Lopetan tupakoinnin aina syyskuussa ja aloitan uudestaan touko/kesäkuussa. Ulkona on vaan niin kiva polttaa kesäisin
Aamukahvi,tupakka ja paljaat varpaat..
Pussikalja ja tupakka..
Kommentit (13)
Silloin kun itse röökiä vetelin, niin talvisin se maistui parhaimmalle, ai että kun tekisi taas mieli tupakkia.
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun itse röökiä vetelin, niin talvisin se maistui parhaimmalle, ai että kun tekisi taas mieli tupakkia.
Himo jää pysyväksi, mutta laimenee onneksi sellaiseksi, että sen kanssa pärjää.
Olen opetellut tupakointia 12-vuotiaana, parikymppisenä ja kolmekymppisenä. Mitään himoa tupakkaan ei syntynyt. Minä en huomannut tupakoinnilla olevan mitään vaikutusta. En tiedä montako vuotta olisi pitänyt "harjoitella"?
Tupakoivilla ihmisillä on huono itsetunto. He tarvitsevat tuttia ja imemistä.
Vierailija kirjoitti:
Olen opetellut tupakointia 12-vuotiaana, parikymppisenä ja kolmekymppisenä. Mitään himoa tupakkaan ei syntynyt. Minä en huomannut tupakoinnilla olevan mitään vaikutusta. En tiedä montako vuotta olisi pitänyt "harjoitella"?
Teininä opettelin, mutta pian huomasin että ei ole mitään järkeä koko hommassa ja lopetin alkuunsa
Vierailija kirjoitti:
Tupakoivilla ihmisillä on huono itsetunto. He tarvitsevat tuttia ja imemistä.
Hassu näkemys. Nikotiini on riippuvuutta aiheuttava kemikaali. Tiedätkö, mitä riippuvuus tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen opetellut tupakointia 12-vuotiaana, parikymppisenä ja kolmekymppisenä. Mitään himoa tupakkaan ei syntynyt. Minä en huomannut tupakoinnilla olevan mitään vaikutusta. En tiedä montako vuotta olisi pitänyt "harjoitella"?
Teininä opettelin, mutta pian huomasin että ei ole mitään järkeä koko hommassa ja lopetin alkuunsa
vedänpä tässä savua keuhkoihini, mikä järki.
Itsekin olen tunnelmatupakoitsija, eli poltan lähinnä kesäisin ja jossain reissuissa, bileissä, kuutamoa katsellessa tms..
En tosin kesälläkään jatkuvasti, esim. nyt en ole vielä tälle kesälle polttanu mut nyt kun tulee rantapäiviä niin eiköhän lähde taas palamaan. Ja reissuun kun lähdetään etelään, niin varmana poltan jonkun verran, vaikka seuralainen ei tupakoikaan!!
Vierailija kirjoitti:
Muinoin kun poltin, pidin eniten niistä viileässä syyssäässä aamutuimaan vedetyistä savukkeista eniten. Tupakka ja kirpeä ilma on aivan paras yhdistelmä.
Itse taas en ole ikinä polttanut aamuisin, ja eniten tunnelmaa on kuumana kesäpäivänä kallioisella merenrannalla juuri uimasta tulleena, vettä valuvana polttaa tupakkaa samalla kun aurinko kuivattelee ihoa <3
Myös sellainen hetki on jäänyt mieleen, kun kävellään täysikuun aikaan alkysyksyn lämpimässä illassa kaverin kanssa vanhan kaupungin merenrantaan penkille tupakoimaan, katsellaan kuunsiltaa ja jutellaan. Syksyisin teen myös tunnelmatupakointikävelyitä, eli kävelen juurikin vaikkapa täysikuun aikaan Tähtitorninmäelle, poltan siellä savukkeen ja katselen maisemia. Mutta kun ilma muuttuu kirpakaksi, lopetan taas. Palelemista en siedä, enkä ala polttamaan palellen.
Minä olen tällainen "fiilistelijä röökääjä ". Paras on yöuinnin jälkeen laiturilla hiukset vettä valuen pistää rööki palamaan. Ja uittaa varpaita vedessä joka on kuin linnunmaitoa.
En tykkää yhtään palella ja ajatus röökistä pakkasaamuna parvekkeella on vastenmielinen.
Mä poltan aina kännissä.
Varsinkin kesällä pussikaljalla menee helposti koko aski ja sitten aamulla kurkku kipeä ja ääni käheänä.
Muinoin kun poltin, pidin eniten niistä viileässä syyssäässä aamutuimaan vedetyistä savukkeista eniten. Tupakka ja kirpeä ilma on aivan paras yhdistelmä.