Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pride tekopenis-kurssi lapsille

Vierailija
25.06.2026 |

Vihervasemmistolainen sukupuolisekavuutta levittävä Pride opettaa tekopenisten tekoa 13 vuotiaille lapsille suunnatulla kurssilla.

Luulin jo nähneeni kaiken mutta erehdyin.

https://pride.fi/tapahtuma/packer-ja-packer-pussin-ompelutyopaja-nuoril…

Kommentit (478)

Vierailija
181/478 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Packing on sitä, kun transihminen haluaa näyttää siltä kuin hänellä olisi housuissa penis ja siihen tarkoitukseen tehdään topattu tekstiililisäke. Tämä on ilmeisesti paholaisesta.

 

Ennen vanhaan pojat opettivat toisilleen miten housuihin asetellaan sukkia niin, että ne näyttävät aidolta (enemmän tai vähemmän) pullotukselta. Tämä on kuulemma normaalia.

Kyse on 13v tytöistä. 

Ei ole tytöille tämä, eikä 13-vuotiaille, vaan 13 - 17 -vuotiaille nuorille, joilla on pojan sukupuoli-identiteetti. 

Eli tytöille. Pojilla on penikset omasta takaa. Ei poikien tarvitse suunnitella "vertaisohjaajien" opastamana haarojen väliin jotain pippelin korvikkeita. 

Sori, sä et voi määrätä mua kutsumaan transpoikia tytöiksi. 

Kyllähän sä voit kutsua heitä vaikka identiteetti-eunukeiksi, mutta tyttöjä he ovat kriiseilystään huolimatta. 

Vierailija
182/478 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko pride, seta, woke jne touhut on lasten groomausta, ihan sairasta touhua.

Tähtäävät länsimaisten ihmisten syntyvyyden vähenemiseen!

Mikään ei ole niin ihanaa kuin hyvä heteroseksi. Sopivankokoinen penis samankokoisessa vitussa. Molemmat osapuolet hyväkuntoisia, ei liikaa ylipainoa. Kokeilkaas joskus.

Ihanko oikeasti luulet, että mikään ei olisi homoseksuaaleista yhtä ihanaa, kuin heteroseksi?

Btw, mun mielestä se heteroseksi on ollut ihan mahtavaa myös huonokuntoisena ja ylipainoisena. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/478 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen tekopenis? Ompelevat housujen täytteitä niille, joilla ei ole täytettä omasta takaa. Kätevä jos esimerkiksi larppaa ropessa kassillista ja tarttis olla katu-uskottava. Menee minusta samaan kategoriaan kuin binderit. Kätevä, jos tarvitsee rooliasun alle.

Rooliasu!

Tulihan se sieltä. Eli sukupuoli on vain rooli?

No silloin on kun esittää muuta mitä ei ole. 

Vierailija
184/478 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savenvalantakurssit ovat loistavia paikkoja tehdä tekopeniksiä koristeiksi, koruiksi, ovenkahvoiksi, amuleteiksi.

Vierailija
185/478 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa åaska keskustelun taso taas täällä mammoilla. t. percel

Vierailija
186/478 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairasta. Joka ukko ja akka koulutuksen järjestäjistä tuomiolle. Syyte: pervoilu.

Sellaista lainkohtaa ei ole, jossa kiellettäisiin "pervoilu". 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
187/478 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

packer ei ole tekopenis. se ei ole seksilelu eikä edes seksuaalinen esine.  

olette säälittäviä. 

Mutta eikö se ole juurikin tekopenis? Sen koko idea on näyttää (ja tuntua) penikseltä. 

Ei 😂. Miten joku kangasmytty tai hernepussi tuntuu penikseltä? Sen on tarkoitus näyttää HOUSUJEN LÄPI siltä, että housuissa olisi penis. 

Eli ihan viaton ja hassunhauska juttu. Miten tässä nyt tällainen äärioikeistohihhuli tälleen käsittikin väärin, voi sentään. 

Vierailija
188/478 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Packing on sitä, kun transihminen haluaa näyttää siltä kuin hänellä olisi housuissa penis ja siihen tarkoitukseen tehdään topattu tekstiililisäke. Tämä on ilmeisesti paholaisesta.

 

Ennen vanhaan pojat opettivat toisilleen miten housuihin asetellaan sukkia niin, että ne näyttävät aidolta (enemmän tai vähemmän) pullotukselta. Tämä on kuulemma normaalia.

Kyse on 13v tytöistä. 

Ei ole tytöille tämä, eikä 13-vuotiaille, vaan 13 - 17 -vuotiaille nuorille, joilla on pojan sukupuoli-identiteetti. 

Eli tytöille. Pojilla on penikset omasta takaa. Ei poikien tarvitse suunnitella "vertaisohjaajien" opastamana haarojen väliin jotain pippelin korvikkeita. 

Sori, sä et voi määrätä mua kutsumaan transpoikia tytöiksi. 

Kyllähän sä voit kutsua heitä vaikka identiteetti-eunukeiksi, mutta tyttöjä he ovat kriiseilystään huolimatta. 

DNA määrää sukupuolen. Se millä tuulella sattuu olemaan ei muuta DNAta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
189/478 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nää pride kuukaudet aiemmin olleet tällaista idioottimaista tappelua ja vääntöä koko kesäkuun.


Ja siis molemmilta osapuolilta yhtä ala-arvoista suunsoittoa. Viisas ihminen olis hiljaa.

Vierailija
190/478 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienille lapsille enemmän tekopenis-  ja tekovakinaleluja. Seksuaalikoulutus pääaiheeksi esikouluissa.

Kyse ei ole lelusta vaan housuihin laitettavasta möykystä, joka muuttaa ulkoasun alusvaatteet päällä poikamaiseksi. Transpojat myös sitovat rintansa lyttyyn. 

Myöhemmin poistattavat ne ja mahdollisesti rakennetaan kirurgisesti penis.

Ja näin he tekevät välttyäkseen kaltaistesi harjoittamasta väkivallasta ja saadakseen ulkonäkönsä vastaamaan identiteettiään. 

Ei ole syytä kauhistella ja vihata. Eivät he ole uhka sinulle eikä kenellekään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
191/478 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä te hihhulipersut aina kaivatte nämä esiin. Sitten porukalla haukutaan henkeä. Kiinnostaa, niin hirveästi mutta ei voi myöntää. 
Mitä jos eläisitte. Jos kiinnostaa, menkää kurssille. Jos ei kiinnosta, tehkää jotain muuta. 
Ymmärrän, että epävarmuus omasta seksuaalisesta suuntautumisesta on piinaavaa. Tällä tavalla se ei kuitenkaan helpota. Kieltäminen ja tälläiset julkiset performanssit vain vahvistavat epävarmuutenne ympäröiville ihmisille. 

Miten niin mistä tämä on kaivettu? No Helsinki Priden ohjelmasta. Se on julkinen. Ei tarvitse kaivaa. Hihhulipersu olet itse. 

Miksi te hihhuli persut kuola valuen ja huohottaen selaatte priden ohjelmaa. Sitten järkytytte kun sirllä on, no priden ohjelmaa. 

Onhan tämä nyt esillä joka paikassa. Mullekin tuli aittakummun video aamulla ennen viittä

Aittakummun??? En tiedä kuka hän on. 

Mä elän varmaan todella heteroissa piireissä. Kuulen pridestä vain ja ainoastaan kauhistelevilta hihhuleilta. Oikeasti, vain ja ainoastaan hihhuleilta. 

No niinhän tuokin oli kuullut aiheesta Aittakummulta. Näillä on joku oma Pride kampanja menossa, missä ilmeisesti yritetään mahdollisimman monelle tiedottaa näistä heidän kauhistelemista asioista ja varmistaa se, että esim. näihin tämänkin työpajan nuoriin suhtaudutaan mahdollisimman kielteisesti ja epäluuloisesti. Koska heihin tällainen pöyristely osuu. He kokevat seuraukset, kun tämä näiden "lastensuojelijoiden" armeija touhottaa menemään. 

No levittäähän ne samalla tietoutta kurssin olemassaolosta näistä jutskista kiinnostuneille. Eli ihan positiivistakin toi tiedotus voi olla. Joku hörhö vielä kiinnostuu lisää, kun kurssi aiheuttaa kutkuttavasti pahennusta!

Vihan kautta tapahtuva vaikuttaminen kertoo vihaajan pienuudesta ja hänen olemattomasta moraalistaan.

Tuo Aittakumpukin, pappismies, helvetti! pilkkaa Jumalaa käytöksellään ja ulostuloillaan. 

Jeesus opetti rakastamaan lähimmäistä niinkuin itseä. Pekka vihaa lähimmäistään kuten itseään. Onko äijä aina ollut yhtä sekaisin vai vasta vaimon lähdettyä kuluvana vuonna?  Hirttikö persulle ryyppy päälle.

Tajuatteko te tuputtajat, että terveet normaalit aikuiset ihmiset on oikeasti järkyttyneitä, että tarviiko noin nuori vielä mitään "läskipukuja"? Miksei voi olla oma itsensä? Tai miettiä rauhassa näitä juttuja ja antaa ajan tehdä tehtävänsä? 

Nyt on jo nähty näitä tapauksia, kuinka ei edes ne leikkaukset ja hormonien syönti tee ihmisestä onnellista, kun sukupuoli-identiteetti on sekaisin.

Vaikea kasvaa onnelliseksi kaltaistesi vihaajien painostuksessa.

Et nyt ymmärtänyt lukemaasi. Täällä halutaan, että nuoret saisi kasvaa vapaina kuin taivaan linnut. Ilman mitään aikuisten painostusta suuntaan tai toiseen. 

Olette menneet äärimmäisyydestä toiseen, ennen pakotettiin heteroiksi, sitten pakotettiin homostelemaan, nyt pakotetaan sekoboltseiksi.

Vierailija
192/478 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienille lapsille enemmän tekopenis-  ja tekovakinaleluja. Seksuaalikoulutus pääaiheeksi esikouluissa.

Kyse ei ole lelusta vaan housuihin laitettavasta möykystä, joka muuttaa ulkoasun alusvaatteet päällä poikamaiseksi. Transpojat myös sitovat rintansa lyttyyn. 

Myöhemmin poistattavat ne ja mahdollisesti rakennetaan kirurgisesti penis.

Ja näin he tekevät välttyäkseen kaltaistesi harjoittamasta väkivallasta ja saadakseen ulkonäkönsä vastaamaan identiteettiään. 

Ei ole syytä kauhistella ja vihata. Eivät he ole uhka sinulle eikä kenellekään. 

He ovatkin uhka itselleen, satuttavat itse itseään silpomalla ruumiinosiaan, kun päänuppi ei ole kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
193/478 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nää pride kuukaudet aiemmin olleet tällaista idioottimaista tappelua ja vääntöä koko kesäkuun.


Ja siis molemmilta osapuolilta yhtä ala-arvoista suunsoittoa. Viisas ihminen olis hiljaa.

Ei tässä muut möyhää kuin konservatiivioikeiston idarilauma. He ovat vaaraksi kaikille.

Siksi: 

 

https://www.Cansalaisaloite.fi/fi/aloite/17364

C---> k

Vierailija
194/478 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset ihmiset hyökkäämässä tällälailla vähemmistönuorten kimppuun valheilla ja öyhötyksellä. Häpeäisitte edes. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
195/478 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä te hihhulipersut aina kaivatte nämä esiin. Sitten porukalla haukutaan henkeä. Kiinnostaa, niin hirveästi mutta ei voi myöntää. 
Mitä jos eläisitte. Jos kiinnostaa, menkää kurssille. Jos ei kiinnosta, tehkää jotain muuta. 
Ymmärrän, että epävarmuus omasta seksuaalisesta suuntautumisesta on piinaavaa. Tällä tavalla se ei kuitenkaan helpota. Kieltäminen ja tälläiset julkiset performanssit vain vahvistavat epävarmuutenne ympäröiville ihmisille. 

Miten niin mistä tämä on kaivettu? No Helsinki Priden ohjelmasta. Se on julkinen. Ei tarvitse kaivaa. Hihhulipersu olet itse. 

Miksi te hihhuli persut kuola valuen ja huohottaen selaatte priden ohjelmaa. Sitten järkytytte kun sirllä on, no priden ohjelmaa. 

Onhan tämä nyt esillä joka paikassa. Mullekin tuli aittakummun video aamulla ennen viittä

Aittakummun??? En tiedä kuka hän on. 

Mä elän varmaan todella heteroissa piireissä. Kuulen pridestä vain ja ainoastaan kauhistelevilta hihhuleilta. Oikeasti, vain ja ainoastaan hihhuleilta. 

No niinhän tuokin oli kuullut aiheesta Aittakummulta. Näillä on joku oma Pride kampanja menossa, missä ilmeisesti yritetään mahdollisimman monelle tiedottaa näistä heidän kauhistelemista asioista ja varmistaa se, että esim. näihin tämänkin työpajan nuoriin suhtaudutaan mahdollisimman kielteisesti ja epäluuloisesti. Koska heihin tällainen pöyristely osuu. He kokevat seuraukset, kun tämä näiden "lastensuojelijoiden" armeija touhottaa menemään. 

No levittäähän ne samalla tietoutta kurssin olemassaolosta näistä jutskista kiinnostuneille. Eli ihan positiivistakin toi tiedotus voi olla. Joku hörhö vielä kiinnostuu lisää, kun kurssi aiheuttaa kutkuttavasti pahennusta!

Vihan kautta tapahtuva vaikuttaminen kertoo vihaajan pienuudesta ja hänen olemattomasta moraalistaan.

Tuo Aittakumpukin, pappismies, helvetti! pilkkaa Jumalaa käytöksellään ja ulostuloillaan. 

Jeesus opetti rakastamaan lähimmäistä niinkuin itseä. Pekka vihaa lähimmäistään kuten itseään. Onko äijä aina ollut yhtä sekaisin vai vasta vaimon lähdettyä kuluvana vuonna?  Hirttikö persulle ryyppy päälle.

Tajuatteko te tuputtajat, että terveet normaalit aikuiset ihmiset on oikeasti järkyttyneitä, että tarviiko noin nuori vielä mitään "läskipukuja"? Miksei voi olla oma itsensä? Tai miettiä rauhassa näitä juttuja ja antaa ajan tehdä tehtävänsä? 

Nyt on jo nähty näitä tapauksia, kuinka ei edes ne leikkaukset ja hormonien syönti tee ihmisestä onnellista, kun sukupuoli-identiteetti on sekaisin.

Terve, normaali aikuinen antaa sille nuorelle itselleen vapauden kokea miten kokee. 

Terve, normaali aikuinen ei keksi kokonaista ideologiaa, jota sitkeästi tuputetaan yhä nuoremmille, jossa koko ajan testataan lapsuuden ja aikuisuuden rajoja, ja jossa jatkuvasti keksitään uusia tapoja hämärtää seksuaalisuutta ja seksuaali-identiteettiä ainoastaan sen vuoksi, että saataisiin uusia ainaisjäseniä lapsista omaan kulttiin. Näitä aikuisia itseään nämä vaatimukset hormonihoidoista ja kirurgiasta eivät tietenkään koske, eihän?!

Vierailija
196/478 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuiset ihmiset hyökkäämässä tällälailla vähemmistönuorten kimppuun valheilla ja öyhötyksellä. Häpeäisitte edes. 

Hoida sinä se häpeäpuoli.

Vierailija
197/478 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen tekopenis? Ompelevat housujen täytteitä niille, joilla ei ole täytettä omasta takaa. Kätevä jos esimerkiksi larppaa ropessa kassillista ja tarttis olla katu-uskottava. Menee minusta samaan kategoriaan kuin binderit. Kätevä, jos tarvitsee rooliasun alle.

Rooliasu!

Tulihan se sieltä. Eli sukupuoli on vain rooli?

Ootko ikinä käyny teatterissa, näytellyt tai harrastanyt larppausta? Et.

Vierailija
198/478 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä te hihhulipersut aina kaivatte nämä esiin. Sitten porukalla haukutaan henkeä. Kiinnostaa, niin hirveästi mutta ei voi myöntää. 
Mitä jos eläisitte. Jos kiinnostaa, menkää kurssille. Jos ei kiinnosta, tehkää jotain muuta. 
Ymmärrän, että epävarmuus omasta seksuaalisesta suuntautumisesta on piinaavaa. Tällä tavalla se ei kuitenkaan helpota. Kieltäminen ja tälläiset julkiset performanssit vain vahvistavat epävarmuutenne ympäröiville ihmisille. 

Miten niin mistä tämä on kaivettu? No Helsinki Priden ohjelmasta. Se on julkinen. Ei tarvitse kaivaa. Hihhulipersu olet itse. 

Miksi te hihhuli persut kuola valuen ja huohottaen selaatte priden ohjelmaa. Sitten järkytytte kun sirllä on, no priden ohjelmaa. 

Onhan tämä nyt esillä joka paikassa. Mullekin tuli aittakummun video aamulla ennen viittä

Aittakummun??? En tiedä kuka hän on. 

Mä elän varmaan todella heteroissa piireissä. Kuulen pridestä vain ja ainoastaan kauhistelevilta hihhuleilta. Oikeasti, vain ja ainoastaan hihhuleilta. 

No niinhän tuokin oli kuullut aiheesta Aittakummulta. Näillä on joku oma Pride kampanja menossa, missä ilmeisesti yritetään mahdollisimman monelle tiedottaa näistä heidän kauhistelemista asioista ja varmistaa se, että esim. näihin tämänkin työpajan nuoriin suhtaudutaan mahdollisimman kielteisesti ja epäluuloisesti. Koska heihin tällainen pöyristely osuu. He kokevat seuraukset, kun tämä näiden "lastensuojelijoiden" armeija touhottaa menemään. 

Olet sairas. Tajuatko? Tuo on nuorten groomausta. Mikset voi antaa heidän kasvaa rauhassa ja valita itse omaa suuntaustaan? Miksi pitää aikuisten saada ohjailla?

Etkö tajua mitä itse teet? Sinähän tässä olet ohjailemassa, miten noiden nuorten kuuluisi olla ja elää ja millaisia saavat olla. "Kasvurauhaa" vaativat öyhäävät, että näiden nuorten kasvurauha tarkoittaisi, että heitä estettäisiin olemasta omia itsejään tai ainakin tekevät selväksi, että heidän olemisessaan on jotain epäilyttävää ja tulevat myös jatkuvasti öyhöjen taholta yliseksualisoiduiksi. 

Jos heillä on tarve tuollaiselle packerille, niin jotain kautta he sen hankkivat. Voi olla, että tuo on tosi herkkä ja epävarmuutta aihettava asia. Aikuinen, joka auttaa on silloin turvallisempi kuin aikuinen, joka pöyristelee netissä ymmärrätkö. Tuo paja ei ole millään tavalla seksuaalisuuteen liittyvä ymmärrätkö myös sen? 

Setan groomaava per voaikuinen ei todellakaan ole turvallista seuraa lapselle! eri

Vierailija
199/478 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienille lapsille enemmän tekopenis-  ja tekovakinaleluja. Seksuaalikoulutus pääaiheeksi esikouluissa.

Kyse ei ole lelusta vaan housuihin laitettavasta möykystä, joka muuttaa ulkoasun alusvaatteet päällä poikamaiseksi. Transpojat myös sitovat rintansa lyttyyn. 

Myöhemmin poistattavat ne ja mahdollisesti rakennetaan kirurgisesti penis.

Ja näin he tekevät välttyäkseen kaltaistesi harjoittamasta väkivallasta ja saadakseen ulkonäkönsä vastaamaan identiteettiään. 

Ei ole syytä kauhistella ja vihata. Eivät he ole uhka sinulle eikä kenellekään. 

Vai että rintojen sidontaa. Kas kun ei jalkojen sidontaa. Pride siis edistää tyttöjä kohdistamaan vihaa omaan kehoonsa ja kohtelemaan sitä kaltoin, jotta se vastaisi teidän sairaita ihanteitanne? Mitäköhän ongelmia tuosta rintojen sidonnastakin voi tulla? Ei voi tehdä kudoksille ja rintakehälle kovin hyvää. 

Vierailija
200/478 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Packing on sitä, kun transihminen haluaa näyttää siltä kuin hänellä olisi housuissa penis ja siihen tarkoitukseen tehdään topattu tekstiililisäke. Tämä on ilmeisesti paholaisesta.

 

Ennen vanhaan pojat opettivat toisilleen miten housuihin asetellaan sukkia niin, että ne näyttävät aidolta (enemmän tai vähemmän) pullotukselta. Tämä on kuulemma normaalia.

Kyse on 13v tytöistä. 

Transpojista, mäntti.

Te nasut ette tyhmyyttänne tajua, että ihmisen minuus syntyy korvien, ei jalkojen välissä.

Johtunee siitä faktasta, että teidän porukoissa aivoja ei juurikaan käytetä muuhun kuin TUNTEILUUN.

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/22222219/

Hyvä linkki. Tuota on tutkittu laajemminkin, ja pätee ihan kaikkiin ryhmiin, ei pelkästään äärioikeistoon. Tribalismi ja dunning-kruger laskevat äo:n funktiona.

 Otsikko

"lower cognitive ability predicts greater prejudice through right-wing ideology and low intergroup contact"

Tulisi ehkä olla "through ideology", mutta joku näköjään halusi laittaa tuon oikean siiven sinne, syystä x.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan