Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työnhaun vaikeus

Vierailija
25.06.2026 |

Pitää hakea kolmea työpaikkaa kuukaudessa. En enää keksi mihin hakea. En keksi yritysten nimiä. Avoimia paikkoja ei muuten ole. Voinko sanoa tämän suoraan työkkärin ihmiselle? Saisiko heiltä listan alueen yrityksistä avuksi tässä? Kokemuksia?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitse pari oikeaa hakua. Ja pari ihan sama mitä hakua.

No niin teenkin mutta en voi hakea toimistotöihin ihan mihin tahansa. 

Onko tarkoitus työllistyä, jos ei, hae kaikkia mahdollisia johtajan paikkoja niin kunnista kuin valtiolta. Niin tekevät muutkin.

Sääntö on että paikkoihin pitää olla realistiset mahdollisuudet työllistyä. Näin minulle sanottiin. Ihan mitä vaan ei voi hakea. Ap

Luuletko että työkkäri arvioi noin tarkkaan heidän ammattitaidollaan? Etsit tekosyitä vain välttääksesi työnhaun. Jos omaat toimistoalan kokemusta/koulutusta, olet kykenevä hakemaan moneen hommaan toimistossa, vaikka tehtäväkuvaus ilmoituksessa ei osuisi täysin sataprosenttisesti sinun etsimään työpaikkaan. Paikka, mikä vähänkin sivuaa osaamistasi, miksi et olisi kykenevä tekemään sitä?

Kykenevä johtajan hommiin, jos on toimistoalan kokemusta?

Tuota en huomannut keskustelun polkua. Mutta AP ei löydä edes 3 avointa toimistotyöpaikkaa tai yritystä, joiden sivuille voisi jättää avoimen hakemuksen, Pirkanmaalta, kertoo jotain AP:n kyvyistä työllistyä. Kesällä avoimia työpaikkoja vähemmän, mutta nyt kannattaa laittaa 3 firmaan heidän sivuilta avoin hakemus mihin tahansa avoimeen toimistotyöhön tai vastaavaan, sillä tuo ongelma on korjattu. Tuotakaan AP ei saa aikaan ja puolustellaan hänen laiskuuttaan täällä, ei hyvä.

Kerro oma työpaikkasi, niin AP voi hakea sinne toimistotöihin. Varmasti otatte hänet, jotta sinä vältyt maksamasta veroissasi hänen työttömyystukiaan. 

Vierailija
42/42 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika hälmöltä tuo teidän "työnhaku" kuulostaa -))! Kun itse valmistuin kävin suihkussa, otin paperit mukaan ja lähdin katteleen. Tai siis firman ovi auki ja voinko tavata työnjohtajaa, kysymään töitä. Työpaikka löytyi 5dennen oven takaa seuraavana päivänä. Aika lapsekasta, hei lähetin teille halulomakkeen, onko teill...Kuuleppa työnhakija, minulla on tässä näitä hakemuksia nyt 549 lukematta, soitatko vaikka 3 vuoden kuluttua?

Sittenkö on helpompaa kun 549 hakijaa on oven takana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan