Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedostaako naiset aina olevansa hyvännäköisiä?

Vierailija
26.06.2026 |

Voiko olla joku nainen joka miesten silmissä kaunis mutta nainen ei itse tiedosta asiaa? 

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tod. Mallitkin saattaa itkeä rumuuttaan.

Vierailija
22/30 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen nainen luulee olevansa kauniimpi kuin onkaan

Moni tosiaan luulee liikoja. Mutta on myös tosi hottiksia jotka eivät itse ymmärrä sitä olevansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ovat hyvännäköisiä niin varmaan. Itse olen saanut sen verran miehiltä arvostelua, että tiedän, etten ole.

Vierailija
24/30 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kuvittelin nuorena olevani kauniimpi kuin olin. Tiesin, ettei mussa missiainesta olisi, etten ollut mikään huomiota herättävä kaunotar, mutta ajattelin että olin ihan nätti ja kivan näköinen. Ihmettelin, miksei mua lähestytty edes baareissa tai yökerhoissa juurikaan. Ajattelin, että se johtuu siitä kun olen ujo ja introvertti, enkä osaa olla sellainen iloinen ja avoin juttelija kuin jotkut kaverini olivat. 

Jossain 40 ikäisenä katselin vanhoja kuvia, ja tajusin, että ei hemmetti, minä olin ruma nuorenakin. Ruma rippikuvassa, ruma parikymppisenä, ruma kolmekymppisenä. Poikkeuksellisen ruma. Ohuet hiukset, munan muotoinen naama, kaksoisleuka, hyvin epäsymmetriset piirteet. Mutta silloin nuorena sitä jotenkin vaan katsoi vaikka vain silmiä, hymyili peilikuvalle ja totesi, että ihan kivan näköinen, iloinenkin 😄

Hei, onneksi sulla oli hyvä nuoruus. 😊

 

Kivempi noin päin, mulle tehtiin jo teininä selväksi, että olen vastenmielisen näköinen. 😄

Vierailija
25/30 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein on niinpäin, että nainen kuvittelee itsensä kauniimmaksi mitä on. 

Samaa voi sanoa miehistä, kun kaikenlaiset setämiehet kampaa olemattomia hiuksiaan pälven peitoksi, sulloo jättimahaansa liian pieniin housuihin ja luulee kaiken aikaa käyvänsä parikymppisestä poikabändiläisestä.

Jos ette olisi niin rumia niin ei tarvitsisi käyttää meikkiä, tiedätkö miten hyvältä miehet näyttää meikin kanssa? Monet miehet jopa näyttää paremmalta kuin naiset, niin paljon meikillä voi pelastaa rumaa naamaa

Hei ihan vapaasti saat tykätä drag queeneista ja homoilla. Me ollaan sun puolella! 🥰

Vierailija
26/30 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla vaikka kuinka kaunis ja olla silti piittaamatta asiasta, koska kaikille ei ulkonäkö ole iso asia.

Oi kun jaloa. Ei varmaan tiedosta tai välitä tippaakaan että on kaunis? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/30 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauneus on nuorten juttu, ei aikuisten :D justjoo

Vierailija
28/30 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hohhoijaa, ei tietenkään tiedosta. Ei jaksaisi vastailla kysymykseen, jonka vastaus on täysin mielipideasia. Nykyaikana 'kaunis' on monille miehille se, mitä näkee vain somessa ja muualla netissä. Aidosti, luonnostaan omalla tavallaan kauniita naisia on maailmassa silti pilvin pimein. Miten he kaikki osaisivat sisäistää olevansa kauniita kun media kertoo juuri päinvastaista tarinaa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/30 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hohhoijaa, ei tietenkään tiedosta. Ei jaksaisi vastailla kysymykseen, jonka vastaus on täysin mielipideasia. Nykyaikana 'kaunis' on monille miehille se, mitä näkee vain somessa ja muualla netissä. Aidosti, luonnostaan omalla tavallaan kauniita naisia on maailmassa silti pilvin pimein. Miten he kaikki osaisivat sisäistää olevansa kauniita kun media kertoo juuri päinvastaista tarinaa? 

Neekeríhuulet, perseimplantit, silikonitissit eikä ripsien pidennykset kaunista vaikka naiset niin luulevat

Vierailija
30/30 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on todella kaunis työkaveri. Hän on mielestäni aivan täydellinen. Sellainen supersuloinen naapurintyttö. Aina, kun olemme yhdessä liikenteessä ihan jokainen mies kääntyy katsomaan häntä. Hänessä on jotain niin herkkää ja viatonta. Hän ei itse ymmärrä koko asiaa, eikä edes usko, kun sanon hänelle siitä. Ja tämä on tietysti ollut yksi syy muille tytöille koulukiusata häntä! Kateus on kamalaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän