Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tanska kieltää muslimien rukouskutsut

Vierailija
26.06.2026 |

Ko. kutsut eivät kuulu läntiseen ympäristöön.

Lähde:

https://www.telegraph.co.uk/world-news/2026/06/24/islamic-call-to-praye…

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo oli aikakin!

Vierailija
2/37 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä perusteluja Tanskan hallituksella. Kunpa Suomessakin olisi yhtä fiksuja demareita kuin siellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaiskuna Suomi rakentaa varmaan lisää rukoushuoneita ja kutsuu Tanskan m_uslimit tänne tienaamaan. 

Tanskalla on hyvä hallitus (huom. vasemmistohallitus), kun taas meillä ei mikään puolue tai hallituspohja pystyisi vastaavaan.

Vierailija
4/37 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanska on kieltänyt paljon muutakin. Tanskalaiset ovat oikeasti tosi itsekkäitä minäminäminä-ihmisiä, ja sit hassusti kuitenkin pohjoismaisen hyvinvointiyhteiskunnan kansalaisia. Jännä ristiriita, mutta iso osa tanskalaisista on tyytyväisiä. MeeToo ei menestynyt siellä, koska tanskalaiset haluavat ilkkua kaikkia.

Vierailija
5/37 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasismia ja fasismia! Islam on TOTUUS. 

Vierailija
6/37 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allah suuttuu ja mustaksi muuttuu Tanskassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/37 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä on Sinulle tärkeä tieto, ap?

Vierailija
8/37 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/37 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tanska on kieltänyt paljon muutakin. Tanskalaiset ovat oikeasti tosi itsekkäitä minäminäminä-ihmisiä, ja sit hassusti kuitenkin pohjoismaisen hyvinvointiyhteiskunnan kansalaisia. Jännä ristiriita, mutta iso osa tanskalaisista on tyytyväisiä. MeeToo ei menestynyt siellä, koska tanskalaiset haluavat ilkkua kaikkia.

He nimenomaan haluavat säilyttää hyvinvointivaltion ja oman kansallisen identiteettinsä. Juuri noin kuuluukin tehdä, jos haluaa säilyttää hyvinvointivaltion.

Vierailija
10/37 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyviä perusteluja Tanskan hallituksella. Kunpa Suomessakin olisi yhtä fiksuja demareita kuin siellä.

Tarkoitat kai Sinimustia? Tarvitsenme Sinimustan hallituksen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/37 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä siedä sen enempää kirkonkelloja.  Asun kirkon vieressä ja joka jumalan sunnuntai aamu alkaa kuin hakattaisiin lekalla päähän.  Myös muulloin joskus soitetaan.  Hautajaiset tms.

Vierailija
12/37 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyviä perusteluja Tanskan hallituksella. Kunpa Suomessakin olisi yhtä fiksuja demareita kuin siellä.

Sitä saapi odottaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/37 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
14/37 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä on Sinulle tärkeä tieto, ap?

Oletuksena olisi, että Suomikin etenesi tässä asiassa, jos haluaa vielä olla mukana puolustamassa länsimaista hyvinvointiyhteiskuntaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/37 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän minua häiritsee jäätelöauton kutsu.

Vierailija
16/37 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyviä perusteluja Tanskan hallituksella. Kunpa Suomessakin olisi yhtä fiksuja demareita kuin siellä.

Tarkoitat kai Sinimustia? Tarvitsenme Sinimustan hallituksen!

Sinimustat ole mitään demareita nähnytkään

Vierailija
17/37 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tanska on kieltänyt paljon muutakin. Tanskalaiset ovat oikeasti tosi itsekkäitä minäminäminä-ihmisiä, ja sit hassusti kuitenkin pohjoismaisen hyvinvointiyhteiskunnan kansalaisia. Jännä ristiriita, mutta iso osa tanskalaisista on tyytyväisiä. MeeToo ei menestynyt siellä, koska tanskalaiset haluavat ilkkua kaikkia.

Onko joku teistä ASUNUT Tanskassa?

Minä olen.

Vierailija
18/37 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyviä perusteluja Tanskan hallituksella. Kunpa Suomessakin olisi yhtä fiksuja demareita kuin siellä.

Tarkoitat kai Sinimustia? Tarvitsenme Sinimustan hallituksen!

Tanskassa vallassa on nimenomaan demarit. Suomen demarit taas edustavat kommunistista puoluetta.

Vierailija
19/37 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah, loppuu se saatanan ulina!

Vierailija
20/37 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tanska on kieltänyt paljon muutakin. Tanskalaiset ovat oikeasti tosi itsekkäitä minäminäminä-ihmisiä, ja sit hassusti kuitenkin pohjoismaisen hyvinvointiyhteiskunnan kansalaisia. Jännä ristiriita, mutta iso osa tanskalaisista on tyytyväisiä. MeeToo ei menestynyt siellä, koska tanskalaiset haluavat ilkkua kaikkia.

He nimenomaan haluavat säilyttää hyvinvointivaltion ja oman kansallisen identiteettinsä. Juuri noin kuuluukin tehdä, jos haluaa säilyttää hyvinvointivaltion.

Säilyttääkö rukouskutsun kieltäminen hyvinvointivaltion? Jos näin on, kiellettäköön kirkonkellojen soitto sunnuntaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän