Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko naapurin Pekalta todella lainata tiskiainetta?

Vierailija
26.06.2026 |

Noin vain pokkana?

Mitäs jos naapurin Pekka ei lainaa?

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta olisi vain hauskaa, jos naapurin pikkupoika tulisi lainaamaan tiskiainetta tai vaikkapa kananmunan. Ennenhän tehtiin noin, jos naapuri oli tuttu puolin ja toisin ja lainaus palautettiin myöhemmin

Nykyään ne lainailijat eivät palauta mitään. Mun naapuri ei palauttanut pesujauhetta, kahvia, margariinia, jauhoja, kananmunia, leivinpaperia, eikä mitään muutakaan lainaamaansa.

Mitäs lainasit?

Vierailija
22/55 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pekka osaa varautua, kaapissa on täysi pesuainepullo joka nyt otetaan käyttöön ja seuraavalla kauppareissulla Pekka ostaa uuden pullon reserviin. Pesuaineen lainaajalla tuskin on edes aikomusta oppia mitään tapauksesta tai palauttaa lainaamansa pesuainetta.

Ettei vaan Pekalla ja naapurin rouvalla olisi vähän sutinaa?

Rouva sitten käy joku ilta palauttamassa "tiskiaineet".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan muista palauttaa. Muuten voi käydä niin, ettei ensi kerralla lainaakaan.

Mun naapuri oli sitä mieltä, että minun pitää lainata autoa. Kun en lainannut enää neljättä kertaa, niin se puhkaisi kaksi rengasta autostani. Oli rusikoinut pakoputken paskaksi silloin viimeisimmällä kerralla.

Vierailija
24/55 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Känkkäränkät saapuivat ketjuun uli uli uli

Vierailija
25/55 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta olisi vain hauskaa, jos naapurin pikkupoika tulisi lainaamaan tiskiainetta tai vaikkapa kananmunan. Ennenhän tehtiin noin, jos naapuri oli tuttu puolin ja toisin ja lainaus palautettiin myöhemmin

Nykyään ne lainailijat eivät palauta mitään. Mun naapuri ei palauttanut pesujauhetta, kahvia, margariinia, jauhoja, kananmunia, leivinpaperia, eikä mitään muutakaan lainaamaansa.

Mitäs lainasit?

Lainasin kahvia, pesujauhetta, jauhoja, kananmunia jne.

Vierailija
26/55 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lainaisin jos pistäisit nätti hamosta päälle ja lepertelisit vähän. 

Ooon mies.

HMPH!

Parempi jopa!🤔

Ei musta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/55 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta olisi vain hauskaa, jos naapurin pikkupoika tulisi lainaamaan tiskiainetta tai vaikkapa kananmunan. Ennenhän tehtiin noin, jos naapuri oli tuttu puolin ja toisin ja lainaus palautettiin myöhemmin

Nykyään ne lainailijat eivät palauta mitään. Mun naapuri ei palauttanut pesujauhetta, kahvia, margariinia, jauhoja, kananmunia, leivinpaperia, eikä mitään muutakaan lainaamaansa.

Mitäs lainasit?

Lainasin kahvia, pesujauhetta, jauhoja, kananmunia jne.

Miksi, jos kahviakaan ei palautettu? Nyt sitten valitat!

Vierailija
28/55 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa Pekka onkin lapsen isä. Lapsi vaan ei tiedä sitä.

Paljon samaa näköä kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/55 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta olisi vain hauskaa, jos naapurin pikkupoika tulisi lainaamaan tiskiainetta tai vaikkapa kananmunan. Ennenhän tehtiin noin, jos naapuri oli tuttu puolin ja toisin ja lainaus palautettiin myöhemmin

Nykyään ne lainailijat eivät palauta mitään. Mun naapuri ei palauttanut pesujauhetta, kahvia, margariinia, jauhoja, kananmunia, leivinpaperia, eikä mitään muutakaan lainaamaansa.

Mitäs lainasit?

Lainasin kahvia, pesujauhetta, jauhoja, kananmunia jne.

Miksi, jos kahviakaan ei palautettu? Nyt sitten valitat!

No mitä ne sit sanoi, että lainaisitko?. Huijari luuseriperhehän se oli. Saivat häädönkin lopulta maksamattomien vuokrien takia.

Vierailija
30/55 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaisikohan tiskiaine-poika päässään olevaa tupeeta jos oiken nätisti pyytäisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/55 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lainaisikohan tiskiaine-poika päässään olevaa tupeeta jos oiken nätisti pyytäisi?

Onkos sulla kärpästen kiitorata levinnyt niin pahasti jo?

Vierailija
32/55 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kippo tai pussi mukaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/55 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku kippo tai pussi mukaan?

Pyydä lainaksi samantien koko lompakko ja pankkikortti tunnuslukuineen.

Vierailija
34/55 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lainaisin jos pistäisit nätti hamosta päälle ja lepertelisit vähän. 

Ooon mies.

Voihan se olla että Pekka siitä vaan innostuisi enemmän ja pyytäisi oikein kyläänkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/55 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätää. pekka jatkaa sitä viimeistä pesuainetippaa vedellä. Jakaa tipan kahteen pulloon ja jatkaa sitä vedellä. Näin molemmilla on oma vedellä jatkettu täysi pesuainepullo.

Vierailija
36/55 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta olisi vain hauskaa, jos naapurin pikkupoika tulisi lainaamaan tiskiainetta tai vaikkapa kananmunan. Ennenhän tehtiin noin, jos naapuri oli tuttu puolin ja toisin ja lainaus palautettiin myöhemmin

Nykyään ne lainailijat eivät palauta mitään. Mun naapuri ei palauttanut pesujauhetta, kahvia, margariinia, jauhoja, kananmunia, leivinpaperia, eikä mitään muutakaan lainaamaansa.

Mitäs lainasit?

Lainasin kahvia, pesujauhetta, jauhoja, kananmunia jne.

Miksi, jos kahviakaan ei palautettu? Nyt sitten valitat!

No mitä ne sit sanoi, että lainaisitko?. Huijari luuseriperhehän se oli. Saivat häädönkin lopulta maksamattomien vuokrien takia.

Et edelleenkään vastannut kysymykseen,miksi lainasit palauttamatta jätetyn kahvin jälkeen vielä muutakaan?

Vierailija
37/55 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi, naapurissa ei asu Pekkaa :(

Vierailija
38/55 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi, naapurissa ei asu Pekkaa :(

Alakerran Rami onkin parempi vaihtoehto. Kannattaa mennä ihan itse pojan sijasta. Kyllä Ramilta tilkkanen irtoaa.

Vierailija
39/55 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lainaisin jos pistäisit nätti hamosta päälle ja lepertelisit vähän. 

Laita kuitenkin niin pitkä, että muna peittyy.

Vierailija
40/55 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mutta naapurin Pekka saattaa olla pdari tai sit muuten vain naisten ja tyttöjen raiskaaja, naapurin Pekka luultavasti panee kakkoseen että saat sitä pirun fairya tippa tai kaksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän