Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isän ja alle 10-vuotiaan pojan juhannuksen vietto Pyhtäällä päättyi murhayritykseen

Vierailija
26.06.2026 |

52-vuotias mies yritti murhata alakouluikäisen poikansa. 

 

https://www.hs.fi/suomi/art-2000012103498.html

Kommentit (98)

Vierailija
41/98 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihanhallintaongelmainen luuseri.

Vierailija
42/98 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairas mies kostaa lapsen kautta äidille kun on ensin huonolla käytöksellään hajottanut perheen. Miestenlogiikkaa

Tämä. On todennäköisesti ollut kontrolloiva ja aggressiivinen jo suhteessa, kun nainen on pelännyt miestä. On vielä "solvannut karkealla kielellä", ei kenenkään tarvitse sellaista kestää. Mies olisi voinut ihan itse korjata käytöstään ja kohdella vaimoaan hyvin, niin vaimo ei olisi joutunut lähtemään karkuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/98 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisin mukaan isä on soittanut hätäkeskukseen ja kertonut tehneensä jotain pojalleen. Niin surullinen olo pojan puolesta.

Vierailija
44/98 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan eropsykoosit taustalla? 

Älkää ottako uutta ennenkuin vanhasta suhteesta kunnolla, hengissä ja terveinä selvitty. Pitää antaa ajan tasata tunteita, ei saa lapsella kostaa kuten naisilla tuntuu olevan tapana.

Pitää tajuta miten vaarallista aikaa ero on sekä entisen parisuhteen osapuolille, varsinkin lapsille, ja myös uudelle kumppanille. 

Tai vaihtoehtoehtoisesti ja yksinkertaisemmin: Älkää tappako/yrittäkö tappaa lapsianne.

Tai mitä jos naiset lopettaisi sen horoilun ja sen seurauksena eroilun?

Vierailija
45/98 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan eropsykoosit taustalla? 

Älkää ottako uutta ennenkuin vanhasta suhteesta kunnolla, hengissä ja terveinä selvitty. Pitää antaa ajan tasata tunteita, ei saa lapsella kostaa kuten naisilla tuntuu olevan tapana.

Pitää tajuta miten vaarallista aikaa ero on sekä entisen parisuhteen osapuolille, varsinkin lapsille, ja myös uudelle kumppanille. 

Tai vaihtoehtoehtoisesti ja yksinkertaisemmin: Älkää tappako/yrittäkö tappaa lapsianne.

Tai mitä jos naiset lopettaisi sen horoilun ja sen seurauksena eroilun?

Ootko sä kohta näissä otsikoissa? Hae apua, jos on ongelmia väkivaltaisuuden kanssa. Kenenkään ei tarvitse kestää väkivaltaa mistään syystä.

Vierailija
46/98 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan eropsykoosit taustalla? 

Älkää ottako uutta ennenkuin vanhasta suhteesta kunnolla, hengissä ja terveinä selvitty. Pitää antaa ajan tasata tunteita, ei saa lapsella kostaa kuten naisilla tuntuu olevan tapana.

Pitää tajuta miten vaarallista aikaa ero on sekä entisen parisuhteen osapuolille, varsinkin lapsille, ja myös uudelle kumppanille. 

Tai vaihtoehtoehtoisesti ja yksinkertaisemmin: Älkää tappako/yrittäkö tappaa lapsianne.

Tai mitä jos naiset lopettaisi sen horoilun ja sen seurauksena eroilun?

Niin että noin ihanan miehen kanssa olisi pitänyt jatkaa? Kai olet perillä siitä että normaali mies ei tuollaista tekisi ikinä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/98 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kyseessä käenpoika? 🤭

Vierailija
48/98 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan eropsykoosit taustalla? 

Älkää ottako uutta ennenkuin vanhasta suhteesta kunnolla, hengissä ja terveinä selvitty. Pitää antaa ajan tasata tunteita, ei saa lapsella kostaa kuten naisilla tuntuu olevan tapana.

Pitää tajuta miten vaarallista aikaa ero on sekä entisen parisuhteen osapuolille, varsinkin lapsille, ja myös uudelle kumppanille. 

Tai vaihtoehtoehtoisesti ja yksinkertaisemmin: Älkää tappako/yrittäkö tappaa lapsianne.

Tai mitä jos naiset lopettaisi sen horoilun ja sen seurauksena eroilun?

Ootko sä kohta näissä otsikoissa? Hae apua, jos on ongelmia väkivaltaisuuden kanssa. Kenenkään ei tarvitse kestää väkivaltaa mistään syystä.

Riippuu ihan siitä päättääkö naiseni alkaa jossain kohtaa horoilemaan. Toivon hänen vuokseen että ei ala. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/98 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi sen verran ollut ukolla älliä, ettei vienyt suunnitelmaansa loppuun asti. Nyt lapselle kunnon kriisiterapiaa ja turvattava myös elämä tulevaisuudessa äidin kanssa.

Vierailija
50/98 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ei ollut biologinen lapsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/98 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hakemuksen mukaan mies kohdisti naiseen useita kertoja henkistä ja fyysistä väkivaltaa ja uhkasi tappaa hänet. Mies lähetteli naiselle kieleltään karkeita ja solvaavia viestejä. Joissakin viesteissä hän uhkasi naisen henkeä. Viimeisimmät viestit ovat tämän vuoden ajalta.

Osan viesteistä mies lähetti heidän yhteiselle pojalleen."

 

Ja tälle piti kuitenkin antaa tapaamisoikeus? 

Vierailija
52/98 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan eropsykoosit taustalla? 

Älkää ottako uutta ennenkuin vanhasta suhteesta kunnolla, hengissä ja terveinä selvitty. Pitää antaa ajan tasata tunteita, ei saa lapsella kostaa kuten naisilla tuntuu olevan tapana.

Pitää tajuta miten vaarallista aikaa ero on sekä entisen parisuhteen osapuolille, varsinkin lapsille, ja myös uudelle kumppanille. 

Tai vaihtoehtoehtoisesti ja yksinkertaisemmin: Älkää tappako/yrittäkö tappaa lapsianne.

Tai mitä jos naiset lopettaisi sen horoilun ja sen seurauksena eroilun?

Ootko sä kohta näissä otsikoissa? Hae apua, jos on ongelmia väkivaltaisuuden kanssa. Kenenkään ei tarvitse kestää väkivaltaa mistään syystä.

Riippuu ihan siitä päättääkö naiseni alkaa jossain kohtaa horoilemaan. Toivon hänen vuokseen että ei ala. 

Olet ihmisen irvikuva, mieheksi ei voi tuollaista uhkailijaa sanoa. Eikä terveeksi. Toivon että naisesi juoksee karkuun ja lujaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/98 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutun juoni on siinä,että pojan äiti on ruvennut "sooloilemaan"elatusmaksuilla sun muilla,mitä nuo tuollaiset naiset keksii,ainakin suomalaiset,jolloin kaltoin kohdellulta isältä on palanut "käämi"..meinasi sitten ratkoa homman lopullisesti,mutta joku juttu sitten esti toteutumisen..

Vierailija
54/98 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hakemuksen mukaan mies kohdisti naiseen useita kertoja henkistä ja fyysistä väkivaltaa ja uhkasi tappaa hänet. Mies lähetteli naiselle kieleltään karkeita ja solvaavia viestejä. Joissakin viesteissä hän uhkasi naisen henkeä. Viimeisimmät viestit ovat tämän vuoden ajalta.

Osan viesteistä mies lähetti heidän yhteiselle pojalleen."

 

Ja tälle piti kuitenkin antaa tapaamisoikeus? 

Ei lasta voi erottaa isästään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/98 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nämä koskaan edes asuneet yhdessä, suhde päättyi jo ennen kuin poika syntyi. 

Vierailija
56/98 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jutun juoni on siinä,että pojan äiti on ruvennut "sooloilemaan"elatusmaksuilla sun muilla,mitä nuo tuollaiset naiset keksii,ainakin suomalaiset,jolloin kaltoin kohdellulta isältä on palanut "käämi"..meinasi sitten ratkoa homman lopullisesti,mutta joku juttu sitten esti toteutumisen..

Olet yhtä sairas kuin tuo isä. 

Vierailija
57/98 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkä ei ollut biologinen lapsi.

Mitä helvetin väliä sillä on? Lapselle väkivaltainen on päästään sairas, se lapsi ei ole millään tavalla syyllinen mihinkään.

Vierailija
58/98 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Hakemuksen mukaan mies kohdisti naiseen useita kertoja henkistä ja fyysistä väkivaltaa ja uhkasi tappaa hänet. Mies lähetteli naiselle kieleltään karkeita ja solvaavia viestejä. Joissakin viesteissä hän uhkasi naisen henkeä. Viimeisimmät viestit ovat tämän vuoden ajalta.

Osan viesteistä mies lähetti heidän yhteiselle pojalleen."

 

Ja tälle piti kuitenkin antaa tapaamisoikeus? 

Ei lasta voi erottaa isästään.

Tässäkään tapauksessa? 

Vierailija
59/98 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Poliisin mukaan isä on soittanut hätäkeskukseen ja kertonut tehneensä jotain pojalleen. Niin surullinen olo pojan puolesta." 

 

Itelläni sydän itki silkkaa verta, kun luin kyseisen uutisen. 6-vuotiaan skidin faijana sitä tekisi ihan mitä vaan omaa lasta suojellakseen. Ei tuommoista voi mitenkään käsittää. 

M27

Vierailija
60/98 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan isä näki millainen incel äpä rästä kasvaa, niin päätti toimia kaikkien hyväksi. 🙏

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme