Broilerin fileesuikaleet ovat ala-arvoista moskaa - roskiin meni!
Mies osti jossain mielenhäiriössä noita suikaleita. Suurin osa pelkkää epämääräistä riekaletta ja murusia, eivät kyllä vastaa oma käsitystäni mistään suikalelihasta. Olisin paistanut ja syöttänyt koiralle, mutta olivat jossakin kammottavassa marinadissa kaiken lisäksi. Roskiin meni ja toista kertaa ei tarvitse tähän kotiin moisia tuoda! Hyi olkoon.
Kommentit (67)
Niin, itse en osta niitä koskaan. Ne on aivan kammottavaa sotkua. Ei ole iso vaiva leikata itse.
Riippuu merkistä, s-kaupoissa surkeaa silppua, mm Lidlissä parempaa
Ostan naturel-suikaleita niin näkee mitä on. Marinaadin sekaan voi piilottaa mitä vaan roippeita.
Vierailija kirjoitti:
Niin, itse en osta niitä koskaan. Ne on aivan kammottavaa sotkua. Ei ole iso vaiva leikata itse.
Niin tosiaan aina teenkin. En edes muista, olenko koskaan ostanut noita suikaleita.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ostan naturel-suikaleita niin näkee mitä on. Marinaadin sekaan voi piilottaa mitä vaan roippeita.
Samanlaista paskaa ne naturelitkin on, ei kunnon suikaleista tietoakaan.
Voi että minä inhoan näitä kermaperseitä, joille kelpaa vaan fileet.
Vierailija kirjoitti:
Ompa harmi. Käy ensi kerralla itse kaupassa niin saat mitä haluat.
oM! oM!
Vierailija kirjoitti:
Oletko jotenkin hidasjärkinen? Kysymys ei ole siitä, onko filettä vai ei, vaan siitä, että ne suikaleet ovat epämääräistä riekalemössöä. Menikö perille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samanlaista paskaa ne naturelitkin on, ei kunnon suikaleista tietoakaan.
Maksa vähän enemmän,niin saat ihan kunnollista suikaletta. Se vihreä alusta.
Pieneksihän ne pureskellaan joka tapauksessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko jotenkin hidasjärkinen? Kysymys ei ole siitä, onko filettä vai ei, vaan siitä, että ne suikaleet ovat epämääräistä riekalemössöä. Menikö perille?
Ne riekalemössötkin on ihan syötävää tavaraa. Menikö perille, että ruokaa ei nakella roskiin?
Niin eikä broilerissa yleensä ole tarpeeksi rasvaa, läskiä niinku porsaanlihassa joka on herccua verrattuna kuiviin rasvatttomiin lihoihin!!!
Pysy poissa keittiöstä jos et osaa tehdä ruokaa helpoistakaan aineksista.
Kyllä S marketin maustamattomat fileesuik. on hyviä. Samoin Lidlin kanamestarin fileesuik. Maustetuista en tiedä kun en niitä ole ostanut. Joskus kermapippurisuik. ja ne oli hyviä.
Viksumpi olisi pessyt marinadit pois ja paistanut sitten koiralle maistuvan kana-annoksen.
Itseänikin harmittaa miksi piti roskiin laittaa. Ei koirakaan kuole marinaadiin ja näitä voi käyttää munakkaaseen, salaattiin, wokkiin yms..ei ne syömäkelvottomia ole vaikka rakenne onkin muhju, maustaa hyvin.
Pitääkö sen ruuan olla joka päivä suurta herkkua? Kyllä nuista kuitenkin hyvät kastikkeet tekee. Lastalla paistaessa vielä kun erottelee ne roikaleet toisistaan, niin hyvä tulee. Ei pidä olla avuton keittiössä.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö sen ruuan olla joka päivä suurta herkkua? Kyllä nuista kuitenkin hyvät kastikkeet tekee. Lastalla paistaessa vielä kun erottelee ne roikaleet toisistaan, niin hyvä tulee. Ei pidä olla avuton keittiössä.
Eihän Teflon-pannun kanssa saa paistinlastaa käyttää!!!
Ompa harmi. Käy ensi kerralla itse kaupassa niin saat mitä haluat.