Tanssii Tähtien kanssa 2026
Kesä menee nopeasti ja pian alkaa TTK millaisia tyyppejä toivotte syksyn ohjelmaan.
Katso lähetysajat : Tanssii Tähtien Kanssa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5670)
Ei uutta kommentoitavaa ennen ensi sunnuntaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Podcast: Veronica Verhon mitta täyttyi – Puhuu nyt suunsa puhtaaksi saamastaan kritiikistä
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/ed020c61-76c1-4cc2-bb79-e26553…
Turhaan Verho siellä ragailee. Ainoa syyllinenhän on maikkari, joka ei osaa valita ohjelmiinsa sopivia juontajia. Eikä muuten oikein 'tähtitanssijoitakaan'.
Ohjelmassa on oikein sopivat juontajat. Ihan loistavat suorastaan. Tähtitanssijatkin on aina hyvin valitut. Jos ohjelma tuntuu huonolle sekä juontajien ja tanssijoiden suhteen, niin voi vilkaista peiliin. Joillekin ei vaan mikään koskaan sovi. Aina ollaan naama sitruunalla. (En viitsi nyt pahemmin sanoa )
Tässä elämässä tulee varmaan jokaisen eteen suurempiakin huolia ja murheita, kuin jonkun tatuoinnit. Ja jos ei tule, niin voi olla todella onnellinen, että on niin vähällä elämässä päässyt.
Ei kai tuota nyt kukaan täysjärkinen katsokaan. Ikävää, että tuo roska tunkee esiin joka paikassa mediassa.
Keittiöpsykologi on hyvä vaan ja jatkaa omien murheidensa ratkomista, myös niiden rumien tatuointien osalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nico on tippunut lapsena maalitynnyriin.
T.JamppaEn pidä Nicoa juuri minään, noita mahtuu 30 tusinaan, ei jatkoon.
Ei se nyt noinkaan ole. Nico on sotatieteen maisteri ja kapteeni (evp). Sulla varmaan paremmat meriitit? Ja vaaleanpunainen iho?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Podcast: Veronica Verhon mitta täyttyi – Puhuu nyt suunsa puhtaaksi saamastaan kritiikistä
Vappu oli miljoona kertaa parempi.
Ei nyt todellakaan ollut.
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin katsoin hauskaa ja hulvatonta menoa kuin pskajäykkää tärkeilyä.
Hyvä Jani, tsemppiä!
Katson mieluummin hyvää tanssia kuin hemmetin huonoa tanssin imitointia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se nyt noinkaan ole. Nico on sotatieteen maisteri ja kapteeni (evp). Sulla varmaan paremmat meriitit? Ja vaaleanpunainen iho?
Ansiokseen ei voida lukea: "eronnut vakinaisesta palveluksesta", huono esimerkki, vastuunkantamattomuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhaan Verho siellä ragailee. Ainoa syyllinenhän on maikkari, joka ei osaa valita ohjelmiinsa sopivia juontajia. Eikä muuten oikein 'tähtitanssijoitakaan'.
Nyt, kun melkein kaikki muut on havaittu kelvottomiksi, onneksi on sentään yksi tanssinopettaja upeassa vihreässä puserossaan tuomassa tuulahduksen englantilaisten aateliskartanoiden elämästä vuosien takaa.
Kuka?
Vierailija kirjoitti:
Hän ihmettelee tatuoinneista noussutta keskustelua. Verhon mielestä ihmiset kuvittelevat, että tatuoinnit tai vaikkapa täyteaineet antavat joidenkin mielestä oikeuden kommentoida toisten kehoja. Verho on tästä kuitenkin eri mieltä.
– Alun perin keskusteltiin siitä, etten ole sopiva juontaja ohjelmaan, koska minulla on tatuointeja. Nyt puhutaan, miksi minulla on niin peittävät vaatteet, että eikö niiden tatuointien vain annettaisi näkyä, Verho summaa.
– En osannut odottaa tätä.
Hän oli varma, että asia unohtuisi jossakin kohtaa, kun huomio kiinnittyisi tähtioppilaisiin.
– Minä en ole ohjelman päähahmo, vaan ne upeat tähtiparit. Ohjelmassa seurataan heidän kehityskaartaan ja miten he omaksuvat kaikki tanssit.
– Nyt keskustelun aihe on se, että minulla pitäisi olla pienemmät vaatteet, Verho toteaa hämmentyneenä.
Juontaja huomauttaa, että hän pukeutuu harvoin vaatteisiin, joissa käsivarret ovat esillä. Samalla hän painottaa, ettei ohjelman tuotanto pakota häntä pukeutumaan tietyllä tavalla.
– Kukaan ei päätä puolestani mitä puen päälleni.
Verho perustelee Suomen talvikelien vaikuttavan pukeutumiseensa.
– Lähtökohtaisesti minulla on aina pitkät hihat johtuen siitä, että minulla on saatana kylmä.
Onko tuo ketjussa kirjoittaneen tekemä haastattelu, kun lainausmerkeistä ei ole tietoakaan. Ei myös päivämäärästä, jolloin nuo sanomiset olisi kirjattu. Ei voi julkaista lainauksia tuolla tavoin. Ei kiitos myös noin pitkiä lainauksia.
Vierailija kirjoitti:
Verhon tatuoinnit ovat rumat. Kuten tatuoinnit yleensäkin. Piste.
En mene liikkeisiin jossa myyjät ovat rumempia kuin merirosvot.
Tai korvat venytetty napaan asti.
