Voiko naapurin Pekalta todella lainata tiskiainetta?
Noin vain pokkana?
Mitäs jos naapurin Pekka ei lainaa?
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Pekka osaa varautua, kaapissa on täysi pesuainepullo joka nyt otetaan käyttöön ja seuraavalla kauppareissulla Pekka ostaa uuden pullon reserviin. Pesuaineen lainaajalla tuskin on edes aikomusta oppia mitään tapauksesta tai palauttaa lainaamansa pesuainetta.
Ettei vaan Pekalla ja naapurin rouvalla olisi vähän sutinaa?
Rouva sitten käy joku ilta palauttamassa "tiskiaineet".
Vierailija kirjoitti:
Kunhan muista palauttaa. Muuten voi käydä niin, ettei ensi kerralla lainaakaan.
Mun naapuri oli sitä mieltä, että minun pitää lainata autoa. Kun en lainannut enää neljättä kertaa, niin se puhkaisi kaksi rengasta autostani. Oli rusikoinut pakoputken paskaksi silloin viimeisimmällä kerralla.
Känkkäränkät saapuivat ketjuun uli uli uli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta olisi vain hauskaa, jos naapurin pikkupoika tulisi lainaamaan tiskiainetta tai vaikkapa kananmunan. Ennenhän tehtiin noin, jos naapuri oli tuttu puolin ja toisin ja lainaus palautettiin myöhemmin
Nykyään ne lainailijat eivät palauta mitään. Mun naapuri ei palauttanut pesujauhetta, kahvia, margariinia, jauhoja, kananmunia, leivinpaperia, eikä mitään muutakaan lainaamaansa.
Mitäs lainasit?
Lainasin kahvia, pesujauhetta, jauhoja, kananmunia jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lainaisin jos pistäisit nätti hamosta päälle ja lepertelisit vähän.
Ooon mies.
HMPH!
Parempi jopa!🤔
Ei musta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta olisi vain hauskaa, jos naapurin pikkupoika tulisi lainaamaan tiskiainetta tai vaikkapa kananmunan. Ennenhän tehtiin noin, jos naapuri oli tuttu puolin ja toisin ja lainaus palautettiin myöhemmin
Nykyään ne lainailijat eivät palauta mitään. Mun naapuri ei palauttanut pesujauhetta, kahvia, margariinia, jauhoja, kananmunia, leivinpaperia, eikä mitään muutakaan lainaamaansa.
Mitäs lainasit?
Lainasin kahvia, pesujauhetta, jauhoja, kananmunia jne.
Miksi, jos kahviakaan ei palautettu? Nyt sitten valitat!
Vierailija kirjoitti:
Jospa Pekka onkin lapsen isä. Lapsi vaan ei tiedä sitä.
Paljon samaa näköä kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta olisi vain hauskaa, jos naapurin pikkupoika tulisi lainaamaan tiskiainetta tai vaikkapa kananmunan. Ennenhän tehtiin noin, jos naapuri oli tuttu puolin ja toisin ja lainaus palautettiin myöhemmin
Nykyään ne lainailijat eivät palauta mitään. Mun naapuri ei palauttanut pesujauhetta, kahvia, margariinia, jauhoja, kananmunia, leivinpaperia, eikä mitään muutakaan lainaamaansa.
Mitäs lainasit?
Lainasin kahvia, pesujauhetta, jauhoja, kananmunia jne.
Miksi, jos kahviakaan ei palautettu? Nyt sitten valitat!
No mitä ne sit sanoi, että lainaisitko?. Huijari luuseriperhehän se oli. Saivat häädönkin lopulta maksamattomien vuokrien takia.
Lainaisikohan tiskiaine-poika päässään olevaa tupeeta jos oiken nätisti pyytäisi?
Vierailija kirjoitti:
Lainaisikohan tiskiaine-poika päässään olevaa tupeeta jos oiken nätisti pyytäisi?
Onkos sulla kärpästen kiitorata levinnyt niin pahasti jo?
Vierailija kirjoitti:
Joku kippo tai pussi mukaan?
Pyydä lainaksi samantien koko lompakko ja pankkikortti tunnuslukuineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lainaisin jos pistäisit nätti hamosta päälle ja lepertelisit vähän.
Ooon mies.
Voihan se olla että Pekka siitä vaan innostuisi enemmän ja pyytäisi oikein kyläänkin.
Ei hätää. pekka jatkaa sitä viimeistä pesuainetippaa vedellä. Jakaa tipan kahteen pulloon ja jatkaa sitä vedellä. Näin molemmilla on oma vedellä jatkettu täysi pesuainepullo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta olisi vain hauskaa, jos naapurin pikkupoika tulisi lainaamaan tiskiainetta tai vaikkapa kananmunan. Ennenhän tehtiin noin, jos naapuri oli tuttu puolin ja toisin ja lainaus palautettiin myöhemmin
Nykyään ne lainailijat eivät palauta mitään. Mun naapuri ei palauttanut pesujauhetta, kahvia, margariinia, jauhoja, kananmunia, leivinpaperia, eikä mitään muutakaan lainaamaansa.
Mitäs lainasit?
Lainasin kahvia, pesujauhetta, jauhoja, kananmunia jne.
Miksi, jos kahviakaan ei palautettu? Nyt sitten valitat!
No mitä ne sit sanoi, että lainaisitko?. Huijari luuseriperhehän se oli. Saivat häädönkin lopulta maksamattomien vuokrien takia.
Et edelleenkään vastannut kysymykseen,miksi lainasit palauttamatta jätetyn kahvin jälkeen vielä muutakaan?
Ei voi, naapurissa ei asu Pekkaa :(
Vierailija kirjoitti:
Ei voi, naapurissa ei asu Pekkaa :(
Alakerran Rami onkin parempi vaihtoehto. Kannattaa mennä ihan itse pojan sijasta. Kyllä Ramilta tilkkanen irtoaa.
Vierailija kirjoitti:
Lainaisin jos pistäisit nätti hamosta päälle ja lepertelisit vähän.
Laita kuitenkin niin pitkä, että muna peittyy.
Voi mutta naapurin Pekka saattaa olla pdari tai sit muuten vain naisten ja tyttöjen raiskaaja, naapurin Pekka luultavasti panee kakkoseen että saat sitä pirun fairya tippa tai kaksi
Mitäs lainasit?