Voiko naapurin Pekalta todella lainata tiskiainetta?
Noin vain pokkana?
Mitäs jos naapurin Pekka ei lainaa?
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi, naapurissa ei asu Pekkaa :(
Alakerran Rami onkin parempi vaihtoehto. Kannattaa mennä ihan itse pojan sijasta. Kyllä Ramilta tilkkanen irtoaa.
Asun omakotitalossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta olisi vain hauskaa, jos naapurin pikkupoika tulisi lainaamaan tiskiainetta tai vaikkapa kananmunan. Ennenhän tehtiin noin, jos naapuri oli tuttu puolin ja toisin ja lainaus palautettiin myöhemmin
Nykyään ne lainailijat eivät palauta mitään. Mun naapuri ei palauttanut pesujauhetta, kahvia, margariinia, jauhoja, kananmunia, leivinpaperia, eikä mitään muutakaan lainaamaansa.
Mitäs lainasit?
Lainasin kahvia, pesujauhetta, jauhoja, kananmunia jne.
Miksi, jos kahviakaan ei palautettu? Nyt sitten valitat!
No mitä ne sit sanoi, että lainaisitko?. Huijari luuseriperhehän se oli. Saivat häädönkin lopulta maksamattomien vuokrien takia.
Et edelleenkään vastannut kysymykseen,miksi lainasit palauttamatta jätetyn kahvin jälkeen vielä muutakaan?
No ne sanoi lainaavansa. Ne kerjäläiset eivät sanoneet, että anna ilmaiseksi/lahjoita. Joten ne huijasi. Nerokasta lähettää pikkutyttö ovelle kerjäämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi, naapurissa ei asu Pekkaa :(
Alakerran Rami onkin parempi vaihtoehto. Kannattaa mennä ihan itse pojan sijasta. Kyllä Ramilta tilkkanen irtoaa.
Asun omakotitalossa.
Jossain peräkylän peltoteillä asut, jossa ei ole naapuria lähimaillakaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta olisi vain hauskaa, jos naapurin pikkupoika tulisi lainaamaan tiskiainetta tai vaikkapa kananmunan. Ennenhän tehtiin noin, jos naapuri oli tuttu puolin ja toisin ja lainaus palautettiin myöhemmin
Nykyään ne lainailijat eivät palauta mitään. Mun naapuri ei palauttanut pesujauhetta, kahvia, margariinia, jauhoja, kananmunia, leivinpaperia, eikä mitään muutakaan lainaamaansa.
Mitäs lainasit?
Lainasin kahvia, pesujauhetta, jauhoja, kananmunia jne.
Miksi, jos kahviakaan ei palautettu? Nyt sitten valitat!
No mitä ne sit sanoi, että lainaisitko?. Huijari luuseriperhehän se oli. Saivat häädönkin lopulta maksamattomien vuokrien takia.
Et edelleenkään vastannut kysymykseen,miksi lainasit palauttamatta jätetyn kahvin jälkeen vielä muutakaan?
No ne sanoi lainaavansa. Ne kerjäläiset eivät sanoneet, että anna ilmaiseksi/lahjoita. Joten ne huijasi. Nerokasta lähettää pikkutyttö ovelle kerjäämään.
Mitä järkeä lainata enää muuta, kun kahviakaan ei palautettu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lainaisin jos pistäisit nätti hamosta päälle ja lepertelisit vähän.
Laita kuitenkin niin pitkä, että muna peittyy.
Ei, lyhyempi parempi. Siis hamosta tarkoitan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunhan muista palauttaa. Muuten voi käydä niin, ettei ensi kerralla lainaakaan.
Mun naapuri oli sitä mieltä, että minun pitää lainata autoa. Kun en lainannut enää neljättä kertaa, niin se puhkaisi kaksi rengasta autostani. Oli rusikoinut pakoputken paskaksi silloin viimeisimmällä kerralla.
Tää kertoo hyvin nykyihmisistä omat halut ja tarpeet menee niin paljon edelle että rikotaan sitten toisten omaisuutta jos ei saada mitä haluaa.
Näin se on. Yks pöpi lainasi rahaa. Kun käskin palauttamaan rahat, niin se uhkasi rikkoa autoni sivupeilin. Sen sijaan se hullu rikkoi ikkunan, kun otin rahaa vastaan ikkunan kautta. En siis avannut ovea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta olisi vain hauskaa, jos naapurin pikkupoika tulisi lainaamaan tiskiainetta tai vaikkapa kananmunan. Ennenhän tehtiin noin, jos naapuri oli tuttu puolin ja toisin ja lainaus palautettiin myöhemmin
Nykyään ne lainailijat eivät palauta mitään. Mun naapuri ei palauttanut pesujauhetta, kahvia, margariinia, jauhoja, kananmunia, leivinpaperia, eikä mitään muutakaan lainaamaansa.
Mitäs lainasit?
Lainasin kahvia, pesujauhetta, jauhoja, kananmunia jne.
Miksi, jos kahviakaan ei palautettu? Nyt sitten valitat!
No mitä ne sit sanoi, että lainaisitko?. Huijari luuseriperhehän se oli. Saivat häädönkin lopulta maksamattomien vuokrien takia.
Et edelleenkään vastannut kysymykseen,miksi lainasit palauttamatta jätetyn kahvin jälkeen vielä muutakaan?
No ne sanoi lainaavansa. Ne kerjäläiset eivät sanoneet, että anna ilmaiseksi/lahjoita. Joten ne huijasi. Nerokasta lähettää pikkutyttö ovelle kerjäämään.
Mitä järkeä lainata enää muuta, kun kahviakaan ei palautettu?
No pikkulikka olis pillahtanut itkuun.
Mitähän se kakara menee seuraavaksi pummiin?
Tuo oli ihan yleistä joskus 70-luvulla kun kaupat olivat kiinni sunnuntaisin ja lauantai-iltaisin. Nykypäivänä ei tuo mainos ei enää toimi Suomessa. Ehkä jossain Keski-Euroopassa toimii, jossa on aika yleistä että kaupat sulkeutuvat la iltana klo 18 ja avaavat taas ovensa ma-aamuna.
Mutta tuo mainostan ei edes ole suomalainen alkujaan, vaan Euroopasta lainattu. Päälle puhuttu mainos
Naapurin Pekka ei nyt ehdi ovea avaamaan. Intiimi hetki käden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Naapurin Pekka ei nyt ehdi ovea avaamaan. Intiimi hetki käden kanssa.
Jaa kantsis avata kun poitsu tulee muuten saranapuolelta tai ikkunasta sisälle.
Vierailija kirjoitti:
Pekka antaa aina.
Homo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pekka antaa aina.
Homo!
Onko Pekka siis homo? Kun on lähetetty naapurista pentu kerjuulle.
Tää kertoo hyvin nykyihmisistä omat halut ja tarpeet menee niin paljon edelle että rikotaan sitten toisten omaisuutta jos ei saada mitä haluaa.