Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häiritseekö muita se, kun Lidlin myyjät puhuvat kassalla handsfreehen?

Vierailija
26.06.2026 |

Aina välillä luulen, että kysyikö se multa jotain, mutta ei, kun puhuu niitä näitä työkaverin kanssa. Harvoin on kyse mistään neuvontatilanteesta, vaan tuntuvat vaan jutustelevan yhdessä. Vaadin kai liikaa, kun oletan, että myyjä keskittyisi siinä kassalla asiakkaaseen. Sama kyllä muuallakin myymälässä: joutuu miettimään, että voiko myyjältä mennä kysymään mitään, kun on jutut niin kesken. 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua ne kommentoivat kuitenkin, siihen pitää vain tottua.

Vierailija
2/10 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko, että keskenään vain juttelisivat niitä näitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, yhtenään olen kuullut heidän juoruavat mistä vaan 🙄

Vierailija
4/10 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn harvoin, mutta olen ihmetellyt tuota. Miksihän noin toimitaan.

Vierailija
5/10 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen käytös on ihan naurettavaa. Luulevat ilmeisesti olevansa su pon listoilla. 

Vierailija
6/10 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuvat esim. tilanteesta kassoilla, mutta totta on, että asiakas tuntee olevansa välttämätön paha.  Näin ei ole jokaisessa heidän liikkeessään, en nyt viitsi tässä nimetä noita joissa puhuvat handsfreehin jatkuvasti.  Jokainen voi itse huomioida.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhuvat esim. tilanteesta kassoilla, mutta totta on, että asiakas tuntee olevansa välttämätön paha.  Näin ei ole jokaisessa heidän liikkeessään, en nyt viitsi tässä nimetä noita joissa puhuvat handsfreehin jatkuvasti.  Jokainen voi itse huomioida.

En ole itse kuullut heidän puhuvan muusta kuin työtehtävään liittyviä asiota

Vierailija
8/10 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Lidlissä, mutta muissa kaupoissa kyllä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä usko, että keskenään vain juttelisivat niitä näitä!

No todellakin juttelee! Olen kuullut useamman kerran. 

T. Eri kuin ap

Vierailija
10/10 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä kommenttien perusteella todeta, että keskimääräinen palstalainen on melko yksinkertainen otus ap:sta lähtien.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä