Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vakavassa suhteessa olevat ihmiset eivät halua asua enään yhdessä?

Vierailija
02.01.2026 |

Minusta outoa pitää kahta huushollia.  Onko kyse siisteydestä vai mistä?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyrin syy meillä ainakin on, että kumpikaan ei voi eikä halua luopua omasta asuin muodostaan. Minä haluan asua keskustassa kerrostalossa. Miesystävälläni on oma talo maalla. Töiden puolestakaan en voisi siellä asua. Lisäksi on ikää ja sen vuoksi omat tavat ja tottunukset. Ei onnistu yhdessä asuminen. 

Vierailija
2/28 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta tilasta, omasta rauhasta, omasta päätäntävallasta kaiken suhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma veikkaus on, että halutaan vain rusinat pullasta eikä uskalleta tai haluta elää arkea yhdessä. Pelätään, että suhde ei kanna, koska on takana huonoja kokemuksia.

Vierailija
4/28 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottunut omaan rauhaan. Tarvis olla joku 2kerroksinen talo, missä alakerta täysin mun valtakuntaa. Eli kukaan teini ei sinne pölähdä patsastelemaan kun olen omissa oloissani.

Siksi oma asunto.

Vierailija
5/28 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse on suostuisi olemaan tuollaisessa suhteessa kovin pitkään. Tai voisin suostua, mutta katselisin koko ajan muitakin vaihtoehtoja enkä olisi uskollinen.

Vierailija
6/28 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma veikkaus on, että halutaan vain rusinat pullasta eikä uskalleta tai haluta elää arkea yhdessä. Pelätään, että suhde ei kanna, koska on takana huonoja kokemuksia.

Mitä väärää siinä on ettei halua asua yhdessä? Ei missään ole määrätty että pariskuntien täytyisi jakaa asunto. Saako siitä "arjen jakamisesta" jonkun kirkkaamman kruunun?

Vierailija
7/28 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ENÄÄ

Vierailija
8/28 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse on suostuisi olemaan tuollaisessa suhteessa kovin pitkään. Tai voisin suostua, mutta katselisin koko ajan muitakin vaihtoehtoja enkä olisi uskollinen.

Tarkoitatko, että seurusteluaika on pari viikkoa ja sitten muutatte yhteen? Ja silti seurusteluaikana panisit muidenkin kanssa?

Vierailija
9/28 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omasta tilasta, omasta rauhasta, omasta päätäntävallasta kaiken suhteen.

Tuo on hyvä periaate. Jos on ohi lastentekoiän, ei ole mikään pakko asua yhdessä.

Vierailija
10/28 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun miehen kanssa, mutta jos menis lusikat jakoon niin en ryhtyisi tähän enää ikinä. Liikaa kompromisseja, liikaa sitä näkymätöntä työtä joka lankeaa tänäkin päivänä automaattisesti naiselle kun aikuinen mies ei muka osaa/muista/huomaa. Voisin vielä seurustella, mutta ehdottomasti omat asunnot. 

Vierailija
11/28 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko, että seurusteluaika on pari viikkoa ja sitten muutatte yhteen? Ja silti seurusteluaikana panisit muidenkin kanssa?

Vedit tuon pari viikkoa hihasta ihan itse. Ehkä se on sinulle pitkä aika. Minun pinna voisi kestää ehkä vuoden.

Vierailija
12/28 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla kun ei raha eikä mielikuvitus muuhun riitä kuin pakkosymbioosiin. Joka usein muuttuukin lois-isäntäsuhteeksi. 

Vierailija
13/28 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskotaan. /s

Vierailija
14/28 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkki loisesta, joka etsii kupattavaa isäntäeliötä, eli naista.

Vierailija
15/28 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei olisi sitä vähääkään luottamusta toista kohtaan joten erillään asumisestakaan ei tulisi mitään, joten ainut ratkaisu on sinkkuus.

Vierailija
16/28 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elin vuosikymmeniä. Nyt minulla on vihdoin ikioma asunto. Siivoan vain omat jälkeni ja päätän itse, kenet päästän sotkemaan. 

Vierailija
17/28 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on molemmilla omistusasunnot, joista kumpaankaan emme halua änkeä molemmat tavaroinemme ja tällä hetkellä myynti ja yhteisen ostaminen ei ole vaihtoehto, koska kauppoja ei noin vaan synny. Olemme yhdessä kaikki vapaat, mutta kun toinen tekee vuorotyötä ja toinen paljon etänä, on ollut myös kätevää kun ei tarvitse varoa ja olla hiljaa kummankaan. Asumme lähekkäin eli asunnosta toiseen pääsee muutamassa minuutissa. Kuljetaan omine avaiminemme ees taas eli ei mitään salattavaa.

Vierailija
18/28 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelatuet.

Vierailija
19/28 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pienituloinen ja eläkkeellä. Jos asuisin jonkun kanssa, menettäisin kotirauhan lisäksi noin 300 egeä kuussa eli lähtisi kansaneläke ja asumistuki. 

Tilalle saisin kuorsaavan, pierevän ja vessan matolle kusevan sonnin, joka syö jääkaapin tyhjäksi ja potee viikoittain miesmenkkoja.

Siedän pierijää paremmin kun hän ei häiritse kuorsauksella ja kuseskelulla ja syö omasta jääkaapistaan. 

Ihminen tarvitsee reviirin. 

Vierailija
20/28 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin asua mieheni kanssa yhdessä, mutta hän asuu vuoroviikoin lapsensa kanssa ja en haluisi asua hänen kanssaan. Siksi eri osoitteet ainakin nyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän