Tiedostaako naiset aina olevansa hyvännäköisiä?
Voiko olla joku nainen joka miesten silmissä kaunis mutta nainen ei itse tiedosta asiaa?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Jokainen nainen luulee olevansa kauniimpi kuin onkaan
Moni tosiaan luulee liikoja. Mutta on myös tosi hottiksia jotka eivät itse ymmärrä sitä olevansa.
Jos ovat hyvännäköisiä niin varmaan. Itse olen saanut sen verran miehiltä arvostelua, että tiedän, etten ole.
Vierailija kirjoitti:
Mä kuvittelin nuorena olevani kauniimpi kuin olin. Tiesin, ettei mussa missiainesta olisi, etten ollut mikään huomiota herättävä kaunotar, mutta ajattelin että olin ihan nätti ja kivan näköinen. Ihmettelin, miksei mua lähestytty edes baareissa tai yökerhoissa juurikaan. Ajattelin, että se johtuu siitä kun olen ujo ja introvertti, enkä osaa olla sellainen iloinen ja avoin juttelija kuin jotkut kaverini olivat.
Jossain 40 ikäisenä katselin vanhoja kuvia, ja tajusin, että ei hemmetti, minä olin ruma nuorenakin. Ruma rippikuvassa, ruma parikymppisenä, ruma kolmekymppisenä. Poikkeuksellisen ruma. Ohuet hiukset, munan muotoinen naama, kaksoisleuka, hyvin epäsymmetriset piirteet. Mutta silloin nuorena sitä jotenkin vaan katsoi vaikka vain silmiä, hymyili peilikuvalle ja totesi, että ihan kivan näköinen, iloinenkin 😄
Hei, onneksi sulla oli hyvä nuoruus. 😊
Kivempi noin päin, mulle tehtiin jo teininä selväksi, että olen vastenmielisen näköinen. 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usein on niinpäin, että nainen kuvittelee itsensä kauniimmaksi mitä on.
Samaa voi sanoa miehistä, kun kaikenlaiset setämiehet kampaa olemattomia hiuksiaan pälven peitoksi, sulloo jättimahaansa liian pieniin housuihin ja luulee kaiken aikaa käyvänsä parikymppisestä poikabändiläisestä.
Jos ette olisi niin rumia niin ei tarvitsisi käyttää meikkiä, tiedätkö miten hyvältä miehet näyttää meikin kanssa? Monet miehet jopa näyttää paremmalta kuin naiset, niin paljon meikillä voi pelastaa rumaa naamaa
Hei ihan vapaasti saat tykätä drag queeneista ja homoilla. Me ollaan sun puolella! 🥰
Vierailija kirjoitti:
Voi olla vaikka kuinka kaunis ja olla silti piittaamatta asiasta, koska kaikille ei ulkonäkö ole iso asia.
Oi kun jaloa. Ei varmaan tiedosta tai välitä tippaakaan että on kaunis?
Ai kauneus on nuorten juttu, ei aikuisten :D justjoo
No hohhoijaa, ei tietenkään tiedosta. Ei jaksaisi vastailla kysymykseen, jonka vastaus on täysin mielipideasia. Nykyaikana 'kaunis' on monille miehille se, mitä näkee vain somessa ja muualla netissä. Aidosti, luonnostaan omalla tavallaan kauniita naisia on maailmassa silti pilvin pimein. Miten he kaikki osaisivat sisäistää olevansa kauniita kun media kertoo juuri päinvastaista tarinaa?
Vierailija kirjoitti:
No hohhoijaa, ei tietenkään tiedosta. Ei jaksaisi vastailla kysymykseen, jonka vastaus on täysin mielipideasia. Nykyaikana 'kaunis' on monille miehille se, mitä näkee vain somessa ja muualla netissä. Aidosti, luonnostaan omalla tavallaan kauniita naisia on maailmassa silti pilvin pimein. Miten he kaikki osaisivat sisäistää olevansa kauniita kun media kertoo juuri päinvastaista tarinaa?
Neekeríhuulet, perseimplantit, silikonitissit eikä ripsien pidennykset kaunista vaikka naiset niin luulevat
Mulla on todella kaunis työkaveri. Hän on mielestäni aivan täydellinen. Sellainen supersuloinen naapurintyttö. Aina, kun olemme yhdessä liikenteessä ihan jokainen mies kääntyy katsomaan häntä. Hänessä on jotain niin herkkää ja viatonta. Hän ei itse ymmärrä koko asiaa, eikä edes usko, kun sanon hänelle siitä. Ja tämä on tietysti ollut yksi syy muille tytöille koulukiusata häntä! Kateus on kamalaa!
Ei tod. Mallitkin saattaa itkeä rumuuttaan.