Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tanssii Tähtien kanssa 2026

Vierailija
25.06.2026 |

Kesä menee nopeasti ja pian alkaa TTK millaisia tyyppejä toivotte syksyn ohjelmaan.

Kommentit (5694)

Vierailija
5681/5694 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä joku kirjoittaja kysyi KUKA olisi se täydellinen juontaja,sana on nyt vapaa.

Veronica on aivan täysi kymppi TTK juontajaksi,kaunis nuori nainen joka ansaitsee paikkansa.

Kertokaa te ketkä ette häntä hyväksy kuka olisi se paras,mistä ei läydy yhtään moitittavaa.

Kaunis, no ei todellakaan ole, kauneus on toki katsojen silmissä mutta käy silmälääkärissä, hanki rillit ja hän puhuu epäselvästi, sössöttää.

Vierailija
5682/5694 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on sinun mielestäsi paras esitys kautta aikojen? 

Mun mielestä yksi ehdottomasti parhaimmista esityksistä on Edis Tatlin ja Katri Riihilahden Smooth criminal.

Edis on vaan niin upea. 😍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5683/5694 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä mustalla tanssijalla on rytmi hukassa, tiedätte varmaan ketä tarkoitan.

Mutta on aito musta, ei mikään somppu.

Mikä on aito musta? Äiti suomalainen ja isä kenialainen. Eikä tuolla värin perusteella tanssita sen paremmin kuin hampaiden, ikenien tai tatuointejakaan perusteella. 

Vierailija
5684/5694 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä yksi ehdottomasti parhaimmista esityksistä on Edis Tatlin ja Katri Riihilahden Smooth criminal.

Myös Christoffer Stranbergin ja Matti Puron esitys oli aika mieleenpainuva.

Upea taideteos tämäkin. 

Vierailija
5685/5694 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen katsellut noita Edis Tatlin ja Katri Mäkisen tansseja you tubesta, kaikki todella upeita. Ei uskoisi, että Edis on nyrkkeilijä, liikkuu niin sulavasti. Katrilla on taito tehdä tyylikkäitä, nautinnollisia koreografioita. Tälläkin kaudella on loihtinut hienoja tansseja. Toivottavasti Nico ja Katri pysyvät mukana pitkään.

Vierailija
5686/5694 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veronica  sanoi haastattelussa  "Ma "  useaan kertaan, kun tarkoitti " Mä " ja muutakin sössötystä tuli

Vieläkö se kysyy: Ollaanko me tyytyväisiä?

Rasittavaa😤sais jo lopettaa. Sössöttäjä samoin kuin Jaana Pelkonen.... Ohjelmaa ei voi kuunnella jos Pelkonen puhuu,menee moni ohjelma piloille.Sama Sointu Borgin kanssa. Missä hyvät juontajat🤔

Yritä nyt vaan tulla toimeen oman vajavaisuutesi kanssa. Kai sinultakin joku vahvuus löytyy, loista sinä sillä. Älä alennu arvostelemaan ja moittimaan muita, se antaa vaan huonon kuvan sinusta, sitä et kai kuitenkaan halua.

Kyllä juontajia voi ja pitääkin arvostella. Suomessa tämä ammattikunta on erityisen heikkoa ja epäpätevää kyseiseen työhön. Miksi se on ok?

Mitkä on ne maat, jotka olet ottanut verrokiksi, kun vertaat suomalaisia juontajia? Jos ohjelmat ei kiinnosta, sulje televisio tai siirry ulkolaisille kanaville.

Vierailija
5687/5694 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veronica  sanoi haastattelussa  "Ma "  useaan kertaan, kun tarkoitti " Mä " ja muutakin sössötystä tuli

Sösöttää ja puhuu epäselvästi.

Jäi mieleen  kun yhdessä välikommentissa sanoi, että "sieltä sä voit äänestää mun....siis sun suosikkiasi jatkoon". 

Kömmähdyksiä tapahtuu. 🤷‍

Kyllä meille kaikille tulee joskus kömmähdyksiä puheeseen. Veronica pärjää oikein hyvin. Veronica on valittu juontajaksi ja sillä sipuli. Lopetetaan turha valittaminen ja keskitytään ihaniin tanssiesityksiin, joita on onneksi jäljellä paljon.

Ja kuinka kauan ylipäätään jaksetaan jankata juontajista? Olen kuvitellut, että tähti tanssijat opettajineen on tässä pääosassa, mutta olen tainnut olla väärässä.. 

Koskaan ei löydy sellaista juontajaa, joka kelpaisi kaikille. Eikä tanssijoita. Eikä vaatetusta. Eikä ulkonäköä. Aina löytyy kommentoija joille kaikki on väärin, kun kaikki ei ole oikein heidän mielestään. 

Vierailija
5688/5694 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veronika ollut yllättävän hyvä. Vielä pois silmien kummallinen pyörittäminen ja puhetyylissä joku ihme venyttäminen. Hyvä kun tatskat piilossa, kun ei niitä voi sanoa millään ilveellä kauniiksi. Ihan kuin olisi taivaasta tiputettu räiskimällä merkkejä ja länttejä sinne ja tänne. Onneksi ei ole kauniita kasvojaan pilannut, mitä nyt turhaan korvansa venyttänyt, mutta juonto ok 8 Vappu oli iloinen nätti ja mukavan luontoinen, mutta puhui ikäänkuin huutamalla pisteitä 7.

Saapa nähdä miten tästä asiat kehittyy. Niin ja Veronikalla oli nätti vaate viime kerralla se pinkki yläosa jne.

Vierailija
5689/5694 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi parhaimmista (ellei jopa paras) tanssiesityksistä on mielestäni ollut Christoffer Strandbergin ja Jutta Heleniuksen jive "Barbie world".

Vierailija
5690/5694 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Christofferin ja Matin paso doble on yksi parhaita.

Vierailija
5691/5694 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veronika ollut yllättävän hyvä. Vielä pois silmien kummallinen pyörittäminen ja puhetyylissä joku ihme venyttäminen. Hyvä kun tatskat piilossa, kun ei niitä voi sanoa millään ilveellä kauniiksi. Ihan kuin olisi taivaasta tiputettu räiskimällä merkkejä ja länttejä sinne ja tänne. Onneksi ei ole kauniita kasvojaan pilannut, mitä nyt turhaan korvansa venyttänyt, mutta juonto ok 8 Vappu oli iloinen nätti ja mukavan luontoinen, mutta puhui ikäänkuin huutamalla pisteitä 7.

Saapa nähdä miten tästä asiat kehittyy. Niin ja Veronikalla oli nätti vaate viime kerralla se pinkki yläosa jne.

Yllättävän huono on ollut, sössöttäjä, kauniit kasvot, enpä kehuisi, juonto surkea, Vappu oli paljon parempi kaikin tavoin.

Vierailija
5692/5694 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootte vaan tippuneet jo kärryiltä. Kyllä ma jolla tarkoitetaan mä/minä on ihan oikein sanottu. Sitä paitsi ma on ihan ehtaa vironkieltä ja tarkoittaa minä. 

Vironkieltä, voi mennä sinne Viroon sössöttää

Vierailija
5693/5694 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edis todella jäi mieleen ja ihmetyttää miten hänestä ei juuri mitään nykyään kuulu? Ihanampaa miestä ei ole näissä mittelöissä ollut. 

Vierailija
5694/5694 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootte vaan tippuneet jo kärryiltä. Kyllä ma jolla tarkoitetaan mä/minä on ihan oikein sanottu. Sitä paitsi ma on ihan ehtaa vironkieltä ja tarkoittaa minä. 

Vironkieltä, voi mennä sinne Viroon sössöttää

Onneksi olkoon olet voittanut juuri vuoden The Valittaja kilpailun. Olet jaksanut jo kuukauden valittaa Tanssii tähtien kanssa juontajasta. Tuomaristo on katsonut, että saat erikoismaininnan myös siitä, että olet aktiivinen alapeukuttaja myös muissa keskusteluissa, hieno saavutus! Myös Kyllä minä niin mieleni pahoitin palkinto kuuluu sinulle. Jatkossa suosittelenkin sinulle Tuomas Kyrön kirjaa "Kyllä minä niin mieleni pahoitin." Saat ehkä uusia ideoita valittamiseen ja toisten ihmisten haukkumiseen. Kiitos aktiivisuudestasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän