Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopetan tupakoinnin aina syyskuussa ja aloitan uudestaan touko/kesäkuussa. Ulkona on vaan niin kiva polttaa kesäisin

Vierailija
26.06.2026 |

Aamukahvi,tupakka ja paljaat varpaat..

 

Pussikalja ja tupakka..

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muinoin kun poltin, pidin eniten niistä viileässä syyssäässä aamutuimaan vedetyistä savukkeista eniten. Tupakka ja kirpeä ilma on aivan paras yhdistelmä.

Vierailija
2/13 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun itse röökiä vetelin, niin talvisin se maistui parhaimmalle, ai että kun tekisi taas mieli tupakkia.

Vierailija
4/13 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun itse röökiä vetelin, niin talvisin se maistui parhaimmalle, ai että kun tekisi taas mieli tupakkia.

Himo jää pysyväksi, mutta laimenee onneksi sellaiseksi, että sen kanssa pärjää.

Vierailija
5/13 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opetellut tupakointia 12-vuotiaana, parikymppisenä ja kolmekymppisenä. Mitään himoa tupakkaan ei syntynyt. Minä en huomannut tupakoinnilla olevan mitään vaikutusta. En tiedä montako vuotta olisi pitänyt "harjoitella"?

Vierailija
6/13 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoivilla ihmisillä on huono itsetunto. He tarvitsevat tuttia ja imemistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen opetellut tupakointia 12-vuotiaana, parikymppisenä ja kolmekymppisenä. Mitään himoa tupakkaan ei syntynyt. Minä en huomannut tupakoinnilla olevan mitään vaikutusta. En tiedä montako vuotta olisi pitänyt "harjoitella"?

Teininä opettelin, mutta pian huomasin että ei ole mitään järkeä koko hommassa ja lopetin alkuunsa

Vierailija
8/13 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakoivilla ihmisillä on huono itsetunto. He tarvitsevat tuttia ja imemistä.

Hassu näkemys. Nikotiini on riippuvuutta aiheuttava kemikaali. Tiedätkö, mitä riippuvuus tarkoittaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen opetellut tupakointia 12-vuotiaana, parikymppisenä ja kolmekymppisenä. Mitään himoa tupakkaan ei syntynyt. Minä en huomannut tupakoinnilla olevan mitään vaikutusta. En tiedä montako vuotta olisi pitänyt "harjoitella"?

Teininä opettelin, mutta pian huomasin että ei ole mitään järkeä koko hommassa ja lopetin alkuunsa

vedänpä tässä savua keuhkoihini, mikä järki.

Vierailija
10/13 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen tunnelmatupakoitsija, eli poltan lähinnä kesäisin ja jossain reissuissa, bileissä, kuutamoa katsellessa tms..

En tosin kesälläkään jatkuvasti, esim. nyt en ole vielä tälle kesälle polttanu mut nyt kun tulee rantapäiviä niin eiköhän lähde taas palamaan. Ja reissuun kun lähdetään etelään, niin varmana poltan jonkun verran, vaikka seuralainen ei tupakoikaan!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muinoin kun poltin, pidin eniten niistä viileässä syyssäässä aamutuimaan vedetyistä savukkeista eniten. Tupakka ja kirpeä ilma on aivan paras yhdistelmä.

 

 

Itse taas en ole ikinä polttanut aamuisin, ja eniten tunnelmaa on kuumana kesäpäivänä kallioisella merenrannalla juuri uimasta tulleena, vettä valuvana polttaa tupakkaa samalla kun aurinko kuivattelee ihoa <3 

Myös sellainen hetki on jäänyt mieleen, kun kävellään täysikuun aikaan alkysyksyn lämpimässä illassa kaverin kanssa vanhan kaupungin merenrantaan penkille tupakoimaan, katsellaan kuunsiltaa ja jutellaan. Syksyisin teen myös tunnelmatupakointikävelyitä, eli kävelen juurikin vaikkapa täysikuun aikaan Tähtitorninmäelle, poltan siellä savukkeen ja katselen maisemia. Mutta kun ilma muuttuu kirpakaksi, lopetan taas. Palelemista en siedä, enkä ala polttamaan palellen.

Vierailija
12/13 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tällainen "fiilistelijä röökääjä ". Paras on yöuinnin jälkeen laiturilla hiukset vettä valuen pistää rööki palamaan. Ja uittaa varpaita vedessä joka on kuin linnunmaitoa.

 

En tykkää yhtään  palella ja ajatus röökistä pakkasaamuna parvekkeella on vastenmielinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/13 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä poltan aina kännissä.

Varsinkin kesällä pussikaljalla menee helposti koko aski ja sitten aamulla kurkku kipeä ja ääni käheänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi