Pride tekopenis-kurssi lapsille
Vihervasemmistolainen sukupuolisekavuutta levittävä Pride opettaa tekopenisten tekoa 13 vuotiaille lapsille suunnatulla kurssilla.
Luulin jo nähneeni kaiken mutta erehdyin.
https://pride.fi/tapahtuma/packer-ja-packer-pussin-ompelutyopaja-nuoril…
Kommentit (394)
Vierailija kirjoitti:
Mikä on packer??
Ap tietää, me muut ei. Eli kukahan tässä taas se pervo on?
Tuossa iässä lapset jo masturboi. Ap kokee sen henkilökohtausena häpeänään. Pitäisi kysyä, miksi se hävettää häntä niin paljon?
Jäikö kiinni ja sai selkäänsä, mikä on häneen kohdistettua väkivaltaa ja väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on packer??
Peenisjäljitelmä joka saa peeniksen näyttämään isommalta lapsen housussa.
Onko se joku villasukka joka laitetaan päälle vai mikä?
Dildon kaltainen tekele, jonka tytöt tunkevat haarojen väliin pussukassa, jotta pysyy paikoillaan.
Eikö se vaikeuta kävelyä, pyöräilyä, juoksua jne???
Ei ole kyse mistään dildon kaltaisesta tekeleestä, vaan hernepussipötkylästä tms.
No pistä itse hernepussi jalkojen väliin.
Miehethän valittaa itsekin, että jos on isot nyytit ne haittaa jopa istumista, pyöräilystä nyt puhumattakaan. Miksi joku haluaa haitan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko 13 vuotias jo sanoa olevansa joku "transmaskuliini" tai mikä lie
Joo, voi sanoa olevansa. Minunkin tuttavapiirini ulkokehällä oli tällainen hyvin nuori transidentifioituva nuori, tai lapsihan hän oli, kun hän jo päätyi lehtiinkin kertomaan identiteetistään. Aloitti hoidot heti täysi-ikäistyttyään, mutta huomasi sitten, että hän ei ollutkaan poika. Valitettavasti poistettuja rintoja ei saa takaisin.
Ainahan silarit saa. Yhteiskunta maksaa.
Pride on yksi saatanan agendoista.
Voithan sä sen lapsesi kanssa itsekin sen tehdä, jos kurssille et päästä. Nuori, joka haluaa tuon, tekee sen vaikka sä kuinka ulisisit. Ei tuonne kukaan huvikseen halunne.
Ap ei vieläkään ole tajunnut olevansa kaapissa. Voi incel-parka.
Ap kasvoitko häpeämään itseäsi?
Mikä sinua siinä vaivaa, että nykyään lapsia ei henkisesti pahoinpidellä kuin sinua aikoinaan?
13-vuotias on jo oikein hyvin selvillä siitä, mikä on, mutta te äärioikeistohihhelit ette aikuisiässäkään kykene reflektoimaan itseänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko 13 vuotias jo sanoa olevansa joku "transmaskuliini" tai mikä lie
Joo, voi sanoa olevansa. Minunkin tuttavapiirini ulkokehällä oli tällainen hyvin nuori transidentifioituva nuori, tai lapsihan hän oli, kun hän jo päätyi lehtiinkin kertomaan identiteetistään. Aloitti hoidot heti täysi-ikäistyttyään, mutta huomasi sitten, että hän ei ollutkaan poika. Valitettavasti poistettuja rintoja ei saa takaisin.
Tuo on pääongelma tässä sekoilussa, kun lapsi voi erilaisista someryhmistä ja Setan tuputuksesta saada päähänsä kuuluvansa johonkin ns. muodissa olevaan ryhmään. Myöhäistä katua sitten, kun oma sukupuoli on jo pilattu leikkelyllä ja hormonikuureilla.
Valitettavasti esim. Frans Frangenista tulee mielikuva tällaisesta tapahtumankulusta. Hänelle on lapsesta saakka jankutettu, ettei tarvitse olla poika tai tyttö jos ei halua ja nyt hän kokee ettei voi olla kumpaakaan ollakseen mieliksi.
No Franssihan nyt vaan haluaa teitä huudattaa ja hyvin siinä onnistuulin.
Äitylikin on tyytyväinen siellä taustalla...
No niin saa ollakin. Kyllä tänne maailmaan yks Roosa ja Franssikin pitää mahtua.
Franssi tullut selvästi äitiinsä ja tämän sanon positiivisessa mielessä.
Roosakin onnistuneesti huudatti porukkaa, esim. rintanapillaan aikoinaan.
"Huudattaa" on helppo maneeri, josta sinun kommentit tunnistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä te hihhulipersut aina kaivatte nämä esiin. Sitten porukalla haukutaan henkeä. Kiinnostaa, niin hirveästi mutta ei voi myöntää.
Mitä jos eläisitte. Jos kiinnostaa, menkää kurssille. Jos ei kiinnosta, tehkää jotain muuta.
Ymmärrän, että epävarmuus omasta seksuaalisesta suuntautumisesta on piinaavaa. Tällä tavalla se ei kuitenkaan helpota. Kieltäminen ja tälläiset julkiset performanssit vain vahvistavat epävarmuutenne ympäröiville ihmisille.Miten niin mistä tämä on kaivettu? No Helsinki Priden ohjelmasta. Se on julkinen. Ei tarvitse kaivaa. Hihhulipersu olet itse.
Miksi te hihhuli persut kuola valuen ja huohottaen selaatte priden ohjelmaa. Sitten järkytytte kun sirllä on, no priden ohjelmaa.
Onhan tämä nyt esillä joka paikassa. Mullekin tuli aittakummun video aamulla ennen viittä
Aittakummun??? En tiedä kuka hän on.
Mä elän varmaan todella heteroissa piireissä. Kuulen pridestä vain ja ainoastaan kauhistelevilta hihhuleilta. Oikeasti, vain ja ainoastaan hihhuleilta.
No niinhän tuokin oli kuullut aiheesta Aittakummulta. Näillä on joku oma Pride kampanja menossa, missä ilmeisesti yritetään mahdollisimman monelle tiedottaa näistä heidän kauhistelemista asioista ja varmistaa se, että esim. näihin tämänkin työpajan nuoriin suhtaudutaan mahdollisimman kielteisesti ja epäluuloisesti. Koska heihin tällainen pöyristely osuu. He kokevat seuraukset, kun tämä näiden "lastensuojelijoiden" armeija touhottaa menemään.
No levittäähän ne samalla tietoutta kurssin olemassaolosta näistä jutskista kiinnostuneille. Eli ihan positiivistakin toi tiedotus voi olla. Joku hörhö vielä kiinnostuu lisää, kun kurssi aiheuttaa kutkuttavasti pahennusta!
Tekopenis on tarpeen transmiehille. Myöhemmin tehdään oma, jos ihminen niin haluaa. Ja poistetaan rinnat kirurgisesti.
Eikä se kuulu ap:lle millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on packer??
Peenisjäljitelmä joka saa peeniksen näyttämään isommalta lapsen housussa.
Onko se joku villasukka joka laitetaan päälle vai mikä?
Dildon kaltainen tekele, jonka tytöt tunkevat haarojen väliin pussukassa, jotta pysyy paikoillaan.
Eikö se vaikeuta kävelyä, pyöräilyä, juoksua jne???
Ei ole kyse mistään dildon kaltaisesta tekeleestä, vaan hernepussipötkylästä tms.
No pistä itse hernepussi jalkojen väliin.
Miehethän valittaa itsekin, että jos on isot nyytit ne haittaa jopa istumista, pyöräilystä nyt puhumattakaan. Miksi joku haluaa haitan?
En minä halua olla mies.
Tuo työpaja on kuitenkin tarkoitettu pojiksi itsensä kokeville. Heillä on oikeus haluta muokata ulkoasuaan pojan näköisiksi.
Onneksi ei sentään raamattupiiriä pitäneet. Se olisi lapsille oikeasti ahdistavaa.
Eihän tässä mitään, mutta kun edes kerran näkisi valtamedian toimittajan tekevän näistä edes vähän kriittisen jutun. Mutta ei, pelkkää ylistystä ja hyvesignalointia.
Vierailija kirjoitti:
Aika kuopata Vinted. IL uutisoi alustaa käyttävien myyjien ja ostajien oksettavasta toiminnasta: https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000012100252.html
”Ilmoituksissa myydään kuvien perusteella lasten leluja, mutta kuvien yhteydessä olevat myyntitiedot ovat hyvin outoja. Niissä kuvaillaan pituutta sekä ikää ja luonnehditaan leluja ”terveiksi”.”
Nyt on kyllä lähtenyt mielikuvitus laukalle :D
Eiköhän tuollaiset ole jotain nykymaailman AI-mokia tms. Kuten se yksikin Lidlin vai minkälie mainos jossa myytiin kumista kukon näköistä lelua ja AI oli kääntänyt mainokseen että silikonikyrpä 40 cm.
Vierailija kirjoitti:
Olisi aika koominen näky kun 13v ruipelo tekee itselleen kunnon lerssin lahkeeseen.
Pedarin unelmaa... Hän tekee siitä sitten omat johtopäätöksensä!
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä tuo packer on?
Sellainen toppaus housun etumukseen, että näyttäisi enemmän miehen anatomialta (siis vaatteet päällä).
Vierailija kirjoitti:
Hullu maailma!
Teettääkö ne mustaa 30 senttistä k`**pää, ettei puskaan kiskottu tyttölapsi ylläty liikaa?
Vierailija kirjoitti:
Tekopenis on tarpeen transmiehille. Myöhemmin tehdään oma, jos ihminen niin haluaa. Ja poistetaan rinnat kirurgisesti.
Eikä se kuulu ap:lle millään tavalla.
Puhumattakaan siitä miten vastuutonta on lietsoa tällaista pöyristystä noita nuoria kohtaan.
Tuo kurssihan on suunnattu 13 - 17 -vuotiaille, btw. Lienee tarkoituksellista, että asiasta valheellisia ja virheellisiä tietoja öyhöttäen levittävät mainitsevat vain tuon alaikärajan.
Haiskahtaa pedofiilien touhulta. Tämä kyllä pitäisi tutkia tarkkaan. Ei hyväksyttävää, selvää hyväksikäyttöä ja manipulointia, mihin tarkoitukseen tarkoitettu lapselle.