Kela kyttää nykyään kauppaostoksiakin
Pohjana opiskelija, joka tekee lopputyötä ja opintokuukaudet ja lainat käytetty. Ensin kela puolitti perusosan opintolainan ja tuen loputtua, koska pitää hakea töitä opiskelun sijaan. Nyt kun ei ole rahaa enää kuin juuri vuokraan ja laskuihin, ne katkaisee koko tuen, koska tiliotteessa ei näy päivittäistavaralaskuja.
Miksi ihmiset vedetään tämmösiin loukkuihin että mitään tekemättömät työttömät saa täydet tuet, jos koitat tehdä jotain joudut kadulle.
Kommentit (114)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät kyttää mitään kauppaostoksia vaan tilitapahtumia
Niin siis päätöksessä ilmenee että tiliotteessa ei ole päivittäistavaraostoksia. Ilmeisesti haluaa että jätän vuokran maksamatta tai lopetan opinnot kun niistä on 98% valmiina.
Ei siinä mitään sinällään, tulee vain kalliiksi taas yksi kouluttamaton ihminen joka nostaa tukia loppuelämänsä.
Jos tiliotteessa ei näy päivittäistavarostoksia, se on tulkittavissa niin, että joku ostaa ne kyseisen henkilön puolesta.
Voihan ihmisellä olla aiemmin ostettuja varastoja kotona. On vaikka ostanut 100 wc paperirullaa aiemmin tarjouksesta jne.
Näitä sitten kyttää myös po-lii-si, su-po ja muut sekavat etsivät. Käyvät varkaissa, kun tietävät mitä etsiä. Halvan ho-ron elämäntyyliä. Omat rahansa menee sitten viinaan?
Pitkä prosessi lähteä noita ryöväreitä vastaan
Vierailija kirjoitti:
Pitkä prosessi lähteä noita ryöväreitä vastaan
Joskus kannattaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät kyttää mitään kauppaostoksia vaan tilitapahtumia
Niin siis päätöksessä ilmenee että tiliotteessa ei ole päivittäistavaraostoksia. Ilmeisesti haluaa että jätän vuokran maksamatta tai lopetan opinnot kun niistä on 98% valmiina.
Ei siinä mitään sinällään, tulee vain kalliiksi taas yksi kouluttamaton ihminen joka nostaa tukia loppuelämänsä.
Jos tiliotteessa ei näy päivittäistavarostoksia, se on tulkittavissa niin, että joku ostaa ne kyseisen henkilön puolesta.
Voihan ihmisellä olla aiemmin ostettuja varastoja kotona. On vaikka ostanut 100 wc paperirullaa aiemmin tarjouksesta jne.
Näitä sitten kyttää myös po-lii-si, su-po ja muut sekavat etsivät. Käyvät varkaissa, kun tietävät mitä etsiä. Halvan ho-ron elämäntyyliä. Omat rahansa menee sitten viinaan?
Poliisiin, Supoon ja Puolustusvoimiin mahtuu kaikenlaista rikollista, huu me dilleä, varasta, rai s kaajaa, ve näjän vakoojaa, työpaikkakiusaajaa, työpaikkasavustajaa, homofoobikkoa, juoppoa, na rkkia, kateellista, korrup toitunutta niin että en ihan menis luottamaan ihan sokkona kaikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukekaa päätökset huolella ja valittakaa niistä. KELAn kokoomusjohto pakottaa käsittelijät tekemään laittomia päätöksiä. Ellette itse osaa, sosiaalityöntekijä/diakoni/ vanhempi/ ystävä auttaa. Huom, määräajassa.
Valitukseni on tehty jo kohta 4kk sitten. Siellä odottaa. Odotan rahojani tai teen rikosilmoituksen.
Olen huomannut kyllä että toiminta on muuttunut ja tekevät tahallaan virheitä toisiaan tukien.
Esimerkiksi entinen oikeuskansleri teki TAHALLEEN vääriä päätöksiä.
Vierailija kirjoitti:
Minulle kela päätteli olen ulkomailla koska Tiger ostos näkyi tilillä nimi copenhagen. Ei ymmärtänyt. Nyt keksi ettei muka ole vuokra kuluja, virkailija ei katso tai ei näe tiliotteita, tarvitsee uudet silmälasit.
Ystävältäni evättiin toimeentulotuki koska hänellä näkyi tiliotteessa että oli maksanut hollannissa muutaman juoman. Ystäväni kyllä oli hollannissa hänen vanhempiensa maksamalla lomalla. Sossu sanoi että jos on varaa mennä ulkomaille ei tarvitse toimeentulotukea. En tiedä miten valituksen kävi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle kela päätteli olen ulkomailla koska Tiger ostos näkyi tilillä nimi copenhagen. Ei ymmärtänyt. Nyt keksi ettei muka ole vuokra kuluja, virkailija ei katso tai ei näe tiliotteita, tarvitsee uudet silmälasit.
Ystävältäni evättiin toimeentulotuki koska hänellä näkyi tiliotteessa että oli maksanut hollannissa muutaman juoman. Ystäväni kyllä oli hollannissa hänen vanhempiensa maksamalla lomalla. Sossu sanoi että jos on varaa mennä ulkomaille ei tarvitse toimeentulotukea. En tiedä miten valituksen kävi
No onhan tuo vähän erikoista, että vanhempien piikkiin matkaillaan ja Kela maksaa juomat.
Ei perus ttt-asiakas lomailemaan pääse kun on niin kädestä suuhun elämää.
Siis mahtavaa että joku edes pääse vähän irti tästä pskasta mutta tuosta voi seurata Kelan kanssa muitakin ongelmia.
Ne voi keksiä, että joku on maksanut matkat eli se otetaan tulona huomioon. Ja työttömän pitäis olla maassa valmiina ottamaan työtä vastaan.
Pääsispä ees hetkeks pois täältä.
Nuoret ihmiset opetettu kotona että valtio olisi joku avustusautomaatti. Sitten kun joutuvat itse laskemaan tulot ja menot niin menee sormi suuhun ja mammapalstalla itku alkaa. Se on pojat ja tytöt sitä elämään oppimista kun joutuu rahnankäyttöään suunnittelemaan.
Mulle kela ei myöntänyt toimeentulotukea, koska tuloni ovat reilut 90e liian suuret. En tosin oo vielä kysynyt Kelasta, että mistä ne sen laski tmv.
psykopaattien johtama paskavaltio.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa hakea oikaisua.
Tai töitä!
Vierailija kirjoitti:
psykopaattien johtama paskavaltio.
Paljon leikkas sun tukia paskaläjä?
Valitukseni on tehty jo kohta 4kk sitten. Siellä odottaa. Odotan rahojani tai teen rikosilmoituksen.
Olen huomannut kyllä että toiminta on muuttunut ja tekevät tahallaan virheitä toisiaan tukien.