Häiritseekö muita se, kun Lidlin myyjät puhuvat kassalla handsfreehen?
Aina välillä luulen, että kysyikö se multa jotain, mutta ei, kun puhuu niitä näitä työkaverin kanssa. Harvoin on kyse mistään neuvontatilanteesta, vaan tuntuvat vaan jutustelevan yhdessä. Vaadin kai liikaa, kun oletan, että myyjä keskittyisi siinä kassalla asiakkaaseen. Sama kyllä muuallakin myymälässä: joutuu miettimään, että voiko myyjältä mennä kysymään mitään, kun on jutut niin kesken.
Kommentit (10)
Enpä usko, että keskenään vain juttelisivat niitä näitä!
Juu, yhtenään olen kuullut heidän juoruavat mistä vaan 🙄
Käyn harvoin, mutta olen ihmetellyt tuota. Miksihän noin toimitaan.
Tuollainen käytös on ihan naurettavaa. Luulevat ilmeisesti olevansa su pon listoilla.
Puhuvat esim. tilanteesta kassoilla, mutta totta on, että asiakas tuntee olevansa välttämätön paha. Näin ei ole jokaisessa heidän liikkeessään, en nyt viitsi tässä nimetä noita joissa puhuvat handsfreehin jatkuvasti. Jokainen voi itse huomioida.
Vierailija kirjoitti:
Puhuvat esim. tilanteesta kassoilla, mutta totta on, että asiakas tuntee olevansa välttämätön paha. Näin ei ole jokaisessa heidän liikkeessään, en nyt viitsi tässä nimetä noita joissa puhuvat handsfreehin jatkuvasti. Jokainen voi itse huomioida.
En ole itse kuullut heidän puhuvan muusta kuin työtehtävään liittyviä asiota
Ei Lidlissä, mutta muissa kaupoissa kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Enpä usko, että keskenään vain juttelisivat niitä näitä!
No todellakin juttelee! Olen kuullut useamman kerran.
T. Eri kuin ap
Täytyy kyllä kommenttien perusteella todeta, että keskimääräinen palstalainen on melko yksinkertainen otus ap:sta lähtien.
Sinua ne kommentoivat kuitenkin, siihen pitää vain tottua.