Tanska kieltää muslimien rukouskutsut
Ko. kutsut eivät kuulu läntiseen ympäristöön.
Lähde:
https://www.telegraph.co.uk/world-news/2026/06/24/islamic-call-to-praye…
Kommentit (37)
Hyviä perusteluja Tanskan hallituksella. Kunpa Suomessakin olisi yhtä fiksuja demareita kuin siellä.
Vastaiskuna Suomi rakentaa varmaan lisää rukoushuoneita ja kutsuu Tanskan m_uslimit tänne tienaamaan.
Tanskalla on hyvä hallitus (huom. vasemmistohallitus), kun taas meillä ei mikään puolue tai hallituspohja pystyisi vastaavaan.
Tanska on kieltänyt paljon muutakin. Tanskalaiset ovat oikeasti tosi itsekkäitä minäminäminä-ihmisiä, ja sit hassusti kuitenkin pohjoismaisen hyvinvointiyhteiskunnan kansalaisia. Jännä ristiriita, mutta iso osa tanskalaisista on tyytyväisiä. MeeToo ei menestynyt siellä, koska tanskalaiset haluavat ilkkua kaikkia.
Rasismia ja fasismia! Islam on TOTUUS.
Allah suuttuu ja mustaksi muuttuu Tanskassa.
Miksi tämä on Sinulle tärkeä tieto, ap?
Vierailija kirjoitti:
Tanska on kieltänyt paljon muutakin. Tanskalaiset ovat oikeasti tosi itsekkäitä minäminäminä-ihmisiä, ja sit hassusti kuitenkin pohjoismaisen hyvinvointiyhteiskunnan kansalaisia. Jännä ristiriita, mutta iso osa tanskalaisista on tyytyväisiä. MeeToo ei menestynyt siellä, koska tanskalaiset haluavat ilkkua kaikkia.
He nimenomaan haluavat säilyttää hyvinvointivaltion ja oman kansallisen identiteettinsä. Juuri noin kuuluukin tehdä, jos haluaa säilyttää hyvinvointivaltion.
Vierailija kirjoitti:
Hyviä perusteluja Tanskan hallituksella. Kunpa Suomessakin olisi yhtä fiksuja demareita kuin siellä.
Tarkoitat kai Sinimustia? Tarvitsenme Sinimustan hallituksen!
En kyllä siedä sen enempää kirkonkelloja. Asun kirkon vieressä ja joka jumalan sunnuntai aamu alkaa kuin hakattaisiin lekalla päähän. Myös muulloin joskus soitetaan. Hautajaiset tms.
Vierailija kirjoitti:
Hyviä perusteluja Tanskan hallituksella. Kunpa Suomessakin olisi yhtä fiksuja demareita kuin siellä.
Sitä saapi odottaa
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä on Sinulle tärkeä tieto, ap?
Oletuksena olisi, että Suomikin etenesi tässä asiassa, jos haluaa vielä olla mukana puolustamassa länsimaista hyvinvointiyhteiskuntaa.
Enemmän minua häiritsee jäätelöauton kutsu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyviä perusteluja Tanskan hallituksella. Kunpa Suomessakin olisi yhtä fiksuja demareita kuin siellä.
Tarkoitat kai Sinimustia? Tarvitsenme Sinimustan hallituksen!
Sinimustat ole mitään demareita nähnytkään
Vierailija kirjoitti:
Tanska on kieltänyt paljon muutakin. Tanskalaiset ovat oikeasti tosi itsekkäitä minäminäminä-ihmisiä, ja sit hassusti kuitenkin pohjoismaisen hyvinvointiyhteiskunnan kansalaisia. Jännä ristiriita, mutta iso osa tanskalaisista on tyytyväisiä. MeeToo ei menestynyt siellä, koska tanskalaiset haluavat ilkkua kaikkia.
Onko joku teistä ASUNUT Tanskassa?
Minä olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyviä perusteluja Tanskan hallituksella. Kunpa Suomessakin olisi yhtä fiksuja demareita kuin siellä.
Tarkoitat kai Sinimustia? Tarvitsenme Sinimustan hallituksen!
Tanskassa vallassa on nimenomaan demarit. Suomen demarit taas edustavat kommunistista puoluetta.
Hah hah, loppuu se saatanan ulina!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tanska on kieltänyt paljon muutakin. Tanskalaiset ovat oikeasti tosi itsekkäitä minäminäminä-ihmisiä, ja sit hassusti kuitenkin pohjoismaisen hyvinvointiyhteiskunnan kansalaisia. Jännä ristiriita, mutta iso osa tanskalaisista on tyytyväisiä. MeeToo ei menestynyt siellä, koska tanskalaiset haluavat ilkkua kaikkia.
He nimenomaan haluavat säilyttää hyvinvointivaltion ja oman kansallisen identiteettinsä. Juuri noin kuuluukin tehdä, jos haluaa säilyttää hyvinvointivaltion.
Säilyttääkö rukouskutsun kieltäminen hyvinvointivaltion? Jos näin on, kiellettäköön kirkonkellojen soitto sunnuntaisin.
Jo oli aikakin!