Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tanssii Tähtien kanssa 2026

Vierailija
25.06.2026 |

Kesä menee nopeasti ja pian alkaa TTK millaisia tyyppejä toivotte syksyn ohjelmaan.

Kommentit (5670)

Vierailija
5661/5669 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jani on tyylikäs rehellinen rento, vilpitön oma itsensä esittämättä mitään keinotekoisesti, kuten monet tuolla missä ei ole mitään aitoa, vaan kaikki on keinotekoista esittämistä.

Äitis oli keinotekoinen kun sinut sai.

Vierailija
5662/5669 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veronica  sanoi haastattelussa  "Ma "  useaan kertaan, kun tarkoitti " Mä " ja muutakin sössötystä tuli

Sösöttää ja puhuu epäselvästi.

Jäi mieleen  kun yhdessä välikommentissa sanoi, että "sieltä sä voit äänestää mun....siis sun suosikkiasi jatkoon". 

Kömmähdyksiä tapahtuu. 🤷‍

Kyllä meille kaikille tulee joskus kömmähdyksiä puheeseen. Veronica pärjää oikein hyvin. Veronica on valittu juontajaksi ja sillä sipuli. Lopetetaan turha valittaminen ja keskitytään ihaniin tanssiesityksiin, joita on onneksi jäljellä paljon.

Ja kuinka kauan ylipäätään jaksetaan jankata juontajista? Olen kuvitellut, että tähti tanssijat opettajineen on tässä pääosassa, mutta olen tainnut olla väärässä.. 

Ohjelmassa tanssijat onkin pääosassa, mutta täällä vauvakeskustelussa on AINA juontajat pääosassa. Ihan sama kuka juontaa, aina haukutaan. Siinä tanssijat unohtuu, kun päästään haukkumaan juontaja/(t)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5663/5669 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Podcast: Veronica Verhon mitta täyttyi – Puhuu nyt suunsa puhtaaksi saamastaan kritiikistä

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/ed020c61-76c1-4cc2-bb79-e26553…

Sanoi jopa ruman sanan tuossa haastattelussa.

Tarpeeksi alkeellinen ja sivistymätön kun on. Tai niillähän sitä haetaan kansan syvien rivien suosiota, huumorissakin, kun muuhun ei pystytä.

Kannattaisko sun puhua jollekin ammattilaiselle tästä vihantunteesta julkisuuden henkilöä kohtaan? Jos vaikka saisit jotain apua, esim. lääkityksen. 

Kyllä! Aika moni täällä olisi ammattilaisen avun tarpeessa.

Mun mielestä kyllä sinä vaan oot ainoo, joka tartteis apua.

Vierailija
5664/5669 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauhea vouhkaus että vanhemmat naiset  äänestetään ensin pois, mutta Uniikki se oli joka ekana lähti.

Muistatko oikein, Pirkko Mannola oli siellä tosi kauan?

Ainakin Kristiina Elstelä pääsi mielestäni finaaliinvtai semifinaaliin asti.

Niin pääsi, vaikka pyöri lattialla hämmentyneen näköisenä tietämättä, mihin suuntaan pitäisi mennä. Ai niin, poika kuoli tv- ohjelman aikana. Suomalaiset tykkää surkutella ja sääliä.

Vierailija
5665/5669 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veronica  sanoi haastattelussa  "Ma "  useaan kertaan, kun tarkoitti " Mä " ja muutakin sössötystä tuli

Vieläkö se kysyy: Ollaanko me tyytyväisiä?

Rasittavaa😤sais jo lopettaa. Sössöttäjä samoin kuin Jaana Pelkonen.... Ohjelmaa ei voi kuunnella jos Pelkonen puhuu,menee moni ohjelma piloille.Sama Sointu Borgin kanssa. Missä hyvät juontajat🤔

Vierailija
5666/5669 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rasittavaa😤sais jo lopettaa. Sössöttäjä samoin kuin Jaana Pelkonen.... Ohjelmaa ei voi kuunnella jos Pelkonen puhuu,menee moni ohjelma piloille.Sama Sointu Borgin kanssa. Missä hyvät juontajat🤔

Sointu nyt ainakin on tosi hauska ja mahtava tyyppi.

Vierailija
5667/5669 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritä nyt vaan tulla toimeen oman vajavaisuutesi kanssa. Kai sinultakin joku vahvuus löytyy, loista sinä sillä. Älä alennu arvostelemaan ja moittimaan muita, se antaa vaan huonon kuvan sinusta, sitä et kai kuitenkaan halua.

Vierailija
5668/5669 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritä nyt vaan tulla toimeen oman vajavaisuutesi kanssa. Kai sinultakin joku vahvuus löytyy, loista sinä sillä. Älä alennu arvostelemaan ja moittimaan muita, se antaa vaan huonon kuvan sinusta, sitä et kai kuitenkaan halua.

Kyllä juontajia voi ja pitääkin arvostella. Suomessa tämä ammattikunta on erityisen heikkoa ja epäpätevää kyseiseen työhön. Miksi se on ok?

Vierailija
5669/5669 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vappu 10, Veronica 2, näin se vaan on ja mikäli Vappu tulisi nyt takaisin katsojaluvut pomppaisi hurjasti ylöspäin, ohjema saisi kamalan suosion.

Vappu 2, Ella 10.

Vierailija
5670/5669 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sösöttää ja puhuu epäselvästi.

Jäi mieleen  kun yhdessä välikommentissa sanoi, että "sieltä sä voit äänestää mun....siis sun suosikkiasi jatkoon". 

Kömmähdyksiä tapahtuu. 🤷‍

Kyllä meille kaikille tulee joskus kömmähdyksiä puheeseen. Veronica pärjää oikein hyvin. Veronica on valittu juontajaksi ja sillä sipuli. Lopetetaan turha valittaminen ja keskitytään ihaniin tanssiesityksiin, joita on onneksi jäljellä paljon.

Ja kuinka kauan ylipäätään jaksetaan jankata juontajista? Olen kuvitellut, että tähti tanssijat opettajineen on tässä pääosassa, mutta olen tainnut olla väärässä.. 

Ohjelmassa tanssijat onkin pääosassa, mutta täällä vauvakeskustelussa on AINA juontajat pääosassa. Ihan sama kuka juontaa, aina haukutaan. Siinä tanssijat unohtuu, kun päästään haukkumaan juontaja/(t)

Sen jälkeen kun palkattiin huonoja juontajia, niin niitä on arvosteltu. Se on ihan ok.