Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedostaako naiset aina olevansa hyvännäköisiä?

Vierailija
26.06.2026 |

Voiko olla joku nainen joka miesten silmissä kaunis mutta nainen ei itse tiedosta asiaa? 

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tosiaan noin tyhmä? Etkö ole koskaan kuullut sellaisesta kuin kehonkuvanhäiriö? 

Vierailija
2/30 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedostatko sinä ap koko ajan olevasi helevetin tyhymä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen nainen luulee olevansa kauniimpi kuin onkaan

Vierailija
4/30 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla on pää perseessä.

Vierailija
5/30 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni kaunis nainen ei pidä itseään täydellisenä. Itse löytää vikoja, joita muut eivät huomaisikaan.

Vierailija
6/30 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:lla on pää perseessä.

Kauniin naisenko sellaisessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/30 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko tosiaan noin tyhmä? Etkö ole koskaan kuullut sellaisesta kuin kehonkuvanhäiriö? 

Kaikki ei seuraa ylen ohjelmia.

Vierailija
8/30 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein on niinpäin, että nainen kuvittelee itsensä kauniimmaksi mitä on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/30 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla vaikka kuinka kaunis ja olla silti piittaamatta asiasta, koska kaikille ei ulkonäkö ole iso asia.

Vierailija
10/30 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen nainen luulee olevansa kauniimpi kuin onkaan

Näin se taitaa olla. Varsinkin vauva-palstalla. Jatkuvasti mammat luonnehtivat itseään kauniiksi 40+v naisiksi, vaikka kauneus on yleensä 16-25-vuotiaiden naisten juttu. Ani harva vanha nainen on kaunis ja palstafemceleistä tuskin yksikään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/30 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko tosiaan noin tyhmä? Etkö ole koskaan kuullut sellaisesta kuin kehonkuvanhäiriö? 

Kaikki ei seuraa ylen ohjelmia.

Mitä helvettiä Ylen ohjelmat tähän liittyy????

Vierailija
12/30 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tiedosta. Mulla oli opiskeluaikana yksi kaveri, joka oli todella kaunis. Hoikka mutta kurvikas, laineikkaat kullan-vaaleanruskeat hiukset, sievät kasvot. Mutta hän uskoi olevansa lihava ja ruma. 

Hän käytännössä inhosi kaikkia niitä piirteitä, mitä moni muu ihaili. Esim. hän ihaili siroa, sporttista, jopa poikamaista kroppaa, ja itse oli tiimalasivartaloinen. Hiuksiaan hän piti kurittomana pörrönä, kun taas minä suomalaisen ohuen piikkisuoran hiuslaadun omaavana ihailin, että olisipa tuollaiset hiukset. Hänellä oli mielestään liian isot korvat ja leveä nenä. Hirveästi näki vain vikoja. Ja sen epävarmuuden takia hän käyttäytyi miesten lähestyessä jotenkin "neuroottisesti", mitä ei kauniilta naiselta yleensä tulkittu ujoudeksi, vaan ylimielisyydeksi ja torjunnaksi. Ja sitten kun häntä ei uskallettu lähestyä, mielikuva vahvistui: "olen niin ruma, ettei miehet halua lähestyä minua".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/30 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö  on mitä on ja jos ei kelpaa niin vi tut incel siitä :D

Ei mieti. Mutta luottaa itseensä. 

Miksi yrität sitten inceleitä? Vai ottaako pakit noin kovasti päähän? Sitä paitsi et vastannut edes kysymykseen, oletko myös latvasta laho?

Vierailija
14/30 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa rumia mulkosilmiä ilman meikkiä, läskeistä tehty muotoja sullomalla tiukkoihin housuihin (totuus paljastuu kun riisutaan) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/30 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kuvittelin nuorena, että olen ruma, koska miehet haukkuivat koko ajan. Sitten menin toiseen Euroopan maahan, ja sain koko ajan kuulla olevani kaunis. En uskonut.

Nykyään kun katson nuoruuskuvia niin olinhan minä kaunis. Sen takia varmaan haukuttiinkin.

Miehillä on kummallinen tapa haukkua naisia ja kuvitella, että nyt se varmaan kiinnostuu heistä. Ja sitten ollaan aggressiivisia, kun ei kiinnostunutkaan.

Millä tavalla haukkui? Ei kait ulkonäköä

Vierailija
16/30 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa rumia mulkosilmiä ilman meikkiä, läskeistä tehty muotoja sullomalla tiukkoihin housuihin (totuus paljastuu kun riisutaan) 

Puhutpa ikävästi suvustasi.

Vierailija
17/30 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein on niinpäin, että nainen kuvittelee itsensä kauniimmaksi mitä on. 

Hmm, minusta päinvastoin ainakin nuorissa naisissa.

Vierailija
18/30 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan terve miettisi koko ajan itseään? Teetkö sinä inseli niin?

Eihän tarkoittanut koko aikaa vaan sitä kun on kaunis nainen, eli tiedostaako jokainen kaunis nainen olevansa hyvännäköinen. Ei taida sulla hissi nousta ihan ylös asti

Vierailija
19/30 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein on niinpäin, että nainen kuvittelee itsensä kauniimmaksi mitä on. 

Samaa voi sanoa miehistä, kun kaikenlaiset setämiehet kampaa olemattomia hiuksiaan pälven peitoksi, sulloo jättimahaansa liian pieniin housuihin ja luulee kaiken aikaa käyvänsä parikymppisestä poikabändiläisestä.

Jos ette olisi niin rumia niin ei tarvitsisi käyttää meikkiä, tiedätkö miten hyvältä miehet näyttää meikin kanssa? Monet miehet jopa näyttää paremmalta kuin naiset, niin paljon meikillä voi pelastaa rumaa naamaa

Vierailija
20/30 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuvittelin nuorena olevani kauniimpi kuin olin. Tiesin, ettei mussa missiainesta olisi, etten ollut mikään huomiota herättävä kaunotar, mutta ajattelin että olin ihan nätti ja kivan näköinen. Ihmettelin, miksei mua lähestytty edes baareissa tai yökerhoissa juurikaan. Ajattelin, että se johtuu siitä kun olen ujo ja introvertti, enkä osaa olla sellainen iloinen ja avoin juttelija kuin jotkut kaverini olivat. 

Jossain 40 ikäisenä katselin vanhoja kuvia, ja tajusin, että ei hemmetti, minä olin ruma nuorenakin. Ruma rippikuvassa, ruma parikymppisenä, ruma kolmekymppisenä. Poikkeuksellisen ruma. Ohuet hiukset, munan muotoinen naama, kaksoisleuka, hyvin epäsymmetriset piirteet. Mutta silloin nuorena sitä jotenkin vaan katsoi vaikka vain silmiä, hymyili peilikuvalle ja totesi, että ihan kivan näköinen, iloinenkin 😄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän