Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isän ja alle 10-vuotiaan pojan juhannuksen vietto Pyhtäällä päättyi murhayritykseen

Vierailija
26.06.2026 |

52-vuotias mies yritti murhata alakouluikäisen poikansa. 

 

https://www.hs.fi/suomi/art-2000012103498.html

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kantis niin aloituksesi jämähtää kuin tossu paskaan, jos taas ma mu, niin saat tuhansia kommentteja persujen trollitehtaalta.

Niin, naisethan vaan surmaa lapsiaan ja jos on mies, niin ei satavarmasti ole kantis. Persut ovat kovin hiljaa asiasta..

Unohtanut Tyrnävän (isä poltti kaksi lastaan) , Pomarkun (isä ampui kolme pientä tytärtään) jne.? 

Joensuussa isä vei kaksi pientä tytärtä saareen ja murhasi siellä puolustukjyvyttömät tyttärensä ja itse poistui paikalta. 

 

Ja taas Pohjois-Karjalassa mies ampui isävikkonloppuna kaksi nukkuvaa poikaansa. 

 

Ja molemmissa tekijä kantasuomalainen mies. 

Vierailija
22/41 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kantis niin aloituksesi jämähtää kuin tossu paskaan, jos taas ma mu, niin saat tuhansia kommentteja persujen trollitehtaalta.

Ja jos isä on kantis, niin se on varmaan jollakin tapaa uhri tässä tapauksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan eropsykoosit taustalla? 

Älkää ottako uutta ennenkuin vanhasta suhteesta kunnolla, hengissä ja terveinä selvitty. Pitää antaa ajan tasata tunteita, ei saa lapsella kostaa kuten naisilla tuntuu olevan tapana.

Pitää tajuta miten vaarallista aikaa ero on sekä entisen parisuhteen osapuolille, varsinkin lapsille, ja myös uudelle kumppanille. 

Ai naisen syy, kun otti uuden? No sittenhän on ihan okei ottaa lapselta nirri pois?

Milloin te miehet alatte ottaa vastuuta väkivaltaisuudestanne!

Vierailija
24/41 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kantis niin aloituksesi jämähtää kuin tossu paskaan, jos taas ma mu, niin saat tuhansia kommentteja persujen trollitehtaalta.

Ja jos isä on kantis, niin se on varmaan jollakin tapaa uhri tässä tapauksessa.

Naisen syyhän tämä tietenkin on! - t. persu

Vierailija
25/41 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kantis niin aloituksesi jämähtää kuin tossu paskaan, jos taas ma mu, niin saat tuhansia kommentteja persujen trollitehtaalta.

Ja jos isä on kantis, niin se on varmaan jollakin tapaa uhri tässä tapauksessa.

Varmasti. Ja on kantis, nimi ja asuinpaikka löytyy minfosta. 

Vierailija
26/41 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan eropsykoosit taustalla? 

Älkää ottako uutta ennenkuin vanhasta suhteesta kunnolla, hengissä ja terveinä selvitty. Pitää antaa ajan tasata tunteita, ei saa lapsella kostaa kuten naisilla tuntuu olevan tapana.

Pitää tajuta miten vaarallista aikaa ero on sekä entisen parisuhteen osapuolille, varsinkin lapsille, ja myös uudelle kumppanille. 

Miksihän ihmeessä nainen on halunnut eroon tuollaisesta kultakimpaleesta?

 

Pitää tajuta miten jotkut sairaat miehet ovat vaarallisia sekä entisen parisuhteen osapuolille, varsinkin lapsille, ja myös uudelle kumppanille. Ja kyllä se on tässä ollut nyt mies joka on kostanut lapsella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/41 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa mies vain kyllästyi pojan kiukutteluun, ajatteli, että nyt loppui v......u ja vinkuminen ?

Vierailija
28/41 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa mies vain kyllästyi pojan kiukutteluun, ajatteli, että nyt loppui v......u ja vinkuminen ?

No sellaista ei mieheksi voi sanoa, joka ei lapsen kiukkua kestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/41 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan eropsykoosit taustalla? 

Älkää ottako uutta ennenkuin vanhasta suhteesta kunnolla, hengissä ja terveinä selvitty. Pitää antaa ajan tasata tunteita, ei saa lapsella kostaa kuten naisilla tuntuu olevan tapana.

Pitää tajuta miten vaarallista aikaa ero on sekä entisen parisuhteen osapuolille, varsinkin lapsille, ja myös uudelle kumppanille. 

Kerro vielä, mikä on se varoaika? Että kuinka pitkään eron jälkeen on syytä pelätä oman tai lasten hengen puolesta? Terve ihminen suree aikansa eroa, mutta pääsee siitä yli ja kaikki osapuolet pysyvät elossa. 

Vierailija
30/41 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas mies kostaa lapsen kautta äidille kun on ensin huonolla käytöksellään hajottanut perheen. Miestenlogiikkaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/41 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään ihme, jos Suomessa amm utaan hen giltä luonnon eläimiä, kun omaa lastaankin yritetään saada tap etuksi?  

Vierailija
32/41 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan eropsykoosit taustalla? 

Älkää ottako uutta ennenkuin vanhasta suhteesta kunnolla, hengissä ja terveinä selvitty. Pitää antaa ajan tasata tunteita, ei saa lapsella kostaa kuten naisilla tuntuu olevan tapana.

Pitää tajuta miten vaarallista aikaa ero on sekä entisen parisuhteen osapuolille, varsinkin lapsille, ja myös uudelle kumppanille. 

Riippuu ihan ihmisistä. Ei se kaikille ole vaarallista aikaa, eroja on monenlaisia, sellaisiakin missä molemmat ovat helpottuneita kun usein vaikea asia saadaan tehtyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/41 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan eropsykoosit taustalla? 

Älkää ottako uutta ennenkuin vanhasta suhteesta kunnolla, hengissä ja terveinä selvitty. Pitää antaa ajan tasata tunteita, ei saa lapsella kostaa kuten naisilla tuntuu olevan tapana.

Pitää tajuta miten vaarallista aikaa ero on sekä entisen parisuhteen osapuolille, varsinkin lapsille, ja myös uudelle kumppanille. 

Kerro vielä, mikä on se varoaika? Että kuinka pitkään eron jälkeen on syytä pelätä oman tai lasten hengen puolesta? Terve ihminen suree aikansa eroa, mutta pääsee siitä yli ja kaikki osapuolet pysyvät elossa. 

Tämä. Monet hullut ovat vainonneet ja ottaneet hengiltä exiään vielä vuosiakin eron jälkeen. Kyse ei ole eron vaarallisuudesta, vaan sen miehen vaarallisuudesta ja hulluudesta.

Vierailija
34/41 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan eropsykoosit taustalla? 

Älkää ottako uutta ennenkuin vanhasta suhteesta kunnolla, hengissä ja terveinä selvitty. Pitää antaa ajan tasata tunteita, ei saa lapsella kostaa kuten naisilla tuntuu olevan tapana.

Pitää tajuta miten vaarallista aikaa ero on sekä entisen parisuhteen osapuolille, varsinkin lapsille, ja myös uudelle kumppanille. 

Normi-ihminen suhtautuu eroon, exien uusiin, jätetyksi ja jopa petetyksi tulemiseen niin että kyllä se kirpaisee, mutta se on käsiteltävä ja eteenpäin on mentävä. Aikansa se ottaa, mutta ei ole mitään tarvetta alkaa kostamaan ja olemaan väkivaltainen jos on kaikki muumit kanootissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/41 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos äiti ei lähetä lastaan väkivaltaiselle psyko-exälle niin "isi" haastaa äidin oikeuteen vieraannuttamisesta ja äiti maksaa sakkoja tai pahimmillaan menettää huoltajuuden.

Mulle käräjäoikeuden tuomari sano, että " kyllä 10-vuotiaan pittää pystyä olemaan isänsä luona 10 päivää putkeen". Ja oli jo kolmannen tahon todisteet siitä, ettei pystynyt.

Vierailija
36/41 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan eropsykoosit taustalla? 

Älkää ottako uutta ennenkuin vanhasta suhteesta kunnolla, hengissä ja terveinä selvitty. Pitää antaa ajan tasata tunteita, ei saa lapsella kostaa kuten naisilla tuntuu olevan tapana.

Pitää tajuta miten vaarallista aikaa ero on sekä entisen parisuhteen osapuolille, varsinkin lapsille, ja myös uudelle kumppanille. 

Normi-ihminen suhtautuu eroon, exien uusiin, jätetyksi ja jopa petetyksi tulemiseen niin että kyllä se kirpaisee, mutta se on käsiteltävä ja eteenpäin on mentävä. Aikansa se ottaa, mutta ei ole mitään tarvetta alkaa kostamaan ja olemaan väkivaltainen jos on kaikki muumit kanootissa.

Ehkä toi "eropsykoosi"-kirjoittaja epäsuorasti uhkailee naisia tuolla tekstillään, "ettei saa erota ja varsinkaan ottaa uutta miestä tai käy näin".

Vierailija
37/41 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekoyritys on sattunut sillan kupeessa. Onko yrittänyt lavastaa hukkumakuoleman? Veikkaan, että miehellä itsellään on mielenterveyden ongelmia. Lapsella voi olla jokin erityisjuttu myös.

Vierailija
38/41 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että tässä on taustalla isoja ongelmia. Ehkä päihdeongelmaa tai muuta. Onneksi isä soitti itse apua paikalle.

Juu lottoa välillä.

Vierailija
39/41 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että tässä on taustalla isoja ongelmia. Ehkä päihdeongelmaa tai muuta. Onneksi isä soitti itse apua paikalle.

Sinähän kova vaikkaamaan.... lottoa välillä. 🤭

Vierailija
40/41 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin käräjäoikeus määräsi vain kaksi viikkoa sitten lapsen huoltajuuden äidille, kun lapsi aiemmin oli yhteishuollossa. Ratkaisusta ilmenee, että äidin ja isän suhde on ollut riitainen. Äiti muun muassa kertoi pelkäävänsä lapsen isää.

He eivät ole asuneet yhdessä, mutta ovat aiemmin seurustelleet. Suhde oli päättynyt jo ennen lapsen syntymää.

Käräjäoikeus katsoi, että isän kyky osallistua lasta koskevaan päätöksentekoon yhdessä äidin kanssa vaikutti huonolta.

Oikeus myös huomioi todisteista ilmenevän, että isän äidille lähettämät lukuisat viestit olivat kieleltään hyvin karkeita ja äitiä solvaavia. Joissakin viesteissä isä on jopa uhannut äidin henkeä, oikeus totesi. 

”Asiassa esitetty näyttö ei puolla yhteishuollon jatkumista eikä käräjäoikeus pidä yhteishuoltoa lapsen edun mukaisena. Vaikka lapsi määrätään äitinsä yksinhuoltoon, saa isä laajan tietojensaantioikeuden lasta koskevissa asioissa”, oikeus totesi.

Oikeus myös määräsi isän tapaamisoikeusajat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä