Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pride tekopenis-kurssi lapsille

Vierailija
25.06.2026 |

Vihervasemmistolainen sukupuolisekavuutta levittävä Pride opettaa tekopenisten tekoa 13 vuotiaille lapsille suunnatulla kurssilla.

Luulin jo nähneeni kaiken mutta erehdyin.

https://pride.fi/tapahtuma/packer-ja-packer-pussin-ompelutyopaja-nuoril…

Kommentit (478)

Vierailija
161/478 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on packer??

Peenisjäljitelmä joka saa peeniksen näyttämään isommalta lapsen housussa.

Onko se joku villasukka joka laitetaan päälle vai mikä?

Ei ole. Se on vain transväen käyttämä tuppo housuissa, sitä ei tarjota "13-vuotiaille lapsille" vaan se on transnuorille. 

Vierailija
162/478 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en käytä edes topattuja rintsikoita. Ne on mun mielestä huijausta. Jos en kelpaa tällaisena, niin olkaa ilman sitten!

Onko joku kyseenalaistanut sen, että olet cis-nainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/478 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tolla menolla kohta tonne saadaan alaikäisten ryhmämasturbaatio -kurssi. Kaikki alaikäisiksi identifioituvat vaan paikalle! 

"Hauskana" tietona. Pridessä on ollut reilu vuosikymmen oma lippu alaikäisistä liian kiinnostuneille aikuisille. Yksi syy, miksen missään nimessä anna lapsen mennä kys. tapahtumiin ja miksi vältän koko porukkaa. 

Vierailija
164/478 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Packing on sitä, kun transihminen haluaa näyttää siltä kuin hänellä olisi housuissa penis ja siihen tarkoitukseen tehdään topattu tekstiililisäke. Tämä on ilmeisesti paholaisesta.

 

Ennen vanhaan pojat opettivat toisilleen miten housuihin asetellaan sukkia niin, että ne näyttävät aidolta (enemmän tai vähemmän) pullotukselta. Tämä on kuulemma normaalia.

Kyse on 13v tytöistä. 

Ei ole tytöille tämä, eikä 13-vuotiaille, vaan 13 - 17 -vuotiaille nuorille, joilla on pojan sukupuoli-identiteetti. 

Eli tytöille. Pojilla on penikset omasta takaa. Ei poikien tarvitse suunnitella "vertaisohjaajien" opastamana haarojen väliin jotain pippelin korvikkeita. 

Vierailija
165/478 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provokaatiota ja kokeilua kuinka pitkälle voivat mennä ilman seurauksia. 

Vierailija
166/478 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko pride, seta, woke jne touhut on lasten groomausta, ihan sairasta touhua.

Ei ole. Ministerikin meillä on groomannut enemmän. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
167/478 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajanhan minäkin velalla ostetulla saksalaisella katumaasturilla - kyllähän kaikki boostaa omaa deitti-markkina-arvoa jollakin keinotekoisella tavalla

Vierailija
168/478 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko 13 vuotias jo sanoa olevansa joku "transmaskuliini" tai mikä lie

Ajateljaa translapsia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
169/478 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä te hihhulipersut aina kaivatte nämä esiin. Sitten porukalla haukutaan henkeä. Kiinnostaa, niin hirveästi mutta ei voi myöntää. 
Mitä jos eläisitte. Jos kiinnostaa, menkää kurssille. Jos ei kiinnosta, tehkää jotain muuta. 
Ymmärrän, että epävarmuus omasta seksuaalisesta suuntautumisesta on piinaavaa. Tällä tavalla se ei kuitenkaan helpota. Kieltäminen ja tälläiset julkiset performanssit vain vahvistavat epävarmuutenne ympäröiville ihmisille. 

Miten niin mistä tämä on kaivettu? No Helsinki Priden ohjelmasta. Se on julkinen. Ei tarvitse kaivaa. Hihhulipersu olet itse. 

Miksi te hihhuli persut kuola valuen ja huohottaen selaatte priden ohjelmaa. Sitten järkytytte kun sirllä on, no priden ohjelmaa. 

Onhan tämä nyt esillä joka paikassa. Mullekin tuli aittakummun video aamulla ennen viittä

Aittakummun??? En tiedä kuka hän on. 

Mä elän varmaan todella heteroissa piireissä. Kuulen pridestä vain ja ainoastaan kauhistelevilta hihhuleilta. Oikeasti, vain ja ainoastaan hihhuleilta. 

No niinhän tuokin oli kuullut aiheesta Aittakummulta. Näillä on joku oma Pride kampanja menossa, missä ilmeisesti yritetään mahdollisimman monelle tiedottaa näistä heidän kauhistelemista asioista ja varmistaa se, että esim. näihin tämänkin työpajan nuoriin suhtaudutaan mahdollisimman kielteisesti ja epäluuloisesti. Koska heihin tällainen pöyristely osuu. He kokevat seuraukset, kun tämä näiden "lastensuojelijoiden" armeija touhottaa menemään. 

No levittäähän ne samalla tietoutta kurssin olemassaolosta näistä jutskista kiinnostuneille. Eli ihan positiivistakin toi tiedotus voi olla. Joku hörhö vielä kiinnostuu lisää, kun kurssi aiheuttaa kutkuttavasti pahennusta!

Vihan kautta tapahtuva vaikuttaminen kertoo vihaajan pienuudesta ja hänen olemattomasta moraalistaan.

Tuo Aittakumpukin, pappismies, helvetti! pilkkaa Jumalaa käytöksellään ja ulostuloillaan. 

Jeesus opetti rakastamaan lähimmäistä niinkuin itseä. Pekka vihaa lähimmäistään kuten itseään. Onko äijä aina ollut yhtä sekaisin vai vasta vaimon lähdettyä kuluvana vuonna?  Hirttikö persulle ryyppy päälle.

Tajuatteko te tuputtajat, että terveet normaalit aikuiset ihmiset on oikeasti järkyttyneitä, että tarviiko noin nuori vielä mitään "läskipukuja"? Miksei voi olla oma itsensä? Tai miettiä rauhassa näitä juttuja ja antaa ajan tehdä tehtävänsä? 

Nyt on jo nähty näitä tapauksia, kuinka ei edes ne leikkaukset ja hormonien syönti tee ihmisestä onnellista, kun sukupuoli-identiteetti on sekaisin.

Vaikea kasvaa onnelliseksi kaltaistesi vihaajien painostuksessa.

Vierailija
170/478 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko pride, seta, woke jne touhut on lasten groomausta, ihan sairasta touhua.

Tähtäävät länsimaisten ihmisten syntyvyyden vähenemiseen!

Mikään ei ole niin ihanaa kuin hyvä heteroseksi. Sopivankokoinen penis samankokoisessa vitussa. Molemmat osapuolet hyväkuntoisia, ei liikaa ylipainoa. Kokeilkaas joskus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
171/478 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Packing on sitä, kun transihminen haluaa näyttää siltä kuin hänellä olisi housuissa penis ja siihen tarkoitukseen tehdään topattu tekstiililisäke. Tämä on ilmeisesti paholaisesta.

 

Ennen vanhaan pojat opettivat toisilleen miten housuihin asetellaan sukkia niin, että ne näyttävät aidolta (enemmän tai vähemmän) pullotukselta. Tämä on kuulemma normaalia.

Kyse on 13v tytöistä. 

Ei ole tytöille tämä, eikä 13-vuotiaille, vaan 13 - 17 -vuotiaille nuorille, joilla on pojan sukupuoli-identiteetti. 

Mistä johtuu, että näitä "on" nykyään näin paljon?

 

Tuttuni lapsi on autistinen, äiti mt-ongelmainen. Tytöllä murrosiässä haasteita ja mt-ongelmat nousi hänelläkin pintaan. Liekö perittyä. Äiti vei lapsen prideen ja kannusti ja paapoi, huomioi tyttöä aivan eri sfääreissä kuin lapsena, kun äiti silloin oli masentunut eikä jaksanut piitata eikä huomioda lastaan yhtään. 

Näkeehän sen sokea erkkikin, että lapsi haluaa vahvistaa tapaa, jolla saa vinksahtaneen äitinsä huomion. Nyt sakkaa sitten mielenterveys ja kovaa, kun on vaikeuksia perua nimen muutos ja on kynnys palata tytön vaatteisiin kun on uskotellut niin kaikille. Sitten pyöritään loputtomassa kehässä ja jäädäänkin työkyvyttömyyseläkkeelle kun ei pää kestä.

 

Nåitä on ja tämäkin ihan läheltä nähty. Säälittävää, kurjaa ja yhteiskunnallisesti kestämätöntä.

Vierailija
172/478 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on juuri mielestäni se ongelma. Rajoja venytetään vuosi vuodelta pidemmälle. Tosiaan jos olisi edes joku ikäraja tuollaisiin. Onko oikeesti 13-vuotiaiden juttu.

Runkkasitko jo 11-12-vuotiaana? Todennäköisesti. 

Äärioikeistohihhelit kuvittelee, että tiedon kieltäminen lapsilta "suojelee" näitä, kun oikeasti se vain altistaa lapset pervosetien ahdistelulle. 

Kts mikä tahansa suljettu kultti, esim vanhalestadiolaiset

https://yle.fi/a/20-84714

"Äärioikeistohihhelit" todellakin kuvittelee, että setan "tiedosta" osattomaksi jääminen on lapsille ihan hyväksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
173/478 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Packing on sitä, kun transihminen haluaa näyttää siltä kuin hänellä olisi housuissa penis ja siihen tarkoitukseen tehdään topattu tekstiililisäke. Tämä on ilmeisesti paholaisesta.

 

Ennen vanhaan pojat opettivat toisilleen miten housuihin asetellaan sukkia niin, että ne näyttävät aidolta (enemmän tai vähemmän) pullotukselta. Tämä on kuulemma normaalia.

Kyse on 13v tytöistä. 

Ei ole tytöille tämä, eikä 13-vuotiaille, vaan 13 - 17 -vuotiaille nuorille, joilla on pojan sukupuoli-identiteetti. 

Eli tytöille. Pojilla on penikset omasta takaa. Ei poikien tarvitse suunnitella "vertaisohjaajien" opastamana haarojen väliin jotain pippelin korvikkeita. 

Sori, sä et voi määrätä mua kutsumaan transpoikia tytöiksi. 

Vierailija
174/478 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen tekopenis? Ompelevat housujen täytteitä niille, joilla ei ole täytettä omasta takaa. Kätevä jos esimerkiksi larppaa ropessa kassillista ja tarttis olla katu-uskottava. Menee minusta samaan kategoriaan kuin binderit. Kätevä, jos tarvitsee rooliasun alle.

Rooliasu!

Tulihan se sieltä. Eli sukupuoli on vain rooli?

Ja "larppaavat" poikia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
175/478 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienille lapsille enemmän tekopenis-  ja tekovakinaleluja. Seksuaalikoulutus pääaiheeksi esikouluissa.

Vierailija
176/478 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajanhan minäkin velalla ostetulla saksalaisella katumaasturilla - kyllähän kaikki boostaa omaa deitti-markkina-arvoa jollakin keinotekoisella tavalla

Eivät. Katsos kun identiteetti tulee sisältä. Ja sä varmaan etsit itsellesi persumiestä hankkimalla juttuja, jotka vetoaa niihin. 

Vierailija
177/478 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajanhan minäkin velalla ostetulla saksalaisella katumaasturilla - kyllähän kaikki boostaa omaa deitti-markkina-arvoa jollakin keinotekoisella tavalla

Miksi? Nuo feikkaukset paljastuu kuitenkin läheisessä suhteessa, ja sitten tulee sulle taas ero.

Vierailija
178/478 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tolla menolla kohta tonne saadaan alaikäisten ryhmämasturbaatio -kurssi. Kaikki alaikäisiksi identifioituvat vaan paikalle! 

"Hauskana" tietona. Pridessä on ollut reilu vuosikymmen oma lippu alaikäisistä liian kiinnostuneille aikuisille. Yksi syy, miksen missään nimessä anna lapsen mennä kys. tapahtumiin ja miksi vältän koko porukkaa. 

Mitä liikkuu aikuisen ihmisen päässä, joka lietsoo tällaisia valheita? Kohdistuen myös vähemmistöön kuuluviin lapsiin ja nuoriin? Heillä ei ilmeisesti ole mielestäsi tarpeeksi vaikeaa? 

Vierailija
179/478 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta. Joka ukko ja akka koulutuksen järjestäjistä tuomiolle. Syyte: pervoilu.

Vierailija
180/478 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wtf?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan