Tanssii Tähtien kanssa 2026
Kesä menee nopeasti ja pian alkaa TTK millaisia tyyppejä toivotte syksyn ohjelmaan.
Katso lähetysajat : Tanssii Tähtien Kanssa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5670)
Vierailija kirjoitti:
Veronica sanoi haastattelussa "Ma " useaan kertaan, kun tarkoitti " Mä " ja muutakin sössötystä tuli
Sösöttää ja puhuu epäselvästi.
Vappu 10, Veronica 2, näin se vaan on ja mikäli Vappu tulisi nyt takaisin katsojaluvut pomppaisi hurjasti ylöspäin, ohjema saisi kamalan suosion.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veronica sanoi haastattelussa "Ma " useaan kertaan, kun tarkoitti " Mä " ja muutakin sössötystä tuli
Jäi mieleen kun yhdessä välikommentissa sanoi, että "sieltä sä voit äänestää mun....siis sun suosikkiasi jatkoon".
Kömmähdyksiä tapahtuu. 🤷
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö se kysyy: Ollaanko me tyytyväisiä?
Jorma Uotinen nosti esiin, miten vanhemmat naiset putoavat raa’asti TTK:sta – tämä on totuus
Ohjelman tuomari Jorma Uotinen pani merkille pudotuksissa toistuvan kaavan.
– Onhan tässä joka vuosi pudotettu vanhin nainen aina ensimmäisenä. Niitä on ollut pitkin vuosia, Pirkko Arstila, Sinikka Sokka, Uotinen sanoi IS:lle.
Luuletko, että se voisi liittyä siihen?
– Juu, juu. Olen huomannut tällaisen tendenssin. Yleisö ei halua nähdä vanhempaa ihmistä mukana.
– Se on surullista. Mutta jos katsotaan näitä pudonneita vuosien varrella, näinhän se on mennyt.
Sillä mustalla tanssijalla on rytmi hukassa, tiedätte varmaan ketä tarkoitan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Podcast: Veronica Verhon mitta täyttyi – Puhuu nyt suunsa puhtaaksi saamastaan kritiikistä
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/ed020c61-76c1-4cc2-bb79-e26553…
Sanoi jopa ruman sanan tuossa haastattelussa.
Tarpeeksi alkeellinen ja sivistymätön kun on. Tai niillähän sitä haetaan kansan syvien rivien suosiota, huumorissakin, kun muuhun ei pystytä.
Kannattaisko sun puhua jollekin ammattilaiselle tästä vihantunteesta julkisuuden henkilöä kohtaan? Jos vaikka saisit jotain apua, esim. lääkityksen.
Kyllä! Aika moni täällä olisi ammattilaisen avun tarpeessa.
Vierailija kirjoitti:
Sillä mustalla tanssijalla on rytmi hukassa, tiedätte varmaan ketä tarkoitan.
Ihan tiedoksesi, hänellä on nimikin ja se on Matti LeIno. Ei liene liian vaikea nimi muistettavaksi.
Syökö se tubettaja vai mikä on tanssin jälkeen puoli kiloa jauhelihaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäi mieleen kun yhdessä välikommentissa sanoi, että "sieltä sä voit äänestää mun....siis sun suosikkiasi jatkoon".
Kömmähdyksiä tapahtuu. 🤷
Kyllä meille kaikille tulee joskus kömmähdyksiä puheeseen. Veronica pärjää oikein hyvin. Veronica on valittu juontajaksi ja sillä sipuli. Lopetetaan turha valittaminen ja keskitytään ihaniin tanssiesityksiin, joita on onneksi jäljellä paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kömmähdyksiä tapahtuu. 🤷
Kyllä meille kaikille tulee joskus kömmähdyksiä puheeseen. Veronica pärjää oikein hyvin. Veronica on valittu juontajaksi ja sillä sipuli. Lopetetaan turha valittaminen ja keskitytään ihaniin tanssiesityksiin, joita on onneksi jäljellä paljon.
Huonosti pärjää ja sössöttäminen ei ole mikään kömmähdys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helppo sanoa että on hupimielellä kun huomaa olevansa paljon huonompi kuin muut. Se ei tarkoita ettei harmittaisi muiden ivaus ja naureskelu.
Ei kannata tuolla tavalla projisoida omia traumojaan muihin. Suurin osa aikuisista osaa ottaa tämän ohjelman viihteenä eikä siksi välitä, vaikka ei olisikaan mikään parkettien partavetsi. Tämä ohjelma olisi äärettömän tylsä, jos kaikki olisivat jo valmiiksi täydellisiä tanssijoita.
Joissakin maissa tähtioppilailla on usein tanssitaustaa ja he ovat alusta saakka niin hyviä, ettei erota kumpi on opettaja kumpi oppilas. Minusta sellainen täydellisyys on umpitylsää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jani on tyylikäs rehellinen rento, vilpitön oma itsensä esittämättä mitään keinotekoisesti, kuten monet tuolla missä ei ole mitään aitoa, vaan kaikki on keinotekoista esittämistä.
