Tytti Tuppuraisella hitas-asunto merinäkymin – saa valtiolta 1 800 euroa verottomana joka kuukausi
"Tytti Tuppuraisella hitas-asunto merinäkymin – saa valtiolta 1 800 euroa verottomana joka kuukausi
Oululainen demarivaikuttaja Tytti Tuppurainen on osannut kikkailla asumiskuvionsa Helsingissä ennen näkemättömällä tavalla. Hän asuu aviomiehensä kanssa vain kahden kilometrin päästä eduskunnasta ja saa silti verotonta kulukorvausta, jolla voi maksella vaikkapa asuntolainaa. Veronmaksajien piikkiin, tietenkin."
Sellaisia nämä SDP:läiset ovat. Suomalaiset ensin -ajattelu oli haitallista Tytin mielestä, mutta demari-poliitikot ensin, ei ilmeisesti ole
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset esim. näitä maininnut aloituksessasi?
Lehti pyysi Helsingin kaupungilta listan kaikista hitas-asunnoista sekä niiden omistajista ja vertasi aineistoa Verohallinnon toimittamaan aineistoon yli 120 000 euroa vuonna 2024 ansainneista.
Tulokset ovat karuja.
Esimerkiksi pörssiyhtiö Metson toimitusjohtaja Sami Takaluoma omistaa 62-neliöisen hitas-kaksion Helsingin Arabiassa, missä hän asuu. Hänen verotettavat tulot olivat 1,2 miljoonaa euroa vuonna 2024.
Valtion sijoitusyhtiö Solidiumin hallituksen puheenjohtaja Jannica Fagerholm taas omistaa kaksi hitas-asuntoa Helsingin Jätkäsaaressa, mutta ei asu niistä kummassakaan. Fagerholmin verotettavat tulot olivat yhteensä 4,6 miljoonaa euroa vuosina 2016 - 2024.
Opettajana työskentelevä Veli-Pekka Dufva (kok.) asuu perheensä kanssa hitas-asunnossa Helsingin Jätkäsaaressa.
Ylikomisario Juha Hakola (kok.) on ostanut rakenteilla olevan hitas-asunnon Kalasatamasta. Hän aikoo muuttaa sinne vaimonsa kanssa.
Heidätkin tullaan kynimään tukistansa ja karkoittamaan.
Näen jo venäläiset raportit: kaljuja suomalaisiksi itseään väittäviä kiinniotettu rajaseudulta. Väittävät tulleensa suomesta ja haluavansa takaisin suomeen. Prosessoidaan tutkinnan kautta siirtoloihin, kaivoksiin tai sotilasainekseksi.
Vierailija kirjoitti:
Asun Hitas-asunnossa. Ihan ostin sen edelliseltä omistajalta ilman mitään kommervenkkeja. Vapaasti ap voit ostaa sinäkin, joten mikä kadehdituttaa? Hintasäännöstelykö?
Onko tämä Tytti Tuppuraisen virallinen vastaus? Yllättävän henkilöönkäymätön kyllä ottaen huomioon paljastuksen vakavuuden. Et ehkä sittenkään ole Tytti Tuppurainen.
Jatkakaa.
Vierailija kirjoitti:
Tytti on maanpetturi
Omistajien joukossa on muun muassa pörssiyhtiöiden miljonäärejä, entisiä pääministereitä, kansanedustajia ja työmarkkinajärjestöjen johtajia.
Moniomistajat: Lähes 500 henkilöllä tai taholla on hallussaan useampi kuin yksi Hitas-asunto. Enimmillään yhdellä omistajalla on ollut jopa 11 Hitas-asuntoa.
Ovatko nämä muutkin?
Kyllä punavihervassarit osaa muutakin kuin hankkia ma mu ja Suomeen👌
Heinäluoma samaa sarjaa kikkailussa asuntomarkkinoilla. Mutta Tuppurainen ja Heinäluoma huolehtivat suomalaisten eduista, ainakin omistaan - suomalaisia kun ovat.
Sauna tuvassa asuivat Vähämäki ja Hakkarainen.Kimppasemmosta.
Vierailija kirjoitti:
Tytti on maanpetturi
Miksi ei sitten ole tuomittu?
Itkettääkö Persuja 5% kannatus. Itkettääkö.
Vierailija kirjoitti:
Heinäluoma samaa sarjaa kikkailussa asuntomarkkinoilla. Mutta Tuppurainen ja Heinäluoma huolehtivat suomalaisten eduista, ainakin omistaan - suomalaisia kun ovat.
Miksi puhut vain heistä? Ai niin, sun pakkomielteinen demarivihasi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä punavihervassarit osaa muutakin kuin hankkia ma mu ja Suomeen👌
2015
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tytti on maanpetturi
Omistajien joukossa on muun muassa pörssiyhtiöiden miljonäärejä, entisiä pääministereitä, kansanedustajia ja työmarkkinajärjestöjen johtajia.
Moniomistajat: Lähes 500 henkilöllä tai taholla on hallussaan useampi kuin yksi Hitas-asunto. Enimmillään yhdellä omistajalla on ollut jopa 11 Hitas-asuntoa.
Ovatko nämä muutkin?
Heidätkin tullaan kynimään tukistansa ja karkoittamaan.
Ahneus huipussaan. Kulukorvauksista jää vielä nettoa. Olisi varaa käyttää ne vuokra-asumiseen. Muutamalla demarailla on useita hitaskämppiä. Ne kuuluisivat heikompiosaisille.
Ei tunnu heikko-osaisuus liikuttavan näitä massimuijia ja -äijiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heinäluoma samaa sarjaa kikkailussa asuntomarkkinoilla. Mutta Tuppurainen ja Heinäluoma huolehtivat suomalaisten eduista, ainakin omistaan - suomalaisia kun ovat.
Miksi puhut vain heistä? Ai niin, sun pakkomielteinen demarivihasi.
Panikointia.Panikointia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tytti on maanpetturi
Miksi ei sitten ole tuomittu?
Tuomion hidastajatkin tullaan karkoittamaan joka ikinen - tukistansa kynittyinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heinäluoma samaa sarjaa kikkailussa asuntomarkkinoilla. Mutta Tuppurainen ja Heinäluoma huolehtivat suomalaisten eduista, ainakin omistaan - suomalaisia kun ovat.
Miksi puhut vain heistä? Ai niin, sun pakkomielteinen demarivihasi.
Periaatteessa he ovat heikompiosaisten asialla. Toisin ovat nuo yritysjohtajat, joiden touhuja en minä ainakaan ihmettele. Demarien touhuja kyllä ihmettelen. Ja itse olen heikompiosainen demari. Ei taida olla enää ketään, joka ajaisi köyhän kansan etuja.
No mutta kun paremmin pärjäävät ovat laskeutuneet kansan keskuuteen asumaan, sen luulisi pitävän heidät tietoisina miten Suomella menee. Hyvä juttu.
Vaalit tosin sotkevat jo nyt - ja tässäkin yhteiskuntarauhaa. Tuulettimiin paiskotaan sontaa. Tärkeintä ei ole aate, vaan voitto.
Miksi niin? Koska politiikka on businesta.
Törkeä toi kulukorvaus-suhmurointi. Monen työntekijän nettopalkka tosta noin vaan käteen, kun kirjat on Oulun asunnossa vaikka varmasti oikeasti asuu tossa Helsingin Hitaksessa.
Vierailija kirjoitti:
Näen jo otsikot: Tytti Tuppurainen pakenee toimittajia salamavalojen sateessa - Antti Lindtman haukkui tiedustelijat maanrakoon ja vetosi solidaarisuuteen
Kuule ketään ei kiinnosta joku Antti Lindman!
Ei yllätä.