän eläimiä ja ulkonäköasiat siten kiinnostavat.
Eivät naiset yleensä pidä itseään kovin kauniina. Mitä enemmän kiinnittää huomiota omaan ulkonäköönsä, sitä enemmän löytää siitä yksityiskohtia, joita ei pidä kauniina.
En ajattele olevani kaunis, mutta sanon kuitenkin: Olen kaunis. Tällä pyrin vähentämään ulkonäköhäpeääni.
Aviomieheni on sanonut minua kauniiksi useita kertoja. Myös jotkut puolitutut ja ihan vieraatkin ihmiset ovat sanoneet minua kauniiksi. Ehkä vain saadakseen minut hyvälle tuulelle.