Isän ja alle 10-vuotiaan pojan juhannuksen vietto Pyhtäällä päättyi murhayritykseen
52-vuotias mies yritti murhata alakouluikäisen poikansa.
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Jos kantis niin aloituksesi jämähtää kuin tossu paskaan, jos taas ma mu, niin saat tuhansia kommentteja persujen trollitehtaalta.
Ja jos isä on kantis, niin se on varmaan jollakin tapaa uhri tässä tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan eropsykoosit taustalla?
Älkää ottako uutta ennenkuin vanhasta suhteesta kunnolla, hengissä ja terveinä selvitty. Pitää antaa ajan tasata tunteita, ei saa lapsella kostaa kuten naisilla tuntuu olevan tapana.
Pitää tajuta miten vaarallista aikaa ero on sekä entisen parisuhteen osapuolille, varsinkin lapsille, ja myös uudelle kumppanille.
Ai naisen syy, kun otti uuden? No sittenhän on ihan okei ottaa lapselta nirri pois?
Milloin te miehet alatte ottaa vastuuta väkivaltaisuudestanne!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kantis niin aloituksesi jämähtää kuin tossu paskaan, jos taas ma mu, niin saat tuhansia kommentteja persujen trollitehtaalta.
Ja jos isä on kantis, niin se on varmaan jollakin tapaa uhri tässä tapauksessa.
Naisen syyhän tämä tietenkin on! - t. persu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kantis niin aloituksesi jämähtää kuin tossu paskaan, jos taas ma mu, niin saat tuhansia kommentteja persujen trollitehtaalta.
Ja jos isä on kantis, niin se on varmaan jollakin tapaa uhri tässä tapauksessa.
Varmasti. Ja on kantis, nimi ja asuinpaikka löytyy minfosta.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan eropsykoosit taustalla?
Älkää ottako uutta ennenkuin vanhasta suhteesta kunnolla, hengissä ja terveinä selvitty. Pitää antaa ajan tasata tunteita, ei saa lapsella kostaa kuten naisilla tuntuu olevan tapana.
Pitää tajuta miten vaarallista aikaa ero on sekä entisen parisuhteen osapuolille, varsinkin lapsille, ja myös uudelle kumppanille.
Miksihän ihmeessä nainen on halunnut eroon tuollaisesta kultakimpaleesta?
Pitää tajuta miten jotkut sairaat miehet ovat vaarallisia sekä entisen parisuhteen osapuolille, varsinkin lapsille, ja myös uudelle kumppanille. Ja kyllä se on tässä ollut nyt mies joka on kostanut lapsella.
Jospa mies vain kyllästyi pojan kiukutteluun, ajatteli, että nyt loppui v......u ja vinkuminen ?
Vierailija kirjoitti:
Jospa mies vain kyllästyi pojan kiukutteluun, ajatteli, että nyt loppui v......u ja vinkuminen ?
No sellaista ei mieheksi voi sanoa, joka ei lapsen kiukkua kestä.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan eropsykoosit taustalla?
Älkää ottako uutta ennenkuin vanhasta suhteesta kunnolla, hengissä ja terveinä selvitty. Pitää antaa ajan tasata tunteita, ei saa lapsella kostaa kuten naisilla tuntuu olevan tapana.
Pitää tajuta miten vaarallista aikaa ero on sekä entisen parisuhteen osapuolille, varsinkin lapsille, ja myös uudelle kumppanille.
Kerro vielä, mikä on se varoaika? Että kuinka pitkään eron jälkeen on syytä pelätä oman tai lasten hengen puolesta? Terve ihminen suree aikansa eroa, mutta pääsee siitä yli ja kaikki osapuolet pysyvät elossa.
Sairas mies kostaa lapsen kautta äidille kun on ensin huonolla käytöksellään hajottanut perheen. Miestenlogiikkaa
Ei mikään ihme, jos Suomessa amm utaan hen giltä luonnon eläimiä, kun omaa lastaankin yritetään saada tap etuksi?
Vierailija kirjoitti:
Onkohan eropsykoosit taustalla?
Älkää ottako uutta ennenkuin vanhasta suhteesta kunnolla, hengissä ja terveinä selvitty. Pitää antaa ajan tasata tunteita, ei saa lapsella kostaa kuten naisilla tuntuu olevan tapana.
Pitää tajuta miten vaarallista aikaa ero on sekä entisen parisuhteen osapuolille, varsinkin lapsille, ja myös uudelle kumppanille.
Riippuu ihan ihmisistä. Ei se kaikille ole vaarallista aikaa, eroja on monenlaisia, sellaisiakin missä molemmat ovat helpottuneita kun usein vaikea asia saadaan tehtyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan eropsykoosit taustalla?
Älkää ottako uutta ennenkuin vanhasta suhteesta kunnolla, hengissä ja terveinä selvitty. Pitää antaa ajan tasata tunteita, ei saa lapsella kostaa kuten naisilla tuntuu olevan tapana.
Pitää tajuta miten vaarallista aikaa ero on sekä entisen parisuhteen osapuolille, varsinkin lapsille, ja myös uudelle kumppanille.