Vierailija kirjoitti:
Hän ihmettelee tatuoinneista noussutta keskustelua. Verhon mielestä ihmiset kuvittelevat, että tatuoinnit tai vaikkapa täyteaineet antavat joidenkin mielestä oikeuden kommentoida toisten kehoja. Verho on tästä kuitenkin eri mieltä.
– Alun perin keskusteltiin siitä, etten ole sopiva juontaja ohjelmaan, koska minulla on tatuointeja. Nyt puhutaan, miksi minulla on niin peittävät vaatteet, että eikö niiden tatuointien vain annettaisi näkyä, Verho summaa.
– En osannut odottaa tätä.
Hän oli varma, että asia unohtuisi jossakin kohtaa, kun huomio kiinnittyisi tähtioppilaisiin.
– Minä en ole ohjelman päähahmo, vaan ne upeat tähtiparit. Ohjelmassa seurataan heidän kehityskaartaan ja miten he omaksuvat kaikki tanssit.
– Nyt keskustelun aihe on se, että minulla pitäisi olla pienemmät vaatteet, Verho toteaa hämmentyneenä.
Juontaja huomauttaa, että hän pukeutuu harvoin vaatteisiin, joissa käsivarret ovat esillä. Samalla hän painottaa, ettei ohjelman tuotanto pakota häntä pukeutumaan tietyllä tavalla.
– Kukaan ei päätä puolestani mitä puen päälleni.
Verho perustelee Suomen talvikelien vaikuttavan pukeutumiseensa.
– Lähtökohtaisesti minulla on aina pitkät hihat johtuen siitä, että minulla on saatana kylmä.
Jos ihmisellä maksa sanoisi poks, maksakirroosi, tai sappi, ja iho täyteen maalattu, niin erottaako keltaisen ihon silloin enää vain silmämunista, liian myöhään. Vaikka voi näkyä ensin silmämunista ja sitten vasta iholla, kun noitten iholta sitä ei näkisikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arpitatuoinnit tästä enää puuttuukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahanhimolla ja toisille laiteriippuvuuksien luomisellako menestystä mitataan. Jos harhaisena kuvittelee olevansa esimerkki.
"Happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista" Etpä voisi enempää alleviivata sitä, miten kateellinen olet Nicolle :D
Jos olisin mennyt Puolustusvoimien palvelukseen, muuhun kuin SIV-virkaan, en sitä olisi pettänyt ja lähtenyt livohkaan.
Ehkä ei pärjännyt siellä, kyllä se niin on että kun sinne lähtee niin on siellä kunnes pääsee eläkkeelle, pitää olla selkärankaa sitoutua täysin sotilasuraan.
Eikö ole aikamoinenkin turvallisuusriski, että sellainen joka saa tietää kaikenlaista salassapidettävää, ei olekaan enää työnantajan palveluksessa. Alkaen tietää joka niitä, joita muita on saman työnantajan palveluksessa, jota ei koko maailmalle tule huudella, puhumattakaan asioista.
Vierailija kirjoitti:
Tuolta tippuu jos ei erotu massasta mitenkään tai jos katsojat eivät kunnolla tunne. Siinä ne kaksi eri syytä, pliisuus ja tunnettuus.
Niin ja jos esityksessä ei helmat heilu hienosti ja ole hyvä koreografia, hyvä biisi, hyvä puvustus ja hyvä tanssi. Mulle ihan sama kuka tanssii, mutta jos se esitys ei ole hyvä niin se ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoi jopa ruman sanan tuossa haastattelussa.
Tarpeeksi alkeellinen ja sivistymätön kun on. Tai niillähän sitä haetaan kansan syvien rivien suosiota, huumorissakin, kun muuhun ei pystytä.
Kannattaisko sun puhua jollekin ammattilaiselle tästä vihantunteesta julkisuuden henkilöä kohtaan? Jos vaikka saisit jotain apua, esim. lääkityksen.
Vierailija kirjoitti:
Jania varmaan koko tilinsä voimalla äänesti Jari Tervo. Pitää pilk kanaan, vitsin varjolla, nöyryyttää kaveriaan, et joutuu vielä koikkelehtimaan lisäviikon. Veikkaan, et Tervo on kateellinen, et häntä ei ole pyydetty ohjelmaan mukaan, ehkä hän olis toivonu itse pääsevänsä esim.katri riihilahden pariksi. Äl löjä ukkoja molemmat.
Mistä tiedät ettei Tervoa ole pyydetty, veikkaan että on useampaankin kertaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ansiokseen ei voida lukea: "eronnut vakinaisesta palveluksesta", huono esimerkki, vastuunkantamattomuutta.
Eli kun kerran on jonkun työpaikan ottanut/saanut, siinä pitää pysyä loppuun saakka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta sitä en voi ymmärtää, miksi tuo Nico on ottanut noin hirveän näköiset tatuoinnit.
Ei noita tatuointeja kukaan voi ihailla, kamalan näköinen ihon pilaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt, kun melkein kaikki muut on havaittu kelvottomiksi, onneksi on sentään yksi tanssinopettaja upeassa vihreässä puserossaan tuomassa tuulahduksen englantilaisten aateliskartanoiden elämästä vuosien takaa.
Kuka?
Sami Helenius - joka on toki kaikista värittömin ja pliisuin koko katraasta, mutta sellaisesta kai suomimummot pääsääntöisesti tykkää.
t. ei-mummo 62v.
Juontajana Veronica on mielestäni kyllä ihan hyvä.
Lääkkeet, muista ottaa lääkkeesi.