Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos tekoäly korvaa työssäkäyvän keskiluokan työt, kuka maksaa sosiaalituet?

Vierailija
26.06.2026 |

Kertokaapa millä rahalla pyörivät sairaalat ja koulut tai työttömyyskorvaukset?

Kommentit (106)

Vierailija
81/106 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työssäkäyvät keskiluokka päätyy myös työttömiksi sosiaalitukien nostajaksi. Persvakoduunareista tulee uusi välieliitti koska heillä on vielä hommia joita kone ei voi tehdä.

Miten ajattelit, että niille persvakoduunareille kukaan maksaa mistään työstä, kun kaikki muut ovat työttöminä?

Tämä on dominoefekti. Kohta kenelläkään ei ole rahaa eikä töitä.

Tekoälykorporaatiot tarvitsevat persvakoduunareita konesalien operointiin. Muutama ziljonääri ja loputon massa köyhiä joille robotit tarjoilevat ravintomössöä.

Robotit osaavat kyllä hyvinkin pian hoitaa sen konesalien operoinnin.

Vierailija
82/106 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bill Gates ja patentti 666 googleen... eliitin tarkoitus on valjastaa ihmisten kehot kryprovaluutan louhimista varten... luovut siis kehollisesta autonomiastasi jotta saat vähän leivänmuruja vastineeksi

Niin no se jo tehtiin plademiassa KOKO maailman kansoille Trumpin/penta_gonin warp speed hävityksen kauhistus CV19 pedonmerkki injektiolla jonka yli 82% suomalaisista jälkikasvuineen (pienet ja suuret) otti, joten myöhässä olette heräilleet. Jeesus Kristus ja Herran Päivä on jo ovella.


https://www.docdroid.net/tvx0R9b/intra-body-nano-network-brief-summary-…

 

https://m.youtube.com/@geraldbadalamento4906/posts
 

Internetiin pääsy pitäisi olla jonkinlaisen pällitestin takana.

Totta kai pakanat haluaa haluamaansa kontrollia lisää, ei mikään uutinen meille Herran omille, jotka on vapaita, Amen. 

Ihmiskehon tulisi olla pyhä ja Herran temppeli Jeesuksen ristinkuoleman jälkeen (ei ole tulossa kolmatta fyysistä juutalaisten temppeliä jonne antikristus tulee) , mutta se saastutettiin tuolla hävityksen kauhistus MOTB CV19 nanoteknologialla. Ei ole normaalia että keho tuuttaa erinäisiä signaaleja, jopa haudasta.


Mutta ilmeisesti teille kaikki tuo mitä plandemiassa tapahtui oli jopa normaalia ja jopa hyvin perusteltua (pakana)touhua, koska synneitänne ette pystyneet sitä kauheutta tunnistamaan, ei ollut korvia kuulla eikä silmiä nähdä kristittyjen vainojen aikaa joka tuli koko maailmaan. Eikä kaikkien nimiä ole Karitsan Elämän Kirjassa ja joidenkin nimet jotka siellä oli, pyyhitään pois.

Olet selvästi päälääkärin tarpeessa

Korinttilaisille 1:18 Sillä sana rististä on hulluutta niille, jotka joutuvat kadotukseen, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.


Matt 5: 22 Samoin jokainen, joka sanoo veljelleen: 'Senkin hölmö', on ansainnut Suuren neuvoston tuomion, ja se, joka sanoo: 'Sinä hullu', on ansainnut helvetin tulen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/106 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elon Musk kustantaa viimeisenä kapitalistina.

Vierailija
84/106 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys. erittäin. Oli vaaliväittely. siellä kukaan ei tiennyt asiasta eikä puhunut tulevaisuudesta MITÄÄN.

talousasiantuntijoiden ulkomailla mukaan, maan veropohja romahtaa. perustuu työn verotukselle. siinähän on pinta käsittelijöille ja kotikriitikoille mietittävää.

 

hyvä kun kysyt

Vierailija
85/106 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan. Yritykset ja rikkaat eivät ainakaan maksa. Joudumme etsimään ruokamme roskiksista ja kaatopaikoilta. 

Varastaminen, huijaaminen ja petokset näyttävät olevan myös suosittuja tapoja maissa, joissa ei ole sosiaaliturvaa, tai se on matala. Kukaan ei ole turvassa, vaikka hyvätuloiset nyt luulevatkin olevansa. 

Vierailija
86/106 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaista, syömme rikkaat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
87/106 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on sitten kansalaispalkka. Valtio voi painaa rahaa. Raha on vain vaihdon väline.

Kuka maksaa kansalaispalkan? Ennen toista maailmasotaa Saksa vain painatti lisää rahaa. Ihmiset tarvitsivat kauppareissuille kottikärryjä saadakseen kakkapapereiden arvoisia seteleitä riittävästi mukaansa. Vaikka rahaa vain painettiin, niillä ei ollut ostoarvoa. 

Tämä ei teoriassa ole ongelma, jos tekoäly tekee kaikki työt, eli valmistaa kaikki tuotteet, viljelee maata ja tuottaa palvelut.

 

Eihän aurinkokaan pyydä siitä maksua, että säteilee energiaa. Teoriassa maapallo on loinen, joka ei hyödytä aurinkoa mitenkään.

Toki auringon energia joka tapauksessa säteilee hukkaan, jos kukaan ei sitä käyttäisi.

Vierailija
88/106 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on sitten kansalaispalkka. Valtio voi painaa rahaa. Raha on vain vaihdon väline.

Kuka maksaa kansalaispalkan? Ennen toista maailmasotaa Saksa vain painatti lisää rahaa. Ihmiset tarvitsivat kauppareissuille kottikärryjä saadakseen kakkapapereiden arvoisia seteleitä riittävästi mukaansa. Vaikka rahaa vain painettiin, niillä ei ollut ostoarvoa. 

Kottikärry

Mikä kottikärry on?

Tiex kato se on niiku semmone boxi niinku jossa on niinku kaks semmosta niinku putkee niiku tiex kato ja alla on niiku semmone pyörä niistä putkista niinku työnnät jou.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
89/106 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahatalous on sopimusasia. Mikä tahansa on muutettavissa ja sovittavissa, paitsi kuolema. Lahkon rahamonopoli ei ole mikään luonnonlaki, vaan mafian toimintaa.

Vierailija
90/106 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raha ja tuotantokyky tuotteissa tai palveluissa ei ainakaan ole ongelma, tuotantokyky on moninkertainen kun ai ja robotit tekevät työt. Se on vain yhteiskunnan järjestämiseen liittyvä kysymys mikä on helppo ratkaista jos halutaan mutta poliitikot tunnetusti ajavat mieluummin aina päin seinää ja maksattavat laskun tuhoamalla jonkun ihmisryhmän tässä tapauksessa tulilinjalla ovat työttömäksi joutuvat, opiskelijat ja huonoin työehdoin suorittavassa työssä ja vuokrafirmoissa työskentelemään joutuvat.

Tätähän ei tulla poliittisista syistä ratkaisemaan fiksusti vaan kriisiin ajamisen kautta joten kyyti tulee olemaan monille karmeaa ennenkuin uusi yhteiskunta muotoutuu joskus 50-100 vuoden päästä jos emme tuhoudu saasteisiin sitä ennen.

Siksi paras neuvo on: varaudu nyt heti ja säästä ja sijoita itsesi omistavaan luokkaan ja yritä olla onnekas jotta saat vielä hetken säilyttää työpaikkasi säästöjen kerryttämiseksi.

Tuo säästäminen on ainoa asia, mitä voi tehdä. Mutta järistys voi olla sellainen, että siitä ei säästöillä ja sijoituksilla selviä. Kun raha ja sijoitukset perustuvat kuitenkin ihmisten väliseen luottamukseen.

 

Jos yhteiskuntajärjestys romahtaa vaikka vain hetkeksi, niin sillä hetkellä vahvin ja väkivaltaisin selviää hetken aikaa, kunnes tilanne normalisoituu. Tietenkin myös ne voi selvitä, jotka on piilossa oikealla hetkellä. Tai kuuluvat oikeaan klaaniin/kerhoon epäjärjestyksen hetkellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
91/106 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha tullaan hävittämään tulevaisuudessa. Ihmiset tulee pisteyttää älykkyyden mukaan. Pisteillä saa sitten määrätyn määrän asioita per päivä.

Vierailija
92/106 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahatalous on sopimusasia. Mikä tahansa on muutettavissa ja sovittavissa, paitsi kuolema. Lahkon rahamonopoli ei ole mikään luonnonlaki, vaan mafian toimintaa.

Raha on ihmisen kaksimä paperifantasia. Kuten on myös kaikki maiden rajat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
93/106 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä robottitehtaita riittää jatkossakin sekä ojankaivuuhommia myös keskiluokkaisille. Tosin keskiluokka on vain osa köyhälistöä tulevaisuudessa. Siitä vaan marjanpoimijan tai pullonkerääjän uraa suunnittelemaan jälkikasvulle!

Vierailija
94/106 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raha tullaan hävittämään tulevaisuudessa. Ihmiset tulee pisteyttää älykkyyden mukaan. Pisteillä saa sitten määrätyn määrän asioita per päivä.

Kannatan ehdottomasti teknokratiaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
95/106 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitaanko me tekoälyä, kun maahan lappaa jatkuvasti porukkaa, jolla ei ole edes tavallista älyä? Maahtut OUT, tekoäly IN!

Vierailija
96/106 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Enpä tiiä. En myöskään ymmärrä mitä ihmettä maailman tekee kodittomilla ja köyhillä väestöillä, jos tekoälyt korvaavat työntekijät. Mitä hittoa ihmiset sitten tekevät kun eivät saa palkkaakaan. Eivätkä siis myöskään kuluta eli osta mitään. Vaeltelevat toimettomina? Dystooppinen tulevaisuus.

Vierailija
97/106 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on sitten kansalaispalkka. Valtio voi painaa rahaa. Raha on vain vaihdon väline.

Kuka maksaa kansalaispalkan? Ennen toista maailmasotaa Saksa vain painatti lisää rahaa. Ihmiset tarvitsivat kauppareissuille kottikärryjä saadakseen kakkapapereiden arvoisia seteleitä riittävästi mukaansa. Vaikka rahaa vain painettiin, niillä ei ollut ostoarvoa. 

Tämä ei teoriassa ole ongelma, jos tekoäly tekee kaikki työt, eli valmistaa kaikki tuotteet, viljelee maata ja tuottaa palvelut.

 

Eihän aurinkokaan pyydä siitä maksua, että säteilee energiaa. Teoriassa maapallo on loinen, joka ei hyödytä aurinkoa mitenkään.

Toki auringon energia joka tapauksessa säteilee hukkaan, jos kukaan ei sitä käyttäisi.

Mutta tekoäly ei säteile energiaa, vaan kuluttaa sitä. Kuka tuossa sinun utopiassasi tuottaa sen tekoälyn vaatiman energian?

Vierailija
98/106 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a. Enpä tiiä. En myöskään ymmärrä mitä ihmettä maailman tekee kodittomilla ja köyhillä väestöillä, jos tekoälyt korvaavat työntekijät. Mitä hittoa ihmiset sitten tekevät kun eivät saa palkkaakaan. Eivätkä siis myöskään kuluta eli osta mitään. Vaeltelevat toimettomina? Dystooppinen tulevaisuus.

Toisaalta ajattele. 

 

Jos on lauma valkoposkihanhia, rottia, heinäsirkkoja tai muurahaisia. Ne tekevät paljonkin asioita, vaikka niille ei makseta palkkaa. Kaikesta niiden tekemisestä ei vaan ole hyötyä muille. Tulevat paikalle ja syövät ja paskovat kaiken alleen.

Vierailija
99/106 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raha tullaan hävittämään tulevaisuudessa. Ihmiset tulee pisteyttää älykkyyden mukaan. Pisteillä saa sitten määrätyn määrän asioita per päivä.

Miksi älykkyydellä olisi mitään merkitystä, kun älyä vaativat työt tekee tekoäly? Muutenkin se olisi kauhean väärin, antaa enemmän niille, jotka ovat sattuneet saamaan enemmän älykkyyttä antavat geenit, jopa vaikkei heidän älyään tarvittaisi edes mihinkään työhön.

Vierailija
100/106 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on sitten kansalaispalkka. Valtio voi painaa rahaa. Raha on vain vaihdon väline.

Kuka maksaa kansalaispalkan? Ennen toista maailmasotaa Saksa vain painatti lisää rahaa. Ihmiset tarvitsivat kauppareissuille kottikärryjä saadakseen kakkapapereiden arvoisia seteleitä riittävästi mukaansa. Vaikka rahaa vain painettiin, niillä ei ollut ostoarvoa. 

Tämä ei teoriassa ole ongelma, jos tekoäly tekee kaikki työt, eli valmistaa kaikki tuotteet, viljelee maata ja tuottaa palvelut.

 

Eihän aurinkokaan pyydä siitä maksua, että säteilee energiaa. Teoriassa maapallo on loinen, joka ei hyödytä aurinkoa mitenkään.

Toki auringon energia joka tapauksessa säteilee hukkaan, jos kukaan ei sitä käyttäisi.

Mutta tekoäly ei säteile energiaa, vaan kuluttaa sitä. Kuka tuossa sinun utopiassasi tuottaa sen tekoälyn vaatiman energian?

Energia ei ole ongelma, jos tekoäly kaikessa viisaudessaan keksii tehokkaan fuusiovoiman. Sitten energiaa on tuhansiksi vuosiksi eteenpäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän