Miten älykkäänä pidät itseäsi?
Kommentit (71)
Heikkolahjaisuus ja hölmöys on aina ollut minulla ongelma.Tämä ei ole mukavaa.
Riippuu tilanteesta ja kenen seurassa olen.
Olin nuorena älykkäämpi kuin nyt, mutta olen yhä älykäs.
Olen älyllisesti paljon lahjakkaampi kuin yksikään Persu. Mikä ei tosin vaadi paljoa.
Puolet suomalaisista on keskimääräistä tyhmempiä.
Valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Jos pidät itseäsi keskitasoista älykkäämpänä, niin miten perustelet sen?
En pidä itseäni nerona ja tiedän, että on paljon älykkäämpiäkin kuin minä, mutta uskon olevani älykkäämpi verrattuna keskivertotallaajaan. Olin aina koulussa luokkani parhaita, vaikka en ollut mitenkään erityisen ahkera. Koulussa minulla oli usein tylsää, koska mielestäni siellä edettiin aivan liian hitaasti. Samoin olen pystynyt nousemaan ryysyistä rikkauksiin perustamalla oman menestyneen yrityksen.
Kumma juttu, että yli puolet pitää itseään keskivertoa älykkäämpänä, kun todellisuudessa keskitasoa älykkääämmät on vähemmistä. 🙈 Tämän vuoksi moni ihminen on minäminä harhoissa elävä pätijä ,ilman oikeata älyä..
Vanha viisaus sanoo: Se joka ei tiedä mitään ja tietää ettei tiedä mitään, tietää enemmän kuin se, joka ei tiedä mitään ja ei tiedä, ettei tiedä mitään.
Miettikääpä tuota.
Vierailija kirjoitti:
Olen älyllisesti paljon lahjakkaampi kuin yksikään Persu. Mikä ei tosin vaadi paljoa.
Olet tyhmä mielisairas akka.
Vierailija kirjoitti:
Olen keskimääräistä älykkäämpi. Siksi PS, jokaisissa vaaleissa alkaen vuodesta 2011. Konservatismi, oikeistolaisuus, tervehenkinen realismi maailmankatsomuksena. Ei milliäkään periksi vasurisuvakismille. Woke on kuolema.
Vierailija kirjoitti:
Puolet suomalaisista on keskimääräistä tyhmempiä.
Valitettavasti.
Ei se niin välttämättä mene. Riippuu ihan siitä, miten älykkyys jakautuu, ja mitä älykkydellä yli päänsä tarkoitetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vanha viisaus sanoo: Se joka ei tiedä mitään ja tietää ettei tiedä mitään, tietää enemmän kuin se, joka ei tiedä mitään ja ei tiedä, ettei tiedä mitään.
Miettikääpä tuota.
Miten voi tietää, ettei tiedä mitään, kun kerran ei tiedä mitään. Loogisesti pitäisi sanoa, että luulen, etten tiedä mitään. Tosin jos ei tiedä omaa nimeään, niin ...
ÄOni on testattu kaksi kertaa, tulokset olivat 144 ja 146. Niinpä kiltisti kerron tulokseksi keskiarvon 145, mutta jos jollekulle tulee siitä parempi olo, voidaan mennä tuolla alemmalla lukemalla, eli 144.
Nuorena pidin itseäni aika älykkäänä. En Mensan veroisena sentään, mutta fiksuna kuitenkin. Iän myötä olen tyhmistynyt paljon.
Olen keskivertoa älykkäämpi, käytettiin sitten tieteellistä mittaria tai ihmisten mutua. En ole erityisen nopea mutta minulla on hyvä muisti ja pystyn myös käyttämään sitä luovasti.
Jos pidät itseäsi keskitasoista älykkäämpänä, niin miten perustelet sen?