Lue keskustelun säännöt.
Pitääkö Suomessa asuvia negroja kutsu virallisesti afrosuomalaisiksi?
26.06.2026 |
En tiedä mikä on virallinen ilmaisumuoto mustarotuisista ihmisistä.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei, vaan neekereiksi kuten kielessämme kuuluu. Joka juontaa latinan mustaa tarkoittavasta sanasta nigra.