Työnhaun vaikeus
Pitää hakea kolmea työpaikkaa kuukaudessa. En enää keksi mihin hakea. En keksi yritysten nimiä. Avoimia paikkoja ei muuten ole. Voinko sanoa tämän suoraan työkkärin ihmiselle? Saisiko heiltä listan alueen yrityksistä avuksi tässä? Kokemuksia?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Aika hälmöltä tuo teidän "työnhaku" kuulostaa -))! Kun itse valmistuin kävin suihkussa, otin paperit mukaan ja lähdin katteleen. Tai siis firman ovi auki ja voinko tavata työnjohtajaa, kysymään töitä. Työpaikka löytyi 5dennen oven takaa seuraavana päivänä. Aika lapsekasta, hei lähetin teille halulomakkeen, onko teill...Kuuleppa työnhakija, minulla on tässä näitä hakemuksia nyt 549 lukematta, soitatko vaikka 3 vuoden kuluttua?
Sittenkö on helpompaa kun 549 hakijaa on oven takana?
Kerro oma työpaikkasi, niin AP voi hakea sinne toimistotöihin. Varmasti otatte hänet, jotta sinä vältyt maksamasta veroissasi hänen työttömyystukiaan.