Isän ja alle 10-vuotiaan pojan juhannuksen vietto Pyhtäällä päättyi murhayritykseen
52-vuotias mies yritti murhata alakouluikäisen poikansa.
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
Sairas mies kostaa lapsen kautta äidille kun on ensin huonolla käytöksellään hajottanut perheen. Miestenlogiikkaa
Tämä. On todennäköisesti ollut kontrolloiva ja aggressiivinen jo suhteessa, kun nainen on pelännyt miestä. On vielä "solvannut karkealla kielellä", ei kenenkään tarvitse sellaista kestää. Mies olisi voinut ihan itse korjata käytöstään ja kohdella vaimoaan hyvin, niin vaimo ei olisi joutunut lähtemään karkuun.
Poliisin mukaan isä on soittanut hätäkeskukseen ja kertonut tehneensä jotain pojalleen. Niin surullinen olo pojan puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan eropsykoosit taustalla?
Älkää ottako uutta ennenkuin vanhasta suhteesta kunnolla, hengissä ja terveinä selvitty. Pitää antaa ajan tasata tunteita, ei saa lapsella kostaa kuten naisilla tuntuu olevan tapana.
Pitää tajuta miten vaarallista aikaa ero on sekä entisen parisuhteen osapuolille, varsinkin lapsille, ja myös uudelle kumppanille.
Tai vaihtoehtoehtoisesti ja yksinkertaisemmin: Älkää tappako/yrittäkö tappaa lapsianne.
Tai mitä jos naiset lopettaisi sen horoilun ja sen seurauksena eroilun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan eropsykoosit taustalla?
Älkää ottako uutta ennenkuin vanhasta suhteesta kunnolla, hengissä ja terveinä selvitty. Pitää antaa ajan tasata tunteita, ei saa lapsella kostaa kuten naisilla tuntuu olevan tapana.
Pitää tajuta miten vaarallista aikaa ero on sekä entisen parisuhteen osapuolille, varsinkin lapsille, ja myös uudelle kumppanille.
Tai vaihtoehtoehtoisesti ja yksinkertaisemmin: Älkää tappako/yrittäkö tappaa lapsianne.
Tai mitä jos naiset lopettaisi sen horoilun ja sen seurauksena eroilun?
Ootko sä kohta näissä otsikoissa? Hae apua, jos on ongelmia väkivaltaisuuden kanssa. Kenenkään ei tarvitse kestää väkivaltaa mistään syystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan eropsykoosit taustalla?
Älkää ottako uutta ennenkuin vanhasta suhteesta kunnolla, hengissä ja terveinä selvitty. Pitää antaa ajan tasata tunteita, ei saa lapsella kostaa kuten naisilla tuntuu olevan tapana.
Pitää tajuta miten vaarallista aikaa ero on sekä entisen parisuhteen osapuolille, varsinkin lapsille, ja myös uudelle kumppanille.
Tai vaihtoehtoehtoisesti ja yksinkertaisemmin: Älkää tappako/yrittäkö tappaa lapsianne.
Tai mitä jos naiset lopettaisi sen horoilun ja sen seurauksena eroilun?
Niin että noin ihanan miehen kanssa olisi pitänyt jatkaa? Kai olet perillä siitä että normaali mies ei tuollaista tekisi ikinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan eropsykoosit taustalla?
Älkää ottako uutta ennenkuin vanhasta suhteesta kunnolla, hengissä ja terveinä selvitty. Pitää antaa ajan tasata tunteita, ei saa lapsella kostaa kuten naisilla tuntuu olevan tapana.
Pitää tajuta miten vaarallista aikaa ero on sekä entisen parisuhteen osapuolille, varsinkin lapsille, ja myös uudelle kumppanille.
Tai vaihtoehtoehtoisesti ja yksinkertaisemmin: Älkää tappako/yrittäkö tappaa lapsianne.
Tai mitä jos naiset lopettaisi sen horoilun ja sen seurauksena eroilun?
Ootko sä kohta näissä otsikoissa? Hae apua, jos on ongelmia väkivaltaisuuden kanssa. Kenenkään ei tarvitse kestää väkivaltaa mistään syystä.
Riippuu ihan siitä päättääkö naiseni alkaa jossain kohtaa horoilemaan. Toivon hänen vuokseen että ei ala.
Onneksi sen verran ollut ukolla älliä, ettei vienyt suunnitelmaansa loppuun asti. Nyt lapselle kunnon kriisiterapiaa ja turvattava myös elämä tulevaisuudessa äidin kanssa.
"Hakemuksen mukaan mies kohdisti naiseen useita kertoja henkistä ja fyysistä väkivaltaa ja uhkasi tappaa hänet. Mies lähetteli naiselle kieleltään karkeita ja solvaavia viestejä. Joissakin viesteissä hän uhkasi naisen henkeä. Viimeisimmät viestit ovat tämän vuoden ajalta.
Osan viesteistä mies lähetti heidän yhteiselle pojalleen."
Ja tälle piti kuitenkin antaa tapaamisoikeus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan eropsykoosit taustalla?
Älkää ottako uutta ennenkuin vanhasta suhteesta kunnolla, hengissä ja terveinä selvitty. Pitää antaa ajan tasata tunteita, ei saa lapsella kostaa kuten naisilla tuntuu olevan tapana.
Pitää tajuta miten vaarallista aikaa ero on sekä entisen parisuhteen osapuolille, varsinkin lapsille, ja myös uudelle kumppanille.
Tai vaihtoehtoehtoisesti ja yksinkertaisemmin: Älkää tappako/yrittäkö tappaa lapsianne.
Tai mitä jos naiset lopettaisi sen horoilun ja sen seurauksena eroilun?
Ootko sä kohta näissä otsikoissa? Hae apua, jos on ongelmia väkivaltaisuuden kanssa. Kenenkään ei tarvitse kestää väkivaltaa mistään syystä.
Riippuu ihan siitä päättääkö naiseni alkaa jossain kohtaa horoilemaan. Toivon hänen vuokseen että ei ala.
Olet ihmisen irvikuva, mieheksi ei voi tuollaista uhkailijaa sanoa. Eikä terveeksi. Toivon että naisesi juoksee karkuun ja lujaa.
Jutun juoni on siinä,että pojan äiti on ruvennut "sooloilemaan"elatusmaksuilla sun muilla,mitä nuo tuollaiset naiset keksii,ainakin suomalaiset,jolloin kaltoin kohdellulta isältä on palanut "käämi"..meinasi sitten ratkoa homman lopullisesti,mutta joku juttu sitten esti toteutumisen..
Vierailija kirjoitti:
"Hakemuksen mukaan mies kohdisti naiseen useita kertoja henkistä ja fyysistä väkivaltaa ja uhkasi tappaa hänet. Mies lähetteli naiselle kieleltään karkeita ja solvaavia viestejä. Joissakin viesteissä hän uhkasi naisen henkeä. Viimeisimmät viestit ovat tämän vuoden ajalta.
Osan viesteistä mies lähetti heidän yhteiselle pojalleen."
Ja tälle piti kuitenkin antaa tapaamisoikeus?
Ei lasta voi erottaa isästään.
Eihän nämä koskaan edes asuneet yhdessä, suhde päättyi jo ennen kuin poika syntyi.
Vierailija kirjoitti:
Jutun juoni on siinä,että pojan äiti on ruvennut "sooloilemaan"elatusmaksuilla sun muilla,mitä nuo tuollaiset naiset keksii,ainakin suomalaiset,jolloin kaltoin kohdellulta isältä on palanut "käämi"..meinasi sitten ratkoa homman lopullisesti,mutta joku juttu sitten esti toteutumisen..
Olet yhtä sairas kuin tuo isä.
Vierailija kirjoitti:
Enkä ei ollut biologinen lapsi.
Mitä helvetin väliä sillä on? Lapselle väkivaltainen on päästään sairas, se lapsi ei ole millään tavalla syyllinen mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Hakemuksen mukaan mies kohdisti naiseen useita kertoja henkistä ja fyysistä väkivaltaa ja uhkasi tappaa hänet. Mies lähetteli naiselle kieleltään karkeita ja solvaavia viestejä. Joissakin viesteissä hän uhkasi naisen henkeä. Viimeisimmät viestit ovat tämän vuoden ajalta.
Osan viesteistä mies lähetti heidän yhteiselle pojalleen."
Ja tälle piti kuitenkin antaa tapaamisoikeus?
Ei lasta voi erottaa isästään.
Tässäkään tapauksessa?
"Poliisin mukaan isä on soittanut hätäkeskukseen ja kertonut tehneensä jotain pojalleen. Niin surullinen olo pojan puolesta."
Itelläni sydän itki silkkaa verta, kun luin kyseisen uutisen. 6-vuotiaan skidin faijana sitä tekisi ihan mitä vaan omaa lasta suojellakseen. Ei tuommoista voi mitenkään käsittää.
M27
Varmaan isä näki millainen incel äpä rästä kasvaa, niin päätti toimia kaikkien hyväksi. 🙏
Vihanhallintaongelmainen luuseri.