Kerro vielä, mikä on se varoaika? Että kuinka pitkään eron jälkeen on syytä pelätä oman tai lasten hengen puolesta? Terve ihminen suree aikansa eroa, mutta pääsee siitä yli ja kaikki osapuolet pysyvät elossa.
Tämä. Monet hullut ovat vainonneet ja ottaneet hengiltä exiään vielä vuosiakin eron jälkeen. Kyse ei ole eron vaarallisuudesta, vaan sen miehen vaarallisuudesta ja hulluudesta.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan eropsykoosit taustalla?
Älkää ottako uutta ennenkuin vanhasta suhteesta kunnolla, hengissä ja terveinä selvitty. Pitää antaa ajan tasata tunteita, ei saa lapsella kostaa kuten naisilla tuntuu olevan tapana.
Pitää tajuta miten vaarallista aikaa ero on sekä entisen parisuhteen osapuolille, varsinkin lapsille, ja myös uudelle kumppanille.
Normi-ihminen suhtautuu eroon, exien uusiin, jätetyksi ja jopa petetyksi tulemiseen niin että kyllä se kirpaisee, mutta se on käsiteltävä ja eteenpäin on mentävä. Aikansa se ottaa, mutta ei ole mitään tarvetta alkaa kostamaan ja olemaan väkivaltainen jos on kaikki muumit kanootissa.
Ja jos äiti ei lähetä lastaan väkivaltaiselle psyko-exälle niin "isi" haastaa äidin oikeuteen vieraannuttamisesta ja äiti maksaa sakkoja tai pahimmillaan menettää huoltajuuden.
Mulle käräjäoikeuden tuomari sano, että " kyllä 10-vuotiaan pittää pystyä olemaan isänsä luona 10 päivää putkeen". Ja oli jo kolmannen tahon todisteet siitä, ettei pystynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan eropsykoosit taustalla?
Älkää ottako uutta ennenkuin vanhasta suhteesta kunnolla, hengissä ja terveinä selvitty. Pitää antaa ajan tasata tunteita, ei saa lapsella kostaa kuten naisilla tuntuu olevan tapana.
Pitää tajuta miten vaarallista aikaa ero on sekä entisen parisuhteen osapuolille, varsinkin lapsille, ja myös uudelle kumppanille.
Normi-ihminen suhtautuu eroon, exien uusiin, jätetyksi ja jopa petetyksi tulemiseen niin että kyllä se kirpaisee, mutta se on käsiteltävä ja eteenpäin on mentävä. Aikansa se ottaa, mutta ei ole mitään tarvetta alkaa kostamaan ja olemaan väkivaltainen jos on kaikki muumit kanootissa.
Ehkä toi "eropsykoosi"-kirjoittaja epäsuorasti uhkailee naisia tuolla tekstillään, "ettei saa erota ja varsinkaan ottaa uutta miestä tai käy näin".
Tekoyritys on sattunut sillan kupeessa. Onko yrittänyt lavastaa hukkumakuoleman? Veikkaan, että miehellä itsellään on mielenterveyden ongelmia. Lapsella voi olla jokin erityisjuttu myös.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että tässä on taustalla isoja ongelmia. Ehkä päihdeongelmaa tai muuta. Onneksi isä soitti itse apua paikalle.
Juu lottoa välillä.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että tässä on taustalla isoja ongelmia. Ehkä päihdeongelmaa tai muuta. Onneksi isä soitti itse apua paikalle.
Sinähän kova vaikkaamaan.... lottoa välillä. 🤭
Helsingin käräjäoikeus määräsi vain kaksi viikkoa sitten lapsen huoltajuuden äidille, kun lapsi aiemmin oli yhteishuollossa. Ratkaisusta ilmenee, että äidin ja isän suhde on ollut riitainen. Äiti muun muassa kertoi pelkäävänsä lapsen isää.
He eivät ole asuneet yhdessä, mutta ovat aiemmin seurustelleet. Suhde oli päättynyt jo ennen lapsen syntymää.
Käräjäoikeus katsoi, että isän kyky osallistua lasta koskevaan päätöksentekoon yhdessä äidin kanssa vaikutti huonolta.
Oikeus myös huomioi todisteista ilmenevän, että isän äidille lähettämät lukuisat viestit olivat kieleltään hyvin karkeita ja äitiä solvaavia. Joissakin viesteissä isä on jopa uhannut äidin henkeä, oikeus totesi.
”Asiassa esitetty näyttö ei puolla yhteishuollon jatkumista eikä käräjäoikeus pidä yhteishuoltoa lapsen edun mukaisena. Vaikka lapsi määrätään äitinsä yksinhuoltoon, saa isä laajan tietojensaantioikeuden lasta koskevissa asioissa”, oikeus totesi.
Oikeus myös määräsi isän tapaamisoikeusajat.
Joensuussa isä vei kaksi pientä tytärtä saareen ja murhasi siellä puolustukjyvyttömät tyttärensä ja itse poistui paikalta.
Ja taas Pohjois-Karjalassa mies ampui isävikkonloppuna kaksi nukkuvaa poikaansa.
Ja molemmissa tekijä kantasuomalainen mies.