Minusta Jani voisi fiksuna ihmisenä lopettaa itse kisan. Kaikista ei vaan ole tanssijoiksi, Jani osaa sitten paljon muuta, mitä me muut ei osata.. Onhan tuo opettajallekin turhauttavaa opettaa viikosta toiseen askelkuvioita ja tehdä koreografioita oppillaalle, joka ei vaan opi ja lyö kaiken läskiksi. Tämä on kuitenkin tanssikisa, eikä mikään pilailuohjelma.
Minusta Jani on symppis, mutta hänen pitäisi ajatella, että noille opettajille ja tuomareille tanssi on ammatti, eikä mikään vitsailun aihe.
Miksi ihmeessä Veronican esiintymisasut on muodottomia säkkejä? Luulisi että puvustamo osaisi tehdä hänelle paremmin istuvia asuja. Vai onko asut jonkun ulkopuolisen suunnittelijan käsialaa...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kömmähdyksiä tapahtuu. 🤷
Ja kuinka kauan ylipäätään jaksetaan jankata juontajista? Olen kuvitellut, että tähti tanssijat opettajineen on tässä pääosassa, mutta olen tainnut olla väärässä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jani on tyylikäs rehellinen rento, vilpitön oma itsensä esittämättä mitään keinotekoisesti, kuten monet tuolla missä ei ole mitään aitoa, vaan kaikki on keinotekoista esittämistä.
Minusta Jani voisi fiksuna ihmisenä lopettaa itse kisan. Kaikista ei vaan ole tanssijoiksi, Jani osaa sitten paljon muuta, mitä me muut ei osata.. Onhan tuo opettajallekin turhauttavaa opettaa viikosta toiseen askelkuvioita ja tehdä koreografioita oppillaalle, joka ei vaan opi ja lyö kaiken läskiksi. Tämä on kuitenkin tanssikisa, eikä mikään pilailuohjelma.
Huom! Siis ensisijaisesti tämä on viihdeohjelma höystettynä tanssilla, eikä mikään vakavasti otettava arvokisakilpailu jossa ne jalkojen asennot ynnä muut oikeasti merkkaakin.
Nämä Janit ja muut kankiKaikkoset tekevät ohjelmasta juuri katsottavan kun antavat vain mennä intuitiolla ja varsinkin kun tuomareilla on naama mutrulla aina kun katsojat pelastavat heidät.
Tuntuu että me suomalaiset otetaan nämä viihdekilpailuohjelmat turhan vakavasti kun näistä "annetaan mennä, pääasia että on hauskaa" tyypeistä aina valitetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huom! Siis ensisijaisesti tämä on viihdeohjelma höystettynä tanssilla, eikä mikään vakavasti otettava arvokisakilpailu jossa ne jalkojen asennot ynnä muut oikeasti merkkaakin.
Nämä Janit ja muut kankiKaikkoset tekevät ohjelmasta juuri katsottavan kun antavat vain mennä intuitiolla ja varsinkin kun tuomareilla on naama mutrulla aina kun katsojat pelastavat heidät.
Tuntuu että me suomalaiset otetaan nämä viihdekilpailuohjelmat turhan vakavasti kun näistä "annetaan mennä, pääasia että on hauskaa" tyypeistä aina valitetaan.
Ei pidä olla niin tosikkoja, Jani on todella hyvä aito ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uniikin tanssia katsoessa tuli valitettavasti myötähäpeä totuus on se että hän on pieni mies,ja opettaja vei ja uniikki vikisi.
Ei nähdä näyttäviä nostoja valitettavasti,tuli olo puutarhatonttu on eksynyt vääriin bileisiin.
Janne on niin upea parinsa kanssa ja Anna Hanski siinä oli touhua ja tohinaa.
Veronica oli harjoitellut paljon ja hyvin meni,tuli sellainen olo ihan kun olisi aina ollut juontamassa.
Eikö joku tuomari sanonu Uniikin tyyliä jotenkin pomppivaksi (oliko Helena vai kuka en muista, enkä tarkkaa sanamuotoa), mutta jotenkin tuli olo, että yrittikö Uniikki saada pomppimalla itselleen lisää pituutta esityksen aikana. 🤔
Kyllä pomppiminen on ihan pohjoismainen tyyli. Ainakin lattareita tanssiessa se on kauheen näköistä. Jive onkin ns. Länsimainen,amerikkalainen versio salsasta. On kyllä myös LA- style salsasta, jota ei tanssita polvet yhtä koukussa ja kumarassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootte vaan tippuneet jo kärryiltä. Kyllä ma jolla tarkoitetaan mä/minä on ihan oikein sanottu. Sitä paitsi ma on ihan ehtaa vironkieltä ja tarkoittaa minä.
Jerkku vetää jaksoja väkevästi, jaksosta jaksoon.
T.Jamppa